X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til oprettelse af spil på P:R


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/03-15 12:14, rettet 05/03-15 12:15 
Jeg har en del spil jeg har gennemført og vil meget gerne have dem oprettet, så jeg kan vurder dem. Er der nogle der kan det?

Mvh
Nikolaj KroeboCopsen
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 05/03-15 12:33 
Brug den her URL: http://www.playright.dk/samler/tilfoej-samlerobjekt/

Du burde selv kunne indtaste en titel der ikke eksisterer i forvejen. Når dine titler er indtastet, så send en besked, evt. til mig, så kan vi gennemgå og bekræfte titlerne.

Ting der kan hjælpe med at få det til at gå lidt hurtigere er selv at udfylde data om spillet så korrekt som muligt (efter indtastning spørger systemet dig om du ved mere om spillet)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/03-15 13:19 
Okay fedt. Tak :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
OdinOdinSkrevet 05/03-15 16:57, rettet 05/03-15 16:59 
Hey Sumez.

Er det den generelle arbejdsgang? (Heh - det lød totalt anklagende af en eller andne grund. Det er det slet ikke ment som ^_^). Jeg spørger mest fordi jeg har en hel bunke titler i systemet som er op til et år gamle og som stadig ikke er blevet godkendt, til trods for at jeg har også har suppleret med links til mere info i kommentarfeltet. Jeg kyler skam meget gerne en liste efter enten dig eller en af de andre admin'er på området hvis det er ok? Jeg kan også sagtens selv fylde mere data på dem, men for en håndfuld af dem har det ikke været muligt, da der er tale om bøger.
RJKRJKSkrevet 07/03-15 09:57 

Det er altså kun beregnet til hvis man har spillet i sin samling. Man kan fint oprette titler uden.

Info > Tilføj titel
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 07/03-15 14:54, rettet 07/03-15 14:55 
Ja, jeg troede der var tale om spil til samlingen, men det er åbenbart Steam-spil. :) Ikke ligefrem et område jeg er spor bekendt med, så håber de er korrekt oprettet nu.

Anders: Det er den normale fremgangsmåde, når spil-informationerne ikke automatisk bliver sendt til/hentet af P:R.
Problemet med godkendelse af manuelt oprettede titler er, at det igen er en manuel proces, og kræver som regel en form for indsigt i spillets udgivelse, da ukorrekt data vil gøre P:R's database ubrugelig.
Vil dog mene at der i dag kun er meget meget få spil der mangler i databasen hvis man kigger på konsolområdet - PC-verden til gengæld er et super forvirrende område.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/04-15 18:49 
Er der en PlayRigther der kan oprette 7 spil for mig?, jeg tilføjet det jeg kunne finde ud af til info. :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/05-15 18:38 
BUMP...
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig