X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tv-serier


Svar
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 02/08-03 15:33, rettet 03/08-03 19:00 
Ja, hvilken serier ser i?

Eller så hvis de er sluttet eller noget.

Jeg ser/så: Buffy, Angel, The Simpsons, Pokémon ;), Aftenvagten, Banjo´s likørstue, Torsdag i 2´ren,South Park, Fast Lane, Smallville, Langt fra Las Vegas, Stand-up.dk og 24 timer.

Sikkert også flere men jeg kan ikke lige komme på den lige nu, men det kommer nok når i begynder at skrive hvad ... Se hele indlægget
Sælg mig en Xbox =)
1'133 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 > »

Svar
EltanEltanSkrevet 13/01-16 14:42 
Der kan ikke herske nogen tvivl om, at du kommer meget tættere på målet med selv de billigste surround anlæg i 5000 kr klassen end dit stereo settup. Du har så valgt at gå på kompromis med lydsiden og fred være med det, men at tro du rammer helhedsoplevelsen vil være at snyde dig selv. Du vægter så bare ikke lydsiden højt eller hvordan filmen skal opleves som instruktøren ønsker det, men det er dit valg.
millenniummillenniumSkrevet 13/01-16 14:52 
Naiera>
millennium>
Jeg ved simpelthen ikke hvad Scanbox gør i deres distribution, men alle film de udgiver har simpelthen så tarvelig billedkvalitet ift. andre selskaber.

Nu er der jo stor forskel på film. De er optaget og bearbejdet på hundrede forskellige kombinationer af udstyr. Hvad angår Scanbox, så skriver du selv at de gør sig mest i DTV-film. Den slags er selvfølgelig lavet billigere end "rigtige" film, og derfor er der grænser for hvor "HD" en Blu-ray-udgivelse kan se ud.

Selvfølgelig, men når man har opnået en kvantitativ erfaring med deres udgivelser, også fra DVD-tiden og deres stortitler, så er det ret tydeligt at kvalitetssikring af billede og lyd rager firmaet en høstblomst. Det er nok bare konsekvensen af spareøvelser.
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 13/01-16 14:56 
Jeg har i allerhøjeste grad også en kvantitativ erfaring med danske Blu-rays, og Scanbox slår mig nu ikke som værende SÅ meget dårligere end andre, som der her gives udtryk for.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/01-16 15:08, rettet 13/01-16 15:10 
Eltan>
Der kan ikke herske nogen tvivl om, at du kommer meget tættere på målet med selv de billigste surround anlæg i 5000 kr klassen end dit stereo settup. Du har så valgt at gå på kompromis med lydsiden og fred være med det, men at tro du rammer helhedsoplevelsen vil være at snyde dig selv. Du vægter så bare ikke lydsiden højt eller hvordan filmen skal opleves som instruktøren ønsker det, men det er dit valg.

Tja, jeg ville nu også som Naiera altid vægte to rigtig gode stereo-højtallere frem for et middelmådigt surround-setup. Gode højttalere laver nu engang bedre lyd, og det må i højeste grad også være i instruktørens interesse. Derudover skal man også huske på at langt, langt størstedelen af lyden i et surround-setup alligevel kommer ud af front-left og -right.
Jeg forstår til dels hvad du prøver at sige og jeg er enig et stykke af vejen. Jeg er også glad for mit eget surround-setup, men skulle jeg vælge mellem de to nævnte alternativer ville jeg aldrig være i tvivl :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DunwichDunwichSkrevet 13/01-16 17:16 
Naiera>
Dunwich>
Jeg bruger mine øjne.

Det var ikke det jeg spurgte om.

"Hvordan sammenligner du Blu-ray og Netflix 4K?", var dit spørgsmål, i fald du har glemt det. Det svarer jeg egentligt ret detaljeret på, i mit svar.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/01-16 18:57 
Men er det en fair sammenligning? Det er vel ikke utænkeligt at dit TV laver en helt smadret opskalering fra 1080p til UHD og dermed får BD til at se værre ud end det ville på et 1080p TV?

Jeg har kun set enkelte Panasonic UHD-modeller der tillader perfekt "nearest neighbour"-skalering fra 1080p til UHD. Men som standard ødelagde også dette TV opskaleringen ved at udglatte og afrunde kanter, hvilket er fucking retarderet når 1080p (og 720p for den sags skyld) opløsningerne går perfekt op i UHD :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 13/01-16 19:09 
Dunwich>
Naiera>
Dunwich>
Jeg bruger mine øjne.

Det var ikke det jeg spurgte om.

"Hvordan sammenligner du Blu-ray og Netflix 4K?", var dit spørgsmål, i fald du har glemt det. Det svarer jeg egentligt ret detaljeret på, i mit svar.

Han mente "hvorfor".
jaesjaesSkrevet 22/01-16 00:25 
Netflix er gået i gang med at transformere cyberpunk-bogen Altered Carbon til en serie.

http://deadline.com/2016/01/altered-carbon-drama-series-laeta-kalogridis-netflix-skydance-1201684680/
JmogJmogSkrevet 22/01-16 01:35 
Wow! Den glæder jeg mig godt nok til. Bøgerne er ypperlig scifi-noir. Og det er scifi med virkelig tung vægt på science delen. Kroppe kan udlejes og bevidstheder downloades til dem. De rige har abonnementsordninger hos forsikring/klonproducenter, som hver dag modtager en backup af din bevidsthed, som så kan bruges i tilfælde af pludselig død. Plottet i bogen er at en rigmand hyrer vores etisk ambivalente Marlowe-alike hovedperson til at efterforske mordet på sig selv. Politiet siger selvmord, men det er svært at sluge for manden der har alt.

På skrift var det den mest gennemførte skildring af et fremtidssamfund siden Blade Runner. Glæder mig!
AmbyAmbySkrevet 22/01-16 08:56 
Så det er "Surrogates" med Bruce Willis?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
jaesjaesSkrevet 22/01-16 18:03 
Jmog>
Wow! Den glæder jeg mig godt nok til. Bøgerne er ypperlig scifi-noir. Og det er scifi med virkelig tung vægt på science delen. Kroppe kan udlejes og bevidstheder downloades til dem. De rige har abonnementsordninger hos forsikring/klonproducenter, som hver dag modtager en backup af din bevidsthed, som så kan bruges i tilfælde af pludselig død. Plottet i bogen er at en rigmand hyrer vores etisk ambivalente Marlowe-alike hovedperson til at efterforske mordet på sig selv. Politiet siger selvmord, men det er svært at sluge for manden der har alt.

På skrift var det den mest gennemførte skildring af et fremtidssamfund siden Blade Runner. Glæder mig!

Om ikke andet har jeg fået lyst til at læse bogen. Good job :)
JmogJmogSkrevet 23/01-16 07:11 
Amby>
Så det er "Surrogates" med Bruce Willis?

Det med kroppene minder lidt om det. Verdenen gør dog ikke. Det er en meget anderledes fremtid.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/01-16 13:56 
Så første afsnit af den nye X-files. Det føltes lidt hen af én lang trailer hvor der er most så meget dramatik ind som muligt, men forhåbentligt bliver det én af de serier som bliver bedre efter et par afsnit.
SumezSumezSkrevet 25/01-16 14:01 
Hvordan ser man den i Danmark?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/01-16 14:23 
Man kan f.eks. IP route og se den hér http://www.fox.com/watch/607308867569/7756658688
SumezSumezSkrevet 25/01-16 14:24 
Ja, ellers siger den man skal være på en militærbase.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 03/02-16 00:53 
Efter de tre første afsnit af X-Files sæson 10, må jeg sige, at det er en lidt underlig omgang. Det er som om de lige skal finde formen igen, og kun første afsnit var et mytologi-afsnit - afsnit 2 er en spøjs hybrid - så der er ikke meget plads til at afrunde historien.

Afsnit 3 er klart det bedste. På grænsen til det fjollede, men kvaliteten er ved at være der. Det er både skrevet og instrueret af Darin Morgan, manden bag det glimrende War of the Coprophages fra sæson 3, og jeg var ikke overrasket, da jeg bagefter læste, at det var hans hjerne der havde mast det sammen :)
jaesjaesSkrevet 12/07-16 18:09, rettet 12/07-16 18:54 
Hoveder op!
På fredag kommer hele første sæson af Stranger Things på Netflix DK. Det er en moderne udgave af E.T., Stand By Me osv., hvis det ikke lige var fordi den foregår i 80'erne. Det er en afsluttet sæson - hvis der kommer en sæson to bliver det mere som en fortsættelse, siger folkene bag.

Winona Ryder - det bliver sjovt at se noget med hende igen - spiller moren til en dreng der forsvinder. Drengens venner begynder så at lede efter ham - sjovt som os er er vokset op med forbillederne, ikke behøver vide mere, for at være klar over, hvad man kan forvente :)

De første anmeldelser virke ganske lovende, men jeg forventer ikke, at den når forgængerne højere end til navlen.

Trailer (ser ud til at være spoiler-fantastisk, men nok kun på et overordnet plan):
https://www.youtube.com/watch?v=XWxyRG_tckY
BeanoBeanoSkrevet 12/07-16 18:47 
Ser lovende ud - skal ses :D
XiwanaXiwanaSkrevet 18/07-16 17:34 
Netflix og CBS Studios International har indgået licensaftale om streaming af alle Star Trek-serier inklusiv den kommende (og længe ventede). Alle de gamle serier vil være at finde på tjenesten inden udgangen af i år.
Det er en god nyhed for en trekkie.

https://media.netflix.com/en/press-releases/netflix-to-beam-new-cbs-star-trek-television-series-in-188-countries-around-the-world
[inspirational quote here]
BeanoBeanoSkrevet 18/07-16 17:50 
Super nyhed! :D
OdinOdinSkrevet 18/07-16 18:20, rettet 18/07-16 18:22 
W00t! Jeg har ganske vist både The Original Series, The Next Generation og Deep Space Nine på diverse discformater, men det er nu rart at kunne se dem ud én køre uden at skulle flytte sit luksuskorpus fra lænestolen. Så mangler jeg bare et intravenøst drop og en feeding tube. Og eventuelt én til at tilse mine liggesår.
BeanoBeanoSkrevet 19/07-16 08:52 
Kan varmt anbefale Stranger Things serien som nævnt tidligere. Dejlig 80er-agtig sci-fi/horror serie i 8 afsnit hvor der også er plads til humor, med inspiration bl.a. af ET, Poltergeist, John Carpenter, etc. Kan godt li at serien er en afsluttende historie (sårn da) og festen ikke trækkes i langdrag. Godt cast, specielt børnene er herlige. Nogle underholdende bifigurer også. Winona Ryder syntes jeg ikke leverer men kun et lille minus. Se den.
dchangdchangSkrevet 19/07-16 09:01 
Er igang med Stranger Things men skal lige klemmes ind mellem 11.22.63 samt opstart igen af Mr. Robot og Suits. :-)

Virker meget fed, har dog kun set 2 afsnit indtil videre.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
slk486slk486Skrevet 19/07-16 09:26 
Xiwana>
Netflix og CBS Studios International har indgået licensaftale om streaming af alle Star Trek-serier inklusiv den kommende (og længe ventede). Alle de gamle serier vil være at finde på tjenesten inden udgangen af i år.
Det er en god nyhed for en trekkie.

https://media.netflix.com/en/press-releases/netflix-to-beam-new-cbs-star-trek-television-series-in-188-countries-around-the-world

Det er super fedt!
j/k
dchangdchangSkrevet 20/07-16 11:24 
4 afsnit inde i Stranger Things nu. Feeed serie med tonsvis af 80'er-referencer, elsker det. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
millenniummillenniumSkrevet 30/07-16 13:38, rettet 30/07-16 13:39 
På den ene side elsker jeg også Stranger Things, men (dette skal ikke tolkes som brok) det er lidt underligt at grundlaget for seriens attraktion er, at lave ren 80'er pastiche i 2016.

Abrams gjorde det også med Super16, men gik ikke all the way.
The medium is the message.
OdinOdinSkrevet 30/07-16 14:48, rettet 30/07-16 17:13 
Abrams gjorde det også med Super16, men gik ikke all the way.

Super 8. Og jeg er enig. Den føltes... "hul".

Jeg var også lidt splittet over Stranger Things i begyndelsen (især mængden af popkulturel namedropping virkede et nummer for forceret), men nu hvor jeg og konen er 5 episoder inde, så har vi begge overgivet os. Jeg skal i øvrigt lige skynde mig at sige, at jeg som udgangspunkt ikke har noget imod pastiche, men jeg er nok blevet lidt hårdhudet efter filmselskabernes sidste ti års bastardisering af min barndom. Nu hvor jeg er halvvejs gennem serien står det imidlertid lysende klart for mig, at der er et hjerte i det her. Et stort hjerte. Jeg mærker overhovedet ikke den kynisme jeg har følt ved de sidste mange års automatmalkning af 80erfranchises. Sure - der er masser af popkulturreferencer fra tiden, men efter jeg genså Goonies igår aftes (som sammen med Stand By me og IT nok er en af de film serien trækker mest på), slår det mig hvor godt Stranger Things rammer tonen og samtidig formår at have en spændende historie og nogle virkelig elskelige unger i hovedrollerne. Og et drøngodt soundtrack, ikke at forglemme.

Goonies namedropper i øvrigt alt fra Gremlins over Star Wars til Pole Position. Det var lidt af en øjenåbner hvor meget tidstypisk popkultur de får mast ind i både replikker og kulisser. Pludselig virker Stranger Things slet ikke så forceret mere.

Det var i øvrigt første gang jeg så Goonies igen siden 1986, og mine lyserøde briller fik sgu' et par ridser. Jeg har stadig meget nostalgi-drevet kærlighed til filmen, men jeg sværger at både Donner og hans editor må have skovlet methamfetamin op i næsen både på settet og i klipperummet. Pacingen er til at blive totalt svimmel over og al dramatisk opbygning er skåret bort, Chunk råber alle sine replikker uanset situationen, der er konstant tre-fire mennesker der taler i munden på hinanden, folk reagerer fuldkommen tilfældigt og skurkenes opførsel og motivation giver ikke en fløjtende fis mening. Og pludselig er det hele overstået.
Det er nøgternt set ikke nogen særligt god film, men den lever på sin høje energi, et godt cast af unger og det forrygende soundtrack. Selv taget i betragtning at Stranger Things er en pastiche, er serien dog langt bedre instrueret, pacet og forstår at fortælle en langt mere engagerende historie.

Nu er Goonies selvfølgelig kun én i en lang række af film som serien lader sig inspirere af, men i lige netop dette tilfælde kan jeg alligevel ikke lade være med at parafrasere Laibach: Sometimes a good copy can surpass the original.
millenniummillenniumSkrevet 30/07-16 18:25 
Uh ja, The Goonies viste jeg også til min lidt yngre hustru, under min filmkavalkade af "favoritter fra min barndom".

Reaktionen var nogenlunde: "Eeeeej mand, hvorfor råber de hele tiden i munden på hinanden. De larmer, og det stresser mig!"

:-D
The medium is the message.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/08-16 01:17, rettet 09/08-16 01:23 
Hoppede også på Stranger Things ved Netflix-premieren (og følte ikke, at jeg burde have brugt min tid på noget andet, så det var jo et godt tegn). Der er nævnt forceret osv. - havde det også lidt på den måde med de mange 80'er-referencer. :/ Men det var nu meget rart at lade sig rive med og mindes alle de klassiske filmoplevelser.

"Goonies"-setuppet virkede lidt søgt i begyndelsen og skabte nogle meget høje forventninger, som jeg ikke forventede at få indfriet i en "moderne serie" (men det virkede også forkert at prøve at se serien fra det samme perspektiv, som da man så Goonies-filmen i 80'erne - alt var jo nyt, uhyggeligt og eventyragtigt dengang man var en bitte knejt :P).

Men synes 80'er-kombinationen med parallelverdenkonceptet (Silent Hill-ish) var en spændende drejning, der lige gav Stranger Things lidt ekstra kant :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
millenniummillenniumSkrevet 09/08-16 08:43, rettet 09/08-16 08:43 
Ved ikke hvor langt I er nået med Stranger Things, men - jeg synes energien i de først 3-4 afsnit var virkelig awesome og havde sjælen med sig. I de sidste par afsnit tabte den lidt kræfter og manglede twists.

Ikke dårligt, men kunne ikke helt efterleve den gode start.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 09/08-16 09:23 
Enig, slutningen var lidt flad. Nok mest fordi serien lagde op til noget mere episk end den egentlig kan (eller bør) bære. Det var som om den lige pludselig havde travlt med at få afviklet hele molevitten på færre episoder end forventet, på trods af at den er produceret som én færdig sæson. :)

Men jeg synes det er positivt at den, på trods af hvor derivativ den er, ikke virker som om den prøver at bygge på kitchet 80'er pastiche, men i stedet rent faktisk graver en bundsolid fortællemetode frem, som ikke burde være isoleret til det årti, og som flere film og serier i dag godt kan lære af.

Effektmæssigt er den også virkelig gennemført "creepy", og på grænsen til uhyggelig enkelte steder, hvor jeg havde forventet at den ville være mere campy. Det er lidt et blandet indtryk, men jeg synes det fungerer ret godt, og er med til at gøre serien unik i forhold til dens forbilleder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 09/08-16 10:07, rettet 09/08-16 10:08 
Jeg synes desværre også den skred lidt i formsproget hen af vejen. I starten var jeg meget opmærksom på hvordan lyssætning, klipning og filmfotograferingen var som en ægte 80'er film. (Og det er en god ting!). Stærke kompositioner, rolige bevægelser og masser af flotte kontraster i dunkle settings. Kameraet som et elegant registrerende øje af hændelserne. Virkelig tydeligt i første afsnit.

Men i de senere afsnit kom der flere og flere moderne udtryk ind i æstetikken, med lidt jump cuts, shaky cam, osv. Meget ikke-80'er agtigt. Lidt som om de ikke har anvendt samme filmfotograf hele vejen igennem (?).

Igen: Det er fodfejl.
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 17/08-16 22:30 
Jeg kan se Continuum ikke er nævnt herinde. Blev færdig med den for nylig og synes den er ret god. Specielt tidsrejse-aspektet fungerer godt.

http://www.imdb.com/title/tt1954347/
millenniummillenniumSkrevet 18/08-16 07:58, rettet 18/08-16 07:58 
Fik set første afsnit (halvanden time) af The Get Down i går, og først til sidst opdager vi at det er Baz Luhrman som har instrueret den. Og så giver det hele pludselige meget mening.

Manisk filmsprog med dynamik og humor? Tjek.
Teater-lignende settings? Tjek.
Musik og ekstravagante danseshows? Tjek.
En smule Romeo & Julie tema? Tjek.
Spøjs ekspressivt og overdrevet skuespil? Tjek.

Og så sad fruen flere gange og tænke: "Ham Shaolin Fantastic, han minder heeeelt vildt meget om karakteren Mercutio fra Romeo + Juliet". Det var så ikke nogen tilfældighed.

Anyway.... jeg er frisk på mere The Get Down.
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 25/08-16 01:47 
Så det også her til aften og var næsten målløs.

Må se at få kørt resten igennem inden Legion lægger beslag på min fritid fra tirsdag.
dchangdchangSkrevet 29/08-16 11:21 
The Night Of

Wow siger jeg bare, måske den bedste serie jeg har set i år. Forrygende skuespil og så er det hele bare skruet ufatteligt godt sammen.

The Night Of trailer...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
OdinOdinSkrevet 29/08-16 16:26 
Wow. Den trailer fik edderbukkemig slået kløerne i mig på rekordtid! Tusind tak for dén anbefaling.
slk486slk486Skrevet 29/08-16 16:34, rettet 29/08-16 16:34 
Samme her! Mere til listen :o
j/k
dchangdchangSkrevet 29/08-16 19:22, rettet 29/08-16 19:23 
Var så lidt, håber den kan bruges. Er ved at være et luksusproblem efterhånden med alle de serier man følger med i. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BeanoBeanoSkrevet 02/09-16 22:21 
Westworld

https://youtu.be/IuS5huqOND4

Starter på HBO i oktober.
WehnerWehnerSkrevet 02/09-16 22:35 
Den ser vild ud.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OdinOdinSkrevet 03/09-16 00:35 
Blændende castingvalg med Harris. Han ligner jo næsten Brynner i rollen.
millenniummillenniumSkrevet 03/09-16 08:50 
Kom igennem fire afsnit af The Get Down, og hvor første afsnit var for vild, så var andet afsnit lidt af et "Let down" (tø-hø).
Men, damn, tredje afsnit var virkeligt, virkeligt godt. Så godt at fruen og jeg måtte se fjerde afsnit lige bagefter.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 15/09-16 10:17 
Jeg er solgt!

Har kørt igennem hele første sæson af Skam på 4 dage! Super gode skuespiller, hamrende sjov, cliffhangers redefined, fedt musikvalg og helt gratis på NRK.

Nu bander jeg kun på norsk. Det driter jeg i, jævla drittsek..!!
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 15/09-16 15:35 
Jeg er også bange for, at jeg ville være vild med den, så jeg har holdt mig fra den. Sugar Rush var en guilty pleasure.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 15/09-16 22:31 
Det er da ingen undskyldning :D
The medium is the message.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 18/09-16 17:16, rettet 18/09-16 17:21 
Nåede til vejs ende (eller det er det så ikke, har jeg opdaget) med Rectity (USA, 2013-). Helt overset herinde? Drama-agtig ting med en "trykkende atmosfære" a la Bloodline og The Killing. Men synes Rectify hviler mere i sig selv på en eller anden måden (eller den er måske bare mere filosofisk i stil med The Leftovers - men den serie er genremæssigt lysår fra Rectify :)).

P.t. 3 sæsoner på Netflix - opdagede lige, at 4. sæson starter 26. okt (USA...ved ikke om den samtidig havner på dansk Netflix?).

1. + 3. sæson er på små 6 afsnit, 2. er på 10 styk. Varighed pr. afsnit veksler mellem ca. 45 - 60 min.

Lidt tung at komme igennem, men ultimativt nok den serie, der har sat sig mest fast på min nethinde i nyere tid. Jeg fandt den dragende og ægte.

Indholdsmæssigt vil jeg umiddelbart mest sidestille den med Bloodline. Og så alligevel ikke (Bloodline var en som trædemølle, jeg bare ville have overstået i 2. sæson - den kører jo rundt i det samme og samme - det gør Rectify måske også, men atmosfæren virker mere tilbagelænet).

Rectify
www.imdb.com/title/tt2183404/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 18/09-16 17:21 
Jeg har set den første håndfuld afsnit af Rectify, men den blev smidt på sidesporet da jeg fik andre, mere spændende serier at se. Det er bestemt en god og anderledes serie. Jeg mener at fjerde sæson bliver den sidste, hvilket flugter med skaberens ønsker for seriens længde.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 18/09-16 17:25 
Savnede også lige prikken over i'et, så det må jo så blive 4. sæson. :)

Jeg lavede lige en EDIT på mit indlæg ovenfor, så folk ikke går og tror, at The Leftovers er i samme boldgade (men synes Rectify har et eller andet tilsvarende filosofisk kørende - noget eksistentielt-agtigt).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
1'133 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig