X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

CronusMax


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/12-14 19:32 
Jeg har måske fundet en billig løsning til folk der ikke gider eller har råd til et helt nyt stick til nextgen-konsollerne. Det ser ud til at virke som det skal :=)

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 11/12-14 09:52 
Åh, det ligner fektisk en ret fed løsning!
"Billig" vil jeg dog ikke kalde den. Men lader til at vi er gået glip af et godt CyberMonday tilbud... Ville gerne give $30 for en, men $60 er i overkanten. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/12-14 10:28 
Det er vel stadigvæk billigt i forhold til et nyt stick?
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 11/12-14 10:43, rettet 11/12-14 10:44 
Det kommer an på hvilken løsning man foretrækker. Et billigt crap-stick og gode dele til mod vil nok være en smule billigere. At splitte en controller ad for at modde ens eksisterende stick til en ny platform er endnu billigere. Men klart nok at CronusMax til sammenligning er en væsentlig lettere løsning.

Kroebo, har du bestilt en?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 11/12-14 12:49, rettet 11/12-14 12:59 
Jeg venter på at eightarc/qanba laver et nyt stick der virker på alle de nye consoller :P

edit:
de har CronusMAX til 449,- på mm-konsol.dk. Så slipper man for vanvittig fragt og eventuel told/moms/gebyr.
Kan dog se at der under limitations står at man skal have f.eks. en Dual Shock 4 controller + miniUSB kabel for at den kan authenticate med Playstation 4. Så bliver det en gang båndsalat når man skal have sat alt det til... Men hvis man kan leve med det :D

CronusMax på mm-konsol.dk
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
BeanoBeanoSkrevet 11/12-14 13:22, rettet 11/12-14 13:33 
Interessant produkt - vil gerne bruge mit Sega Virtua Stick High Grade med min PS4 :)

Ved at købe fra MM-konsol er det også meget nemmere hvis "lortet" ikke virker som lovet og man vil returnere det.

EDIT: Æv, den er ikke listet :(

http://controllermax.com/instructions/compatibility-list-of-controllers/
SumezSumezSkrevet 11/12-14 13:25 
Authentication er vel kun noget der skal ske én gang?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/12-14 13:25, rettet 11/12-14 13:28 
Med PS4 sker det hvert 30 sekund. På 360 (og XB1?) er der vist kun ved opstart af konsollen.
spectrespectreSkrevet 11/12-14 14:43 
Jeg læste noget med nogen der havde testet rat/pedal sæt med Xbox One og der lavede den authentication hvert 7. minut
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/12-14 16:21 
Sumez>
Kroebo, har du bestilt en?

Nope, ikke endnu. Jeg venter lige med det til jeg finder ud af hvornår jeg også skal have en PS4 :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig