X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tv-serier


Svar
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 02/08-03 15:33, rettet 03/08-03 19:00 
Ja, hvilken serier ser i?

Eller så hvis de er sluttet eller noget.

Jeg ser/så: Buffy, Angel, The Simpsons, Pokémon ;), Aftenvagten, Banjo´s likørstue, Torsdag i 2´ren,South Park, Fast Lane, Smallville, Langt fra Las Vegas, Stand-up.dk og 24 timer.

Sikkert også flere men jeg kan ikke lige komme på den lige nu, men det kommer nok når i begynder at skrive hvad ... Se hele indlægget
Sælg mig en Xbox =)
1'133 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 > »

Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/11-14 23:35 
Det geniale ved Breaking Bad er netop, at den starter så roligt og uskyldigt. Tingene tager først fart efterhånden som Walter får rodet sig ud i mere og mere lort. Det eskalerer eksponentielt henover mange afsnit indtil det kulminerer i en eller anden vanvittig situation med død og ulykke. Walter slipper altid nådigt ved et lykketræf, men mandens kæmpe ego sørger så for, at det hele starter forfra igen. Simpelt, men det virker fantastisk.
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/11-14 00:28 
Jeg ser GI Joe for tiden... 80'er tegnefilmen.

Det er GI Joe imod fjenden, Cobra, som konstant prøver at overtage verdenen på forskellige metoder, som f.eks. at opfinde en microbølge laser der kan destuere alle kontanter så de kan tvinge folk til bruge Cobras egen møntfod. Der er også et afsnit hvor Cobra kidnapper de amerikanske miltiærledere under en øvelse og erstatter dem af kloner i et forsøg på at nedlægge GI Joe projektet... Alt sammen plausible terrorhandlinger som man næsten skal se for bedre at kunne værdsætte de surrealistiske episoder hvori Cobra Commander, Baroness, Lady Jaye og Flint bliver kidnappet af "Gamesmaster" som vil have dem til at flygte fra hans ø fuld af sliktræer, legetøjssoldater og andre voksen-baby ting, eller episoden hvori Cobra Commander bygger en laserkanon så han kan tegne sit eget ansigt på månen.

Den er på Amerikansk Netflix.
spectrespectreSkrevet 12/11-14 07:26 
Jeg har ikke set GI Joe siden det blev vist i TV i 80'erne, men har mange gode minder. Det med at tegne sit ansigt på månen gik igen i The Tick hvor Chairface vil skrive sit navn på månen.

Jeg gad godt man kunne se Mask og Jayce and the Wheeled Warriors et eller andet sted
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
happyEDhappyEDSkrevet 12/11-14 09:41 
Se nu bare Fargo. Det er uden undtagelse bedste serie nogensinde.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Mes1983Mes1983Skrevet 12/11-14 19:18 
1up>
Jeg har ikke set GI Joe siden det blev vist i TV i 80'erne, men har mange gode minder. Det med at tegne sit ansigt på månen gik igen i The Tick hvor Chairface vil skrive sit navn på månen.

Jeg gad godt man kunne se Mask og Jayce and the Wheeled Warriors et eller andet sted

De kan findes på nettet. Har dem selv liggende på NASen. For et par år siden gik jeg helt Retro amok. Mask og Jayce er kanon, men ellers er der også: BraveStar, C.O.P.S., Galaxy Rangers, Captain N, Voltron, Captain Planet, Dungeons and Dragons, Bionic Six (fantastisk introsang), Silver Hawks, Spiral Zone, Transformers :P

Har endnu ikke kunnet finde Mighty Orbots eller DinoSaucers.

Thundercats skulle også være god, men ikke en jeg rigtig så som barn. Synes dog jeg kan huske en fra lørdag morgen på Et som handlede om nogle Ninja Cats, men den kan jeg heller ikke finde. Så nu de fleste på Super.
Mes1983Mes1983Skrevet 12/11-14 19:24 
Mht serier vi selv ser for øjeblikket (altså konen og jeg)
Så er vi gået gang med Gotham, rigtig fed serie om tiden i Gotham inden Batman. Helt ny sikkert ikke på Netflix endnu.

Ellers er der:
Big Bang Theory, Gold Rush (reality), Homeland (selvom vi er gået lidt døde i den pt), og så har vi faktisk købt adgang til WWE Network - så kan man gense alle de gamle Wrestling ppv'sB-)
enfenenfenSkrevet 12/11-14 20:06 
KillerBean2>
Det geniale ved Breaking Bad er netop,

Har du hørt om spoiler warning? :)

Ingen grund til at give alt væk...
What is the Matrix?
Per SPer SSkrevet 12/11-14 20:55 
Jeg er så gammel, så da jeg var i den alder hvor man kunne blive påvirket af tv-serier, havde jeg en pyjamas med Månebase Alpha (Space 1999). Har selvfølgelig alle afsnit af serien, som egentlig ikke er særlig børnevenlig. :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/11-14 20:59, rettet 12/11-14 21:00 
enfen>
Har du hørt om spoiler warning? :)

Spoiler alert, smoiler alert..

Jeg har ikke givet ret meget væk :)
AV Intelligent Terminal
jaesjaesSkrevet 16/11-14 22:46, rettet 16/11-14 23:07 
The 100 er godt nok blevet min guilty pleasure - har guffet 1. sæson + de fire nye episoder voldsomt hurtigt. Det er noget postapokalyptisk sjov 97 år efter en atomkrig.

Vil relativt varmt anbefale serien, selvom den har to lag af ret forskellig kvalitet - kan man overkomme laget med halvskidt skuespil og en stor bunke klichéer, kan man sikkert nyde laget med et interessant koncept, fin og spændende historie og en ganske troværdig og interessant "gråzone-moral" og samfundsudvikling, som karaktererne har gang i. Det går i hvert fald næsten for godt for mig :)

Jeg ved ikke om serien er ment som "teen-actiondrama" på samme måde som Hunger Games, men synes i så fald - som i Hunger Games' tilfælde - at den appellerer mere bredt.

http://www.imdb.com/title/tt2661044/

EDIT: 1. sæson er på Netflix US.
NaieraNaieraSkrevet 16/11-14 23:14 
Den er i hvert fald god nok, til at jeg gider se det ugentlige afsnit på Hulu.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 09/02-15 12:45 
Første afsnit af Better Call Saul (Breaking Bad spin-off) er på Netflix. Rigtig lovende start imo! Glæder mig til afsnit 2 i morgen :)
millenniummillenniumSkrevet 19/02-15 12:13, rettet 19/02-15 12:17 
Har nu set de tre afsnit af Better Call Saul, som Netflix meget klogt har valgt kun at lade tapdryppe pr. uge. (Så man ikke går amok og ser en hel sæson på en weekend).

Lidt som forventet af en spin off ... Jeg ser den og underholdes, men kan slet ikke føle det samme engagement som i Breaking Bad. Ikke de samme world class set-ups eller spor af genialitet.

Den mangler et aller andet. Måske var det kontrasten mellem Walter (Den gamle, kloge) og Pinkman (det unge fjols) der gav BB en energi, som indtil videre mangler i Better Call Saul, selvom man har sympati for den kiksede advokat.

Synes også de første tre afsnit har haft lidt for travlt med at præsentere gengangere fra BB, men som Breaking Bad dedikeret, kan jeg nok ikke lade være med at se Saul.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 19/02-15 12:40, rettet 19/02-15 13:08 
Ja der mangler noget af spændingen og fare-momentum som BB etablerede meget tidligt. BCS tager sin tid (længere opbygning måske), det er helt sikkert. Stadig en lovende serie, indtil videre efter kun tre afsnit :)

Jeg har ikke et problem med at to af figurerne, ud over Jimmy/Saul, er "genbrug", ville være underligt andet - så længe det ikke tager overhånd eller laves fjollede cameo for cameo skyld.

Har også bemærket at BCS næsten udelukkende er skudt stationært mens BB var håndholdt og konstant rystende billede hvilket, sammen med lavere tempo, betyder meget forskelligt helhedsindtryk.

EDIT: Serien er forøvrigt allerede forlænget med en 13 episoders 2. sæson.
jaesjaesSkrevet 24/02-15 19:52 
Fik set True Detective.

Et must-see IMO. Både karaktererne og historien fungerer helt i top. Var lidt bange for, at den ville være et tilfælde af, at rejsen var mere interessant end målet, men den slutter fint.

Når man er færdig kan man dog ikke undgå at blive lidt irriteret over, at der findes så få gode miniserier, eller som i TD, hvor hver sæson er sin egen historie.
millenniummillenniumSkrevet 25/02-15 09:22 
Jeg er en sucker for long takes, og TD har virkelig en lækkerbisken for en long take nørd som mig. Det er ikke tv-kvalitet. Det er film-kvalitet.

Link...
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 25/02-15 23:04, rettet 25/02-15 23:06 
Lagde ikke mærke til, det var en long take, da jeg så serien. Ganske imponerende, og fed scene uanset.

millennium>
Det er ikke tv-kvalitet. Det er film-kvalitet.

Well, tv er kommet godt efter det. Der spares på CGI, og måske er der råd til en kran eller to færre, men tv er ikke længere filmverdenens pinlige lillebror. Snarere er det en smule omvendt, med de håbløse historier filmskaberne i dag tit spytter ud i spændingsgenrerne :)

Tv-seriernes største problem, IMO, ligger i det uforudsigelige mht. produktionernes længde, hvilket er den primære grund til, jeg gerne så mange flere miniserier, og serier hvor hver sæson er en afsluttet historie.
BeanoBeanoSkrevet 27/02-15 14:14 
Så er Frank Underwood tilbage med sæson 3 på Netflix :)
3of193of19Skrevet 27/02-15 15:10 
Til dem uden Netflix:

Link...
millenniummillenniumSkrevet 27/02-15 18:56 
jaes>
Tv-seriernes største problem, IMO, ligger i det uforudsigelige mht. produktionernes længde, hvilket er den primære grund til, jeg gerne så mange flere miniserier, og serier hvor hver sæson er en afsluttet historie.

Ditto. Jeg orker oftest ikke en serie som får kunstigt åndedræt af soap-afdelingen, bare fordi det blev en succes. Ofte ser jeg kun første sæson og slipper den.

BB var dog en undtagelse.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 25/04-15 20:38, rettet 25/04-15 20:38 
Netflix's Daredevil serie kan klart anbefales herfra. Ikke særlig superhelte-agtig, men det er nok også derfor jeg kan lide den. Meget nede på jorden, men alligevel overdrevet der hvor det kan give historien det nødvendige boost, og iøvrigt ekstremt voldelig ("næsten" for meget). De vigtigste figurer er sindssygt godt skrevet og castet, hvilket bærer den langt. Længe siden jeg har fundet en serie der har kunnet fænge mig, men hvert afsnit giver mig lyst til at se det næste med det samme.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 25/04-15 20:43 
I forhold til en omgang HBO synes jeg slet ikke at Daredevil var specielt "grafisk" voldelig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OdinOdinSkrevet 25/04-15 20:45 
Ja, har man ikke fået serveret en pikkemand og et afhugget hoved i de første seks sekunder af pilotepisoden, så er det ikke HBO. Som sagt... https://www.youtube.com/watch?v=EUBiOOx0Pxw
NaieraNaieraSkrevet 25/04-15 20:46 
Altså bortset fra at HBO ikke visser diller. Starz, derimod...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 25/04-15 20:53 
Ups, det gør de da. Men jeg husker umiddelbart kun slavedilleren fra Rome...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OdinOdinSkrevet 25/04-15 20:58, rettet 25/04-15 21:03 
Rome havde nu en anstændig mængde løshængende Kielbasa. Deadwood og OZ med. Selv Boardwalk Empire viste lidt luns. Jeg synes også der har været snak om et par stykker på Game Of Thrones. Og så selvfølgelig Hung (det ville saftsusemig også blive pænt kunstigt, hvis de skulle danse udenom i hver eneste episode via mærkelige kameravinkler og altid tilstedeværende potteplanter og bordlamper i forgrunden).

UPDATE:
Men jeg husker umiddelbart kun slavedilleren fra Rome...

SLAVEdiller!? Ej, nu må jeg bede om mine himmelblå. Det var selveste Brutus der viste ploven frem. (Ok der var muligvis også en slave et eller andet sted.)
NaieraNaieraSkrevet 25/04-15 21:14, rettet 25/04-15 21:15 
Deadwood husker jeg ærligt talt ikke. Game of Thrones har netop ikke diller :p Uanset hvor mange floppy wieners Matt Parker og Trey Stone så mener de har set.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Soren47Soren47Skrevet 25/04-15 21:19 
Hvordan kan du glemme Hodors hodor?
NaieraNaieraSkrevet 25/04-15 21:20 
Kristians hodor tæller ikke.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 25/04-15 22:37 
Naiera>
I forhold til en omgang HBO synes jeg slet ikke at Daredevil var specielt "grafisk" voldelig.

I forhold til stort set alle andre superhelte-fortolkninger er den meget voldelig. Selvom det er "helten" der slår på skurkene, gør de ikke noget for at få det til at se pænt ud. Tværtimod bruger de alle undskyldninger for at få blodet til at flyde.
Faktisk synes jeg ham der fik stukket en kniv ind under øjeæblet var væsentlig mere ubehageligt end ham der får omdannet sit hoved til grød i en bildør. Der er lidt et spørgsmål om hvordan det leveres. Men er bestemt heller ikke fan af vold kun for voldens skyld.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 25/04-15 22:39 
Ingen af de to situationer synes jeg man ser for meget af.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 25/04-15 22:41 
Gør det noget?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 25/04-15 22:44 
Det gør at jeg ikke finder serien som barsk som du åbenbart gør.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 26/04-15 16:22 
Der var to floppy wieners i første afsnit af Penny Dreadful. Det er så Showtime/Sky der står bag den.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 26/04-15 16:39, rettet 26/04-15 16:40 
Naiera>
Det gør at jeg ikke finder serien som barsk som du åbenbart gør.

Tror du har misforstået mig. Har set masser af ting der er værre, men hvis man forventer standard superhelte tegneserievold (og selv et afhugget hoved kan sagtens være tegneserievold, alt efter hvordan det fremstilles), skal man nok være forberedt på at slagsmålene i Daredevil har langt mære vægt bag sig, og føles som som noget der virkelig er voldeligt, ligesom den slags naturligvis ville være i virkeligheden.
Jeg synes det giver en tiltrængt tyngde i det der selvtægts-dilemma der jo typisk præger de fleste historier om superhelte, og får virkelig Daredevil til at fremstå som en ubehagelig person der måske ikke nødvendigvis gør tingene på den mest fornuftige måde. Et billede som jeg bl.a. synes de fleste Batman-fortolkninger stadig har haft svært ved at tegne fordi de ofte satser på at være en smule mere familievenlige.

Men samtidig kan jeg godt forestille mig at det kan være lidt for meget for fans af den traditionelle superhelte-fremstilling.

Betyder det at du ikke kan lide serien, eller ville du bare nitpicke? For min pointe var ikke at serien var voldelig, men at den er virkelig virkelig god. Det overraskede mig afsindigt positivt, og jeg håber virkelig at den uundgåelige næste sæson kan leve op til den her start.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 26/04-15 16:51, rettet 26/04-15 16:52 
Jeg kunne rigtig godt lide den, især med en absolut fremragende slutning.

Anden sæson er for længst bekræftet. I mellemtiden kommer der en serie med Jessica Jones (Krysten Ritter) og to andre helte fra Hell's Kitchen (eller nogle andre steder i New York). Det sluttes så af med en The Defenders mini-serie.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 26/04-15 17:12 
Ja, Iron Fist serien kunne også godt gå hen og blive spændende. Men jeg håber at de får lov til at blive relativt selvstændige koncepter med hver deres identitet. F.eks. klæder det Daredevil med en lille smule mysticisme, men ikke for meget overnaturligt. Håber heller ikke at serien "mister" for meget af de oplæg der har været i denne sæson (f.eks. Madame Gao) til de andre serier. Selv hvis de andre også bliver gode, så er der virkelig mange serier på vej, og jeg kan umuligt forestille mig at det hele kan holde niveauet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 26/04-15 17:27 
Nej, det skulle være meget underligt, hvis de kunne. Men det er alt sammen Marvel Cinematic Universe og leder frem til The Defenders, så man skal jo igennem det ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 26/04-15 17:56 
Jeg bryder med slet ikke om superhelte-crossovers, så det er jeg egentlig lidt ligeglad med. Jeg kunne netop godt lide at Daredevil ikke lod indflydelsen fra de andre Marvel-historier blive ved mere end små hints.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
vyssenvyssenSkrevet 28/04-15 21:39 
Sumez>
Tror du har misforstået mig. Har set masser af ting der er værre, men hvis man forventer standard superhelte tegneserievold (og selv et afhugget hoved kan sagtens være tegneserievold, alt efter hvordan det fremstilles), skal man nok være forberedt på at slagsmålene i Daredevil har langt mære vægt bag sig, og føles som som noget der virkelig er voldeligt, ligesom den slags naturligvis ville være i virkeligheden.
Jeg synes det giver en tiltrængt tyngde i det der selvtægts-dilemma der jo typisk præger de fleste historier om superhelte, og får virkelig Daredevil til at fremstå som en ubehagelig person der måske ikke nødvendigvis gør tingene på den mest fornuftige måde. Et billede som jeg bl.a. synes de fleste Batman-fortolkninger stadig har haft svært ved at tegne fordi de ofte satser på at være en smule mere familievenlige.

Men samtidig kan jeg godt forestille mig at det kan være lidt for meget for fans af den traditionelle superhelte-fremstilling.


Jeg tror lige du har solgt serien til mig. Lyder som den har lidt watchmen over sig?
SumezSumezSkrevet 29/04-15 07:35 
Jeg kender desværre kun Watchmen fra filmen, men én væsentlig stor forskel er i hvert fald at Watchmen er meget mere "fantastisk", mens Daredevil meget handler om mænd der slår på mænd i en gyde. Meget lowkey på den meget gode måde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 29/04-15 07:58 
Bortset fra Doctor Manhattan, så handler Watchmen fuldkommen om det samme: Almindelige mennesker der er trukket i kostumer og bekæmper kriminalitet som vigilanter i et samfund, hvor politikerne og politiet har spillet fallit. Der er ingen superkræfter, selvom Zack Snyder desværre fik det til at se sådan ud i kampscenerne (det skal dog siges, at jeg bestemt nød filmen og har set den tre gange).
SumezSumezSkrevet 29/04-15 08:32 
Den er stadig meget farverig og tegneserieagtig i sin action, men jeg kan godt se sammenligningen. Daredevil føles ikke særlig Marvel-agtig med mindre man kender til hans univers i forvejen og kan genkende en masse af figurerne. Den bliver dog langsomt og gradvist mere "spraglet" som man bevæger sig frem i serien, og den håndterer det meget godt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 29/04-15 08:49, rettet 29/04-15 08:51 
Den er stadig meget farverig og tegneserieagtig i sin action

Ja, filmens udtryk står for Snyders regning. Tegneserien har et lidt anderledes feel, hvor neoliberalismen, kommunistforskrækkelsen og firserhåbløsheden træder i karakter. John Higgins' bevidst flade farvelægning gør også sit til at den - selv for sin samtid - føles mindre moderne og sprudlende.

Anyway: Jeg har nu hørt nok ros til at jeg for en sjælden gangs skyld agter at bryde med min "ikke før den er afsluttet"-regel og begynde at se Daredevil i weekenden.
SumezSumezSkrevet 29/04-15 08:57 
Første sæson har rimelig meget closure (men med nok bolde i luften til at den kan fortsætte uden det virker forceret). Jeg tror deres plan er at lade hver enkelt sæson fungere som sin egen selvstændige (meget lange) film. Der har garanteret også hersket den sædvanlige usikkerhed om hvorvidt serier får godkendt flere sæsoner.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 29/04-15 09:40, rettet 29/04-15 09:40 
Jeg tror deres plan er at lade hver enkelt sæson fungere som sin egen selvstændige (meget lange) film.

Det er netop også det jeg rigtig godt kan lide ved Netflix' format. Ved at udgive en hel sæson på én gang, behøver hver eneste episode ikke pumpes med "hooks" for at nye seere har noget de øjeblikkeligt kan relatere til hvis de tilfældigvis zapper forbi den, og hver episode behøver ikke at afsluttes med forcerede cliffhangers for at ikke at tabe seertal. Der er simpelthen meget mere ro til bare at fortælle en god historie.
SumezSumezSkrevet 29/04-15 09:43, rettet 29/04-15 09:45 
Der er nu alligevel masser af cliffhangers i Daredevil :) Ikke særlig mange hvor den slutter midt i en scene, men den er god til at opbygge spænding til næste afsnit. Den vil meget gerne binge-watches.
Der er endda en enkelt super 60'er-agtig cliffhanger i bedste "Hvordan kommer han nu ud af den her situation?" -> "Nå, det var ikke noget problem alligevel" stil. Ved ikke om det er gjort bevidst, men jeg morede mig lidt over det. :)

Det bedste ved Netflix-formatet er IMO et større fokus på sammenhængende historier, da de ikke skal tage højde for at folk kan misse et afsnit. Det gælder næsten alle serier i dag, fordi de alle kan ses på "on-demand". Der er et enkelt afsnit i Daredevil der er rimelig selvstændigt, men det er til gengæld også et af de bedste (takket være Scott Glenn)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 29/04-15 09:49, rettet 29/04-15 09:57 
Der er endda en enkelt super 60'er-agtig cliffhanger i bedste "Hvordan kommer han nu ud af den her situation?" -> "Nå, det var ikke noget problem alligevel" stil.

Jeg læste sjovt nok om lige netop dén cliffhanger for nyligt (selvom jeg normalt holder mig fra at læse om serier jeg gerne vil se) på IO9 vistnok, og den er ganske rigtigt en fuldkommen overlagt gag som siger "Her er den slags Network-fis vi slipper for at lave nu".

Det bedste ved Netflix-formatet er IMO et større fokus på sammenhængende historier, da de ikke skal tage højde for at folk kan misse et afsnit.

This! A thousand times this.
dchangdchangSkrevet 29/04-15 09:53 
Jeg er lige startet på The Last Man on Earth og det tegner godt, har altid været vild med Will Forte. :-)

Whiskey anyone?...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
NaieraNaieraSkrevet 29/04-15 12:52 
Jeg har altid hadet Will Forte og jeg har set at Kristen Schaal er med i et afsnit, så jeg er helt sikkert ikke startet på The Last Man on Earth :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
1'133 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig