X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Julekonkurrence på GentlemanGaming


Reply
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/12-14 19:48 
I anledning af Gentleman Gaming snart har eksisteret i et halvt års tid, og at den søde juletid nærmer sig med hastige skridt, vil vi gerne sætte en lille konkurrence i værk.

Præmien er en PlayStation TV. Se mere i linket herunder:
http://gentlemangaming.dk/index.php/forum/gentlemangaming/142-julekonkurrence-2014#1515

Held og lykke :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PapandPapandSkrevet 08/12-14 22:35, rettet 08/12-14 22:38 
Hvorfor er der startet et alternativt forum? Jeg synes det er rigtig ærgerligt, hvis vi skal miste mere aktivitet her. Selvom jeg ikke er den mest aktive selv, så nyder jeg at læse med. Hvis det pludselig bliver spredt ud til endnu flere forums, så bliver det da svært at følge med.

Edit: Sjov konkurrence i øvrigt. :D
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/12-14 01:05 
ja der er blevet stille her....
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
nerosnerosSkrevet 09/12-14 12:01 
Der har været stille længe...
Bashful Neophyte
PapandPapandSkrevet 09/12-14 12:16 
Mjaa, så alvorligt er det vel ikke endnu? 14 tråde har haft aktivitet det sidste døgn.

Jeg synes bare det er så pokkers ærgerligt, for P:R har det helt rigtige mix af nyt, retro og debat om branchen som helhed. Jeg har ikke lyst til at skulle bruge min tid på Gamereactor, Xboxlife eller hvad der nu ellers findes.

Derudover er der jo en masse indhold som ikke vil blive brugt. Spildatabasen, arkivet, vurderinger m.m. Det er synd og skam, hvis alt det skal bygges op forfra på et andet site.

Hvad er grunden til folk vil benytte et parallelt forum?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
FL4ZHFL4ZHSkrevet 09/12-14 12:45, rettet 09/12-14 12:46 
Jeg er først lige "kommet til" inden for den sidste uge, og synes at det her forum er rigtig dejligt.
Synes også at Playright lyder bedre end Gentleman Gaming :)
Edit: No offense Gentleman Gaming fans ;)
ElgenElgenSkrevet 09/12-14 12:58 
*henter popcorn* Det her kunne gå hen at blive sjovt...
Sætter også lige en email-watch på tråden... eller nå, nej det gør jeg jo ikke her! };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HankyHankySkrevet 09/12-14 13:17 
Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor det skal gøres til et samtaleemne. Hvis du har spørgsmål vedrørende GentlemanGamings eksistens, er du velkommen til at sende en PB eller oprette en ny tråd - ellers er jeg bange for at du går offtopic.

Dette topic er udelukkende for at gøre opmærksom på en lille hyggelig konkurrence :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nerosnerosSkrevet 09/12-14 13:54, rettet 09/12-14 20:39 
Papand>
Jeg synes bare det er så pokkers ærgerligt, for P:R har det helt rigtige mix af nyt, retro og debat om branchen som helhed. Jeg har ikke lyst til at skulle bruge min tid på Gamereactor, Xboxlife eller hvad der nu ellers findes.

Jeg mener der sagtens kan være et undergrundsagtigt eller lille anderledes forum sideløbene med P:R. Jeg bruger f.eks Gentlemangaming på grund af at deres forum har en bedre og mere tilgængelig og sjovere service når man skal lave indlæg og jeg synes det er MEGET svært at råbe P:R staben op hvis man gerne vil have ændret noget hvilket jeg synes er en utrolig kedelig retning for P:R's brugere. Det har ikke altid været sådan..

Jeg er stadig på P:R hver dag selvom jeg også er på Gentlemangaming ;-) Det burde der være plads til og jeg er glad for P:R's lille nye søn of gaming :D

I salut you GG !!!

Sorry og tilbage til emnet. Er det meningen man skal konstruere en sang? Jeg er jo ikke musikker ;D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 09/12-14 14:01 
Så er det heldigt at der allerede har været enormt talentfulde musikere i gang med at lave den slags på forhånd.

https://www.youtube.com/watch?v=GeOSWLGKuaE
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/12-14 14:12 
Papand>
Hvad er grunden til folk vil benytte et parallelt forum?

Hvorfor ikke? Monopol har aldrig gavnet nogen.

Da konsolforum.dk i sin tid lukkede og slukkede, var det både godt og skidt. Godt, fordi det var et forfærdeligt sted med tvivlsom moral. Skidt, fordi det var P:R's eneste reelle konkurrent.

Det er bare trist, når vandhullerne i ørkenen tørrer ud. Selv når de mest består af mudder.

For min skyld må der gerne være 40 alternativer til P:R.

Specielt hvis én af dem har en handelssektion, der ikke bare er teknisk imponerende, men også rent faktisk virker i praksis :D
AV Intelligent Terminal
PapandPapandSkrevet 09/12-14 14:41 
Altså havde der været tale om en kommerciel side, så havde jeg været enig med dig. Men med flere lignende forums, så spredes debattørerne jo vidt omkring og det er vel ikke til gavn for nogen? Med mindre man helst vil debattere med sig selv. :)
De fleste herinde har efterhånden en alder hvor arbejde, ægtefælle og børn snupper det meste af nørdetiden, så her tror jeg da nødig folk vil gennemlæse 40 forums om dagen. :P

Jeg er for så vidt enig omkring handelssektionen, den er nok et eksempel på en god ide, som ikke rigtig fungerer i praksis. Men resten af siden fungerer vel glimrende?

Den enorme mængde information siden hviler på, vil altså være lidt af en katastrofe at miste.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
HankyHankySkrevet 09/12-14 14:53 
Læste du overhovedet hvad jeg skrev?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/12-14 15:04 
Har lavet en profil på GentlemanGaming da det er ved at dø her......
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
FancyPantsFancyPantsSkrevet 09/12-14 15:06 
Jeg plejer bare at trykke på sårn et lille plus i toppen af vinduet, så jeg både kan have P:R og GMG åbent... Det' skide smart det dersens EDB.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
PapandPapandSkrevet 09/12-14 15:08 
Hanky>
Læste du overhovedet hvad jeg skrev?

Hvorfor den hårde tone? Er det ikke netop den du ikke bryder dig om?

Jeg har skam skrevet dig en PB.

I mellemtiden kom neros og KillerBean2 så på banen. Jeg svarede blot på deres indlæg.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
PapandPapandSkrevet 09/12-14 15:11 
ChronoSousa>
Har lavet en profil på GentlemanGaming da det er ved at dø her......

Netop det har jeg svært ved at forstå som grundlag. Hvad er forskellen på de to sider, som skulle gøre at P:R er ved at dø? Handelssektionen?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/12-14 15:15, rettet 09/12-14 15:17 
Papand>
Men med flere lignende forums, så spredes debattørerne jo vidt omkring og det er vel ikke til gavn for nogen? Med mindre man helst vil debattere med sig selv. :)

Jeg synes du har en ret sort/hvid ide om, hvordan folk færdes på et forum. Der er jo ikke nogen, der tvinger folk til at oprette en profil på Gentleman Gaming? Der er heller ikke nogen lov, der tvinger folk til kun at skulle færdes på et bestemt forum. Desuden tvivler jeg på, at samtlige brugere her på P:R bidrager aktivt i de forskellige debatter. Hvis Gentleman Gaming tilbyder et miljø, hvor man føler sig mere tryg ved at deltage aktivt, er det vel kun positivt? Vi skulle jo helst ikke alle samme pludselig have en alder hvor arbejde, ægtefælle og børn snupper det meste af nørdetiden. Så går det bare hurtigt ned ad bakke. Lidt konkurrence kunne sagtens være det der skal til, for at tiltrække nye unge nørder.

Jeg kan godt se, hvor din frygt kommer fra, men jeg synes bare, den er fuldstændig ubegrundet :)

Men ja, det er alt sammen off-topic....

Papand>
Hvad er forskellen på de to sider, som skulle gøre at P:R er ved at dø?

Indavl.
AV Intelligent Terminal
PapandPapandSkrevet 09/12-14 15:27, rettet 09/12-14 15:27 
Der gemmer sig altså noget under overfladen, som jeg ikke forstår. Har nogen raget uklar med sure Naiera? :P

Er det ikke stort set P:R brugere som nu opholder sig på GG? Er det så ikke præcis samme problemstilling? Hvorfor skulle der være forskel på miljøet i de 2 forums?

I princippet er jeg ligeglad hvor jeg skal færdes, men det er bare forfærdelig synd at skulle miste en række brugere når tingene splittes op. Jeg kan se, at man på GG også arbejder på en spildatabase. Det virker da helt vanvittigt, når alt findes her allerede og efterhånden har taget mange år at bygge op.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/12-14 15:44, rettet 09/12-14 15:46 
Der er vidst ikke nogen der har snakket om at droppe PlayRight. Vi prøver bare at lave et sted der er rarere at være, og hvor nye mennesker kan føle sig velkomne. Hovedparten af dem der joiner P:R smutter jo meget hurtigt igen.

Jeg synes der er mange ting i vejen med Play:Right, men vi har efterhånden også erfaret at kritik bliver ignoreret og som regel ikke engang besvaret.
Dét sagt så er jeg rigtig glad for at have lært så mange fantastiske mennesker at kende, herinde fra :)

Der er et overraskende stort antal spil-entusiaster i Danmark, som af den ene eller anden grund har fravalgt P:R, det kunne da være fantastisk hvis man kunne få et netværk startet op med dem på anden vis :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/12-14 16:10, rettet 09/12-14 16:11 
Når jeg har stødt på folk hist og her i forbindelse med handler, har jeg tit spurgt dem, om de kender P:R og evt. har en profil derinde. Ofte kan jeg så forstå på dem, at de faktisk har være forbi for at kigge lidt, men ikke rigtig ønsker at deltage. Jeg kan kun gisne om, hvad det skyldes, men jeg har en fornemmelse af, at P:R virker som et ret koldt og utilgiveligt sted, når man er ny.

Selvfølgelig er det heller ikke fedt, hvis man som ny bliver angrebet af en frådende hær af trolls, men P:R er måske hoppet lige en anelse for meget i den anden grøft. Lidt for sterilt og lidt for elitært. I hvert fald i forhold til mange menneskers smag.
AV Intelligent Terminal
--Skrevet 09/12-14 18:08 
Bruger begge sites og tænker umiddelbart at der er mange styrker ved begge sider, men så sandelig også svagheder. Personligt kan jeg godt li den mere frie og afslappede tone på GG, hvor der ikke går hitler moderation i den (min konsolting signatur, er i hvert fald ikke blevet fjernet endnu på GG :D). Det er nu meget rart, men jeg er enig i at det i grunden er ærgerligt, at det er nødvendigt med et alternativ, som bygger på samme indhold, men som jeg ser det, er det et resultat af at styre noget med for hård hånd, i et misforstået forsøg på at "holde styr" på tingene.
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/12-14 21:50 
Så blev vinderen fundet. Stort tillykke til m1chelsen! :)

Sangen kan ses, høres og nydes herunder:
http://gentlemangaming.dk/index.php/forum/gentlemangaming/156-vinderen-af-julekonkurrence-2014#1774
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 19/12-14 22:54 
Mange tak! Fed konkurrence, og alt for lækker præmie! Må sige at jeg specielt er imponeret over præmien ift. hvor nyt GentlemanGaming er! Det har sku været en fornøjelse at være med, og ser frem til en masse gode år fremover på GG!
Spiller nu: Animal Soccer World
SonicSonicSkrevet 19/12-14 23:03 
Haha alt for fedt M1chelsen, representin' Sønderbronx der /hi5 :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
--Skrevet 19/12-14 23:05 
64 double ´O biatches! :D


Jeppe Rapp - Sønderbronxpunx II (Feat. 4Fod)
Spiller nu: Animal Soccer World
nerosnerosSkrevet 29/09-16 09:43 
Døde Gentlemangaming? Siden har været nede længe nu..
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 29/09-16 11:46, rettet 29/09-16 11:46 
Ja :( - altså til at siden har været nede længe.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/09-16 12:04 
Problem med genkøb af domæne.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 29/09-16 12:14 
Ok håber det ordner sig savner siden.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 29/09-16 12:14 
Så vidt jeg kan se på DK Hostmaster's whois, er Hanky stadig ejeren? Det burde ikke være nødvendigt med genkøb, blot betaling af regning og genaktivering via DK Hostmaster's selvbetjenings-login. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 29/09-16 12:34 
Lang historie kort, domænet blev suspenderet uden varsel pga. udløb. Domænet er genaktiveret og betalt, og afventer sådan set bare at DK-Hostmaster aktiverer siden igen. Forhåbentlig går der ikke for længe :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 29/09-16 14:01 
Godt at høre :)
j/k
nerosnerosSkrevet 29/09-16 14:17 
Lækkert :-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/09-16 14:19 
Den er også oppe igen, hvid I ikke har opdaget det... ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
silverstarsilverstarSkrevet 05/11-21 17:21 
Hvad skete der egentlig med gentlemangaming.dk, det ser ud til siden forsvandt i løbet af 2019 iflg wayback machine?
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
slk486slk486Skrevet 10/11-21 12:07 
Der var ikke nok traffik på forumet til det var værd at holde kørende :)
j/k
Login for at besvare
Username
Password
Remember me