X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hatred


Svar
PapandPapandSkrevet 17/12-14 14:12 
Der er i øjeblikket stor debat om spillet Hatred, som frigav en trailer for et par dage siden. Du spiller som en massemorder der er er træt af livet og målet er så at dræbe alt. Traileren er voldsomt grænseoverskridende og der er stor frygt for hvordan kritikere af spil vil reagere, når offentligheden først for alvor får øje på den.

Jeg er meget splittet, for egentlig synes jeg at forbud på både film og spil er dumt, men den her er godt nok grov.

Er det over grænsen?

Hatred
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
JmogJmogSkrevet 17/12-14 14:21 
Hmm, jeg synes ikke man skal forhindre udgivelsen, men man må da kritisere spillet alt det man vil. Jeg synes det lyder fjollet (og SER fjollet ud), men deres argument med at man stadig kan købe det første Postal-spil er ikke meget anderledes. Bortset fra flottere grafik, så er konceptet nogenlunde det samme: Man styrer en massemorder og dræber uskyldige.
SumezSumezSkrevet 17/12-14 14:28 
Jeg har ikke noget problem med spil lavet "i dårlig smag" generelt, men det faktum at de tydeligvis har lavet det her spil som de har, udelukkende for at skabe PR gennem kontroverser, er ynkeligt og svagt. Så selvom jeg ikke går ind for censur, synes jeg heller ikke udviklerne fortjener nogen form for sympati.

Der er provokation, der kan skabe debat, sprede et budskab, eller formidle et kunstnerisk udtryk, og så er der provokation der ikke tjener andet formål end at skabe opmærksomhed på sig selv...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/12-14 15:10, rettet 17/12-14 15:16 
Jeg har spillet Postal 2 en hel del og har haft okay sjov med det. Mest fordi det har spandevis af noget som Hatred ser ud til at mangle; humor. Ganske vist plat og fucked up humor, men humor er det i det mindste.

Hatred ser bare kedeligt ud. Ingen humor, sort-i-sort farvetema og intetsigende gameplay. Jeg har intet imod vold i spil, men det skal helst være lidt fantasifuldt (på en ikke-snuff -agtig måde).
AV Intelligent Terminal
PapandPapandSkrevet 17/12-14 16:25 
Spillet blev faktisk fjernet fra Steam Greenlight, men den beslutning gik Valve chefen Gabe Newell åbenbart personlig ind og overtrumfede. Hatred er nu det 7. mest populære på Greenlight.

Jeg er i øvrigt enig KillerBean2. Netop Postal 2 havde jo faktisk en god del humor, så jeg mener ikke helt det kan sættes i samme bås som Hatred.

Jeg er dæleme spændt på reaktionen, når det rammer mainstream medierne.

Gabe Newell overuler
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig