X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Street Fighter V


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/12-14 13:55, rettet 05/12-14 13:56 
En teaser trailer for Street Fighter V var oppe kortvarigt tidligere. I den stod der at spillet ville komme til PS4 og PC.

Den bliver sikkert vist på Video Game Awards kl 3 i nat, eller på Sony's ting i weekenden.

Kilde
176 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
spectrespectreSkrevet 08/12-14 14:10 
Gad vide hvilken ny gimmick de laver til SF V? Lærte aldrig at bruge focus attack ordentligt, men det ville vel ikke give mening at bruge den samme gimmick igen?

Alpha counters, air blocking osv. er forbeholdt Alpha/zero serien
parries er forbeholdt SF3 serien

så focus attacks kan være forbeholdt SF IV serien?

Når det er på så tidligt et stadie, så kan det vel først komme tidligst Q2 2016? Om lidt over et år, og inden EVO 2016. Er der nogen der kan huske hvor lang tid der gik fra SF IV teaser til release? Mener det var arcade i 2008 og konsoller i 2009, men jeg kan ikke huske hvornår teaseren udkom?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 08/12-14 17:06, rettet 08/12-14 17:07 
Focus er helt klart den ting der gør SF4 unik, håber ikke de gentager det i 5'eren, der indtil videre ligner 4'eren ret meget på ydersiden.
Jeg synes det er en god idé at de gik lidt mere tilbage til "the basics" i 4'eren, med et system der minder meget om det man kender fra 2'eren, bare tilsat focus systemet, men sådan som hvert spil i serien indtil videre har skilt sig ud, ville det være meget trist hvis de ikke igen går i en ny retning med 5'eren, modsat de fleste andre fighterserier, hvor hver ny iteration primært har betydet en "opgradering" af forrige.
Til det formål har Capcom jo ellers holdt sig til at smide nye ekstravagante undertitler på den eksisterende iteration. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 08/12-14 20:58, rettet 08/12-14 20:58 
Det her stod der på min Twitter profil:

Don't miss the first live match of Street Fighter V this weekend (Dec. 13th) streamed from Capcom Cup 2014!

Glæder mig!
Hoid to colony C05 where the computer is...
spectrespectreSkrevet 08/12-14 21:47 
Jeg bliver mere og mere hyped

Maximillian forklarer
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
3of193of19Skrevet 09/12-14 00:50 
KroeboCop>
Det her stod der på min Twitter profil:

Don't miss the first live match of Street Fighter V this weekend (Dec. 13th) streamed from Capcom Cup 2014!

Glæder mig!

gad bare vide hvornår? Til sidst (special announcement from Ono, som skulle have været SFV reveal?)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/12-14 01:38 
Det er bare "Street Fighter" jeg følger på Twitch, som postede det. Alex Valle har også postede en kommentar på deres væg. Så den skulle være god nok, med hensyn til om det passer. Men skal nok lige holde øje med any info om det.
Hoid to colony C05 where the computer is...
spectrespectreSkrevet 09/12-14 08:53 
3of19>
gad bare vide hvornår? Til sidst (special announcement from Ono, som skulle have været SFV reveal?)

Ja, Ono har sagt i et interview at til sidst i Capcom Cup der skulle vi have fået traileren, men den blev leaked, så nu må de jo finde på noget andet ;)

Så der bliver nok lidt mere, især når Kroe skriver at de laver en exhibition.

Er spændt på hvordan den activation kommer til at fungere. Om det kommer an på "meter" eller om det bare er noget man har ligesom x-factor i Marvel 3, og om man kan combo ind i det?
Jeg synes også det er fedt nok at der er mere juggle og groundbounce. Jeg kan godt lide tempoet i SFxT, og er lidt ked af det ikke blev mere populært, men jeg skyder skylden på gems...
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
nerosnerosSkrevet 09/12-14 14:00 
Hvornår kommer der en rigtig trailer med gameplay mon?
Bashful Neophyte
spectrespectreSkrevet 09/12-14 14:46 
som Kroe skriver så vil der være en live exhibition af SF V efter Capcom Cup på søndag
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
nerosnerosSkrevet 09/12-14 15:24 
Ok glæder mig :D
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/12-14 21:13 
SFV bliver ikke Free-to-Play.

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
NaieraNaieraSkrevet 12/12-14 21:16 
Godt. Freemium kills.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
spectrespectreSkrevet 14/12-14 09:16 
Fandt den exibition match fra Capcom Cup igår. Det ser godt nok interessant ud. Man så ikke character select eller noget, men gik bare direkte igang med kampen, Ryu vs Chun Li.

Der er EX bars i bunden. Man kan se at Ryu har 2 bars og Chun Li har 3, og det virker til at det bliver fyldt rimeligt hurtigt op. Og revenge bar, som fungerer som super bar. Det så ud til at den kunne bruges uden at den var fyldt helt op.

Link...
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/12-14 13:10, rettet 14/12-14 14:10 
Det her er jo helt ude at skide fedt! Parry systemet var det jeg bedste der kunne ske for SF5. Det virker bare så godt og tænk på hvor meget vildere spillet bliver. Vi skal da have et Evo moment #37 II :=) Fedt at se Charlie, han døde ellers i 2eren tror jeg det var? Kan se han har en eller anden juvel i panden, lige som Urien har. Det kan være han er blevet vækket til live igen pga af den juvel eller noget i den dur?

Edit: Det er vist bare rygter om at det er parry man ser. Men intet er sikkert endnu :=/
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 14/12-14 20:43 
Farvel Xbox One, Punktum.
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/12-14 19:30 
SFV kommer til at bruge Unreal Engine 4 og spillet er 20% færdigt.

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 25/02-15 00:44 
Ny trailer med Charlie/Nash.

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
3of193of19Skrevet 25/02-15 09:46 
Beta til SFV for folk i USA der forudbestiller til PS4/PC :)
Neato, jeg smider en pre-order på min US PSN såsnart det er på.
GreaseballGreaseballSkrevet 25/02-15 21:04 
KroeboCop>
Ny trailer med Charlie/Nash.

Det nye design af Charlie/Nash minder mig en figur fra Zombie revenge. Begge ser ud som om de har fået sat ny hud på. Hvad angår ansigtet.
Street Fighter V
KroeboCopKroeboCopSkrevet 25/02-15 21:12 
BAMF! :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
happyEDhappyEDSkrevet 26/02-15 19:03 
Jeg er også blevet helt hut på det! Jeg glæder mig også til Ultra Street Fighter IV til PS4 inden længe.
Jeg har altid været vildt fascineret af fighting games og har da også ejet og spillet lidt, men har aldrig taget det helt store spring og kommet forbi button mashing skill level. Men nu skal det være! Jeg er klar til at ligge noget mere "træning" i og tror det gør jeg får en meget bedre oplevelse.

Hvilket fight stick har folk eller skal folk have til PS4 når spillende lander?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
3of193of19Skrevet 26/02-15 23:16 
Jeg har tænkt mig at samle et lækkert Hori eller MadCatz stick op i USA når jeg er derovre til april.
happyEDhappyEDSkrevet 27/02-15 08:02 
aha så er det jo dig man skal have til at tage et med til DK ;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
3of193of19Skrevet 27/02-15 10:15 
Tjaaaa, problemet er de både vejer og fylder en del.
spectrespectreSkrevet 11/06-15 14:44 
Der er kommet en stak nye pre-E3 screenshots

Link...
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/06-15 15:39 
Ligner Dudleys bane :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 11/06-15 16:08 
Synes det er blevet lidt mere stiliseret i forhold til at de tidligere videoer vi har set, eller er det bare mig?
Altså igen en lidt mere "tegneserie-agtig" stil, ligesom de gjorde med SF4.

Generelt ligner stilen rigtig meget SF4, men må indrømme at det ser temmelig flot ud. I hvert fald som stilbilleder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 11/06-15 17:20 
Street Fighter V - Battle System Trailer

Embargo er løftet så der er også dukket nogle previews op

Street Fighter V - Battle System Trailer
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
3of193of19Skrevet 11/06-15 20:31 
Mmmmm det ser SÅ Nice ud.
Bede-xBede-xSkrevet 19/07-15 02:15, rettet 19/07-15 02:37 
SFV benytter et mobilspils/F2P-agtigt setup med en in-game økonomi, hvor man enten kan grinde sig til nyt content eller betale med rigtige penge for at få det:

First and foremost, Street Fighter V will feature a brand new service-based approach with regards to post-launch content. With this approach come several key changes to our content strategy:

The initial release is the only disc you will ever need to own
All balance and system adjustments will be available for free
All post-launch gameplay related content will be earnable for free by playing the game
(..)

We are able to execute this service-based model by introducing an in-game economy to Street Fighter V. There are two types of currency that make the economy go round:

Fight Money
This is basic currency that players earn through playing the game. Once players accumulate enough Fight Money, they can use it to earn new post-launch gameplay content, such as characters, for free!

Zenny
This is premium currency that players can purchase with real money to immediately gain access to post-launch content.

Street Fighter V

http://blog.us.playstation.com/2015/07/18/street-fighter-v-a-new-way-to-play/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 19/07-15 10:16, rettet 19/07-15 10:57 
Hmm da jeg læste dette indlæg var jeg i første omgang irriteret, men efter st have læst hele blog-indlægget er jeg meget mere positiv indstillet.

Konceptet kun at have EN basis udgivelse af spillet, system/balance overhalinger som gratis updates, og så de nye figurer som moduler der enten kan købes eller grindes (og man kan sagtens forestille sig at folk der spiller meget vil have sparet nok Fight Money op når nyt indhold lander), er en fin måde at gøre det på.

Hvis jeg er ligeglad med de nye figurer behøver jeg ikke betale for noget.
Tror dog at ting vil koste rimelig meget Fight Money ift Zenny, da det jo vil være SFVs eneste indtægtskilde når folk har købt spillet.
Kunne også blive lidt rodet ved turneringer, at tvinge organisatorene at have alle figurer unlocked.
Men vi får se.

En anden ting fra bloggen jeg er meget glad for: kun 16 figurer ved start. Vi ved selvfølgelig ikke hvor mange figurer der kommer til at være i alt, men ikke at skulle træne mod crazy gimmickfigurer som El Fuerte eller Hakan, som 1% af folk spiller men som totalt kører en over ende hvis man ikke forstår dem er dejligt.
3of193of19Skrevet 19/07-15 19:45 
SF panelet ved EVO var ganske interessant at lytte til, en del om designfilosofien bag SFV og de målsætninger Capcom har for spillet.
Jeg blir mere og mere hype over dette spil. Håber sandme at jeg for lov til at prøve betaen her næste uge.

Link...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/07-15 02:52, rettet 20/07-15 02:53 
Hvis de var smarte lavede de en Exhibition Mode switch til local vs play ligesom Dead or Alive 5 har. Den forhindre dig i at optjene achievements og titler, men til gengæld er alle figurer og kostumer i spillet låst op når det er slået til.
BeanoBeanoSkrevet 20/07-15 07:23 
Men så kan de jo ikke malke forbrugerne for penge :P
3of193of19Skrevet 20/07-15 10:09 
Der er mange muligheder.
Man kunne f.eks. lave PSN konti til turneringsledere der har det hele låst op.
SumezSumezSkrevet 20/07-15 10:26, rettet 20/07-15 10:26 
Mon ikke promotion-delen er sorted out. Capcom vil naturligvis gerne have spillet med til de store turneringer. :)
De små turneringer må naturligvis bare betale prisen, hvis de ikke kan slå en deal.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 20/07-15 18:02 
Til nøds kan spillerne selv jo logge ind med deres private konti, så skulle figurer, skins, Buttonsettings ect være klar.
3of193of19Skrevet 23/07-15 11:50 
Nå, endte med at pre-ordere fra US PSN, så min beta ligger klar på min PS4 til når den starter kl 3 i nat...
Hvem fanden starter en beta så sent på døgnet... :/ 18:00 PST...
3of193of19Skrevet 23/07-15 16:59 
Nå jeg kom ind i EU Betaen alligevel :)
Så jeg har sandsynligvis en ekstra nøgle, jeg skal lige checke om jeg kan spille fint fra min DK konto med US Betaen.
BeanoBeanoSkrevet 23/07-15 17:04 
Fik også en beta nøgle - og jeg fatter minus af SF :D
3of193of19Skrevet 23/07-15 18:30 
Check VesperArcade på Youtube. Han har nogle videoer om SFV systemet samt character breakdowns.
BeanoBeanoSkrevet 23/07-15 18:31 
Tak Tak :)
3of193of19Skrevet 24/07-15 13:53 
Beta'en er en total fiasko indtil videre.
Der var ingen matchmaking der virkede, kun nogle få folk kunne overhovedet komme ind i training lobby, og nu er serverne helt nede igen... :/
SumezSumezSkrevet 24/07-15 14:14 
"Fiasko" er måske en overdrivelse. Det er vel den slags der kan ventes af en beta, og årsagen til at man har den. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 24/07-15 14:43 
Tja, da formålet var at teste den nye Kagemusha netkode og ingen rent faktisk kan spille matches pga overlastede loginservere ville jeg nok kalde det en fiasko.
SumezSumezSkrevet 24/07-15 15:11 
Hvis noget kode nogensinde virker i første forsøg ville jeg vælge at kalde det for en absurd uforståelig abnormalitet. Især når vi snakker netkode der pludselig skal udsættes for ekstra overbelastning. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 24/07-15 15:20 
Netkoden til selve kampene. Man kan pt ikke engang starte spillet.
ChronoChronoSkrevet 24/07-15 19:31 
Virker heller ikke for mig lige nu... øv!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
3of193of19Skrevet 24/07-15 21:33 
serverne er nede for en længere overhaling.
følg Capcom UK på twitter for at høre hvornår de kommer op igen...

Der er dog heldigvis snak om at de vil forlænge betaen.
3of193of19Skrevet 27/07-15 12:15 
Nå, men jeg fik spillet lidt af betaen søndag morgen, og selve spillet føles rigtig godt.
Comboer er en del nemmere pga at de har lavet en lille input buffer, som gør at der ikke længere er 1-frame-links, dvs, moves der skal rammes med 1/60 sekund præcision.
Fokus attack er også fjernet så det er ikke længere muligt at sikre sig mod konter angreb ved at bruge resourcer hvis man f.eks. får blocket sit dragon punch.
V-Skills er en spændende tilføjelse til spillet da de er unikke til figurene.
Netkoden føltes også ret fin, jeg spillede en ca 5 kampe og kun en føltes decideret laggy. Da nok alle spillere var fra USA/Kanada er det en stor forbedring; USF4 er tort set uspilbart online med folk udenfor Europa.
176 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig