X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bordelands: The Handsome Collection til PS4 og Xbox One


Svar
Per SPer SSkrevet 20/01-15 14:19, rettet 20/01-15 14:27 
Pressetekst:

Borderlands: The Handsome Collection is the essential Borderlands compilation and includes the definitive versions of both Borderlands 2 and Borderlands: The Pre-Sequel, built specifically for next-gen consoles. PlayStation 4 and Xbox One customers will experience the absolute highest performance and highest fidelity graphics for any Borderlands game ever played on a video game console.

For the first time in the franchise’s history, play four-player split screen on a single television, all in stunning high definition. Experience the entire Handsome Jack saga (including all available bonus add-on content *), from his not-so-humble beginnings to the heights of his egomaniacal tyranny. Continue the adventure by transferring your previous saves to the next generation of consoles with the new cross-save functionality. **

*Includes all available downloadable content for Borderlands 2 and Borderlands: The Pre-Sequel as of March 24, 2015. Internet connection as well as a PlayStation Network account or an account on the Xbox Live online entertainment network from Microsoft is required to download certain add-on content. ** Save transfers must be between same console family e.g. Xbox 360 saves can be transferred to Xbox ONE and PlayStation 3 as well as PlayStation Vita saves can be transferred to PlayStation 4.

KEY FEATURES:

- TWO CRITICALLY ACCLAIMED BORDERLANDS GAMES IN ONE PACKAGE: Experience Handsome Jack’s rise to power in Borderlands: The Pre-Sequel and his reign as maniacal Hyperion CEO in Borderlands 2.

- OVER $100 IN VALUE AND HUNDREDS OF HOURS OF GAMEPLAY: Includes all campaign add-ons *, playable character packs, level cap upgrades, and assorted combat arenas previously released as downloadable content for both titles, plus dozens of additional character customizations.

- BORDERLANDS: THE HANDSOME COLLECTION SUPPORTS FOUR DIFFERENT PLAYERS ON A SINGLE SPLIT SCREEN: Next generation power fully utilized!

- PICK UP RIGHT WHERE YOU LEFT OFF! Transfer your Xbox 360, PlayStation 3, or PS Vita save files onto next-gen with cross-save **.

- EXPLORE THE MAYHEM-FILLED WORLD OF PANDORA AND ITS MOON in amazing high definition with smooth high performance frame rates never before seen in Borderlands on consoles.

- WITH OVER 55 EDITORIAL AWARDS AND OVER 20M UNITS SOLD, enjoy the most critically acclaimed franchise to ever include butt-slamming and a diamond pony.

*Includes all available downloadable content for Borderlands 2 and Borderlands: The Pre-Sequel as of March 24, 2015. Internet connection as well as a PlayStation Network account or an account on the Xbox Live online entertainment network from Microsoft is required to download certain add-on content. ** Save transfers must be between same console family e.g. Xbox 360 saves can be transferred to Xbox ONE and PlayStation 3 as well as PlayStation Vita saves can be transferred to PlayStation 4.

Borderlands: The Handsome Collection - PS4 & Xbox One Announcement Trailer
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
BeanoBeanoSkrevet 20/01-15 15:13 
Jeg er på :)

Og hvis man er uvenner med sin pengepung (og omgivelser), kan man købe en udgave med denne for $399:

https://www.youtube.com/watch?v=m0m_vIFi9zk
NaieraNaieraSkrevet 20/01-15 15:33 
Yes plz!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Trydie76Trydie76Skrevet 20/01-15 15:37 
Cool :)
HankyHankySkrevet 20/01-15 23:47 
Nej tak :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/01-15 00:09 
Yay! Flere remasters* der kan minde mig om, hvorfor jeg endnu ikke har super travlt med at få købt begge next-gen konsoller. :P


*Remaster betyder i denne sammenhæng, at man har vippet indstillingerne en lille smule tættere på PC udgavens High/Ultra settings. ;)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 21/01-15 02:35 
Du siger det, som om det er en dårlig ting.

Console peasant 4 life.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/01-15 09:53, rettet 21/01-15 09:54 
Lige netop Borderlands synes jeg nu kørte fint på de forrige konsoller. Jeg formoder at denne version vil køre stabilt 60 på både Xbox One og PS4, for det vil være sindssygt hvis det ikke gør.

Jeg ville dog foretrække at de fokuserede på at lave remasters af spil der kørte ringe i deres oprindelige udgivelser. Fallout 3 og Skyrim ville jeg personligt gerne se udgivet igen :)

Hvad Borderlands angår, så fik jeg ikke spillet toeren igennem, og har aldrig spillet Pre-sequel, så hvis der kommer en forbedret version, så bliver det alligevel nok den jeg køber, hvis spillene skal have en chance mere. Jeg synes grundlæggende at gameplayet er sjovt nok i serien, men omvendt så synes jeg at universet og figurene er så skabede at spillene er direkte pinlige at spille. Humoren er forfærdelig, og den fylder så meget af spillet at den ikke er til at se gennem fingre med.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 21/01-15 09:57, rettet 21/01-15 09:57 
BL2 var ok men The Pre-Sequel kørte røvelendigt på PS3 - så forhåbentligt mere acceptabel performance på PS4... og naturligvis skarpere grafik :)
JmogJmogSkrevet 21/01-15 13:27 
Det ville da være dejligt hvis det kørte 60fps, men jeg gætter på det bliver stabile 30fps.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/01-15 16:19 
Beano>
BL2 var ok men The Pre-Sequel kørte røvelendigt på PS3...

Ah, men de havde heller ikke Segas penge at stjæle denne gang ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 21/01-15 17:26 
Det plus ualmindelig sløset arbejde :)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/01-15 17:55 
Wehner>
Du siger det, som om det er en dårlig ting.

Console peasant 4 life.

Det var bestemt ikke ment som et PC MASTER RACE indlæg :P
Jeg ville bare meget hellere se nye spil, frem for remaster på remaster.


@Beano
Sløset er vist meget rammende... Spillet kører jo stadig samme engine som 2eren svjv.
Største ændring er laser, O2 boosts og rumpedump... Det burde godt nok ikke have super meget indflydelse på frameraten. :\
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
GreaseballGreaseballSkrevet 21/01-15 22:32 
Konsolkongen>
Jeg ville dog foretrække at de fokuserede på at lave remasters af spil der kørte ringe i deres oprindelige udgivelser. Fallout 3 og Skyrim ville jeg personligt gerne se udgivet igen :)

Fallout 3 og Skyrim kørte da ok.

Men vil heller se nogen nye spil i en serie end bare "upgrades" af gamle spil. Fedt nok for dem som ikke har spillet det før. Men syns stadig der lidt for meget "Easy money" over det.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig