X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny cartridge-konsol kommer på kickstarter


Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 05/03-15 18:13, rettet 05/03-15 18:34 
Ny cartridge-konsol kommer på kickstarter
Det her er rimeligt nyt.

Men en gut fra USA, mike (Ham der står bag dette retro blad: http://readretro.com/ ) har købt de gammel støbeblokke fra Atari.Se hele indlægget


Retro VGA
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
125 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 29/09-15 20:40 
We will also be lowering the price while maintaining most of the cool features you all want.

Det lyder mere lovende, end det de forsøgte her. Hvis de så kunne koncentrere sig om en enkelt ting fx FPGA delen og fremvise en realistisk plan, kunne det sagtens være noget, der kunne appellere til et niche marked.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 29/09-15 20:46 
Den er blevet cancelled men genopstår?
Bashful Neophyte
OdinOdinSkrevet 29/09-15 21:08 
Læs indlægget.
Den er ikke blevet cancelled.
De lukker bare deres Indiegogo, da den ikke kommer nogen vegne, og bruger feedbacken til at komme tilbage med et stærkere pitch og en fungerende prototype.
nerosnerosSkrevet 30/09-15 09:00, rettet 30/09-15 13:36 
Jeg læste det skam men forstod det ikke tak for hjælpen. Sådan som jeg ser det bliver den cancelled og genopstår som et mindre uambitiøst projekt.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/09-15 10:21 
Jeg ved ikke om man skal tolke det som noget positivt, at de ikke giver op. Eller noget negativt, at de står klar til at lave et måske ringere produkt :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
Mes1983Mes1983Skrevet 30/09-15 12:42 
Må indrømme, at jeg helt har mistet interessen for projektet. Deres attitude og holdning overfor folk, synes jeg bestemt ikke har været særlig prisværdig. Især ikke når det de fleste påpegede som kritikpunkter/forslag til ændringer bare blev affærdiget med et flabet svar. Og når det nu er de selvsamme punkter de nu vælger at tage fat på. Sandheden er at deres projekt på et eller andet tidspunkt skiftede helt fokus til at være for gamere til samlere med dybe lommer.

Hør evt. Pat the nes punk's podcast om maskinen, de får vendt en del, i mine øjne, gode pointer.

Men jeg vil nu allligevel følge med i udviklingen, da jeg stadig mener at grundtanken bag projektet er god.
XiwanaXiwanaSkrevet 30/09-15 16:18 
Links til Pats video (ca. 30 min i alt). Han og Ian har så evigt ret!
https://www.youtube.com/watch?v=CPn7r3tg8I8
https://www.youtube.com/watch?v=MZa4Pw75bdc
[inspirational quote here]
Bede-xBede-xSkrevet 30/09-15 21:49, rettet 30/09-15 21:50 
Lidt medie dækning får den da, selv om indsamlingen er stoppet. Har lyst til at citere det meste for det er ualmindeligt velskrevet og afspejler på flere punkter også min holdning:

The fact is, ‘retro’-style games are flourishing, and to argue that special, historically themed hardware is necessary to ‘properly’ enjoy them is simply backward, stubborn, belligerently nostalgic front-lawn fist shaking. It’s pure, luddite snobbery, selectively braying at the contemporary world in order to harness the most negative, self-aggrandising biases of the most curmudgeonly, jaded aspects of the audience. Expressed cynically or not – and I don’t think that the Retro VGS is being designed with conscious cynicism – the upshot is still the manipulation of retrogressive biases in order to reaffirm false beliefs. And in this case, sell a product that no-one really needs.

Read through the Retro VGS’ IndieGoGo manifesto, and you’ll find a cavalcade of grumbling, cynical forum post-style arguments about the supposed evils of modern gaming. Lazy development that relies on patches to facilitate the release of unfinished games. System updates that waste time, brick consoles, and make games unplayable. Online-enabled games that lose functionality as servers are eventually deactivated. It’s a desperately selective, horribly sensationalised view of gaming in 2015, and good Lord, do I unleash a mildly furious yawn whenever I think about it.

Aside from the sneering smugness of it all ("Games are tested thoroughly before release, just like they used to be"), it’s the sheer, reductive slur on the progressive modern industry that gets me. The appraisal of gaming’s development not as development, but as the implementation of a series of crutches and malpractices, taking the player further away from their pastime, removing ownership and involvement, and reducing the quality of experience as dark, corporate talons drag the mythical ideal of ‘Real Gaming’ further and further away from those stoic Real Gamers who facilitate its existence.

Let’s get real here for a second, shall we? Because this attitude isn’t only blisteringly out-of-touch, and grossly insulting to developers, but it’s flat-out damaging to all the great things happening in video games right now.

Mere her: www.gamesradar.com/retro-vgs-console-isnt-return-golden-age-its-stunting-future/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/09-15 22:30, rettet 30/09-15 22:34 
Jeg synes de har mange gode punkter. Har ikke fulgt så meget med i de ting de har skrevet, så har ikke bemærket hvis de har opført sig dårligt og udstillet nogen der ikke burde være udstillet.

Men der er jo mange firmaer der udgiver sløsede, ufærdige produkter nu om dage. Og digital distribution er et farligt gamble, der potientielt kan være spild af penge for forbrugeren.

Hvis alle udgivere både de store og indie tog sig lidt sammen og lavede færdige produkter, og alt også blev udgivet på fysiske medier. Så ville jeg være helt enig i at den var fuldstændig unødvendig. Men da det nu ikke er tilfældet så håber jeg at dén, eller et alternativ, bliver en realitet en dag :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 30/09-15 23:11, rettet 30/09-15 23:17 
Konsolkongen>
Men der er jo mange firmaer der udgiver sløsede, ufærdige produkter nu om dage.

Tror ikke der er nogen, der har sagt anderledes. Problemet er snarere, hvis det eneste man hæfter sig ved, er det negative i moderne gaming, så bliver tingene for snæversynede. Dermed ikke sagt, at jeg ikke godt kan forstå, hvorfor kampagnen vælger en antagonistisk tilgangsvinkel og jeg kunne også sagtens forstille mig, at man kunne sælge en (niche) konsol på det grundlag..

Konsolkongen>Og digital distribution er et farligt gamble, der potientielt kan være spild af penge for forbrugeren.

Er rigtig glad for at du rettede den ensidighed, den første udgave af den sætning var udtryk for :)

Men ja, den digitale fremtid kan vise sig meget farlig og der konfronteres man med to valg: Man kan prøve at styre det mod "det bedre" eller man kan sætte sig over i hjørnet og sige: "Ikke mit problem". Men har man siddet i hjørnet uden at øve indflydelse nu, mens man har chancen, kan man risikere, at der slet ikke er mulighed for det senere, for fremtiden kommer, når fremtiden kommer. Og at størstedelen af spil fremover vil blive digitalt distribueret er der vel ingen, som er i tvivl om (ja, sådan er det faktisk allerede). Det er (muligvis) i disse år, vi har chancen for at kæmpe for, hvilke rammer det skal foregå under.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/09-15 23:31, rettet 30/09-15 23:32 
Der er såmænd mange andre negative ting ved moderne spil. Bare se den negative indflydelse en serie som Assassins Creed har haft på mange store titler de seneste år. Det er forfærdeligt :(

Ja, jeg fik skrevet noget der var ret subjektivt :)

Mener du med den sidste del af dit indlæg, at os der ikke køber digitalt distribuerede spil bør følge trop og vælge den mindst nederen form for digital distribution, for ellers tager vi ikke ansvar for fremtiden?
Det synes jeg er meget forkert Jeg køber ikke digitalt distribuerede spil, for jeg kan ikke lide alt bøvlet ved det:
Den lange ventetid på at spillet downloader, pladsproblemer på harddisken (man skal slette og downloade igen og igen), holdbarheden på harddiske, servere der lukker, DRM, spil der bliver fjernet og ikke kan gen-downloades, et faktisk produkt der udskiller sig fra en piratkopi, dét faktum at internettet IKKE er rocksolid stabilt og ikke har nedetid, udbydere der bliver hacket osv. osv.
Jeg synes netop at jeg tager ansvar ved _ikke_ at støtte op om nogen form af det, for jeg ønsker ikke at digital distribution skal blive det eneste fremover.

Når alt går ren download, eller endnu værre streaming, så tror jeg at jeg stopper med at købe spil og går ren retro. Det har jeg sagt mange gange før, og det er ikke fordi jeg vil lyde som et surt barn der ikke får sin vilje, men når vi den dag, så er der så mange ting der er blevet for træls til at jeg gider støtte op om det længere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 01/10-15 00:09, rettet 01/10-15 00:14 
Konsolkongen>
Bare se den negative indflydelse en serie som Assassins Creed har haft på mange store titler de seneste år. Det er forfærdeligt :(

Jeg kan forsikre dig for, at Assassin's Creed ikke skal komme til mig for opbakning ;)

Har store problemer med at spille mange spil i dag, på grund af den homogenisering der foregår, om det så er ensartede kampsystemer, indkøbsliste gøremål, grinding/crafting mm. Selv spil som The Witcher 3 som jeg virkelig holder af, er inficeret med mange trælse moderne tendenser, de værste fra Ass Creed og andre open world spil.

Konsolkongen>Mener du med den sidste del af dit indlæg, at os der ikke køber digitalt distribuerede spil bør følge trop og vælge den mindst nederen form for digital distribution, for ellers tager vi ikke ansvar for fremtiden?

Nej, slet ikke så direkte. Det ligger ikke alene i købet, men også i prægningen af det/dem vi kommer i kontakt med. Da Microsoft forsøgte at indføre online check-ins på samtlige Xbox spil, var der flere der sagde, at det kunne vi ikke gøre noget ved. Men da vi endelig endte ude på barrikaderne, viste det sig alligevel, at vi var nok til at gøre en forskel i en sådan grad, at det blev en af forklaringsfaktorene for, hvorfor de tabte denne generation så tydeligt til Sony (der er selvfølgelig flere). Personligt brugte jeg lang tid på at præge min omgivelser, for at gøre det helt tydeligt, hvorfor det Microsoft forsøgte ikke var ligegyldigt, på forums såvel som privat.

En digital distributionsmodel kan sagtens opbygges på en måde, der er både gunstig for både os og udgiverne, og jeg tror det er bedre at kæmpe efter "den gode model", frem for at ligge et ensidigt had for dagen, som maksimalt flytter milimeter ift. at stoppe den uundgåelige digitalisering. Derfor kan man jo sagtens stadig købe, støtte og foretrække fysiske udgivelser i så lang tid som mulig for at bremse udviklingen, ved siden af at man ser værdien i at stræbe efter den bedst mulige fremtidige model.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/10-15 00:24, rettet 01/10-15 00:27 
Jeg tror vi er meget enige på mange områder. Jeg vil da helt sikkert sørge for at brokke mig højlydt over den trælse form for digital distribuering og andre former for DRM, hvad enten jeg selv har tænkt mig at gøre brug af det eller ej. Tak fordi du ville uddybe dit indlæg :)

Og jeg ved udmærket godt at du deler min mening om Ass Creed fænomenet og Ubisoft-forfærdeligheden :)
Jeg skrev i øvrigt lidt om det herunder, for et års tid siden, hvis du er interesseret:
http://gentlemangaming.dk/index.php/forum/multiplatform/133-er-ubisoft-bare-blevet-mere-ligeglade-med-ac

Meget af det vil nok være gentagelser hvis du har læst mine kommentarer ang. Assassins Creed herinde de seneste år :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 01/10-15 05:03, rettet 01/10-15 05:07 
Konsolkongen>
Tak fordi du ville uddybe dit indlæg :)

Det manglede da bare og takken går selvfølgelig begge veje. Vi lærer jo aldrig at forstå, hvad den anden mener, hvis ikke vi kommunikerer :)

Konsolkongen>
Jeg skrev i øvrigt lidt om det herunder, for et års tid siden, hvis du er interesseret:

Bestemt. Har lige læst det og selv om jeg ikke går i detaljer med kommentering i denne tråd, er det selvsagt, at der er mange steder vi er enige.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 05/10-15 09:09 
Bede-x>
Lidt medie dækning får den da, selv om indsamlingen er stoppet. Har lyst til at citere det meste for det er ualmindeligt velskrevet og afspejler på flere punkter også min holdning:

The fact is, ‘retro’-style games are flourishing, and to argue that special, historically themed hardware is necessary to ‘properly’ enjoy them is simply backward, stubborn, belligerently nostalgic front-lawn fist shaking. It’s pure, luddite snobbery, selectively braying at the contemporary world in order to harness the most negative, self-aggrandising biases of the most curmudgeonly, jaded aspects of the audience. Expressed cynically or not – and I don’t think that the Retro VGS is being designed with conscious cynicism – the upshot is still the manipulation of retrogressive biases in order to reaffirm false beliefs. And in this case, sell a product that no-one really needs.

Det sjove ved den øverste paragraf du citerer, er at den uden større omskrivning kan anvendes omrking stort set alle moderne forbruger-IT-produkter. Især de sidste to sætninger. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 11/02-16 17:42, rettet 11/02-16 17:44 
Ser ud til der snart kommer en Kickstarter op. Som annonceret for et par måneder siden med Coleco branding og i dag forlyder det, at det bliver med en pris der er lettere at sluge:

Coleco Chameleon
‏@colecochameleon 6:24 AM - 11 Feb 2016

Coming to #kickstarter soon $150 FPGA goodness #retrogaming
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-16 12:28 
Kickstarter d.26/2, $135 early bird tier og en masse licenserede Atari 2600 spil:

http://www.engadget.com/2016/02/18/coleco-chameleon-atari-2600/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 23/02-16 14:18, rettet 23/02-16 14:19 
Der er der ingen som gider at spille Atari 2600 spil?
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 23/02-16 14:22 
De er vist lidt glade for dem i US, men nej :D
j/k
SumezSumezSkrevet 23/02-16 14:31, rettet 23/02-16 14:31 
Der er især ingen der køber en spritny konsol for at spill Atari 2600 spil
De her folk har deres prioriteter så skævt på plads at jeg ikke tør støtte dem med noget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 23/02-16 15:02 
Pat the Nes Punk og Ian på #CUPodcast har endnu en 33 minutter lang video om konsollen. De er, ikke overraskende, stadigvæk særdeles skeptiske. Blandt andet tyder meget på, at den prototype, folkene bag fremviste på NY Toy Fair, ikke er helt fin i kanten (som i: noget fusket skrammel):
https://www.youtube.com/watch?v=deOe1y2arJk
[inspirational quote here]
BeanoBeanoSkrevet 23/02-16 18:27 
Wow nogle svindlere :O
nerosnerosSkrevet 23/02-16 20:22 
Æv...! :-(
Bashful Neophyte
Mes1983Mes1983Skrevet 23/02-16 21:32 
Utroligt at de ikke bare indbyggede en rasperry pi i deres case. Helt vildt useriøst og lusket bare at indbygge en Snes i deres "konsol" - regnede de virkelig med at det ikke ville blive opdaget... Dingbats.
--Skrevet 23/02-16 21:35 
Hvor virker det bare som en sørgelig joke :D :D :D Men alligevel pænt sjovt, hvordan de kan blive ved med at fucke op. Som jeg ser det, er DET ENESTE "seje" folkene hos RVGS reelt set har, er den støbeform til en jaguar. That's it :D
Spiller nu: Animal Soccer World
nerosnerosSkrevet 24/02-16 22:15, rettet 24/02-16 22:15 
Ja jeg ville så meget ønske at der var noget seriøsitet bag det her projekt med nogle ordenlige folk bag rettet, men NEJ...suk :-(

Meget skuffende..
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/02-16 22:41, rettet 24/02-16 22:48 
Jeg sad lige og lyttede til The Giant Beastcast hvor Jeff Bakalar fra CNET også havde set den på Toy Fair og han nævnte sådan noget som at der ikke er nogen upscaler funktion i eller HDMI udgang og der med vilje bruges composite video "Så det kan se RIGTIGT retro ud".

*EDIT* Nåh det nævner de også i den dér video :)
slk486slk486Skrevet 25/02-16 07:54 
Men det er slet ikke meningen, at den skal have composite - kun HDMI. Hvilket bare gør det endnu mere mistænksomt :)
j/k
nerosnerosSkrevet 25/02-16 12:49 
Øh..? Nu forstår jeg ingenting. Composite på en fladskærm er jo ikke retro det er bare dumt?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/02-16 13:20 
Jeg tror du skal se den video der linkes til længere oppe. Den viste prototype er en SNES 2 i en Jaguar-case, hverken mere eller mindre. Derfor composite.

De snakker om at maskinen pga. FPGA'en vil have bla. native SNES og Mega Drive afvikling, og de vælger så at snyde ved fremvisningen ved bare at klaske en SNES ind i en Jaguar.

Jeg er lidt i tvivl om hvad maskinen er efterhånden. Er det kun meningen at det skal være en maskine der kan agere Mega Drive og Super Nintendo, eller kommer den til at kunne noget andet, mere spændende også?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 27/02-16 12:52, rettet 27/02-16 12:56 
Fra deres Facebook side:

We’re delaying the Kickstarter for the Coleco Chameleon to make it even better!

Last week during Toy Fair in New York, we had the opportunity to demonstrate the Coleco Chameleon to the industry, gamers and retailers for the first time. Their response was beyond anything we’d imagined. Major retailers provided feedback on the product and expressed real interest in carrying the product for the 2016 holiday season. And, very importantly, major game companies expressed interest in providing games for our system, which meant we’d need more time to solidify those partnerships and maximize the content.

Our team’s overriding goal has always been to deliver the best possible system and experience for gamers. If there’s ever anything we can do to enhance the product, we believe the extra time is worth it. Therefore, we have decided to delay the pre-sell, i.e. Kickstarter, campaign in order to finalize our prototype and work with developers on having the best possible content. This delay will not affect our overall launch date for the Coleco Chameleon.

There has also been a whirlwind of interest, speculation and curiosity regarding the insides of the Chameleon. We are delighted by this and happy to confirm that we will be releasing photographs of the system soon on our Facebook page, and we’ll focus on turning our prototype into a production-ready product.

We’ll keep you posted on any major news on our Facebook page and will let you know when we launch a pre-sell program leading up to the Christmas season. Stay tuned, and thanks for your continued support.

Man får lidt indtrykket af at de har valgt at udsætte Kickstarteren, fordi de sikkert godt ved, at folk vil forlange at se en virkende prototype og den de har ikke var helt fin i kanten, som Xiwana skriver tidligere.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/02-16 13:16 
Bliver spændende at se den prototype de snakker om. De er nødt til at smække bagsiden fra en SNES 2 på, for at den på nogen måde skal virke troværdig i forhold til den viste :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 27/02-16 13:25 
For et par uger siden skrev de:

Eli From Piko Interactive stopped by with one of his boards, plugged in, running both Jim Power and Legend. We are running his games through our custom written SNES FPGA Core. He said they are playing flawlessly.

Hvis de vitterligt har en virkende prototype, hvorfor så ikke komme kritikerne i forkøbet og fremvise den på film, hvor man tydeligt kan se dem sætte et spil i maskinen og starte det op?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Mes1983Mes1983Skrevet 27/02-16 13:48 
Den virkelige grund til udsættelsen er nok, at kickstarter har krævet at se mere af prototypen, som jo i virkeligheden nok bare er en snes 2, og det kan de jo så ikke fremvise. Og derfor ingen kickstarter... Det bliver bare dummere og dummere.
--Skrevet 27/02-16 14:52 
Ny cartridge-konsol kommer på kickstarter

Ny cartridge-konsol kommer på kickstarter

Der et et par billeder af maskine på deres FB side, men om maskinen rent faktisk outputter til TVet, eller hvad der foregår aner jeg ikke. Synes der mangler lidt ledninger uf fra bagsiden af maskinen :/ Ligeledes kan jeg ikke lade være at mistænke dem for at ville skjule noget under den grå plade i fronten af TV bordet :P

Men ser ikke ud til, at bagsiden rager ud på samme måde, som den ting de præsenterede til deres messe halløj?
Spiller nu: Animal Soccer World
Bede-xBede-xSkrevet 27/02-16 15:02 
Netop det at de vælger at bruge den slags billeder, får bare folk til at tvivle yderligere. Det ville tage fem minutter at producere en video, der ville hjælpe med at dæmme op for kritikken.

At de ikke gør det og udsætter Kickstarteren i stedet, får en til at tro - som jeg skriver tidligere - at kritikerne har ret.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 29/02-16 14:27 
Konsolkongen>
De snakker om at maskinen pga. FPGA'en vil have bla. native SNES og Mega Drive afvikling, og de vælger så at snyde ved fremvisningen ved bare at klaske en SNES ind i en Jaguar.

Jeg er lidt i tvivl om hvad maskinen er efterhånden. Er det kun meningen at det skal være en maskine der kan agere Mega Drive og Super Nintendo, eller kommer den til at kunne noget andet, mere spændende også?

Ok jeg synes godt nok det hele virker meget suspekt..? :-(
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/02-16 15:26 
Ja, bare det at de vælger at bruge spil som Iron Commando, når de lige så godt kunne bruge Super Mario World, virker som et forsøg på at obfuskere det faktum at de ikke har nogen spil selv endnu.
nerosnerosSkrevet 29/02-16 20:32 
Ja helt enig det ser mærkeligt ud.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/02-16 20:34, rettet 29/02-16 20:39 
Mon ikke Nintendo ville sprænge en pakning hvis de fremviste noget med Super Mario? ;)

For hvad det er så husker jeg Jim Power som rimelig teknisk imponerende. Især for en konsol der er kendt for at have massiv slowdown.
Så hvis de rent faktisk har det oppe og køre på FPGA-form så må man alligevel tage hatten af for det dét :)

Konsollen gør sig desværre ikke ret godt som gennemsigtig med de tydelige dato støbninger nær cartridge-porten :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 01/03-16 05:54 
Nu har folk på Atariage vist fundet frem til, hvad det er de har smidt i maskinen:

http://atariage.com/forums/topic/247145-coleco-chameleon-hardware-speculations/page-152#entry3454429

Som respons på det har Chameleon folkene nu fjernet det billede fra Facebook, som M1chelsen postede oven over..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Mes1983Mes1983Skrevet 01/03-16 06:39 
Jep, here it is:

Ny cartridge-konsol kommer på kickstarter
KTCKTCSkrevet 01/03-16 07:54 
Det er alligevel vildt nok, at de har programmeret et capture card til at fungere som konsol hardware emulation :)
Beviserne er godt nok overvældende, og man ønsker et eller andet sted, at nogen sætter en stopper for de forfærdelige nostalgi-vampyr-svindlere...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
--Skrevet 01/03-16 08:00 
Føj hvor er det dumt. Ser frem til at de må stå skoleret og blive knust pga alt deres gøgl :D Det må nærmest være definitionen på at grave ens egen grav... WIN! :D
Spiller nu: Animal Soccer World
BeanoBeanoSkrevet 01/03-16 08:32 
Hvor er det vildt de svarer på fusk-anklager med mere fusk. Forhåbentligt ikke nogen der støtter deres lorteprojekt nu.
nerosnerosSkrevet 01/03-16 10:11 
Det projekt skal bare dø! Det er godt nok vildt dumt.
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 01/03-16 15:08 
KTC>
Beviserne er godt nok overvældende, og man ønsker et eller andet sted, at nogen sætter en stopper for de forfærdelige nostalgi-vampyr-svindlere...

Ja, det var lidt lettere i starten, hvor de bare var urealistiske drømmere der ikke havde skyggen af en forretningsplan, som forsøgte at sælge den misvisende ide om, at alting var bedre i de gode gamle dage. Det er noget ganske andet, når det udvikler sig til svindel.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 02/03-16 01:57, rettet 02/03-16 01:59 
http://youtu.be/Kv9cPXW1HLM

Selv deres samarbejdspartnere er der blevet løjet for. Der ud over lyder pitchen særdeles klam med masser af forfejlet appel til nostalgi.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 02/03-16 13:58 
Konsolkongen>
Mon ikke Nintendo ville sprænge en pakning hvis de fremviste noget med Super Mario? ;)

For hvad det er så husker jeg Jim Power som rimelig teknisk imponerende. Især for en konsol der er kendt for at have massiv slowdown.

Ved ikke om jeg ville kalde det teknisk imponerende. Der er nok en del bedre eksempler på det. Det er imponerende så dårligt designet det er, i hvert fald.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 02/03-16 22:55 
Fra Colecos Facebook side:

Ny cartridge-konsol kommer på kickstarter
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
125 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig