X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

God jul til alle!


Svar
Per SPer SSkrevet 23/12-14 09:05 
Den tid på året igen, så god jul til alle. :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
87 emne(r).
1 2 > »

Svar
Per SPer SSkrevet 23/12-14 09:05 
Den tid på året igen, så god jul til alle. :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
GreaseballGreaseballSkrevet 23/12-14 10:02 
Sandelig også :) Den kom igen, også i år.

God jul til jer alle her inde på P:R.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 23/12-14 13:25 
God jul bruddahZ!
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/12-14 14:04 
Rigtig glædelig jul! :)
KamekKamekSkrevet 23/12-14 14:32 
Yes, god jul til alle! :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
nerosnerosSkrevet 23/12-14 16:40 
Rigtig god jul til alle :-)
Bashful Neophyte
silverstarsilverstarSkrevet 23/12-14 17:42 
Glædelig jul :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SonicSonicSkrevet 23/12-14 19:11 
Glædelig jul :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Bede-xBede-xSkrevet 23/12-14 19:23 
Rigtig god jul til jer allesammen :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Trydie76Trydie76Skrevet 23/12-14 22:47 
God jul!!!!
NaieraNaieraSkrevet 23/12-14 22:49 
Humbug!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 24/12-14 13:43 
Glædelig jul :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 24/12-14 13:50 
Glædelig humbug.

"Én til jul, og jeg et på satans side"
The medium is the message.
WonderboyWonderboySkrevet 24/12-14 14:40 
Glædelig Jul til jer alle sammen og jeres familie :-).
I love monster land
KillerBean2KillerBean2Skrevet 24/12-14 15:49 
Jamen, så god jul da :)
AV Intelligent Terminal
XiwanaXiwanaSkrevet 24/12-14 17:10 
Glædelig højtid!
God jul til alle!
[inspirational quote here]
Le RoofLe RoofSkrevet 24/12-14 20:12 
God jul :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Per SPer SSkrevet 23/12-15 10:35 
God jul til alle på Play:Right.

Under juletransporten skal der leges med StarFox på 3DS, et spil jeg aldrig har fået gennemført, så den bærbare version sørger for den digitale underholdning i juledagene.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Soren47Soren47Skrevet 23/12-15 10:40 
God jul! :)

Min juleunderholdning på juletoget hjem til Jul bliver julemario kart DS.
Bede-xBede-xSkrevet 23/12-15 11:05, rettet 23/12-15 11:06 
Ja, god jul folkens. Min transportunderholdning bliver Advance Wars: DC, som selv om jeg har spillet meget i årenes løb, af en eller anden grund aldrig bliver træt af. Det bliver ved med at være fedt at designe sine egne udfordringer i level editoren, længe efter singleplayeren er overstået :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Le RoofLe RoofSkrevet 23/12-15 11:09 
God jul allesammen!

Jeg kommer til at spille Brandish: The Dark Revenant (PSP) på Vita'en, når jeg finder nogle stille stunder i julen :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
WehnerWehnerSkrevet 23/12-15 12:10 
Jeg har holdt nogle dages pause fra Witcher 3, så jeg har abstinenser. Et rigtigt feelgood-julespil. Eller...

God jul til alle :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/12-15 12:26 
Jeg veksler lidt mellem Bulletstorm, som jo er pisse julet.
- og GTA 5: Online, hvor min trunte-avatar lige har fået en ny og yndig pyjamas med julepingviner på... Det er vigtigt at man har det taktiske grej i orden når man skal spille heists med 3 andre mennesker.

God jul, manner!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
millenniummillenniumSkrevet 23/12-15 13:16 
Professor Layton, når jeg ikke har TV'et.
Zelda LTTP, når jeg har TV'et
Resistance 2, når børnene er gået i seng. :)
The medium is the message.
Trydie76Trydie76Skrevet 23/12-15 16:34 
God jul alle!!!

Sjøvt, jeg spille pt. Også bulletstorm, Fancy
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/12-15 16:36 
Ornli' glæderens Jul!
slk486slk486Skrevet 23/12-15 16:54 
God jul!
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/12-15 17:10 
Trydie76>
Sjøvt, jeg spille pt. Også bulletstorm, Fancy

Sweet!
Jeg har en "20GentlemanGames2015" challenge jeg kæmper for at nå... Har pt. gennemført 15 spil siden januar, så jeg gik i gang med at få installeret nogle af mine urørte spil på Steam, i håb om at indhente listen.

Det er ikke fordi jeg ikke får spillet noget, men f.eks. online delen af GTA V er lidt svær at 'gennemføre'. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 23/12-15 17:30, rettet 23/12-15 17:31 
God jul til alle (minus ND!).

Har en del titler i stakken jeg forventer at spille i juleferien, tror det bliver Tearaway og Until Dawn. Witcher 3 er også en mulighed.
varmtvandvarmtvandSkrevet 23/12-15 20:39 
God jul play right!
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
KamekKamekSkrevet 23/12-15 21:01 
God jul! :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/12-15 01:33 
Rigtig god jul :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 24/12-15 08:32 
Glædelig jul alle sammen :)
WonderboyWonderboySkrevet 24/12-15 13:47 
Glædelig Jul til jer alle og jeres familie :-)
I love monster land
XiwanaXiwanaSkrevet 24/12-15 15:38 
Go' jul til alle!
[inspirational quote here]
Mes1983Mes1983Skrevet 24/12-15 16:36 
Nu her imens Disneys juleshow er i fuld gang og hvor julefreden langt om længe er ved at sænke sig, er det vist på tide at ønske jer alle sammen og jeres familier en rigtig glædelig jul.
OdinOdinSkrevet 24/12-15 17:06 
God jul, allesammen!
JmogJmogSkrevet 24/12-15 23:23 
God jul!
millenniummillenniumSkrevet 25/12-15 14:51, rettet 25/12-15 14:52 
God jul.

Har fået en taske og en god whisky.
Sønnen har fået to Wii U spil, en Turtle Beach mus og to Amiiboer.

Julen er nu sjovest for børn. :)
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/12-15 16:20 
Den eneste julehilsen vi fortjener i denne jul :D

https://youtu.be/tCuF_FSmrTI
JmogJmogSkrevet 25/12-15 17:01 
Her blev det en dejlig blanding af fornuftigt og ufornuftigt.

Lidt film:
Skyfall
Die Hard Collection
Big Hero 6

Et enkelt spil:
The Evil Within (PS4)

Og i overmorgen lidt ekstra gaver når bedsteforældrene kommer til middag
millenniummillenniumSkrevet 25/12-15 17:57 
Gætter på at mange er pænt utilfredse med, at Valve fejre 1. Juledag med et langvarigt nedbrud på Steam. :)

Link...
The medium is the message.
Bede-xBede-xSkrevet 25/12-15 21:47 
Det er måske værre end som så. Når man går ind under account information vises andre folks profiler, så der er potentielt meget store sikkershedsproblemer med Steam lige nu. Hacker angreb?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/12-15 21:52 
Ja, jeg er blevet signet ud og når navigere rundt har den sat standardsproget til Italiensk.
Jeg tror at jeg venter lidt med at logge ind igen.
Bede-xBede-xSkrevet 25/12-15 21:57, rettet 25/12-15 22:00 
Jeg bliver ved med at få forskellige russiske navne, når jeg går ind under kontooplysninger.

EDIT: Faktisk de samme fire-fem russiske navne.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 25/12-15 22:43 
SreamDB siger det er "page caching gone rogue". Ligner noget der kommer til at få store følger og de burde nok allerede have lagt Steam ned totalt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
millenniummillenniumSkrevet 26/12-15 00:22 
På Twitter anbefaler de at Steam brugere logger ud og helt holder sig væk indtil nyt info.

Nå ja - det givet sønnen mulighed for at tage et Steam break. :)
The medium is the message.
XiwanaXiwanaSkrevet 26/12-15 00:27 
Det skulle være fikset. Det har i al fald været muligt for mig at logge ind og slette egen persondata. Stoler ikke på steam fremover.
[inspirational quote here]
millenniummillenniumSkrevet 26/12-15 20:39, rettet 26/12-15 20:39 
Ja det virker i dag, men der er voldsom kritik af kommunikationen omkring nedbrudet som har ligget i spektret mellem vag til fraværende.

Noget af et Steam slag.
The medium is the message.
Bede-xBede-xSkrevet 31/12-15 00:17, rettet 31/12-15 00:17 
Valves udtalelse om hvad der skete:

We'd like to follow up with more information regarding Steam's troubled Christmas.

What happened

On December 25th, a configuration error resulted in some users seeing Steam Store pages generated for other users. Between 11:50 PST and 13:20 PST store page requests for about 34k users, which contained sensitive personal information, may have been returned and seen by other users.

The content of these requests varied by page, but some pages included a Steam user’s billing address, the last four digits of their Steam Guard phone number, their purchase history, the last two digits of their credit card number, and/or their email address. These cached requests did not include full credit card numbers, user passwords, or enough data to allow logging in as or completing a transaction as another user.

If you did not browse a Steam Store page with your personal information (such as your account page or a checkout page) in this time frame, that information could not have been shown to another user.

Valve is currently working with our web caching partner to identify users whose information was served to other users, and will be contacting those affected once they have been identified. As no unauthorized actions were allowed on accounts beyond the viewing of cached page information, no additional action is required by users.

How it happened

Early Christmas morning (Pacific Standard Time), the Steam Store was the target of a DoS attack which prevented the serving of store pages to users. Attacks against the Steam Store, and Steam in general, are a regular occurrence that Valve handles both directly and with the help of partner companies, and typically do not impact Steam users. During the Christmas attack, traffic to the Steam store increased 2000% over the average traffic during the Steam Sale.

In response to this specific attack, caching rules managed by a Steam web caching partner were deployed in order to both minimize the impact on Steam Store servers and continue to route legitimate user traffic. During the second wave of this attack, a second caching configuration was deployed that incorrectly cached web traffic for authenticated users. This configuration error resulted in some users seeing Steam Store responses which were generated for other users. Incorrect Store responses varied from users seeing the front page of the Store displayed in the wrong language, to seeing the account page of another user.

Once this error was identified, the Steam Store was shut down and a new caching configuration was deployed. The Steam Store remained down until we had reviewed all caching configurations, and we received confirmation that the latest configurations had been deployed to all partner servers and that all cached data on edge servers had been purged.

We will continue to work with our web caching partner to identify affected users and to improve the process used to set caching rules going forward. We apologize to everyone whose personal information was exposed by this error, and for interruption of Steam Store service.

http://store.steampowered.com/news/19852/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
87 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig