X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Deus Ex: Mankind Divided


Svar
jaesjaesSkrevet 08/04-15 01:07, rettet 08/04-15 03:02 
Som Darkbeat nævnte i CKP-tråden, er der et nyt Deus Ex på vej. Og da det i mellemtiden gået fra "leaked" til officielt, er en separat tråd vel passende.

Spillet er en direkte fortsættelse til Human Revolution og foregår to år efter, i 2029. Det udkommer til PS4, XBO og pc.

Gameinformer kører en måned med eksklusiv info:
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2015/04/07/may-cover-revealed-deus-ex-mankind-divided-568435.aspx

Screenshot/måske bullshot herunder, og flere på linket :
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1024951
Deus Ex: Mankind Divided

EDIT: Lille Ubisoft-stikpille fjernet, da jeg kommer i tanke om, at det er Eidos som laver spillet ;)
GreaseballGreaseballSkrevet 08/04-15 10:19 
Ser interessant ud. Kunne meget godt lide forgængeren, i hvert fald efter jeg fik fat i Directors Cut hvor man selv kunne vælge hvordan man ville tackle de bosser man mødte. Head on eller undgå dem og hacker sig til sejre.
Håber de har lært af den fejl de lavede dengang og ikke gentager det.

Nogen af de screenshots ligner mere concept art. Dem hvor man kun ser miljøerne gør syns jeg.

Gad vide hvilken slutning af det Human Revolution de kører med? Der var jo flere måder at slutte spillet på.
nerosnerosSkrevet 08/04-15 21:33 
Jeg mangler stadig at spille forgængeren. Mon ikke snart jeg skulle få fingeren ud :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 09/04-15 08:51 
Det kan du nemt. Det føles stort i starten, men har en meget passende længde, og er fængende nok til at man hurtigt kommer igennem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 09/04-15 09:56 
Announce trailer (100% prerenderet filmklip uden hverken gameplay eller faux gameplay)
https://www.youtube.com/watch?v=syywnSpIVok

Lærer os at løsningen på politiske uoverensstemmelser og politibrutalitet, er at slå igen og dræbe en masse mennesker :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 10/04-15 10:37 
neros>
Jeg mangler stadig at spille forgængeren. Mon ikke snart jeg skulle få fingeren ud :-)

Men for Guds skyld. Tag Directors Cut udgaven. For boss kampe i den oprindelige udgave er næsten komplet umulige hvis man vælger at level sine hacker og stealth skills op.
SumezSumezSkrevet 10/04-15 10:47 
Det synes jeg på ingen måder de er, de virker bare lidt out of place. Men det er der så meget i spillet der gør.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 10/04-15 11:11, rettet 10/04-15 11:13 
DC skulle have sine egne problemer, men ved ikke om det kun gælder pc-udgaven, og om de vigtigste ting siden er blevet rettet.

"List of bugs, missing items, etc."
GreaseballGreaseballSkrevet 10/04-15 13:18 
Fandt lidt om hvad forskellen er.

----------------------------------------------------------------------------
The Director's Cut has the following new features

New game+ (Only Augmentations carry over)
Improved Textures
Reworked Bosses
45 Minute Documentary
Around 8 hours of commentary from Eidos Montreal
Can have two energy cell recharge by default on all but the hardest difficulty
Players can now use Jensen’s augmentation powers more freely

DLC missions is now part of the game, director cut combines them both into a single game so that it has better flow and feels more natural with the story. Generally, you could have missed the point where it was "logical" to play the DLC since its at a specific point in the story.

Reworked Bosses

Now remember that the reworked bosses is incredibly important for this version and the main selling point for many fans. The reason the Deus Ex Human Revolution bosses were unfaithful to the original source was that the game itself was outsourced to another company to create the boss battles so it didn't really follow as close to the other work done on the game as it should have. Leading to the bosses being more like a generic FPS instead of having multiple viable options based on how you developed your character.

They did not add ways to avoid bosses completely however they have given you various options on how to deal with them depending on how you progressed with your character.

Hacking is now a viable way to deal with bosses.
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Netop det at man kun kunne skyde sig vej gennem boss kampe i den originale udgave var et stort minus for mig. Da jeg elsker at snige mig rundt i spil som giver muligheden og hacke sikkerheds systemmer som vender sig mod fjender er sjovt. Når man så kommer til første boss og er total underpowered imod ham fordi man har lagt sit fokus på andre evner en lidt våben og kamp.
Derfor jeg stærkt anbefaler at man spiller DC udgaven hvis man ikke har spillet Human Revolution endnu.

Der er bugs. Dem jeg stødte på(spillede Xbox360 udgaven) er save game der nægte at loade. Løses ved at kopier save filen til et usb stik og så slette filen fra HDD og kopier tilbage. Så virkede den igen.
Samt at de skriver der er SmartGlass support hvor du kan hacker via en SmartGlass enhed. Men det virker ikke. Ikke med en android tablet.
SumezSumezSkrevet 10/04-15 14:01 
Det irriterer mig når spilproducenter hiver "det var outsourcet"-kortet, når folk kritiserer den slags i spil.
Folk lyver over for sig selv hvis de ikke går ud fra at stort set alt i AAA-produktioner bliver outsourcet nu om dage. Bosskampene var helt sikkert ikke det eneste.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 19/06-15 18:03, rettet 19/06-15 21:31 
25 minutters gameplay.

Lader til de har uppet action-delen, hvilket sådan set er fint, men det er også en svær og hårfin balance, fordi FOKUS.

"SPOILER SCENE FROM 18:25 to 22:20"

https://www.youtube.com/watch?t=808&v=jh-iX2bxOjI
enfenenfenSkrevet 19/06-15 19:54 
Ser egentligt meget godt ud.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 18/11-15 17:32 
Forsinket til august 2016.

http://www.eurogamer.net/articles/2015-11-18-deus-ex-mankind-divided-delayed-until-late-august-2016
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/11-15 22:00 
Så SKULLE vi have augmented vores pre-order alligevel :D
Bede-xBede-xSkrevet 08/06-16 19:26 
City-hub gameplay:

http://youtu.be/I5acI46z9Y4
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 08/06-16 19:47 
Ligesom spil i sidste generation ofte fik presset multiplayer modes ind med dertil hørende online passes, skal de i denne generation have side modes, hvor man kan grinde og optjene random lootdrops, der kan modificere ens figurs evner eller købe dem gennem microtransactions, struktureret som et andet kortspil i tilfældige booster packs.

Jeg antager det her er Mankind Divideds version:

http://youtu.be/jTRIQaYqHnI
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OdinOdinSkrevet 08/06-16 19:57 
Det ligner sjovt nok et throwback til Metal Gear Solids VR Missions.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/06-16 20:12 
Jeg synes ellers at spillet ser lovende ud. Pænere og friskere at se på, men ellers mere af det samme fra etteren, som jeg nød nok til at gennemføre både på normal og hard. Jeg er umiddelbart solgt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 08/06-16 20:17, rettet 08/06-16 20:18 
Singleplayer ser fin ud, selv om jeg ikke synes det minder om etteren overhovedet. Mere Human Revolution men det var måske det du mente?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/06-16 20:18 
Ja etteren med Adam Jensen :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 08/06-16 20:20 
Jeps, det var også et virkelig fedt spil og det nyes singleplayer ser ud som mere af det samme. Det er fint nok med mig :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 08/06-16 21:28 
Så længe spillets boss kampe ikke lider under at være udviklet af nogle andre som i det forrige spil. Er det med andre ord som Directirs cut. Så jeg hooked.
Det var en skøn oplevelse.
OdinOdinSkrevet 08/06-16 22:43 
Så længe spillets boss kampe ikke lider under at være udviklet af nogle andre som i det forrige spil. Er det med andre ord som Directirs cut.

De husker bestemt svien fra dét fejltrin, så det tror jeg trygt du kan regne med.
RaGeRaGeSkrevet 08/06-16 23:31 
Synes spillet ser trist og kedeligt ud, jeg blev overhovedet ikke imponeret :/ Synes det ligner en downgrade sammenlignet med de første videoer de udgav.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-16 00:22 
Ja de får det til at se utroligt kedeligt ud, da de traditionen tro ikke spiller spillet, i deres trailers.
I stedet har det sat sensitivity så lavt så muligt og så går de super langsomt rundt og kigger på ting.

Jeg bryder mig bestemt ikke om den måde at præsentere spil på, da intet menneske på kloden kommer til at spille det sådan.

Jeg formoder dog at der bag den sløje præsentation ligger et fornuftigt spil, hvis det spiller som "etteren".
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 09/06-16 08:29 
Enig i det er en trist måde at præsentere spil på, omvendt vil de demonstrere muligheder, mekanismer, gadgets, etc. og vil være sikre på alle kan være med. Det forrige spil var jo ok (trods en kæmpe bug jeg rendte ind i) og er optimist med dette.
Bede-xBede-xSkrevet 18/08-16 17:04 
Første anmeldelse er ude: 9/10 i Edge.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 19/08-16 19:01 
Eurogamer kan også li det.

http://www.eurogamer.net/articles/2016-08-19-deus-ex-mankind-divided-review
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/08-16 23:33 
Sonic The Hedgehog har delt dette easteregg fra spillet på Twitter.

https://twitter.com/sonic_hedgehog/status/766748512545415168
RaGeRaGeSkrevet 22/08-16 19:14 
Synes de stive bevægelser og ansigts animationer og dårlig lip sync ødelægger oplevelsen for mig, det samme gjorde the witcher 3.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig