X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gamer-stol anbefalinger


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/03-15 23:02 
Er nogle af jer der kan anbefale en god stol til gaming. Kan slet ikke finde rundt i hvad der er godt. Der er masser der ude at vælge i mellem. Det skal være en der ikke knirker, det bliver jeg crazy af. Pris er lidt lige meget(eller næsten) Har hørt at Ikeas stole er noget bras eller er de okay?
Hoid to colony C05 where the computer is...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 12/03-15 23:58 
Jeg regner med at købe mig en DXRacer stol, når min nuværende freebiestol engang giver op.
Har haft et par stole fra Jysk, og jeg kan ikke anbefale en eneste af dem :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 13/03-15 00:18, rettet 13/03-15 00:19 
På min tidligere arbejdsplads tiltuskede jeg mig et år en Håg Capisco-stol, der var blevet i overskud, til lønforhandlingen. Den er dyr, men det er også en meget, meget god stol.

http://www.kontorlige.nu/product/haag-capisco-8106-sort-fame-sort-kr-404100-v2-stk-1900/

Gamer-stol anbefalinger
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/03-15 11:37, rettet 13/03-15 11:39 
Ser god ud den stol :=) Men tror jeg hælder mere til en DXRacer pga pris og der er en af modelerne man kan juster på armlænet, hvilket er godt når man skal spille fighters. De er tit i vejen for albuerne :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig