X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Street Fighter V


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/12-14 13:55, rettet 05/12-14 13:56 
En teaser trailer for Street Fighter V var oppe kortvarigt tidligere. I den stod der at spillet ville komme til PS4 og PC.

Den bliver sikkert vist på Video Game Awards kl 3 i nat, eller på Sony's ting i weekenden.

Kilde
176 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
3of193of19Skrevet 27/07-15 22:02 
Nå, de har afbrudt betaen i første omgang. Ærgerligt, men nok fornuftigt ift hvor dårligt det kørte.
3of193of19Skrevet 03/08-15 18:13, rettet 03/08-15 18:13 
Vega er også med igen. Gaaaah. Jeg hader ham...

Vega Reveal Trailer
ChronoChronoSkrevet 05/08-15 19:35 
Tror ikke det bliver den Vega du kender :-)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
3of193of19Skrevet 05/08-15 20:42, rettet 05/08-15 20:43 
Ja, han er ikke længere en charge-character, hvilket bare betyder han kan spilles langt mere flexibel da man ikke konstant er tvunget til at holde DB for at have specials klar.
Om ikke andet bliver han værre at spille imod.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/08-15 16:56, rettet 27/08-15 17:05 
R.Mika er tilbage. Trailer senere idag.


https://twitter.com/gematsucom/status/636913445569437696

Street Fighter V

*EDIT* Men ikke RET meget senere :D

https://youtu.be/nbDSvRMc9rQ
OdinOdinSkrevet 27/08-15 19:54, rettet 27/08-15 20:10 
Jeg vil rigtig gerne spille det spil. Grafikken og gameplayet ser fantastisk ud, men æv hvor orker jeg ikke mængden af blottede patter og røve. Jeg føler mig sgu' lidt talt ned til.

Disclaimer: Ja, der er nok eksempler på værre serier hvad det angår (hej DoA og Soul Calibur!), men det gør det ikke bedre at Street Fighter går i samme retning.
JmogJmogSkrevet 27/08-15 21:23 
Talt ned til? Hvad siger du så til at blive RÅBT ned til med VR?

"I didn’t have a chance to take a look (closely) at the laptop screen running the game before the kid finished, when the developer suddenly asked me to try.

I thought “what the heck, okay”, and put on the headset and grabbed the blowup doll.

I was expecting to be greeted by a naked young anime schoolgirl or something similar… but all of a sudden I was transported into outer space above the Earth, and was greeted by a big, muscular black man with dreadlocks in a tight, white tracksuit.
He started shouting “HEY MAN!! COMON COMON!! LETS GO! UGH UGHH UGHHH!!!” and started humping me, with techno music blasting in the background.

WTF!?! O_O

I was laughing so hard that I almost cried, as the developer pushed the blowup doll into me, shouting at me to hump it to raise my score.


The blowup doll was rotationally tracked using an iPhone placed inside of it, and connected to Unity. There was a giant cosmic scoreboard hovering over the planet, keeping track of how many thrusts I made.

Fireworks exploded over the planet at the end, and I had to regain my sanity and self-dignity before talking to the developer....

He said that the demo used a model of a schoolgirl before, but the Ocufes staff explained that they couldn’t use it, so they swapped in this big muscular black man instead for the event.

He hasn’t decided on a name for the game yet, but is tentatively calling it “Space Battleship Girlfriend”."

Kilde
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/08-15 21:31 
Det lyder fanmer grineren :D
JmogJmogSkrevet 27/08-15 21:54 
Fremtiden er næsten over os!

Street Fighter V
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/08-15 22:27 
Video fra kilden
https://youtu.be/CBXpCFKj91U
SumezSumezSkrevet 27/08-15 23:40, rettet 27/08-15 23:40 
Odin>
Jeg vil rigtig gerne spille det spil. Grafikken og gameplayet ser fantastisk ud, men æv hvor orker jeg ikke mængden af blottede patter og røve. Jeg føler mig sgu' lidt talt ned til.

Jeg ved ikke helt. Det er jo ikke meget langt fra hvordan hun så ud i Street Fighter Alpha. Jeg tænker hun lidt er en parodi på den slags figurer du nævner.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 28/08-15 02:38 
Rainbow Mika ser ikke meget mere blottende ud end andre japanske wrestlere...
Street Fighter V
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/09-15 19:28 
Karin vender også tilbage

https://youtu.be/K84ZjTY_cTo


Jeg er spændt på hvordan spillet kommer til at spille. Karin og R. Mika er begge to character som jeg personligt finder det ret svært at eksekvere med, men der har været snak om at de skulle være lettere hér i 5'eren, så nu må vi se.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/10-15 23:29 
Zangief og Laura blev bekræftet for nyligt.

https://youtu.be/MQxJVh9iJq0
https://youtu.be/9BTLu-LOdSw

Er det bare mig eller ser det også ud som hun har command grabs? Ret grabby spil!
I hvert fald bekræfter det myten om at alle Brasilianere er elektriske.
3of193of19Skrevet 08/10-15 01:17 
Ja hun ser ud til at have i hvert fald et command throw og et hit throw (som Poison's Love me Tender).
3of193of19Skrevet 17/10-15 00:01 
Beta fase 2 starter næste uge. De nyere figurer er spilbare denne gang, Ken, Necalli, Rashid, Karin, Vega, R. Mika.
Betaen starter med PS4 den 22.10., PC kommer med den 24.
3of193of19Skrevet 27/10-15 22:03 
Release: 16.2.1016
16 figurer til launch, 6 ekstra i løbet af 2016
Dhalsim annonceret som sidste gamle figur.

Link...
3of193of19Skrevet 18/12-15 13:27 
Capcom har smidt nogle ekstra beta Keys til folk.
Hvis der er nogen der vil have en til PS4 (kræver evt US PSN konto), så har jeg to at give ud.
Smid en PM ved interesse.
DarklynoonDarklynoonSkrevet 18/12-15 17:05 
pm sendt
Mortal Kombat the mother of all fighting games
3of193of19Skrevet 16/02-16 16:31, rettet 16/02-16 16:32 
Fik spillet noget her i morges inden arbejde.
Serverne er noget pryglede indtil videre, med Disconnects i ny og næ (hvilket er ret irriterende, for hvis man vil grunde levels og fight money SKAL man være online).
Single player er rimelig tyndt pt, den store "Cinematic Story Mode" kommer sim gratis Patch til sommer, og den story mode der er pt, er kun en kort intro til de forskellige figurer, som sætter scenen for CSM senere.
Survival nåede jeg ikke at prøve endnu, da jeg ville køre Story igennem først samt spille et par matches online.
Combo Trials kommer næste måned.
Online mangler nogle modes også, mest lobbys og tilskuer muligheder.

Til gengæld er training mode et sandt laboratorie til at teste setups og øve comboer osv.

Selve spillet og figurerne er rigtig gode til gengæld, og det er tydeligt Capcom sørgede for at få set essentielle på plads, da deres turneringssæson starter om få uger og spillet SKULLE ud af døren inden.

Er der nogen der spiller det?
Er på PSN med ID "ThreeOfNineteen" og SFV Fighter ID "Aritra".
GreaseballGreaseballSkrevet 16/02-16 19:28 
Så spillet er ikke helt færdig før de har udgivet det? Tænker på den manglende single-player story-mode?
Tror jeg venter til Super udgaven eller lign.
3of193of19Skrevet 16/02-16 21:28 
Der kommer ingen "Super", "Ultra" ect. SFV er fra grunden bygget op med updates i tankerne for at forhindre en splintning af spillerbasen. Alle balance patches og større gameplay overhalinger (hvis de for eksempel giver alle figurer en ekstra Critical Art, som de gjorde i Super 4) vil være gratis.
Nye figurer kommer løbende som DLC, Alex fra SF3 lander til marts, og kan unlockes ved at grinde Fight Money hvis man ikke køber en season pas eller køber dem enkeltvis.

MÅSKE vil fremtidige disc-udgivelser have mere DLC på disken allerede, men det er det.

Hvis man er frisk på at spille online eller versus er der ingen grund til at vente.
Medmindre man håber på udsalg eller lign. Men da der ikke kommer en "Super" Street Fighter 5 release, vil man ikke kunne finde SF5 disc til dumping priser som vi så med SF4.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/02-16 17:36 
På trods af en rimeligt broken launch har fans nu endelig fået repareret PC versionen af spillet

http://nichegamer.com/2016/02/fans-mod-r-mikas-buttslap-more-back-into-retail-version-of-street-fighter-v/
3of193of19Skrevet 17/02-16 18:47, rettet 17/02-16 18:48 
Den der Mika buttslap ændring er virkelig fjollet.
Især når man så sammenligner det med Laura's Story mode kostume:
Street Fighter V
Og rigelige chancer at få et kig nedefra...
3of193of19Skrevet 28/02-16 13:23 
Slet ingen andre herindefra der spiller SFV?

Nå men som en anden ting ang. SFV, soundtracket!
Der er godtnok nogle seje tunes iblandt.
Jeg fandt to playlister på Soundcloud,
Character Themes:
https://soundcloud.com/daikuza/sets/street-fighter-5-ost-character-themes

Stage Themes:
https://soundcloud.com/daikuza/sets/street-fighter-v-ost-stage

Highlights:
Ken, Claw(Vega/Balrog), Nash, Ryu, Dictator, Rashid, Training Stage,
Le RoofLe RoofSkrevet 01/03-16 22:11, rettet 01/03-16 22:15 
3of19>
Er der nogen der spiller det?
Er på PSN med ID "ThreeOfNineteen" og SFV Fighter ID "Aritra".

Ja da. Jeg åbnede mit eksemplar i forgårs men får dog først mit stick på torsdag eller fredag. Om ikke andet kan jeg da sagtens ta' nogle tæsk, imens jeg bander over D-pad'et og giver controlleren skylden :P

Jeg tilføjer dig lige, men ellers er både mit PSN ID og SFV ID = Le_Roof
Spillede nogle kampe mod Darklynoon lidt tidligere, hvilket var sjovt nok indtil han spillede med Rashid.

Jeg synes måske det invite system er lidt overkompliceret, men når battle lounge først er lavet og invite er klar så kører det fint nok uden for lange loadetider.
Tilgengæld så er der bare alt for meget ventetid imellem ranked matches i øjeblikket.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
dRxLdRxLSkrevet 01/03-16 22:39 
Er der cross-play mellem ps4 og steam ?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 01/03-16 22:50 
Ja, det var jo en af de store plusser.
Virker fint for det meste. Rygter siger at PC spillere der spiller med for høje settings får det til at lagge, Har ikke kunne bekræfte det 100% endnu, men alle de lag matches jeg har haft mod folk med god forbindelse har været mod PC.
happyEDhappyEDSkrevet 04/03-16 21:06 
pc spillet til næsten halv pris til steam
https://www.g2a.com/weeklysale?banner=main
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
3of193of19Skrevet 25/03-16 11:40 
Marts opdateringen kommer i to skub næste uge, Patch/balance ændringer, en fuld tutorial mode, combo Trials, 8 man battle lounges ect. Lander på mandag.

Shoppen åbner på onsdag, hvor man vil kunne åbne ekstra figurer og kostumer. Der vil være Alex fra Street Fighter 3 og Story Mode kostumer.
Zenny implementeringen er ikke helt færdig og som trøst plaster vil Alex være gratis at bruge indtil Zenny er implementeret.
Ryu og Chun Lis story kostumer vil være gratis, de er ellers 40k Fight Money stykket.

Link...
3of193of19Skrevet 29/06-16 23:40 
Så lander den store sommer patch fredag morgen europæsisk tid (kl 9 eller så).
Cinematic Story Mode ("gratis", dvs det er allerede betalt for ved køb af spillet :p)
ca 4 timers story mode (x2, normal og hard mode; gennemfør to gange for max Fight Money)

Real Money Shop (Zenny systemet bliver droppet til fordel for direkte betaling):
Fight Money Real Currency
New Characters 100,000 $ 5.99 / € 5.99
New Stages 70,000 $ 3.99 / € 3.99
Alternate Stages 40,000 $ 1.99 / € 1.99
Story Costumes 40,000 $ 1.99 / € 1.99
Premium Costumes ---------- $ 3.99 / € 3.99

Alex og Guile udgår som gratis bonus og skal købes til fremtidig brug

Nye figurer:
Ibuki (SF3)
Balrog/Boxer (SF2)

Nye Premium costumes til alle launch figurer der ikke allerede havde et pre-order costume, og pre-order costumes, som "Hot Ryu", kan nu købes af alle. Dette er "Battle Costume" serien.
Premium Costume til Karin: Summer Outfit
Ny baggrund: Kanzuki Private Beach, Las Vegas
Nye alternative baggrund: Kanzuki Estate at Day, Shadaloo Base at Night, Waterfall at Night
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/06-16 00:16 
Hvad? Så de fjerner Alex og Guile som spilbare figurer, for så at sælge dem igen? Jeg misforstår helt sikkert et eller andet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 30/06-16 00:32 
Det var oprindeligt meningen at Alex og Guile skulle købes/grindes. Men da deres Zenny shop blev forsinket valgte de istedet at lade dem være gratis indtil shoppen kommer op og køre, og det gør den her på fredag. Det var annonceret helt tilbage i marts, da Alex udkom.
Hvis man har Season Pass beholder man dem selvfølgelig, inklusiv de Battle Costumes der følger med DLC figurene ved køb af Season Pass.
Hvis man har spillet Intro Story, Combo Trials og en smule Survival har man nemt 4-500k Fight Money til at købe alle fire figurer hvis man ønsker det; og så ved vi ikke endnu helt hvor meget FM man kan få ud af den nye Story Mode.
3of193of19Skrevet 30/06-16 00:50 
Så også lige en video vra VesperArcade at der er udsalg på både PSN og Steam med SFV hvis man ikke har købt det endnu.
spectrespectreSkrevet 30/06-16 07:32 
Så der er stadig ingen straight up arcade mode?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
3of193of19Skrevet 30/06-16 07:40 
Ikke endnu, nej.
Der er heller ingen arcade udgave af SFV. Arcade mode har været et levn af det og regnede ikke med det var så vigtigt for folk når der nu er Cinematic Story istedet.
Men nu da den er færdig er det noget de ville kigge på.
BeanoBeanoSkrevet 30/06-16 10:42 
Var det oprindeligt ikke meningen der ikke ville være micro-transactions? Eller har jeg bare misforstået noget igen?
SumezSumezSkrevet 30/06-16 11:41 
Der er masser, men der er vist ikke noget der kan købes for rigtige penge, der ikke også kan købes for in-game currency, er der?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 30/06-16 11:45, rettet 30/06-16 11:45 
Spørgsmålet gik på hvad de lovede oprindeligt :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/06-16 12:31 
3of19> Hvor lang tid vil du mene at man skal spille spillet for optjene nok fight money til at kunne unlocke en ny character?
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 30/06-16 20:59 
Beano>
Spørgsmålet gik på hvad de lovede oprindeligt :)

De har ikke ændret noget ift løfter ang DLC udover at skifte fra Zenny til alm valuta.
Alt gameplay content kan købes for Fight Money, dvs figurer, baner.
Nogle kosmetiske ting (Story Outfits, farver) kan købes for fight Money .
Nogle kosmetiske ting (outfits) kan kun købes for penge.
3of193of19Skrevet 30/06-16 21:07 
Konsolkongen>
3of19> Hvor lang tid vil du mene at man skal spille spillet for optjene nok fight money til at kunne unlocke en ny character?

De første 2-300k er meget nemme at optjene.
Character Stories giver 10k hver første gang man klarer dem og tager 5-10 minutter.
Easy og Normal Survival er heller ikke svære og giver 3 og 5k tror jeg.
Combo trials og Tutorial gir en smule.
Det går langsommere senere, men der kommer nogle nye "Daily Targets" med en den næste patch eller så.
SumezSumezSkrevet 11/10-17 08:44 
Jeg har ikke fulgt så godt med, men prøvede SF5 hjemme hos TheDuke for nogle uger siden og var faktisk overrasket over både hvor godt spillet var, men også hvor anderledes det føles i forhold til SF4.

Spillet er på tilbud til €15 på Zavvi lige nu https://www.zavvi.com/games-ps4/street-fighter-5/11136024.html

Spørgsmålet er så, hvor meget får man egentlig med hvis man køber grundspillet på en disc i dag? Hvor meget kan man smide på "gratis", og hvor mange penge skal man regne med at smide efter PSN storen oveni hatten?
Især mht. alle figurerne der kan/skal unlockes, er det overhovedet realistisk at "grinde" sig til dem, og er der nogle gode tricks til at gøre dette, eller må man bare indse at der skal menneske-penge til?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/10-17 09:05, rettet 11/10-17 09:06 
Der udkommer en GOTY-agtig version i januar, måske værd at vente på?

https://blog.us.playstation.com/2017/10/05/street-fighter-v-arcade-edition-announced-out-january-16/
SumezSumezSkrevet 11/10-17 09:11, rettet 11/10-17 09:11 
Hvad meners der med GOTY? Det er arcade edition. Det havde jeg dog ikke hørt om, så tak- jeg holder ud lidt endnu :D Orker ikke det der unlock-pis.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/10-17 09:14, rettet 11/10-17 09:14 
GOTY-agtig, for fanden da :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-17 09:31 
Fedt. Det anede jeg heller ikke :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 11/10-17 09:42 
Beano>
GOTY-agtig, for fanden da :)

Men jeg er stadig ikke med på hvad det betyder. Er det bare at al DLC er inkluderet på discen eller hvordan? Jeg mindes i hvert fald ikke at spillet har vundet noget "game of the year" nogen steder :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/10-17 09:47, rettet 11/10-17 09:48 
Nemli, GOTY udgivelser indeholder normalt ekstra indhold og features som er udkommet siden den oprindelige udgave, så derfor skrev jeg "GOTY-agtig version".
3of193of19Skrevet 11/10-17 10:41 
SFV: AE indeholder en download kode til at låse op for de tolv nye karakterer fra sæson 1 og 2.
Vi ved p.t. ikke om det også åbner op for de figurers "Battle Costume", som medfølger hvis man havde season pass til sæson 1 og/eller 2 og ellers kun er til salg for penge, ca 30kr stykket

Nye fightere kan unlockes for 100k "Fight Money", som er spillets in-game valuta.
Fight Fight Money fås således:

Disse gælder 1x/fighter:
Character Story: 10k
Survival Mode easy: 2k
Normal: 5k
Hard: 10k
Training Demonstration 1.5k
Combo Trial: 4k

Weekly Targets. Missioner der skifter hver uge. Der er altid en til 5k, som blot kræver interaktion med en bestamt bane, f.eks. score knockdowns foran en hund i en bestemt bane så den vågner.
Så er der andre mindre missioner.

Derudover kan du cleare "Cinematic Story" på normal og Hard for 30k og 50k
Når man clearer forskellige modes første gang med en figur får man også XP til den. Hver gang man får et level med en fighter får man 1000 GM.
Ranked Online giver XP for hver kamp og 50FM for hver gang man vinder en kamp, mere på bonus weekender.

Så ja, man kan grinde sig til at åbne alle fightere op med in-game grind, men så har man meget lidt tilbage til at købe baner (70k) eller Story Mode Outfits (40k) eller farver for.

Fortryder ikke at have købt season pass til de to sæsoner indtil videre.

På det her tidspunkt ville jeg anbefale at vente på AE (40€), medmindre man kan få en MEGET billig brugt udgave af SFV ca 10€ og så bare købe de to character passes for sæson 1 og 2 (20€ hver) for at være garanteret de 12 Battle Costumes også.

Gameplay opdateringerne fra Arcade Edition (nye V-Triggers, Arcade Mode, osv) følger med for gamle spillere og udkommer samme dag som AE som patch.
176 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig