X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad laver folk i hverdagen?


Svar
enfenenfenSkrevet 03/08-03 11:58 
Nu er jeg blevet lidt nysgerrig...

Hvad laver folk til dagligt - her tænker jeg på job, skole, arbejdsløs osv. Jeg kender lidt til nogen af jer, men vil da gerne vide hvad resten laver.

Selv arbejder jeg som IT-konsulent i Roskilde. Jobbet består af support af brugere/kunder, Database, netværk og så står jeg også for vores Intranet

Jeg er faktisk på arbejde ... Se hele indlægget
What is the Matrix?
105 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
enfenenfenSkrevet 03/08-03 11:58 
Nu er jeg blevet lidt nysgerrig...

Hvad laver folk til dagligt - her tænker jeg på job, skole, arbejdsløs osv. Jeg kender lidt til nogen af jer, men vil da gerne vide hvad resten laver.

Selv arbejder jeg som IT-konsulent i Roskilde. Jobbet består af support af brugere/kunder, Database, netværk og så står jeg også for vores Intranet

Jeg er faktisk på arbejde lige nu. Sidder og retter lidt i vores database. Der er så dejlig stille på en saøndag ;)
What is the Matrix?
fumfumSkrevet 03/08-03 12:07 
Jeg er også på arbejde på en dejlig rolig søndag. Hold da k... hvor er det varmt.
Nå men jeg koder sql databaser til dagligt. Et sindrigt sundhedssystem baseret på sql 2000
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
APHAPHSkrevet 03/08-03 12:08 
For et par uger siden blev jeg færdig udlært som kommunikations elektriker, og efter en velfortjent ferie, starter jeg imorgen på installatør skolen i vejle, hvor jeg skal studere de næste 1½ år
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dchangdchangSkrevet 03/08-03 12:11 
Jeg er startet på mit drømmejob, og har været der i lidt over en måned nu. Jeg er elev i Stereo Studio i Aalborg, og det er bare lækkert. Fedt job.

Så hvis nogle af jer herinde fra Aalborg ser en lyshåret gut, der går og nusser i Heavy/Indie-afdelingen, så kom over og hils. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
rapsacrapsacSkrevet 03/08-03 12:15 
Jeg er inde og aftjene min frivillige værnepligt i GHR i slagelse, ellers har jeg orlov fra Netto hvor jeg gerne skulle få min egen butik inde for en overskuelig fremtid når jeg vender tilbage til december.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
OkottaOkottaSkrevet 03/08-03 12:16 
Indtil for ca. 2 år siden, arbejdede jeg som IT supporter / netværks administrator, men da det sluttede har det været lidt (læs: meget) svært at finde et IT job, her i området.

Så jeg laver nada lige nu.

Men hey...hvis nogen lige står og mangler en IT supporter i Aalborg - med over 3 års erfaring - så siger I bare til ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 03/08-03 12:18 
Arbejde på en søndag? Jamen dog :) Og her sidder jeg med tømmermænd og drikker kaffe... Jeg føler pludselig at jeg er meget ubrulig for min arbejdsgiver :)

Tilbage til emnet, så nyder jeg et sabbatår eller to her efter at jeg har færdiggjort gymnasiet. Lige nu er jeg ansat i Jysk (zZzZz), men jeg har sagt min stilling op med virkning fra 1/8, hvor jeg så skal over og arbejde i et firma der hedder Mercodan.

Bagefter... Ja... Det er lige det :) Jeg tror jeg søger ind som flyveleder, men da det kun er 4 ud af 100, eller sådan noget, der kommer ind er min backup plan at læse engelsk og international marketing på Handelshøjskolen her i Kbh... Men lad os nu se, der kan ske meget på et år :)
BlossomBlossomSkrevet 03/08-03 12:21 
Oh yearh...
Jeg har gået hjemme og "dasket den af" sammen med min søn det sidste års tid siden han blev født.
Nu skal jeg så desværre til at afsted om morgenen igen. Man kan hurtigt blive forfalden til at lave det man har lyst til..
Starter på handelsskolen (HH)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 03/08-03 12:36 
dchang: Will do! :=)

Blossom: glæd dig! Jeg tog en 1årig HH efter gym - det er nok noget af det bedste jeg har gjort. I al fald når jeg kigger tilbage på det....

Starter på 7.sem på Politik og Administration på AAU engang i september...
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/08-03 12:40 
Fejer gulv på Boomtown redaktionen ;)
millenniummillenniumSkrevet 03/08-03 12:45 
Kæmper med en gang seriøse tømmermænd lige nu - Dét er hårdt arbejde.

Jeg har indtil nu læst kunsthistorie på Kbh universitet, men starter på film- og medievidenskab til september.
The medium is the message.
JimPPJimPPSkrevet 03/08-03 12:47 
Er igang med at uddanne mig som Datafagtekninker, ligger og roder rundt på andet år... Mener nok det er noget it relateret men det må i ikke hænge mig op på :P

Ellers er jeg professionel spil-pakker og frimærke-slikker.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
SaftenSaftenSkrevet 03/08-03 13:34 
ahøm, er lige blevet færdig med 9. klasse, og skal på Langelands efterskole i næste uge.
Har arbejdet som opvasker men sagde op for 2 uger siden, har heldigvis sparet penge nok sammen til at købe spil hele næste år.

Såå, har ik nær så mange år på bagen som andre.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 03/08-03 13:38 
Langelands efterskole, der har jeg et par kammerater der har gået. Alle sammen har været meget glade for det, så det skal du nok nyde godt af :)
juventus champjuventus champSkrevet 03/08-03 13:38 
Jeg er elektriker.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
RitesRitesSkrevet 03/08-03 13:40 
Datafagtekniker.

Teknisk skole er det værste lort.
» a winner is you «
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 03/08-03 13:41 
Jeg skal begynde i 9. Klasse imorgen. Efter skole arbejder jeg på en fabrik som hedder Compac.
Sælg mig en Xbox =)
quadquadSkrevet 03/08-03 13:47, rettet 03/08-03 14:12 
Drikker - når jeg ikke drikker så fester jeg.
Ellers går på stranden og er sammen med pigen :)

Starter på matematisk gym. på torsdag :)

Nå ja, arbejder i en bowlinghal - så hvis nogle vil bowle gratis når de er i Nyborg, så kom forbi ;)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 03/08-03 13:53, rettet 03/08-03 16:11 
Skal i gang med 2.g, sproglig linje. Jeg må nok også til at se mig omkring efter et fritidsjob... SU'en slår ligesom ikke helt til :)
(...)
Homer00Homer00Skrevet 03/08-03 14:00, rettet 03/08-03 14:04 
Jeg skal også begynde i 9. klasse i morgen. Og næste år skal jeg på efterskole i Tøløse.
Must eat - So cheap...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 03/08-03 14:01 
Skal til 7. kl. i morgen. Ellers har jeg fritidsjob på campingpladsen "Fiskerbyen" :D
Der tjener jeg godt med penge :P
KoludaKoludaSkrevet 03/08-03 14:13 
Uddannet Tømrersvend.
dpldplSkrevet 03/08-03 14:17 
Jeg er lige ved at gøre grundforløb til svagstrøms udannelser færdig (mangler bare at lave en strømforsyning).

Og får at få lidt penge bliver jeg nød til at gå med aviser. Da jeg først kommer hjem fra skole ved 5 tiden.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
MajorPMajorPSkrevet 03/08-03 15:16 
Skal starte på folkeskolen i morgen, så ved jeg hvad jeg skal lave.
I min fritid skriver jeg for Xbox-live.dk og Zantiago Games :)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
AndréAndréSkrevet 03/08-03 15:27 
uddannet Kleinsmed ;-), blev udlært i 1990 og arbejder stadig som smed
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
tue hazukitue hazukiSkrevet 03/08-03 15:29 
Skal starte i 2g mat på onsdag... suk - allerede!
BTW så går jeg på Frederiksborg Gym, hvis der er andre der gør det så sig 'til'.
»You'll never walk alone«
dchangdchangSkrevet 03/08-03 15:35 
MajorP >
Skal starte på folkeskolen i morgen, så ved jeg hvad jeg skal lave.

Børnehave eller 1. klasse? ;-)

Den var bare så oplagt, jeg kunne ikke lade være. *gg*
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MajorPMajorPSkrevet 03/08-03 15:49, rettet 04/08-03 11:07 
Hvis den kom, så var det jo nok fra dig jeg skulle høre den ;p
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
AmbyAmbySkrevet 03/08-03 15:50 
Arbejder som IT-Supporter ved Oticon i Thisted.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
majjohamajjohaSkrevet 03/08-03 16:15 
Skal til i 6. kl. i morgen... :P
Og sidder på nettet og spiller konsol spil ligesom jer...
Intet job andet end opvaksen her hjemme :/
DommergaardDommergaardSkrevet 03/08-03 16:18 
Skal begynde i 10. klasse på en ny skole på onsdag!

Skal nok blive spændende!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 03/08-03 16:21 
Hvilken? Måske en jeg kender... ;)
seebergseebergSkrevet 03/08-03 16:29 
Tirsdag starter jeg i 1.g på Sct. Knuds Gym. i Odense.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
RitesRitesSkrevet 03/08-03 16:31 
Oticon skulle styre helt vildt :)

Foruden uddannelse anmelder jeg selvfølgelig også for Gamers 2 Gamers, GameSector og Zantiago Games.
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 03/08-03 18:56 
Jeg starter på 3. år på HTX Christiansbjerg inde i Århus her på tirsdag. Nej, jeg er selvfølgelig ikke muggen over at ferien er slut i overmorgen :p Meen, jeg har da idræt og et par andre spændende fag ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
olmeolmeSkrevet 03/08-03 19:09 
Er konsulent, hvor jeg sidder og laver datawarehouse databaser indenfor sundhedsvæsenet.
HardballerHardballerSkrevet 03/08-03 19:14, rettet 03/08-03 19:14 
Sidder og er glad for, at næsten alle andre skal starte i skole i morgen, eller på onsdag :D og jeg skal først om 8 dage.. arg, dejligt :D hehe
SchwenSchwenSkrevet 03/08-03 20:06 
Jeg skal starte i 10. klasse i morgen, og ellers arbejder jeg som opvasker på et slags hotel.
T.REXT.REXSkrevet 03/08-03 20:26, rettet 03/08-03 20:28 
Begynder i 7. klasse på tirsdag.
One PS2 to rule them all
JmogJmogSkrevet 03/08-03 20:42 
Arbejder i Netto - sjovt nok den samme som Rapsac kommer fra (hej Caspar). Starter på engelsk studiet ved Københavns universitet til september.

Bruger min fritid på at opretholde en dyr film- og spilhobby
jaesjaesSkrevet 03/08-03 22:54 
Jeg blev færdig som bachelor i geografi (kulturgeografi), fra RUC i efteråret.

Har søgt job siden (jeg vil helst arbejde med byplanlægning), men det vrimler desværre ikke lige frem med jobs i øjeblikket, så jeg har beholdt mit gamle studiejob i Patientklagenævnet, og arbejder desuden som gamesupporter for Boomtown.
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/08-03 23:16, rettet 03/08-03 23:17 
Kom hjem for kort tid siden fra syd frankrig og har indset hvor dybt koldt og deprimerende danmark er.... Min største kulturarv er at have smagt og skaffet en Vanille coke med hjem og ellers brokker jeg mig bare over alting og går rundt deprimerende i dette sindsygt kolde grå land uden store promonader med bjerge og levende lys så langt øjet rækker som i Nice i frankrig:O...

Skal begynde på en skole halløjsa ting om ikke så lang tid, og da det er sådan en kristen skole er jeg bange for jeg skal være sammen med en masse syge super religiøse sekt freaks og at de synes jeg er underlig fordi jeg er som jeg er...o_O

-Val
Well crucify the insincere tonight...
quadquadSkrevet 03/08-03 23:30 
Bare rolig!
Ligemeget hvilken skole du kom på ville de synes du var underlig fordi du er som du er :)

;P
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/08-03 23:31 
Wagner >
Nå ja, arbejder i en bowlinghal - så hvis nogle vil bowle gratis når de er i Nyborg, så kom forbi ;)

Send lige en kopi af din arbejdsplan, så kigger vi forbi... :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 03/08-03 23:32 
Valkyrie >
Kom hjem for kort tid siden fra syd frankrig og har indset hvor dybt koldt og deprimerende danmark er.... Min største kulturarv er at have smagt og skaffet en Vanille coke med hjem og ellers brokker jeg mig bare over alting og går rundt deprimerende i dette sindsygt kolde grå land uden store promonader med bjerge og levende lys så langt øjet rækker som i Nice i frankrig:O...

Danmark er sgu da et smørhul sammenlignet med så mange andre steder på kloden. Quit your whining ;)
(...)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/08-03 23:33 
Jeg er i gang med noget HTX halløj (2. år) i Svendborg.
Og efter det vil jeg læse til profesionel gamer...
Spiller nu: Phantasy Star IV
APHAPHSkrevet 03/08-03 23:34 
Wagner >
Bare rolig!
Ligemeget hvilken skole du kom på ville de synes du var underlig fordi du er som du er :)


Jeg kunne ikke havde sagt det bedre selv:p
Wagner hvis du ikke havde skrevet det, havde jeg ihvertfald...den lå lige til højrebenet:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
quadquadSkrevet 03/08-03 23:36 
Konsolkongen >
Send lige en kopi af din arbejdsplan, så kigger vi forbi... :D

Min chef synes jeg ligner en der arbejder alle fredage aftener fordi det trækker unge mennesker ind - så fang mig der ;)
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/08-03 23:38 
Wagner >
Bare rolig!
Ligemeget hvilken skole du kom på ville de synes du var underlig fordi du er som du er :)

;P

Tak for dit og Pachss rosende bemærkninger om mig. Min egen selvtilid er lige vokset enormt.....:*(

-Val
Well crucify the insincere tonight...
PlaykidPlaykidSkrevet 03/08-03 23:40 
Skal starte på andet år. HTX i morgen, men når skolen er færdig vil jeg slå mig ned på mit værelse for evigt:)
Spiller nu: Halo 3
105 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig