X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii titler på Wii U E-shop


Svar
JmogJmogSkrevet 14/01-15 17:53, rettet 14/01-15 17:54 
Det kalder jeg gode nyheder. Metroid Prime-trilogien for 9£. Det samme for Mario Galaxy 2, Sin And Punishment, Donkey Kong Country Returns, Kirby's Adventure, Pandoras Tower, Punch Out. Mario Galaxy 2 er ude fra i dag mens flere af de andre kommer senere på måneden.

Metroid Prime trilogien er svær at finde billigt i disc-verson, så de 9£ er et røverkøb. Bemærk at alle titlerne kun har den pris i den første uge de er til salg, hvorefter de stiger til det dobbelte.

Jeg skal i hvert fald have Prime-trilogien, Mario Galaxy 2 og muligvis Pandoras Tower.

Artikel på Eurogamer
tastasSkrevet 14/01-15 18:23, rettet 14/01-15 18:23 
Har lige hapset Galaxy 2 og skal også have Metroid. Jeg håber at de annoncerer Zelda Skyward Sword senere :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KamekKamekSkrevet 14/01-15 18:26 
Er spillene opskaleret til HD?
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
3of193of19Skrevet 14/01-15 18:29 
Det kunne jeg også tænke mig at vide.
JmogJmogSkrevet 14/01-15 18:53, rettet 14/01-15 19:29 
Hmm, opskalerer Wii U egentlig ikke de Wii disce man sætter i den? Så vil det samme helt sikkert være tilfældet med downloadversionerne.

Hvis i mener, er det reelt et HD remake, hvor selve spillet er native HD og opskalering ikke er nødvendig, så er svaret garanteret nej.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01-15 18:57 
Jo Wii U opskalerer (men ikke specielt godt) til 1080p :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
QQSkrevet 14/01-15 19:49 
Hvis de kan køres direkte fra Wii U Menu, så kan det være der er en forbedring. Når man som nu skal ind og emulere Wii's interface, er det som at smøre et tyndt lag lort henover skærmen. Det er ikke sikkert det gør nogen forskel, men man kan da håbe at opskaleringen er en smule bedre, hvis spillet afvikles i Wii U's native environment. Jeg synes jeg kan se en forbedring på mine Virtual Console titler i hvert fald.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01-15 19:53 
God pointe. Det kan sagtens være :)

Nogen der har prøvet endnu?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 14/01-15 20:14 
Spillene skal vel stadig køres fra Wii delen af Wii U, eller?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01-15 20:35 
Det er dét vi spekulerer i :) Jeg tvivler dog på at Wii U-delen har nogen adgang til det content der ligger i Wii-delen. Så hvis spillene købes fra Wii U-store så formoder jeg at de spilles fra Wii U-delen, og dermed er der en rimelig chance for bedre skalering uden chroma-delay og hvad de nu ellers fuckede rundt i når Wii kørte progressive scan :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/01-15 21:51 
Det forlyder at spillene auto-booter Wii-delen og starter derfra, desværre.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BlumarinaBlumarinaSkrevet 14/01-15 22:36 
Opstart af Galaxy 2 her på Wii U. Sådan ser det ud:

Link...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/01-15 00:15 
Nå øv :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 15/01-15 00:33 
Nice, så kan man få Kirby til en fornuftig pris, såfremt det får samme introduktionstilbud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 15/01-15 01:42 
Jeg kommer nok til at hoppe på Metroid Prime bundle til den tid... Nåede ikke at eje en Wii imens spillene var til at få fat i for færre penge, og har heller ikke så meget Metroid tilknytning, at de er must-have som fysiske udgaver.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 15/01-15 11:45 
De fysiske udgaver er også halvdyre i dag, så det er røverkøb til 75kr.
JmogJmogSkrevet 17/01-15 02:41 
Så fik jeg spillet noget Super Mario Galaxy 2. Jeg synes faktisk det ser langt bedre ud end man kunne frygte. Det opskalerer rigtig pænt og den grafiske stil virker stadig nydelig i dag. Glæder mig endnu mere til Metroid nu.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/01-15 02:46, rettet 17/01-15 02:46 
Har du sammenlignet med den fysiske udgave af spillet på Wii U? :)

Wii-spil opskaleret på Wii U ser trods alt tit bedre ud end Wii direkte tilsluttet et HDTV :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 17/01-15 02:56 
Nej, har ikke den fysiske udgave.

Men på trods af det ikke er native 1080p, så ser det rigtig fint ud.
ElgenElgenSkrevet 17/01-15 09:13, rettet 17/01-15 09:13 
Hmmm jeg spillede da Metroid Prime 1 og 2 på GC? Vidste ikke at Wii U kunne GC?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
3of193of19Skrevet 17/01-15 11:08 
prime 3 war til Wii.
Der kom så en trilogi release til Wii med alle tre Prime spil, hvor de havde givet de to GCN spil en mindre overhaling med ny kontrol (og widescreen tror jeg).
ElgenElgenSkrevet 17/01-15 14:25 
Ah, er gået over hovedet på mig... Har generelt slet ikke forstået det der re-release-på-konsol-trip.... Det er slet ikke mig
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JmogJmogSkrevet 29/01-15 14:52 
Så er det i dag og 7 dage frem at man kan få hele Metroid Prime-trilogien til 75kr på Wii U E-shoppen. Derefter koster den 150kr.
tastasSkrevet 29/01-15 18:30 
Oh yeah, købt :-)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-15 18:55 
Der er også dukket mange eksemplarer op på DBA i de sidste uger, til absurd høje priser :p

Mon ikke den falder lidt henover den næste tid? ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 29/01-15 18:58 
Fylder i øvrigt 7,7gb. Er igang med at hente.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-15 19:06, rettet 29/01-15 19:24 
Ja det er et af de få Wii-spil der bruger dual-layer DVD. Gav så vidt jeg husker piraterne lidt problemer :D

EDIT: Jeg tror jeg husker forkert. Dual-layer skiven gav åbenbart rigtige forbrugere problemer, da nogle Wii-maskiner havde svært ved at læse den:
http://en.wikipedia.org/wiki/Metroid_Prime:_Trilogy#Technical_issues

Gad vide om det ikke er derfor den kun blev produceret i begrænset oplag?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 29/01-15 23:30 
Appropos pirater
Shantae And the Pirate's Curse skulle gerne komme på e-shoppen næste uge. Ihvertfald til 3DSeren.

Wii titler på Wii U E-shop
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
JmogJmogSkrevet 31/01-15 15:21 
Sidst jeg spillede Metroid Prime var på Gamecube da det var nyt. Det tog lidt tid at vænne mig til Wiimote-styringen, men jeg bliver gladere og gladere for det. Det virker ret godt.

Og spillet? Stemningen er ligeså fantastisk som jeg husker den og den grafiske stil vejer godt op for den lave opløsning. Alle pengene værd.
Captain NCaptain NSkrevet 07/02-15 01:52 
Det undrede mig dengang hvorfor at Metroid Trilogien ikke have Gamecube controller support når det jo var fuldt muligt at bruge dem på Wii'en. Og nu er der også en Gamecube controller adapter til WiiU så kunne ha været fedt ihvertfald at have valget.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig