X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Uncharted 4: A Thief's End


Svar
BeanoBeanoSkrevet 10/12-14 10:17 
Vist på tide med en tråd.

15 min. live demo fra PSX 2014:
https://www.youtube.com/watch?v=6g_P3zuwQXA

Analyse af videoen:
htt... Se hele indlægget
248 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 06/05-16 20:32 
Beano>
@bede-x: Som den svækling jeg er, kunne jeg ikke lade være med at klikke.... men helt fantastisk :D

Ja, ikke :)

SPOILER-TEKST:
Jeg troede faktisk slet ikke det var muligt for dem at gøre det, men det får da en til at tænke over visse events og udtalelser gennem det seneste år..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 06/05-16 20:36 
Mon ikke vi ved mere i midten af næste måned? ;)
Bede-xBede-xSkrevet 06/05-16 20:37 
Ville også være mit gæt ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 10/05-16 15:06 
Aw..

https://blog.eu.playstation.com/2016/05/10/uncharted-4-a-thiefs-end-is-out-today/?emcid=social_20160510_61457206&adbid=730020328575885312&adbpl=tw&adbpr=36969785
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/05-16 15:22, rettet 10/05-16 15:22 
Det ser fandeme godt nok vildt ud. Jeg håber på en singleplayer-del uden for mange AI-partnere. Tænk hvis man kunne få lov at tænke selv under puzzles. Det ville være så 90'er :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/05-16 16:46 
Det er det spil jeg har set med mest grafik i indtil videre.
millenniummillenniumSkrevet 10/05-16 17:02, rettet 10/05-16 17:03 
Altså en lemon patch er vel klar inden for de næste par dage.

Naughty Dog tager skam deres citroner seriøst.

Jeg har d.d. bestilt mit fra Føtex online butik. Det skal bare ligge klar til weekenden.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 10/05-16 17:57 
Darkbeat>Det er det spil jeg har set med mest grafik i indtil videre.

Ja det er helt gak så flot det er :D

Neolol.
JmogJmogSkrevet 10/05-16 19:01, rettet 10/05-16 19:01 
Har lige hentet mit i Gamestop og glæder mig til at hygge med det senere i aften. De giver i øvrigt 100kr rabat på en preorder på Doom, hvis den laves samtidig med man køber Uncharted 4. Og bonus værdi hvis man bytter Division ind og "spillet koster 99kr hvis du indbygter spil fra vores liste" etc.

Kom med Division og Battlefront, som jeg pt er færdig med og som vil dale i pris. Gik derfra med Uncharted og Doom betalt fuldt ud og kun 152kr fattigere. Multiplayerspil er en god investering!
DunwichDunwichSkrevet 10/05-16 21:07 
Tager Gamestop ikke 600 kr for Uncharted 4? Det stod der på prisskiltet, på deres dummy æske i går.
millenniummillenniumSkrevet 10/05-16 21:52 
Shhiiiit, jeg prøvede så Uncharted 1 i dag for første gang (Remaster på PS4). Man skal lige vænne sig til det grafiske og kvalitetsmæssige kvantespring der skete mellem 1 og 2. :)
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 10/05-16 22:02 
Dunwich>
Tager Gamestop ikke 600 kr for Uncharted 4? Det stod der på prisskiltet, på deres dummy æske i går.

549kr.

Tror da egentlig ikke jeg har set nogen spil til 600kr i nyere tid medmindre det var noget andet end basis versionen.
DunwichDunwichSkrevet 10/05-16 23:05 
Dirt Rally, tog de osse 600 kr for, og altså Uncharted 4, som den stod til i går.
JmogJmogSkrevet 10/05-16 23:52 
Tjaa, der står 549 på min bon. Spøjst.
BeanoBeanoSkrevet 12/05-16 10:49 
Så blev det gennemført :D

Overraskende langt spil, det længste Uncharted spil (tog mig 17 timer på normal sværhedsgrad) og stadig vanvittigt gennemført lavet fra start til slut. Der var mange wow-øjeblikke undervejs, spækket med indhold og områder hvor jeg nød at gå på opdagelse. Jeg var lidt smule nervøs for at de åbne områder ville trække tempoet for meget ned men syntes ND har ramt en fin balance - spillet har U2's action-sekvenser og set-pieces men med TLoU's fortræffelige fortællestil og stille perioder.
De nye gameplay mekanikker fungerer perfekt (f.eks reb, spike og jeepen) og eksisterende er forbedret.
Kun lidt at kritisere herfra: enkelte steder haltede frameraten og puzzles er ikke de bedste i serien. Puzzle sværhedsgraden velsagtens bevidst sat lav for at holde pacing oppe men ville nu gerne have haft mere køb på benet her.
Har ikke spillet det online endnu - kun de to betaer (som var morsomme at spille) og co-op modes kommer først til efteråret, hvilket er ærgerligt.

På niveau med U2 men klart bedre end U3 og U1.

9/10


...og de "spoilers" jeg havde hørt, var heldigvis fup :D
slk486slk486Skrevet 12/05-16 10:52, rettet 12/05-16 10:56 
Jeg fik et par timer ind i går aftes og brugte virkelig tid på at sluge alle detaljerne og musikken. Shit det er veludført!
Min kæreste sad bare helt stille ved siden af, og nød historien, selvom jeg ofte bare kiggede rundt og nød det :)
Glad for du siger du brugte 17 timer. Spiller på hard (fordi de andre var for nemme på normal) og vil bare gerne have så lang tid med spillet, som muligt.

Jeg var nervøs for de dialog valg de havde nævnt, men de var heldigvis super morsomt implementeret, så generede mig slet ikke.

Mit eneste klagepunkt er, at jeg ikke kan spille videre før søndag, når jeg kommer tilbage fra SSKT :(

Præsentation: 11/10.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 12/05-16 10:57, rettet 12/05-16 11:03 
Jeg spiller det på hard på min 2. gennemspilning :D

Opdagede forresten også et easter egg...
SPOILER-TEKST:
The Last Of Us: American Daughters... ligner en ældre og gravid Ellie, eller måske Ellie's mor.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/05-16 11:46 
Beano>
På niveau med U2 men klart bedre end U3 og U1.

Det lyder fandeme godt. Havde virkelig frygtet at det ikke ville være bedre end 3'eren.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RaGeRaGeSkrevet 12/05-16 12:31, rettet 12/05-16 12:35 
Jeg har stadig ikke samlet min kæbe op og savlet så meget at jeg kan vaske gulvet.

Hold kæft hvor er det flot lavet og alle de små referencer til tidligere spil :D
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
AmbyAmbySkrevet 13/05-16 07:56 
Det er længe siden jeg har spillet de andre spil i serien. Var der SÅ meget aim-assist på? Hvad spiller I med?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 13/05-16 08:29 
Jeg bruger default settings, kun invert af y-akse.
slk486slk486Skrevet 13/05-16 08:36 
Bruger også default settings, men føler ikke specielt aim-assist. Måske sætter hard den anderledes.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/05-16 08:50 
Tactical her, så man kan hoppe og skifte våben mens man sigter :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 13/05-16 08:53 
Elite controller... :p
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/05-16 08:55 
På PS4?
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 13/05-16 08:55, rettet 13/05-16 08:55 
Of course :)

http://cronusmax.com/
j/k
BeanoBeanoSkrevet 13/05-16 09:19 
Meh... vi andre anvender ikke snydeværktøjer ;)
slk486slk486Skrevet 13/05-16 09:38 
Well, min PS4 fortjener den bedste controller på markedet ;)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/05-16 09:48 
Jeg aner slet ikke hvad jeg har gang i. Jeg troede vi snakkede Doom 4 :D

Se venligst bort fra de to sidste indlæg fra min side ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 13/05-16 09:53 
Men er det godt, så? :)

(Spiller heller ikke Uncharted med min Elite, btw.)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/05-16 10:45 
Jeg bedømte kun ud fra betaen. Aner som sagt ikke hvad jeg tænker på :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DunwichDunwichSkrevet 13/05-16 18:06 
Jmog>
Tjaa, der står 549 på min bon. Spøjst.

Uncharted 4: A Thief's End[/LINK]

Jeg var i to Gamestop butikker i går, og hos dem koster det 599. Ingen af butikkerne kendte til tilbuddet om 100 kr rabat på en preorder på Doom. Tilgengæld havde de 100 kr rabat på en preorder på det nye Homefront. Butik nr to ringede desuden til en tredje butik, som osse bekræftede prisen på 599 og intet kendskab til rabatten, som skulle udløses via en preorder på Doom. Du er sikker på, at det ikke er det kommende Homefront, du har lagt en preorder på?
JmogJmogSkrevet 14/05-16 02:41, rettet 14/05-16 02:42 
Helt sikker. De spurgte mig faktisk specifikt om jeg kunne tænke mig at forudbestille Homefront samtidigt og få de 100kr rabat. Jeg sagde spillet ikke interesserede mig, men at Doom gjorde og om samme tilbud gjalt der. Det bekræftede de (*). Og der står Doom på bonnen.

Deres bonner er ikke helt nemme at læse, men det ser ud til jeg har fået 50kr rabat på Uncharted, fordi det var en forudbestilling.

(*: Kan ikke udelukkes at medarbejderen der lavede min ordre bare lavede en fejl, da han sagde Doom var dækket af tilbuddet og scannede stregkoden, der aktiverede det)
JmogJmogSkrevet 14/05-16 12:32 
Ok, nu giver det hele mere mening. Medarbejderen er ny og har klokket i det, for jeg skylder stadig 398kr fik jeg at vide, da jeg hentede Doom i dag. Og jeg havde desværre ikke bonnen med. Skal lige have gransket den når jeg kommer hjem.
millenniummillenniumSkrevet 14/05-16 20:22, rettet 14/05-16 20:24 
Crash Bandicoot ..... :-D Hold kæft hvor er det sjovt!
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 14/05-16 22:08 
Jeg var vild med den sektion. I det hele taget hele "Hverdag for Drake"-sektionen er gylden. Jeg var totalt solgt da SPOILER-TEKST:
Jeg samlede legetøjspistolen op og actionmusikken gik igang. Hver gang man rammer nogen af de ting der hænger i loftet, så udbryder Drake en ny vittig bemærkning. Det var sublim bittersød "reliving the glory days"

Jeg er seks kapitler inde og elsker det. Det er vildt flot og historie, skuespil og replikker er lige i skabet.
millenniummillenniumSkrevet 15/05-16 08:20, rettet 15/05-16 08:22 
Er også nået et godt stykke ind i Skotland, og kan pt næsten ikke vente med at tænde maskinen og komme videre.

Cutscenes er længere end tidligere, men fordi karakterudviklingen, replikker og plottet er så godt skruet sammen, så irriterer det mig overhovedet ikke. Tværtimod.

Det er (indtil videre) som om spillets actiondele helst vil have mig til at bruge stealth, og at hvis jeg bruger skydevåben er det fordi jeg har været clumsy. I de forrige Uncharted spil mindes jeg mange flere situationer som jeg kun kunne og skulle skyde mig igennem (men det kommer måske nok).

Fight scenes er ikke der hvor Uncharted skinner, når det nu skal være så cinematisk. Ofte button bashing som skaber præ-definerede bevægelser, og jeg får ikke helt samme positive oplevelse i en nævekamp som i spillets andre scenarier.

Uncharteds bedste evne har altid været at bruge kontinuerlige set-up og pay-offs til at trække spilleren ind i historien og konstant give os lyst til at spille videre. Her skuffer U4 absolut ikke, og der er lagt langt større effort i karakterudvikling og psykologi (erfaringer fra The Last of Us?).
Jeg vågner kl lort om morgenen og har med det samme lyst til at spille videre. :)
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 15/05-16 17:05 
Er også i Skotland nu og det bliverved med at imponere. Der er små rester af sne her og der og selvom de ikke havde behøvet det, så er der meget nydelige fodspor.
JmogJmogSkrevet 15/05-16 18:12 
Kæft mand. Jeg anede ikke jeg ønskede mig et Uncharted Offroad Racing-spil. Madagascar er fantastisk.
millenniummillenniumSkrevet 15/05-16 20:08 
Er også i Madagascar nu. :)

Sliding + grabhook giver noget fedt flow. Er faktisk en fed tilføjelse til Drakes egenskaber.

Jeg mangler endnu det vilde peak, men det kommer helt sikkert. Den sekvens der har samme adrenalin som den væltende bygning U2 eller piratskibet i U3.

Naughty Dog har tydeligvis vildt godt fat i både deres spil og deres spillere, så jeg regner helt klart med vilde endorfiner.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 15/05-16 20:27, rettet 15/05-16 20:28 
Jeg er i gang med 2. gennemspilning på hard for at finde alle treasures og bare udforske mere - nogle sjove easter eggs og trophies ;)
JmogJmogSkrevet 16/05-16 04:05 
Jeg tror jeg nærmer mig slutningen. JeHistorien og karaktererne bliver ved med at begejstre mig. Variationen i lokationer er også blændende god.

Dejligt at de ikke kaster fjender efter en med det samme, når man kommer ind i et nyt, flot område. Der er mulighed for at lege turist med store øjne.
millenniummillenniumSkrevet 16/05-16 16:57 
Wuuuuuhuuuu Madagascar chase. Jeg kommer helt sikkert til at genspille den scene mange gange. :D
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 16/05-16 19:11 
De har altid været gode til at skildre fortidsbyer i forfald, men det her er klart den mest imponerende. Hele historien bag den er også den mest interessante.
SnoopySnoopySkrevet 16/05-16 20:36 
Jeg blev lige færdig med det. Wauw. Er held vild med slutningen, og jeg kunne da heller ikke lade være med at knibe en tåre. Fantastisk spil.

Hvis ps4 i øvrigt kan levere grafik af denne kaliber, hvad har alle andre udviklere så gang i? De er jo lysår bagefter...
millenniummillenniumSkrevet 16/05-16 21:19, rettet 17/05-16 08:51 
Fordi mange andre udvikler til multi-platform, i stedet for all-in native til PS4. ;)
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 17/05-16 00:15 
Også lige gennemført her. Slutningen på eventyret var yderst tilfredsstillende og epilogen meget rørende og sød.

Fantastisk spil. Flotteste grafik nogensinde og den bedste Indiana Jones-historie siden Last Crusade.
BeanoBeanoSkrevet 17/05-16 08:54 
Enig men een ting som dog ærgrede mig...

SPOILER-TEKST:
Den korte dykkesektion i starten var så flot og gennemført lavet at jeg var helt sikker på at der ville komme mere og større senere, men det gjorde der desværre ikke. Jeg kiggede så efterfølgende i artbook'en (altså den store/rigtige udgave) og opdagede at der åbenbart var planlagt en kæmpe vrag som man skulle udforske men det blev droppet.
Ærgerligt for det kunne have været fedt. Håber det kommer med i story DLC i en eller anden form.
SumezSumezSkrevet 17/05-16 09:55 
Til folk der siger historien er god. Synes I også historien var god i Uncharted 2?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 17/05-16 10:25 
Historien var måske ikke "god" i Uncharted 2, men det var (på daværende tidspunkt) enormt godt komponeret ift. set-up/payoff, pacing og troværdig voice acting.

Uncharted 2 udkom på et tidspunkt hvor vi havde levet med cheesyness og b-film acting i årevis, særligt fra spil som Resident Evil og MGS, og var derfor IMO en game-changer ift plot-kvaliteten i narrative spil.

Men nej, det er ikke The Usual Suspects niveauet.
The medium is the message.
248 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig