X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Virtua Fighter 4 serien


Svar
nerosnerosSkrevet 19/12-14 07:47 
Da jeg lige har fået et NAOMI 2 motherboard hjem og er ved at samle de manglende ting til at få det hele til at køre var meningen jo med det hele at få fat på Virtua Fighter 4 Evolution til at starte med.

Jeg kan forstå at der findes en Quest mode til PS2 versionen men denne mode er ikke med i arkade versionen.

Hvordan unlucker jeg så de forskellige customisations til hver figur?

Er der andre forskelle på PS2 og arkade versionen end Quest mode andet end at grafikken selvfølgelig er bedre på arkaden :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 19/12-14 08:20 
Har du et Character Access Card?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 19/12-14 10:12 
Nope! ;-)

Så det er altså noget jeg skal købe med ved siden af?
Bashful Neophyte
3of193of19Skrevet 19/12-14 11:04 
VF4 introducerede et system hvor man har et personligt kort til hver karakter, som holder styr på win/loss statistik og også giver mulighed for at lave customization. Men det er vist kun den japanske udgave af VF4E der kan gøre det og det kræver nok også tilgang til VF.net.
Mener dog at der var nogle få hardcore arkader i USA der havde imporeret en jp udgave af VF4 for at få det op at køre men det er vist ikke ligefrem.
nerosnerosSkrevet 19/12-14 11:36 
Ok nå men det kan være jeg ikke får så meget gang i den slags så kan jeg regne ud.

Det der FV.net. var det en form for online del i arkade hallerne den gang så?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 19/12-14 11:36 
Går ud fra at det også kræver en ekstern kortlæser, tror er en decideret del af kabinetterne, spillet blev brugt i.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 19/12-14 13:41 
Skidt pyt så spiller jeg det bare uden ;-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/12-14 15:09, rettet 19/12-14 15:09 
Og kortene skulle udskiftes efter de var brugt omkring halvtreds gange (hvis jeg husker rigtigt). Så det bliver noget være bøvl, for ikke at sige meget dyrt når de bliver sværere og sværere at opdrive.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 19/12-14 16:37 
Ja ok glem alt om det så! :-(
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig