X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Uncharted 4: A Thief's End


Svar
BeanoBeanoSkrevet 10/12-14 10:17 
Vist på tide med en tråd.

15 min. live demo fra PSX 2014:
https://www.youtube.com/watch?v=6g_P3zuwQXA

Analyse af videoen:
htt... Se hele indlægget
248 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 17/05-16 11:40, rettet 17/05-16 11:41 
Hold op. Der er da ikke forskel på standarden fra "dengang i oldtiden da retro-spillet Uncharted 2 udkom" og nu. :P

Om ikke andet har du ret i det du skriver. Uncharted 2 er supergodt "komponeret". Pacing og skuespillet er fantastisk velgjort, og det hele er virkelig dragende. U2 er en milepæl indenfor historiefortælling i computerspil, og selvom det ikke har rykket ved standarden, er det om ikke andet et niveau alle andre spil med et "seriøst" historiefokus bør stile efter, inkl. spillets egne efterfølgere.

Når det så er sagt, så er selve historien i Uncharted 2 noget værre bæ, der kun opfylder alle de værste klichéer for plottet i et spil. Jeg kan sagtens leve med det, da den måde den fortælles på, som nævnt er fantastisk god, men det er svært ignorere at det, plot-mæssigt, falder fuldstændig fra hinanden i sidste kapitel hvor det vi præsenteres for en gang stereotypisk b-films "schlock", der ville have været forventeligt af ethvert andet spil, men desværre under standard for den ellers høje produktionsværdi resten af spillet udstråler. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 17/05-16 11:50 
Plottet i U4 er det bedste i serien men det er måden det fortælles på, personernes interaktion og nuancerne i skuespillet der får det til at skinne. Mere på niveau med TLoU end tidligere Uncharted spil på dette punkt.
SumezSumezSkrevet 17/05-16 11:58 
Så ligesom U2 men bedre? Det er godt nok for mig :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 17/05-16 12:05 
Når det kommer til historiefortælling og plot er det klart bedre end U2 i mine øjne :)
jaesjaesSkrevet 17/05-16 12:52 
Hvordan er puzzle-situationen i forhold til U2 - antal og kvalitet?
BeanoBeanoSkrevet 17/05-16 13:06 
Antallet ca det samme men nemmere og ikke videre spændende at løse.
SumezSumezSkrevet 17/05-16 13:06 
Var der puzzles i U2?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 17/05-16 13:07 
Ja da :)
millenniummillenniumSkrevet 17/05-16 13:11 
Var der...?
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 17/05-16 13:12 
Jeg spørger faktisk helt oprigtigt. :) Jeg har spillet spillet, men kan ikke huske et eneste puzzle, så enten har jeg en anden definition på hvad et puzzle er, eller også har de bare ikke været mindeværdige nok til at jeg husker dem. Men er glad for at de i det mindste er der, for variationens skyld.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 17/05-16 13:13, rettet 17/05-16 13:20 
Jeg kan faktisk heller ikke lige komme i tanke om et U2 puzzle......

EDIT: Nååå jo, der var noget med under kirken, hvor man skulle justere spejle.

Mindes nu én puzzle i U3, som faktisk fik gav mig panderynker, men det spil var også sværere på alle fronter ift. U2 (blot ikke til det bedre).
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 17/05-16 15:20 
Sumez>Jeg spørger faktisk helt oprigtigt. :) Jeg har spillet spillet, men kan ikke huske et eneste puzzle, så enten har jeg en anden definition på hvad et puzzle er, eller også har de bare ikke været mindeværdige nok til at jeg husker dem. Men er glad for at de i det mindste er der, for variationens skyld.

Alle hovedspillene har puzzles (usikker på Vita spillet), men om vores definition er den samme kan jeg ikke sige :)

Fra Uncharted 2 jeg hurtigt fandt på youtube...

https://www.youtube.com/watch?v=2hCYm5C2opI
https://www.youtube.com/watch?v=H-95dlCpK8s
https://www.youtube.com/watch?v=tX53EjWFHYA
https://www.youtube.com/watch?v=tgpb9SwizjU

Naturligvis SPOILERS hvis man ikke har spillet Uncharted 2.
RaGeRaGeSkrevet 18/05-16 00:57, rettet 18/05-16 00:57 
Ville give mit venstre ben for et horror spil i stil med chapter 16.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
jaesjaesSkrevet 18/05-16 02:06 
Beano>Antallet ca det samme men nemmere og ikke videre spændende at løse.

Takker. Puzzles var småsløje i U2, så det er ikke gode nyheder :)

Tror jeg venter på udsalg (ikke kun pga. puzzles).
BeanoBeanoSkrevet 18/05-16 05:25 
Forhåbentligt blot pga. tidsmangel for spillet er fantastisk.
millenniummillenniumSkrevet 18/05-16 09:13 
Puzzles skal IMO ikke være så svære i denne type narrative action-spil, fordi den konstante fremdrift er så vigtig. Puzzle-sekvenser giver blot et moment hvor historien kortvarig står stille i samme rum og man kan dvæle lidt, inden at skulle rejse videre i tråden. Det er et bidrag til spillets afbalancerede pacing.

Hvis man vil have mere svære puzzle, så kan man i stedet spille point&click adventures.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 18/05-16 09:25 
Tror ikke målet så meget er "svære" puzzles, men puzzles hvor man føler at man gør noget aktivt, og ikke bare aktiverer de markerede elementer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/05-16 09:44 
millennium>Puzzles skal IMO ikke være så svære i denne type narrative action-spil, fordi den konstante fremdrift er så vigtig. Puzzle-sekvenser giver blot et moment hvor historien kortvarig står stille i samme rum og man kan dvæle lidt, inden at skulle rejse videre i tråden. Det er et bidrag til spillets afbalancerede pacing.Hvis man vil have mere svære puzzle, så kan man i stedet spille point&click adventures.

Enig. Jeg tror det bevidst har været grunden til de har gjort dem nemmere i U4 da spillet allerede er lavere pacet end U2. Ville dog gerne have set nogle der var mere opfindsomme og i større skala.
millenniummillenniumSkrevet 18/05-16 10:55, rettet 18/05-16 10:56 
Også enig. i U4 bliver man hjulpet meget i hånden, særligt med spillets 3-trins puzzles, hvor første niveau er helt vildt nemt (bare for at forstå regelsættet), og så bliver niveau 2 og 3 en anelse mere svært. Man kan nærmest klare dem på autopilot.

Men ved denne puzzle fra Uncharted 3 skulle jeg alligevel slå tænkemaskinen til...

Uncharted 3: Chateau puzzle
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 18/05-16 18:03 
Beano>
Forhåbentligt blot pga. tidsmangel for spillet er fantastisk.

Ja, dét samt efter 55 timers ME2 tidligere på året er jeg stadig på cooldown-tid fra covershootere :)

Sumez>
Tror ikke målet så meget er "svære" puzzles, men puzzles hvor man føler at man gør noget aktivt, og ikke bare aktiverer de markerede elementer.

Hvis du mener det jeg tror, så er vi helt enige - de fleste puzzles i U2 var gode i sig selv (omend ikke opfindsomme ala de bedste fra Tomb Raider-serien), men det ødelagde IMO en del, at løsningen kunne findes uden besvær i notesbogen.

Det er ikke godt puzzle-design at stave løsningen, synes jeg. Hellere lade spilleren stykke løsningen sammen af forskellige hints, der findes i miljøerne eller fås fra NPC'er. Det kan også gøre udforskningen endnu sjovere. Om der også er et par hints i notesbogen er fint nok. Alle former for information skal bare være relativt subtilt, med mindre det at finde frem informationen er del del af udfordringen. Evt. oveni kan tilføjes et tre-trins hint-system i spillets menu, ala i Tomb Raider Underworld, for de som enten hurtigt vil videre eller sidder fast i en puzzle.
JmogJmogSkrevet 18/05-16 18:16 
En af de mange ting jeg er vild med i UC4 er at der er så mange måder at tilgå skydekampene på. Eksempel:

Jeg står i ruinerne af en bygning der er delvist oversvømmet. Bygningen overfor er fuld af fjender. Jeg kan lave en langdistance skydeduel og håbe jeg har ammo nok til at dræbe dem alle. Eller jeg kan svømme over til deres bygning (dykke, så de ikke ser mig) og kravle op og skyde dem fra kortere afstand, samle våben op etc. Eller gå i Batman mode og stille og roligt nakke dem en for en i stilhed. Der er så mange måder at angribe den bygning på, da man kan kravle op af alle fire sider, dykke under den og komme op gennem underetagen. Eller snige forbi samtlige fjender og gå videre uden at dræbe en eneste.

Det var vildt imponerende godt lavet. Uncharted-serien kritiseres ofte for at være en spectacle-fokuseret actionserie med en lav mulighed for at variere sin gameplaystil. Ovenstående er blot et enkelt eksempel. I Madagascar-scenerne mindede det mig flere gange om den frihed man har til at takle outposts i Phantom Pain.

Det her føles som Uncharted, men det er en mere åben og friere version uden at der er gået på kompromis nogen steder. Spillet har alt hvad der gør serien god - bare bedre. Og en masse nyt der integrerer perfekt med formlen.

Jeg er nødt til at sige det igen: Offroad-delen kunne snildt bære et helt spil rent mekanisk.
millenniummillenniumSkrevet 18/05-16 20:36, rettet 18/05-16 20:37 
Jeg synes især stealth fungerer meget, meget bedre i U4 end de forrige spil, og giver netop noget mere metodisk adspredelse. Den elastiske spilmekanik fra stealth kills af uvidende vagter til en granat lige i hovedet på armerede fjender er eminent.

Nå man jeg mangler lige en 6-7 ish kapitler. Så skal jeg nok komme med min overall final verdict. :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 18/05-16 21:23 
Også fedt at buddy AI'en under kampe hjælper til med at tagge fjender, komme med advarsler, stealth-dræbe, osv.
JmogJmogSkrevet 18/05-16 22:15 
Hvor ER de to referencer til SPOILER-TEKST:
Monkey Island
dog gyldne. Den ene er subtil og den anden så stor at de fleste nok ikke fanger at det ER en reference. Og det passer perfekt ind i spillet uden at virke påklistret.

SPOILER-TEKST:
Piraten som Nate ikke kan genkende på maleriet er Guybrush Threepwood. Senere på øen finder han en pirats skelet hængende i den ene fod med hovedet nedad. Præcist samme positur (og omgivelserne ligner) som Guybrush i indledningen til Monkey Island 2
BeanoBeanoSkrevet 18/05-16 22:23 
Hvor fedt - det missede jeg totalt :D
DunwichDunwichSkrevet 19/05-16 13:48 
Majestætisk spil, i nær alle henseender.

At det er det tekniske, samt artistisk, flotteste spil nogensinde produceret i spillets historie, trækker bestemt heller ikke ned.

Det er der tilgengæld en anden ting der gør: Jeep'ens styring i "overworld" scenen i Madagascar, og senere i spillet, er tight og præcis. Men af en eller anden årsag, har de ændret samme styring til at være løs og upræcis i hele den flotte chase scene, og jeg begriber ikke dette design valg; Næsten umuligt at styre jeep'en præcis i hele denne scene, hvor controlleren næsten føles som en stor deadzone.
RaGeRaGeSkrevet 19/05-16 14:02 
Var der ikke et easter egg i spillet, som indikerede på The Last Of Us 2, noget med et lejrbål?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 19/05-16 14:41 
Der er en TLOU2 teaser i epilogen...
RaGeRaGeSkrevet 19/05-16 17:18 
Nu fandt jeg den, mygse taxa :D
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/05-16 23:59 
Det er så moderne at få følelserne i klemme på internettet, men Naughty Dog har arbejdet sammen med mennesker der rent faktisk havde en PRAKTISK grund til at spillet var mere inklusivt.

https://youtu.be/Ls_CD4mB42s

Personligt spillede jeg også selv med Hold Button istedet for Mash Button, da jeg bare syntes det er mere behageligt, men det er generelt fedt at se at de tænker på deres publikum.
millenniummillenniumSkrevet 23/05-16 08:55, rettet 23/05-16 11:20 
Så fik jeg afsluttet sagaen (dog skal jeg lige genspille epilogen igen i dag, for den kom lidt for tæt på sengetidens bagkant og jeg fik derfor ikke rigtigt udforsket det tilstrækkeligt).

For mig er Uncharted 4 en klokkeklar 10/10 SP oplevelse og en perfektion indenfor lineært narrative spil. Vildt at så skyhøje ambitioner ikke faldt til jorden. Alle forsinkelser er tilgivet - and then some.

Jeg kunne især god lide:

- Den elegante implicitte måde spillet hjælper dig på rette vej, hvad enten det er en lysere klippekant, et specielt underlag, en særlig belysning eller en naturlig rekvisit som liiiige præcis hjælper dig i retning. Retningspile som smelter sammen med miljøet.
- Den afbalancerede action-pacing mellem simple stealth, taktiske sekvenser og in-your-face skyderi. Den mestrer alle grene.
- De detaljerede ansigtsudtryk og skarpe dialog hos karakterne som bruges aktivt til at understrege deres psykologi. Særligt Elena var en interessant person i denne historie, fordi hun ligesom var hende der skulle elske Drake og derved affinde sig med ham og hans adfærd.
- Historien som jeg denne gang var langt, langt mere interesseret og velkomponeret end tidligere. Særligt hvordan fortidens og nutidens historier afspejler hinanden - og gentager sig.

Det eneste kritikpunkt jeg kan finde (og det er virkelig en bagatel) er, at der gik lige lovligt meget inflation i kanter som Nathan griber fat i, hvorefter kanten går i stykker og man rammes af spontant panik.

Jeg synes ikke rigtigt jeg har sunket oplevelsen endnu. Der går nok lige et par dage, for jeg har det lidt som om jeg har afsluttet noget monumentalt stort. Ligesom da jeg gik ud af Imperial efter Lord of The Rings: Kongen Vender Tilbage. ... Måske faktisk endnu større. :)
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 23/05-16 10:58 
Sjovt, dit punkt 1 er nok netop mit ene virkelig store kritikpunkt for 2'eren :)

Er det iøvrigt en god idé at spille 3'eren inden 4'eren? Jeg vil nemlig gerne spille det igennem, men tvivler på at jeg kan holde ud at gå direkte videre til 4'eren efterfølgende uden at vente et års tid imellem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/05-16 11:10 
Hvis du ikke har spillet 3'eren før vil jeg mene du bør gøre det først.
millenniummillenniumSkrevet 23/05-16 11:20, rettet 23/05-16 11:22 
Jeg mangler faktisk også 1'eren, men nu må jeg lige genoptage den stafetpind så jeg kan høre alt om Francis Drake.

Mht. til implicitte retningshjælpere (pkt 1) så bliver jeg også irriteret hvis det er FOR tydeligt. Men jeg synes Naughty Dog har gjort det virkelig elegant uden at male store pile på skærmen. Nogle gange render jeg f.eks. rundt i en mørk grotte og prøver at genfinde retningen. Så ser jeg en lille lyskilde som skaber en helt speciel skygge på klippevæggen, der ligesom hvisker "denne vej". Jeg føler bare det er den rigtige vej uden at blive skubbet frem.

Igen; Fremdrift er vigtigt for denne type spil, og det ville svække historien hvis spilleren brugte for meget tid på at undersøge hvilke klippevægge det er muligt at kravle på.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 23/05-16 11:41 
Det ville også være rimelig skidt spildesign. Godt spildesign er hvis det er tydeligt hvilke det er muligt at kravle på, men du selv skal bruge hovedet en smule for at indse hvilke du skal kravle på for at komme videre. :)
Hvis alle "klatrebare" vægge er selvforsynende retningsanvisninger, er det jo bare en glorificeret QTE :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/05-16 11:50 
Det ville være frustrerende trial-and-error uden de indikeringer. De færreste der vil finde det underholdende.
LarsGLLarsGLSkrevet 23/05-16 11:52 
I modsætning til de tidligere spil er det faktisk muligt at klatre forkert. Nogle gange fører stien af greb i klippen til en lille skat, andre gange ingen steder hen. I de første tre spil var du aldrig i tvivl om, at du var på rette vej, når du havde fundet den eneste klippekant, der kunne klatres på. Jeg siger ikke, at det fuldstændig ændrer måden, man spiller på, men det kræver alligevel, at man kigger sig lidt mere omkring.
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
SumezSumezSkrevet 23/05-16 12:02 
Beano>
Det ville være frustrerende trial-and-error uden de indikeringer. De færreste der vil finde det underholdende.

Det ville kun være frustrerende trial-and-error hvis spillet var dårligt designet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/05-16 12:13, rettet 23/05-16 12:16 
Der er altså meget for spillere at prøve at klatre på uden nogen visuelle tegn. Du skal spille det før du kritiserer det :)

Klatre delen er forbedret som de fleste andre aspekter af spillet.
SumezSumezSkrevet 23/05-16 12:16, rettet 23/05-16 12:18 
Jeg kritiserer U2, ikke U4.
Jeg gider heller ikke bare gætte mig blindt til hvor jeg skal hen, men langt størstedelen af "klatre-segmenterne" i U2 var virkelig ren "følg anvisningerne".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/05-16 12:18, rettet 23/05-16 12:19 
Fair nok - men U4 er bedre på dette punkt selv om der stadig er visuelle tegn så man ikke er helt lost. Det er ikke en klatre-sim :D
millenniummillenniumSkrevet 23/05-16 12:24 
Det er ikke kun i klatre-scenerne det anvendes. Også i f.eks. Madagascar jeep-scenen, hvor man får følelsen af at kunne køre off-road i et ret stort område, men på den anden side skal man ligesom et bestemt sted hen.

Så rent visuelt indikeres den rigtige retning med små diskrete indikatorer; nogle hjulspor i sandet eller en sten-bunke der virker lidt out-of-place. Man kører lidt på fornemmelsen og finder det rigtige sted hen. Igen; elegant.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 23/05-16 12:24 
Skal også nævnes at der er færre visuelle tegn når det kommer til af finde artifacts og man skal kigge virkeligt godt efter flere steder. De er naturligvis ikke nødvendige for historie eller fremdriften.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 23/05-16 12:25, rettet 23/05-16 15:42 
Bare vent! Du skal nok blive glad for at se hvor du kan ta' fat henne! :D
Havde tit den følgelse!!!! Where the fuck do i go?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 23/05-16 12:30 
Enten gør man delelementer i sit spil godt, eller også gør man dem ikke. Ellers er det åbent for kritik ;)
Jeg synes klatre-delene i U2 udfyldte en rigtig god rolle mht. at sørge for den pacing som virkelig manglede i 1'eren, hvor både skyderiet og klatreriet formåede at strække sig så langt at man blev træt af begge dele. Det skete aldrig i 2'eren, og det er virkelig godt skuldret.

Men når det så dermed er et element der betyder så meget for spillet, er det lidt ærgerligt at afskrive det med at det ikke er det spillet handler om. Jeg er med på at Uncharted handler om at fortælle en historie og give en fantastisk audiovisuel oplevelse i langt større grad end det handler om gameplay - men i sidste ende er det jo et spil, og man bruger rigtig lang tid på at sidde med en controller og spille det, så jeg mener bestemt ikke at U2 ville have taget skade af en mere Tomb Raider-agtig tilgang til level design.
Det lyder dog som om at 4'eren har forbedret lidt på dette punkt, hvilket meget sandsynligt er nok til at jeg kan affinde mig med det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 23/05-16 12:32 
Har du overhovedet spillet det endnu, Sumez? :-D
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 23/05-16 12:32 
2'eren?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 23/05-16 13:20 
Jeg synes så faktisk at Uncharted 4 er uambitiøst, og jeg håber at Naughty Dog lader serien ligge, og holder sig fra en 5'er.

Det er selvfølgelig et spørgsmål om perspektiv.

Rent personligt kan jeg virkelig godt lide Uncharted-serien, som bare er blevet bedre og bedre (ja, jeg foretrækker egentligt 3'eren over 2'eren) og 4'eren er personligt min midtil bedste spiloplevelse fra denne generation, men objektivt set er der da åbenlyst nogle mangler og problemer, som er tydeligere jo længere man kommer væk fra den umiddelbare wow-faktor.

Primært så er det min vurdering at serien, ikke mindst 4'eren, især excellerer takket været sin utroligt høje produktionskvalitet. Det er jo ikke fordi der rigtigt er noget originalt eller anderledes. Intet der rigtigt sætter sig eller bider fast i én. Det hele er "bare" utroligt gennemarbejdet og af en meget høj standard. Jeg ved ikke om det er fordi budgettet er usædvanligt højt eller Naughty Dog er usædvanligt dygtige. Jeg antager at det er begge dele.

Og deraf det uambitiøse. Når man sidder på sådan nogle ressourcer, som vel må gøre Naughty Dog til tidens bedste spiludvikler, så bør man også kunne og ville mere, end bare at gentage og finpudse og køre på rutinen. Og, ja, det har de jo også allerede gjort med The Last Of Us. Det var netop alt dét, man kunne håbe og forvente af en suveræn spiludvikler. Et skelsættende spil, der efter min opfattelse suverænt var generationens bedste.

Derfor så jeg gerne at Naughty Dog nu holdt sig væk fra Uncharted, og for den sags skyld også The Last Of Us (selvom jeg utvivlsomt kommer til at købe en 2'er på udgivelsen og være vild med det), og i stedet fokuserede på at skabe et nyt mesterværk. I sidste ende er de vel i en position, hvor de kan gøre lige hvad de vil. Den mulighed håber jeg de vil udnytte til at føre spilmediet videre, og ikke bare give folk hvad de vil have.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 23/05-16 13:36 
Mit indtryk er meget det samme, og helt ærligt kan jeg ikke forestille mig andet end at Naughty Dog selv er af samme opfattelse, og rigtig gerne vil lave mere originalt materiale. Men som du siger er deres budget jo skyhøjt, og der sidder mange producere og investorer der skal få det hele til at gå op, det er jo en forretning der skal køre rundt. Det var absolut afgørende for Sony at der kom et Uncharted 4 til PS4, uanset om ND selv ville have det eller ej.

Jeg er spændt på hvad de laver som det næste. Og selv hvis det bare bliver et nyt Crash Bandicoot-spil, kunne jeg godt forestille mig at de kunne gøre et godt arbejde ud af det. Et nyt The Last Of Us er fuldstændig unødvendigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DunwichDunwichSkrevet 23/05-16 13:50 
Sumez>
Jeg er med på at Uncharted handler om at fortælle en historie og give en fantastisk audiovisuel oplevelse i langt større grad end det handler om gameplay.

Hvad mener du med, at du er med på det? Det er jo en beslutning du selv har taget, og som ingen har påduttet dig, antager jeg. Iøvrigt er det forkert, for Uncharted spillene, handler kun om gameplay. Krydret med den bedste audio og visuelle oplevelse, men det er jo ikke spillets fejl. Tværtimod.
248 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig