|
Sonic | Skrevet 10/12-14 10:23 | Naughty Gods. | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
neros | Skrevet 10/12-14 10:23 | Det ser virkelig flot ud det spil. Jeg blev ret begejstret over den demo. | Bashful Neophyte
|
|
millennium | Skrevet 10/12-14 12:32, rettet 10/12-14 12:33 | Så det er igen Neil Druckmann der har skrevet det. Good sign.
Men ikke Bruce Straley som Game Director.
Nå alt kommer til alt, trods enestående grafik, så er det manuskriptet, skuespillet og lokationerne der gjorde U2 fantastisk (og var ubalanceret i U3). | The medium is the message.
|
|
enfen | Skrevet 05/02-15 10:58, rettet 05/02-15 10:59 | At ramme 1080p/60fps kan vise sig at være "really fucking hard".
-----
“And here we’re trying to push the boundaries of what this game can look [like], and do realistic, real-time cutscenes – and trying to do 60FPS is really hard.”
Asked whether the team was still aiming for 60FPS, the paid they didn’t know.
“The objective for us is just to make the best experience and right now we’re trying to push the look,” they said.
“Then we’ll see where we’re at and re-assess. We’re constantly making choices throughout production of what’s going to make the game feel best and look its best.”
-----
Måske kun 60 fps | What is the Matrix?
|
|
Beano | Skrevet 05/02-15 11:06 | En skam de kom til at "love" 60fps sidste år for jeg håber de låser spillet til solid 30fps og bruger den ekstra kræft på at gøre miljøerne rigere og grafikken mere poleret. 30fps er for mig fuld ud acceptabelt for et spil som dette. |
|
|
millennium | Skrevet 05/02-15 11:28 | Når jeg cykler i trafikken skal jeg også helst have 80fps, men om aftenen slapper jeg af og skruer måske helt ned på 20-25 fps. Mit Game & Watch er næsten 3 fps. :-D | The medium is the message.
|
|
|
millennium | Skrevet 05/02-15 13:14 | Der er vel ikke bits i flertal, er der...? | The medium is the message.
|
|
|
millennium | Skrevet 12/03-15 08:48 | Fedt. Så har jeg måske en PS4 når spillet lanceres. :-D | The medium is the message.
|
|
|
Sonic | Skrevet 16/06-15 18:00 | Stort og cinematic som altid :) Will probably play :) | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
millennium | Skrevet 16/06-15 21:26 | Prøv lige at se hvordan alle covers bliver ødelagt af skud. Vægge, kasser, brædre, klinker, mursten. Synes det tilfører noget dynamik til skyderiet. | The medium is the message.
|
|
Beano | Skrevet 16/06-15 22:01 | Der er mange flotte detaljer. Check f.eks. ansigtudtrykket på den ene fjende når Sully blander sig i slåskampen (ca 3:10 inde) |
|
Jmog | Skrevet 16/06-15 23:03 | Vildt imponeret over biljagten. Det så endnu mere sjovt ud end resten. |
|
millennium | Skrevet 17/06-15 14:11, rettet 17/06-15 14:12 | Jeg tænkte blot ... hvis jeg selv spillede den biljagt, gad vide hvor mange gange jeg så havde været død og sekvensen blev afbrudt. :)
Det er en stor nydelse at kunne spille sådan en action-sekvens i ét flow, men det kræver også en helvedes masse træning og dødsfald. U2 var god til at presse fare-følelsen lige til kanten og samtidig gøre det muligt at klare lange actionscener uden at dø. U3 derimod var knap så god til dette. | The medium is the message.
|
|
|
Jmog | Skrevet 19/06-15 20:25 | Jeg vil anbefale folk IKKE at læse den artikel. Den er ekstremt positiv men beskriver en lang gameplaysession i så store detaljer at jeg ville kalde det at spoile fornøjelsen.
"Hvad Sony ikke viste os, fordi det ville ødelægge fornøjelsen når vi selv kommer til at spille det" |
|
|
|
|
Beano | Skrevet 28/10-15 05:50 | Yidr!! Heldigvis "kun" i multi-player. |
|
millennium | Skrevet 28/10-15 08:48 | Jeg har vidst aldrig spillet Uncharted i multiplayer. Det hele handler om single-player historien. | The medium is the message.
|
|
Konsolkongen | Skrevet 28/10-15 08:53 | Multiplayer i uncharted er faktisk hæderligt. Så det er ærgerligt at de på forhånd gør det ret uinteressant :/ | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Beano | Skrevet 28/10-15 09:09, rettet 28/10-15 09:10 | Ja ganske sjovt, spillede mest co-op delen i U3.
Den U4 multi-player trailer de viste i går slukkede meget af min begejstring for det, men vil prøve betaen i december og give det en chance. |
|
Beano | Skrevet 23/12-15 16:25, rettet 23/12-15 16:26 | Udsat...IGEN... nu til d. 27 april. Er alvorligt ved at miste tilliden til ND. |
|
slk486 | Skrevet 23/12-15 16:54, rettet 23/12-15 16:54 | Altså jeg synes da også det er lidt skuffende, men miste tilliden ligefrem? Ønsker vi ikke netop at ALLE burde tage den tid det tager, for at få spillet ordentligt færdigt OG finpudset? :)
@ND: Take your time! :p | j/k
|
|
millennium | Skrevet 23/12-15 16:55 | Man mister vel først tillid til et firma hvis de udgiver buggy spil for tidligt, i stedet for at færdiggøre dem ordentligt. | The medium is the message.
|
|
enfen | Skrevet 23/12-15 16:58 | slk486>
Altså jeg synes da også det er lidt skuffende, men miste tilliden ligefrem? Ønsker vi ikke netop at ALLE burde tage den tid det tager, for at få spillet ordentligt færdigt OG finpudset? :)
Enig. Gider da bestemt ikke spille et spil, der er ikke er finpudset ved udgivelsen. | What is the Matrix?
|
|
Beano | Skrevet 23/12-15 17:00, rettet 23/12-15 17:05 | slk486>
Altså jeg synes da også det er lidt skuffende, men miste tilliden ligefrem? Ønsker vi ikke netop at ALLE burde tage den tid det tager, for at få spillet ordentligt færdigt OG finpudset? :)
Manglende tillid pga. to forsinkelser som viser de ikke har styr på udviklingen. Jeg antager naturligvis at de leverer den sædvanlige kvalitet. 5GB day-1 patch confirmed. |
|
enfen | Skrevet 23/12-15 19:08 | Du springer bare over spillet så, hvis de udsætter én gang til :) | What is the Matrix?
|
|
Odin | Skrevet 23/12-15 19:20 | Beano>
Manglende tillid pga. to forsinkelser som viser de ikke har styr på udviklingen.
Eller en overoptimistisk ledelse, en udgiver der presser på med urealistiske forventninger, eller et væld af andre ting vi ikke har en fløjtende fis indsigt i fra sidelinjen. Lad os nu lige tage en slapper før vi begynder at placere skyld og stemple udviklerne for inkompetence. |
|
Beano | Skrevet 23/12-15 20:09, rettet 23/12-15 20:10 | Tag selv en slapper og lad være med at skyde mig holdninger i skoene, tak. |
|
Odin | Skrevet 23/12-15 20:44, rettet 23/12-15 21:03 | Jeg skyder dig intet i skoene. Du skrev at deres forsinkelser viser at Naughty Dog ikke har styr på udviklingen.
Det placerer da ret tydeligt skylden. Og inkompetence er da synonymt med ikke at have styr på tingene. |
|
Jmog | Skrevet 24/12-15 00:59 | Jeg tager det som noget meget positivt når et spil forsinkes. Det betyder bare det bliver bedre end hvis de havde holdt sig til deres tidligere deadline. En rykning betyder at udviklerne har overtalt udgiveren til at give dem mere tid.
Da der konstant udkommer noget der er værd at spille, så betyder det intet negativt for mig. Faktisk tværtimod, da det giver mig mere tid til at komme igennem mit backlog. |
|
|
Dunwich | Skrevet 24/12-15 09:31 | Beano>
Manglende tillid pga. to forsinkelser som viser de ikke har styr på udviklingen. Jeg antager naturligvis at de leverer den sædvanlige kvalitet. 5GB day-1 patch confirmed.
Måske er det netop det de har; Styr på udviklingen. I en erkendelse af, at det (spillet) tager den tid det tager at lave.
Jeg kan kun få øje på positive ting i denne nyeste udmelding. |
|
Jmog | Skrevet 24/12-15 15:31, rettet 24/12-15 15:33 | Det må også siges at være stort set umuligt et halvt år i forvejen at vide om man kan være færdig på en given dato. Der er tre muligheder, når man udgiver spil:
Den stensikre: Vente med at annoncere dato til en uge før udgivelse. Mange indies gør dette. Pga preordersystemet, bundles etc. så er det ikke realistisk for AAA-titler. Hensyn til aktionærer og financielle forecasts betyder sikkert også en del.
Den forbrugervenlige AAA: annoncer dato et halvt år før. Juster dato, når det viser sig at have været for optimistisk.
Den alt for udbredte AAA: Annoncer dato et halvt år før og hold den selvom spillet reelt ikke er poleret nok. Fiks fejl og mangler med patches efter udgivelse. Nogen gange LÆNGE efter udgivelse.
Den første mulighed er klart den jeg foretrækker, men vi kommer aldrig til at se det med AAA. Det nærmeste vi kommer det er Fallout 4's tre måneder, men udover at det er et særtilfælde, så tør de også kun gøre det med en titel, der er så stor at salget er garanteret. Den anden mulighed er ikke den mest udbredte, men der ser ud til at være en tendens, der peger på at flere og flere tør skyde en udgivelse. Kraftigt backlash efter AC: Unity, Arkham Knight og Master Chief Collection er den primære årsag til dette. |
|
millennium | Skrevet 24/12-15 18:04 | Alle, der har været bare i nærheden af et IT projekt, ved hvor meget og hvor mange gange en deadline kan skride.
Prøv at se Grounded: The Making of The Last of Us. De udviklere er supermennesker på grænsen til det latterlige, og alligevel blev det lanceret med start bugs fra day one. | The medium is the message.
|
|
|
millennium | Skrevet 05/02-16 10:25 | Oh dear lord.
Sic Parvis Magna = Thus great things from small things (come) | The medium is the message.
|
|
Beano | Skrevet 05/02-16 10:26 | Den er ret lækker - jeg er fristet :D |
|
|
Darkbeat | Skrevet 24/02-16 22:05, rettet 24/02-16 22:06 | Naughty Dog kom til at lave en lille brøler og har pillet den trailer ned du linker til, fra mange af de andre steder hvor den er lagt op.
Der er nemlig et halvt sekunds tid hvor der bliver vist et billede af en dejlig strand, som desværre er en placeholder taget fra et Assassin's Creed spil
Det nye, rigtige billede ser sådan hér ud:
Godt det ikke var noget som der var endt i det færdige spil.
Kilde |
|
|
Beano | Skrevet 25/02-16 07:50 | Sjov historie med AC4 concept art der sneg sig ind - utroligt det kan lade sig gøre :)
Om ikke andet, medførte det en ny gate-afart: artgate. |
|
|
millennium | Skrevet 25/02-16 08:58 | Uh huhuhu.... jeg lugter en release purchase fra min side. Med så høje forventninger, prøver jeg at fortrænge min frygt for at de gentager en Uncharted 3. | The medium is the message.
|
|