X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tv-serier


Svar
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 02/08-03 15:33, rettet 03/08-03 19:00 
Ja, hvilken serier ser i?

Eller så hvis de er sluttet eller noget.

Jeg ser/så: Buffy, Angel, The Simpsons, Pokémon ;), Aftenvagten, Banjo´s likørstue, Torsdag i 2´ren,South Park, Fast Lane, Smallville, Langt fra Las Vegas, Stand-up.dk og 24 timer.

Sikkert også flere men jeg kan ikke lige komme på den lige nu, men det kommer nok når i begynder at skrive hvad ... Se hele indlægget
Sælg mig en Xbox =)
1'133 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 > »

Svar
slk486slk486Skrevet 03/10-16 20:09 
Nu da Westworld er lige på trapperne er jeg muligvis klar på lidt HBO igen - nogen der har det, der kan sige lidt om hvor kvaliteten er efterhånden?
j/k
JmogJmogSkrevet 03/10-16 20:30 
Totalt uændret. Under Netflix i kompression, så du kan tydeligt se pixelering i mørke scener. I lyse scener, på et TV, er det dog ret tæt på samme kvalitet i billedet.
OdinOdinSkrevet 03/10-16 20:34, rettet 03/10-16 20:37 
Lige for at præcisere. Jmog: Er det HBO Nordic, HBO On Demand eller HBO Go/Now, du beskriver?
Og hvordan er henholdsvis opløsning og ventetid? Jeg kan huske at man ofte skulle vente flere minutter på at starte hvert eneste program og at opløsningen oftest var sub-DVD de første fem-ti minutter (hvilket især suttede røv på serier med korte afsnit) og først derefter nåede sit maksimum (720p - suk).
millenniummillenniumSkrevet 03/10-16 22:45 
Daredevil tabte mig i anden sæson. Jessica Jones tabte mig efter 7 afsnit (god begyndelse ellers).

Nu er tiden så kommet til Luke Cage, hvor jeg snuppede tre afsnit i weekenden og er (indtil videre) godt tilfreds. Især med karakterenes karisma, både på good og evil siden, og af det musikalske spor. Ikke et godstog af suverænitet, måske lidt neddroslet (?), og ikke på niveau med Daredevils først sæson (som stadig var fantastisk), men jeg har lyst til at fortsætte.
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 03/10-16 23:09 
Residue:

Hold jer væk. Både IMDb og Netflix lister den som en miniserie i tre dele, men reelt er det et langt pilotafsnit til en serie, som næppe realiseres (piloten er 1,5 år gammel). Total åben slutning uden forløsning. For at gøre det mere rodet findes den også som film i en lidt kortere udgave, og det lader til at slutningen er ligeså åben i filmen. Filmen er så tilsyneladende ikke udgivet udover et begrænset biograf-stint i England.

http://www.imdb.com/title/tt4568372/?ref_=wl_li_tt
http://www.imdb.com/title/tt3328442/
JmogJmogSkrevet 03/10-16 23:50 
Odin>
Lige for at præcisere. Jmog: Er det HBO Nordic, HBO On Demand eller HBO Go/Now, du beskriver?
Og hvordan er henholdsvis opløsning og ventetid? Jeg kan huske at man ofte skulle vente flere minutter på at starte hvert eneste program og at opløsningen oftest var sub-DVD de første fem-ti minutter (hvilket især suttede røv på serier med korte afsnit) og først derefter nåede sit maksimum (720p - suk).

HBO Nordic i app-version. Det vil sige Xbox 360, PS4 og Apple TV. De er dog blevet bedre end det du beskriver. Starter med det samme i HD eller skifter til det efter højst ti sekunder. Jeg er lidt usikker på om det er 720p eller 1080p, men vil udfra skarpheden at dømme sige 720p.

Det er helt klart "godt nok" til at jeg vil betale for det i de perioder hvor de har en ny sæson jeg gerne vil se (pt kun Black Sails og Game of Thrones), men stadig ærgerligt det ikke er Netflix kvalitet. Hvis man har en Apple TV eller PS4, så hold jer fra 360-versionen. Den har black crush.

Det er over et år siden jeg prøvede browser-versionen, men hvis den ikke er ændret så kører den med en tabt eller duplikeret frame i sekundet, hvilket ser helt tosset ud for os der er det mindste følsomme overfor den slags.

Noget der er lidt irriterende på app-versionerne er at man ikke kan føje serier til sin huskeliste - kun episoder. Til gengæld viser den nu hvilke episoder man har set, når man går ind i sæsonlisten.
NaieraNaieraSkrevet 04/10-16 01:37, rettet 04/10-16 01:37 
Det var ikke godt nok til at jeg gad bruge det. Ikke engang med en måned gratis, hvor hele anden sæson af Silicon Valley lå og fristede. Det var på Apple TV 4, lige efter det udkom.

Game of Thrones især fortjener bedre.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 04/10-16 09:05, rettet 04/10-16 09:05 
Ok, tak - de får ingen penge af mig, så :(
j/k
enfenenfenSkrevet 04/10-16 10:10 
Så er det godt, at der er frit valg.

Hvis jeg ikke havde det med i mit Telmore Play abonnement, kunne jeg godt overveje at opsige det i de perioder, jeg ikke benyttede det. De halter langt bagefter med deres app, og retter sjældent fejl, selvom man nævner det til dem flere gange. På iPad er der lige nu en fejl - der har været der meget længe - der gør at menulinjen (den med wifi ikon, klokken og batteriniveau) vises hele tiden. På Apple TV 4 og iPhone spiller det ok, dog med et par bugs. Men der mangler selvfølgelig "Min liste" fra Netflix over hele linjen.

Ud fra Flatpanels guide, så kører HBO Nordic op til 1080p og DD 5.1. Men som nævnt før, så er komprimeringen noget større på HBO (og CMORE) end på Netflix.

Flatpanels streaming guide
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 01/11-16 11:02 
Fik lige set Black Mirror afsnittet Nosedive (sæson 3) efter omtalen på diverse medier. Og jeg er opstemt!

Virkelig en tankevækkende og plausibel fremtid om SoMe kulturen og teknologiens indvirkning på vores sociale sfære.

Stor anbefaling! Ses på Netflix. Det er selvstændige historier, så (endelig) ikke en serie man _skal_ følge med i bagefter.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 03/11-16 22:22, rettet 03/11-16 22:22 
Gentegnede lige abonnementet på HBO Nordic, da jeg ikke længere kunne stå for fristelsen i form af Westworld. Efter at have set første episode er jeg rigtig glad for jeg gjorde det. Den er meget lovende indtil videre.

Mht. kvaliteten, så var mine tidligere observationer baseret på hvordan det var tilbage i april. Intet ser ud til at være ændret. Lyden er DD5.1, billedet er mærkbart mindre skarpt end Netflix og ser ud som 720p opskaleret til 1080p.

Jeg ville være lykkelig for forbedringer, men det er absolut sebart. Slk486, tag en gratis måned og giv det en chance.
enfenenfenSkrevet 04/11-16 08:04 
HBO har efter meget lang tid endelig fået opdateret HBO Nordic app'en på iOS og tvOS. Der er kommet nogle forbedringer, og en meget irriterende bug er fjernet.

Men der mangler stadig en del:

Muligheden for at tilføje en hel serie til huskelisten

Muligheden for nemt at se videre på en serie (De viser i hovedmenuen kun det sidst sete afsnit). Hvis man har set et afsnit færdigt, så skal man finde serien, vælge den, og så kan man finde næste afsnit.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 04/11-16 09:53 
Også noget som generede mig grænseløst sidst jeg prøvede det. Helt vildt det er opbygget på den måde når HBO netop er så stærke på serier.
enfenenfenSkrevet 04/11-16 12:56 
De vinder kun på indholdet. Deres apps / brugerflade har været helt til grin. Og HBO virker ikke til at tage det specielt seriøst, når man skriver til dem.
What is the Matrix?
slk486slk486Skrevet 04/11-16 13:24, rettet 04/11-16 13:24 
Det er fandme mærkeligt, når hele platformen hviler på det. Det er eneste grund til jeg ikke er abonnent hos dem.
j/k
DunwichDunwichSkrevet 16/11-16 00:07 
Westworld afsnit 7. For Satan den serie er god. Så I Gunslingeren fra filmen, i sidste uges afsnit? Blink and you'll miss it!
WehnerWehnerSkrevet 16/11-16 00:13 
http://www.playright.dk/forum/emne/37271-westworld-spoilers
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
EltanEltanSkrevet 16/11-16 07:28 
Dunwich>
Westworld afsnit 7. For Satan den serie er god. Så I Gunslingeren fra filmen, i sidste uges afsnit? Blink and you'll miss it!

Yup, ham bemærkede jeg også..:)
slk486slk486Skrevet 16/11-16 07:43, rettet 16/11-16 07:43 
Har ikke set mere end til afsnit 2. Går den op eller holder den niveauet? Meget spændt på, hvad plottet overhovedet er :D
j/k
BeanoBeanoSkrevet 17/12-16 19:46 
The OA

Helt ukendt (for mig) og overraskende god Netflix serie i 8 episoder - bedste nye serie siden Stranger Things. Dramaserie med en solid dosis mystik. Stilsikker og upoppet produceret. Tempoet er lavt men plottet bevæger sig frem og serien holdte min interesse fra start til slut. God cast, specielt Brit Marling spiller fortræffelig.

Trailer:
https://youtu.be/DvHJtez2IlY
jaesjaesSkrevet 18/12-16 00:00 
Tak for tippet. Brit Marling har ikke skuffet mig endnu. Tror kun det er et spørgsmål om tid før hun eksploderer i Hollywood. Hvis hun overhovedet gider dem - hun virker mere som indietypen. Så er Netflix nok lettere at sluge :)

Noget andet: Der kommer en to-timers episode/et juleafsnit i Sense8-serien den 23/12. Det virker mere som bonus end essentielt for handlingen, men ses skal det :) Anden sæson kommer 5/5-17.
DunwichDunwichSkrevet 28/12-16 12:28 
Jeg elsker HDR, specielt i spil, men den HDR Only version Netflix har liggende af The OA, som åbenbart kun kan tilgås via Netflix appen på ens TV, ligner løgn. Til gengæld er 4K versionen, som kan tilgås via Netflix appen på PS4, rigtig flot. Mystisk, for alt andet indhold via Netflix appen på mit TV, ser fremragende ud, lige bortset fra altså The OA. Sært er det osse, at den ikke har 4K prædikatet via Netflix TV appen, men kun hvis man afspiller den via PS4 appen.
BeanoBeanoSkrevet 22/05-17 13:19 
Twin Peaks: The Return... første 4 episoder på HBO og det er strålende indtil videre. Mørk og mystisk, meget Lynch'sk :D
slk486slk486Skrevet 23/05-17 08:39 
Venter på sæsonen er komplet - tænker jeg skal have genopfrisket med sæson 1 - shit, den er god :D
j/k
KamekKamekSkrevet 23/05-17 09:19 
Så også lige de første fire afsnit - virker meget lovende - og mærkeligt :D
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
millenniummillenniumSkrevet 29/05-17 09:10, rettet 29/05-17 09:12 
Har set to første afsnit, og jeg er ikke rigtigt overbevist. Sæson 1 (især) og sæson 2 havde meget mere charme, humor, selvironi. Og de realistiske scener fyldte meget mere, hvorimor de surrealle scener var finere integreret som en frygtskabende faktor. David Lynch og Mark Frost har glemt hvad det vil sige at omfavne publikum, og har måske i højere grad lavet en Twin Peaks sæson til dem selv.

Det føles lidt som Lynch's udvikling i film. Lost Highway og Mulholland Drive var IMO fantastiske film, men da jeg slæbte mig gennem Inland Empire tænkte jeg: "Tager han pis på mig??".
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 29/05-17 09:48 
Kamek>
Så også lige de første fire afsnit - virker meget lovende - og mærkeligt :D

Jeg er også solgt :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 29/05-17 09:56 
millennium>
David Lynch og Mark Frost har glemt hvad det vil sige at omfavne publikum, og har måske i højere grad lavet en Twin Peaks sæson til dem selv.

Hvilket er positivt :D

Se dog de næste to afsnit, humoren er ikke glemt ;)
millenniummillenniumSkrevet 29/05-17 10:26 
Jeg prøver nok et par afsnit mere, men så skal der altså også ske noget...

I modsætning til tv-markedet i 1990, så er der mange, mange andre gode tv-serier i nutiden, så Twin Peaks skal virkelig levere that extra inch.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 29/05-17 10:32 
Det syntes jeg absolut det gør, men derfor behøver de ikke "lefle" for mainstreamen. Hvis man ikke kan fordrage Lynch's stil, vil man heller ikke bryde sig om det nye TP.
millenniummillenniumSkrevet 29/05-17 10:52 
Jeg synes netop at den gamle Twin Peaks fungerede som en perfekt trojansk hest, fordi mainstream publikummet blev grebet af seriens murder mystery og miljøet, men så gradvist blev sluset ind i Lynch-universet og opdagede noget helt nyt. Det abstrakte blev ligesom doseret og gradvist intensiveret. Det er ikke at lefle for mainstream, det er at uddanne dem.

Men denne 3. sæson er mere stivnakket med en take-it-or-leave-it attitude, som så heldigvis har sin egen legende som redningsnet. Hvis det var en helt anden instruktør og en helt ny serie, havde vi så haft samme interesse?

Den gamle sæson havde altså også et fantastisk persongalleri. Audrey, Shelly, Bobby, Leland, Hawk, Benjamin, Lucy, Sheriff Truman, m.v.. Man husker karaktererne SÅ tydeligt, særligt også i form af deres difference. Gad vide om de formår det samme igen...?
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 29/05-17 11:11 
I hvert fald helt sikkert at han ikke havde fået lov at lave denne serie uden den originale series popularitet. Jeg er glad for de netop ikke prøver for at genvække det som TP var dengang, tror jeg netop ville have fejlet. I stedet får vi et "prik i siden".
Men lad os nu se, vi skal se nogle flere afsnit før vi dømmer serien ude eller inde :D
millenniummillenniumSkrevet 29/05-17 11:24 
Jeg ved også godt jeg går til stålet, for David Lynch har mange fans .. og fans har det med at blive for ukritiske IMO. :-D Synes manden skal stå på mål for det han laver, uanset om han er noob eller veteran.

Jeg har ikke afskrevet serien - endnu. Jeg er blot ikke solgt som sidst, men giver den en chance.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 29/05-17 11:37, rettet 29/05-17 11:38 
Det der gjorde den oprindelige Twin Peaks genial i mine øjne var netop at det ikke var ren Lynch, men en Lynch-historie forklædt som mainstream sæbeopera, og hans tilgang til sådan en var så sydende satirisk at resultatet var fuldstændig fantastisk. Jeg elsker de mere mørke klassiske Lynch-sider af serien, men det er soap-delen der i mine øjne virkelig gør Twin Peaks mindeværdigt. Det lyder underligt, men hvis han havde haft mere frie hænder til at lave sit eget show, tror jeg ikke det ville have været ligeså fantastisk. Eller, det havde i hvert fald været noget helt andet.

Når det så er sagt, så er jeg enig. Et forsøg på at prøve at lave en "hey kan du huske de her figurer?"-revival bygget udelukkende på fanservice og retreads af alle de originale elementer ville hurtigt føles akavet og redundant. Jeg synes det lyder sundt at Lynch og Frost tilsyneladende har fået lov til at lave "deres eget projekt", i stedet for at det hele skal være styret af et produktionsselskab. Twin Peaks "sæson 3" ville ikke være Twin Peaks sæson 3 hvis det ikke tilføjede en helt ny retning til serien.

Men jeg har ikke set de nye afsnit endnu... Har hørt meget blandede meninger, så tør ikke forvente for meget på forhånd.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 01/06-17 19:35, rettet 01/06-17 19:36 
Med alle de mange gode serier der efterhånden er kommet - der jo efterhånden mindst ligeså meget fokus på serier som film - kunne det være sjovt at læse folks topliste. Fx bare cut den når I synes kvaliteten falder mærkbart. Ligemeget om det er i prioriteret rækkefølge.

Det er ok at nævne serier hvor man ikke har set alle sæsoner, men skriv venligst når det er tilfældet.

De her fire kan jeg lide nogenlunde lige godt:

X-Files
Battlestar Galactica (2004)
Firefly
Babylon 5 (har ikke set sidste sæson, men den er også uden for hovedhistorien)

Disse boblere kommer meget tæt på:

Game of Thrones (set ca. 3,5 sæson)
Black Mirror
True Detective (første sæson - det er jo selvstændige sæsoner)
Orphan Black (den er ikke færdig, men mangler kun én sæson)
Breaking Bad
slk486slk486Skrevet 02/06-17 08:33, rettet 02/06-17 08:34 
Top serierne over alle må være

Game of Thrones
Firefly
House of Cards - sæson 1-3. 4 halter lidt efter og 5 er jeg ikke færdig med endnu
X-Files
True Detective - 1. sæson
Breaking Bad

Babylon 5 var helt fantastisk i sin tid, men har forsøgt at gense for et par år siden... Don't :D
Et par "boblere".

Star Trek TNG
The Expanse
Bloodline
Designated Survivor
j/k
millenniummillenniumSkrevet 02/06-17 08:46 
Ej, seriøst. Hvor skal man starte...??? Synes der findes tre all-time hovedkategorier af serier:

1) TV-serier FØR The Sopranos
2) TV-serier EFTER The Sopranos
3) The Simpsons
The medium is the message.
silverstarsilverstarSkrevet 02/06-17 16:59, rettet 02/06-17 17:06 
Personlige favoritter:
Deadwood
The Wire
The Shield
Dexter
Walking Dead
Breaking Bad
House of Cards
Game of Thrones
Boardwalk Empire
The Sopranos
Sons of Anarchy
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
slk486slk486Skrevet 02/06-17 21:00 
Orv ja - Deadwood var sgu også vildt god. Og SoA og Walking Dead. Dammit :)
j/k
RaGeRaGeSkrevet 02/06-17 21:27, rettet 02/06-17 21:33 
Favoritserier:

Game of Thrones
The Sopranos
Breaking Bad
Better Call Saul
The Man in the High Castle
Band of Brothers
Homeland
The Walking Dead
Sons of Anarchy - sad med paryk og vest med rygmærke så jeg bare mindede lidt om 'Jax' (alt for konen ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
jaesjaesSkrevet 03/06-17 10:07 
Game of Thrones er ikke overraskende "vinderen" indtil videre :)

slk486>
Babylon 5 var helt fantastisk i sin tid, men har forsøgt at gense for et par år siden... Don't :D

Jeg tror også den vil være totalt cheesy i dag, og den var allerede "forældet" da jeg så den for ca. 10 år siden. Men den er værd at se alene for historien og karaktererne IMO :)
silverstarsilverstarSkrevet 03/06-17 13:17 
Ja, Band of Brothers er også en lækker serie. Jeg synes at The Pacific var seværdig, men den nåede ikke samme niveau.
Jeg kiggede lige trailere på imdb og lagde mærke til, at Rami Malek, som spiller hovedrollen i Mr Robot, var med i 6 afsnit af The Pacific. Det er sjovt nok at gense skuespillere, som man ikke kendte til dengang, men som er blevet "et navn" nu :-)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
millenniummillenniumSkrevet 03/06-17 13:52, rettet 03/06-17 13:54 
Sikke mange nye serier I nævner. Er alle 20 år....? :-D

Vil måske opdele mine favoritter i tre stadier:

Fra min barndom:
Muppet Show
V
Knight Rider

Fra min ungdom:
Max Headroom
Beverly Hills 90210
The Simpsons
Twin Peaks
X-files

Fra mit voksenliv (hidtil):
Game of Thrones
Silicon Valley
Breaking Bad
Daredevil (1. sæson)

Nogen der kan huske Millennium? En serie der kørte i tre sæsoner fra 1996-1999 med Lance Henriksen. Det var lidt i samme kategori som X-files, men meget mere grafisk og mørk. Husker den som ret rædselsvækkende.
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 03/06-17 13:55 
Jeg er ikke 20 (desværre), men man nok erkende, at serier er blevet markant bedre end i gamle dage (mens jeg oplever at hollywoodfilm i dag sjældnere leverer). Det er svært at skrive Knight Rider på samme liste som Game of Thrones...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 03/06-17 14:01 
Ja da, der er kommet et paradigmeskift siden 80'ernes low budget produktioner, men ikke desto mindre, så var Knight Rider dengang eminent. I dag er det kitsch. Det samme med V.
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 03/06-17 15:19 
Jeg tæller 90'erne med. Og sikkert noget af nullerne. Ally McBeal i dag? Den var GOD dengang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 03/06-17 15:44, rettet 03/06-17 15:51 
Knight Rider er hyggelig og tidløs underholdning. Køb den på blu ray. Den og så MacGyver da jeg var teenager i 80'erne, var rigtig fedt. Plus selvfølgelig Miami Vice, men der er det reelt kun de første to sæsoner der er gode. Da Michael Mann smuttede, tog kvaliteten et dyk.

Jeg så aldrig rigtig feks Airwolf dengang, og det var vist primært fordi den blev sendt sent om aftenen, men jeg har købt blu ray boksen, og hygger mig gevaldigt med en lille håndfuld afsnit af gangen - ikke for mange, for så bliver det for meget, og man begynder at blive lidt træt af de gentagne klip som de bruger, når helikopteren laver tricks, fordi budgettet allerede var skyhøjt for den serie - og det ses faktisk...der er noget rigtig lækkert action og stunt work i den. Sæson 1 af Air Wolf er temmelig fed - masser af spænding og intrige og kold krigs stuff, og indtil videre er sæson 2 næsten lige så god - der er mere action og budgettet ser ud til at være endnu højere. I øvrigt er det sjovt at se mange skuespillere fra kommende serier, gøre deres entré i feks Airwolf - en meget ung Shannen Doherty er med i et af de første afsnit i sæson 1, og Bryan Cranston dukker osse op.

Utroligt hvad de brugte af penge, på serier dengang, men det kan vi så nyde godt af i dag, i HD og på blu ray.

Jeg ville i øvrigt betale mange penge, for en blu ray udgivelse, af den originale V serie. Har den stadig på DVD og dén serie holder fuldstændig. Der var ting der i som kunne skræmme mig, når jeg sad klistret til tv'et. Mesterlig serie, og igen et bevis på, hvad man kunne med en TV mini serie, som havde budgettet som en dyr feature film.
millenniummillenniumSkrevet 03/06-17 16:40 
Well spoken, og Miami Vice...? o_O hvordan kunne jeg glemme den???
The medium is the message.
spectrespectreSkrevet 03/06-17 18:33 
min barndom:
A-Team
Air Wolf
Knight Rider

Teenage årene:
Married with Children
X-Files
The Simpsons

Voksen livet:
Breaking Bad
Sons of Anarchy
The Walking Dead

Der er mange flere, men det er lige de 3 i hver kategori der faldt mig ind først

Er super skuffet over Iron Fist. Plot der førte til absolut ingenting. Danny Rand der a sådan en naiv noob at det er til at dø over. Han har trænet Kung Fu i 15år, men det er det ringeste koreografi jeg nogen sinde har set på tv.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
millenniummillenniumSkrevet 03/06-17 20:05, rettet 03/06-17 20:58 
Ingen som tør putte en dansk serie på listen....? ;)

Matador? Rejseholdet? Forbrydelsen? Borgen?

Eller DRs 80'er sats på rumeventyr: Crash (nogen som husker?)

EDIT: Eller engelske Spaced. Fantastisk nørd-serie.
The medium is the message.
1'133 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig