X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Street Fighter V


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/12-14 13:55, rettet 05/12-14 13:56 
En teaser trailer for Street Fighter V var oppe kortvarigt tidligere. I den stod der at spillet ville komme til PS4 og PC.

Den bliver sikkert vist på Video Game Awards kl 3 i nat, eller på Sony's ting i weekenden.

Kilde
176 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/12-14 13:55, rettet 05/12-14 13:56 
En teaser trailer for Street Fighter V var oppe kortvarigt tidligere. I den stod der at spillet ville komme til PS4 og PC.

Den bliver sikkert vist på Video Game Awards kl 3 i nat, eller på Sony's ting i weekenden.

Kilde
GreaseballGreaseballSkrevet 05/12-14 13:58 
Endnu et Street Fighter. Meget godt klaret det "kun" er nr. 5 når der har været flere udgaver end jeg har styr på efterhånden.

Ser ud til at XboxOne ejere må vente på Super Street Fighter 5 så :p Kender man Capcom ret.
Sikker et tids eksklusivt lige som det næste Tomb Raider.
spectrespectreSkrevet 05/12-14 14:05, rettet 05/12-14 14:28 
hype! hype! hype!

Men alt det footage der var, var fra Ultra SF IV? Går ikke ud fra de bruger samme engine til de nye konsoller (PS4)?

Skifttypen i logoet henleder tankerne på Street Fighter III New Generatio
Street Fighter V

edit:
Efter at have set teaseren igen, så ser modellerne mere "smooth" ud end Ultra SF IV. Havde ellers håbet at de ville køre en ny stil...
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 05/12-14 14:40, rettet 05/12-14 14:40 
Der er ikke noget footage fra spillet i teaseren, det er bare klip fra SF2, 3 og 4 :)

https://www.youtube.com/watch?v=DFTPNm12MwA
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/12-14 16:45, rettet 05/12-14 16:50 
Ingen af jeres videoer findes mere :=/

Edit:
Men her er et par links :=)

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
spectrespectreSkrevet 05/12-14 18:41 
Det ligner faktisk lidt mere SF X T? Der havde figurerne også fået et ekstra pift. Jeg håber stadig på at de ikke har vist noget som helst ingame, og at de bruger en ny engine og ny grafik stil.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 05/12-14 18:43 
Hvad ligner? Hvor ser du noget du mener er SF5? Er du sikker på det ikke bare er SF4 footage du kigger på? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 05/12-14 18:47 
Det her ser bedre ud end noget som helst i Ultra SF4
Street Fighter V
Street Fighter V
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/12-14 19:02, rettet 05/12-14 19:04 
Ja, det er ikke noget fra 4eren :=) Jeg gad også godt se en ny grafikstil i SF. En ting jeg virkelig håber der vil komme er parry.
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 05/12-14 19:27 
1up: Kunne det være arcade udgaven der måske har lidt flere detaljer end konsol-udgaverne, selvom det reelt bare kører på forældet PC hardware?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/12-14 19:41, rettet 05/12-14 19:42 
PC udgaven kan se flottere ud end på arkade, så det er det ikke. Jeg spiller det på PC.

Edit:
Plus det er også en bane der ikke er med i 4eren.
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/12-14 20:25 
Street Fighter V
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/12-14 20:33 
Super fedt med SFV. Jeg er sikker på det nok skal blive kanon godt. Men kender man Capcom ret, så er der stor chance for at de fucker op og ikke inkluderer PS3 arcade stick-drivere i spillet :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 05/12-14 20:38, rettet 05/12-14 20:40 
Hvis de "glemmer" PS3 arcade stick-drivere i spillet får de høvl....!

Ved man endnu om SFV kommer med en helt ny game engine og måske helt nyt design eller...?

Edit:
Hvis man skal tro de screens der så ligner det meget det gamle :-(
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 05/12-14 20:45, rettet 05/12-14 20:45 
Hvorfor skulle de screens være fra SF5? Alt hvad der ellers bliver vist i videoen er tydeligvis fra SF4, udover SF2 eller 3. Det sidste billede bliver mikset direkte ind i en "K.O." skærm fra SF4 i en arkadehal, det ville være underligt at gøre det med en scene fra det nye spil. :)
Hvis det var nyt footage ville de nok have præsenteret det som sådan.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 05/12-14 20:50 
Jeg har ikke gidet at se videoen endnu. Så du har sikkert ret hvilket giver håb for et mere forfriskende spildesign ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 05/12-14 20:53 
Man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig, men når nu de kalder det 5, må man da forvente at det ligner noget nyt. :) Så tumpede kan Capcom umuligt være...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/12-14 20:54 
Det kunne være interessant hvis Capcom valgte at tage et mere stylish designvalg i Street Fighter V. De dér screens ligner en slags opskalerede versioner af IV med de dér hard edges fjernet... Lidt tættere på Tekken end på Street Fighter, efter min mening.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/12-14 20:56 
Håber godt nok også det bliver bedre end det man ser. Ville være rart hvis det var 2d, men det tror jeg ikke på de nogle sinde vil igen. De køre nok 2.5d frem over.
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 05/12-14 21:02 
SF4 ser godt nok også så godt ud som man nogensinde kunne have håbet på med 3D grafik.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/12-14 21:09, rettet 05/12-14 21:09 
Det burde se sådan hér ud :D

Street Fighter VStreet Fighter V
BeanoBeanoSkrevet 05/12-14 21:27 
(Tids-)eksklusiv SF5? Meh... penge ud af vinduet der kunne være gået til nye spil :(

Havde det været et nyt Powerstone spil kunne jeg blive begejstret ;)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/12-14 21:33 
Et nyt SF er da meget mere cool, da det er det der spilles af pro gamers. Et nyt PS er nok fint nok til folk der bare vil lege.
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 05/12-14 21:39 
Nyt Rival Schools for serious business
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 05/12-14 21:42 
KroeboCop>
Et nyt SF er da meget mere cool, da det er det der spilles af pro gamers. Et nyt PS er nok fint nok til folk der bare vil lege.

Jeg mener bare, spillet ville vel komme alligevel og "vores" penge ville kunne bruges bedre end at købe eksklusivaftaler. Har intet imod SF, selv om det lidt lød sådan :)
spectrespectreSkrevet 05/12-14 21:45 
Darkbeat>
Det kunne være interessant hvis Capcom valgte at tage et mere stylish designvalg i Street Fighter V. De dér screens ligner en slags opskalerede versioner af IV med de dér hard edges fjernet... Lidt tættere på Tekken end på Street Fighter, efter min mening.

Ja, det ligner bedre versioner af dem fra Street Fighter X Tekken. Nogen på NeoGaf synes at det billede af Chun Li ligner den model de brugte til Marvel 3.

Jeg havde også håbet rigtig meget på en ny stil. Kunne være fedt hvis det kunne se ud som KOF13 eller Guilty Gear Xrd, men er bange for at de vi så i videoen er den retning de tager.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
nerosnerosSkrevet 05/12-14 22:09 
Selvfølgelig skal vi have et nyt Street Fighter V til Next Gen konsoller alt andet villle være idiotisk. Den serie skabte hvad vi kender til fight spil i dag. Med den KÆMPE success Capcom gjorde med SF4 er det logisk at viderebringe arven en gang mere og til stor glæde for alle de fans som tilhøre serien.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 05/12-14 22:15 
Sumez>
Nyt Rival Schools for serious business

Det kan være det kommer senere ;-)
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/12-14 22:38 
Beano>
KroeboCop>
Et nyt SF er da meget mere cool, da det er det der spilles af pro gamers. Et nyt PS er nok fint nok til folk der bare vil lege.

Jeg mener bare, spillet ville vel komme alligevel og "vores" penge ville kunne bruges bedre end at købe eksklusivaftaler. Har intet imod SF, selv om det lidt lød sådan :)

Jamen det er vel ikke Capcom der vil have det eksklusivt, der er da Sony der vil have penge. Men nu kommer det jo også til PC. Hm er lidt forvirret nu? :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 05/12-14 22:42, rettet 05/12-14 22:42 
Sony betaler naturligvis for den (tids)eksklusivitet... det er de penge jeg taler om :)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/12-14 23:00 
Ja okay, på den måde :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
3of193of19Skrevet 05/12-14 23:23 
Sumez>
Hvorfor skulle de screens være fra SF5? Alt hvad der ellers bliver vist i videoen er tydeligvis fra SF4, udover SF2 eller 3. Det sidste billede bliver mikset direkte ind i en "K.O." skærm fra SF4 i en arkadehal, det ville være underligt at gøre det med en scene fra det nye spil. :)
Hvis det var nyt footage ville de nok have præsenteret det som sådan.

De korte klip af Chun Li vs Ryu er i hvert fald IKKE fra SF4. Om det så faktisk er fra SF5 eller bare noget tech demo gejl er noget vi kun kan gætte om.
SumezSumezSkrevet 05/12-14 23:29, rettet 05/12-14 23:29 
Det ville være rimelig underligt bare at blande nogle små anonyme SF5-klip midt ind i sådan en video uden det store ståhej. Jeg ville være meget overrasket hvis det første gameplay der fremvises ikke annonceres som en decideret gameplay trailer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 06/12-14 00:09, rettet 06/12-14 00:12 
Da SF IV først blev vist der var det også bare Ryu og Ken der ink splattede i en græsmark. Ingen regnede med at det ville være sådan det kom til at se ud fordi 1. det lignede ikke noget man før havde set mht. SF. 2. 3d models lol? 3. det var tydeligt at det var pre-rendered med alt det ink halløj.

Men hov, da der så kom gameplay, så kom det alligevel til at se sådan ud :D

Håber på at de i det mindste kan finde på nogle nye fight systemer. At de viger væk fra focus attack og finder på noget nyt, eller går Capcom vs SNK vejen og lader spilleren vælge hvilket "system" denne vil spille med.

edit:
og så til det værste... Ono har udtalt, godt nok for måneder tilbage, at teamet og budgettet ikke er stort nok til en full fledged SF V, så de har overvejet free to play... Tør slet ikke tænke på hvad kan udvikle sig til
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
3of193of19Skrevet 06/12-14 00:18 
Jeg tvivler på at der vil være noget som helst "groove select". Det var en gang broken ubalanceret halløj. Meget sjovt men ikke til at bruge til noget på seriøst esports niveau, som ser ud til st være hvad Capcom gerne vil placere Street Fighter serien som.
Vi får nok mere at vide næste uge til Capcom Cup Finals (hvor jeg tror denne teaser skulle have haft premiere; der var et "special announcement by Ono" på programmet som rosinen i pølseenden).
BeanoBeanoSkrevet 06/12-14 08:46, rettet 06/12-14 08:47 
Er vel ment til visning på PSX også...
nerosnerosSkrevet 06/12-14 10:36 
Free to play kan de stikke op i numsen :-(
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 06/12-14 20:20, rettet 06/12-14 20:21 
USFIV kommer også til PS4 i foråret.

SFV får PS4-PC cross-platform multiplayer.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/12-14 21:03 
Mega sejt med det cross-platform multiplayer halløj :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/12-14 21:06, rettet 06/12-14 21:06 
Det er for nice lavet at man kan smadre folk igennem banen.

SFV trailer
Hoid to colony C05 where the computer is...
spectrespectreSkrevet 06/12-14 22:10 
Er exclusive hele spillets levetid
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
Per SPer SSkrevet 06/12-14 22:37 
Pressetekst:

Capcom, a leading worldwide developer and publisher of video games, today announced Street Fighter(TM) V exclusively for the PlayStation 4 and for PC. Through a strategic partnership between Sony Computer Entertainment Europe and Capcom, the next game in the legendary series will offer cross-platform play that will unite Street Fighter fans into a centralized player base for the first time ever. More game details on Street Fighter V, including release timing will be coming soon.

"Capcom is honored to be partnering with PlayStation to bring the next title in the Street Fighter series exclusively to PlayStation 4 console" said Kunio Neo, Capcom Europe's Chief Executive Officer. "Both Sony and Capcom recognize that our fans have been demanding the next step in the iconic series for a while and we're happy to be officially confirming our plans for Street Fighter V".

"We are very excited to be working so closely with Capcom on an exclusive basis to expand the fighting game genre in our markets across the world said Zeno Colaco, SVP of Publisher and Developer Relations at Sony Computer Entertainment Europe. "We look forward to seeing the Street Fighter audience grow as we bring the most popular fighting game series in the world to a new generation of gamers".

The first gameplay demonstration of Street Fighter V will take place at the Capcom Cup grand finals tournament happening next Saturday, December 13 in San Francisco, CA. Tune in to the live broadcast at twitch.tv/capcomfighters to catch the first look, along with all of the tournament action.

Also announced today, Sony Computer Entertainment Europe will be bringing Ultra Street Fighter IV to the PS4, solidifying this historic partnership and demonstrating both companies' commitment to providing a variety of true benefits to fighting game fans worldwide.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
GreaseballGreaseballSkrevet 07/12-14 01:48 
Syns stadig det er synd når en multiplatform title bliver eksklusiv pga lummer aftaler mellem firmaer IMO.
Om det er Street Fighter eller Tomb Raider, stadig fans som kun har en maskine som taber.
3of193of19Skrevet 07/12-14 03:20 
Ja det er lidt synd, men realistisk set ville der nok ikke blive cross-platform med PC på One, og ved at have cross-platform bliver online community'en meget bedre og større.
Lidt overrasket over USF4 til PS4 men ok, så er der en tidligere undskyldning st få fat på et PS4 stick :)
Cross platform med USF4 ville også være dejligt men jeg tvivler på det.
GreaseballGreaseballSkrevet 07/12-14 10:28 
Kan godt lade sige gøre. Der fandtes så vidt jeg husker ET spil der var crossplatform med Xbox360 og PC engang.
SumezSumezSkrevet 07/12-14 11:36 
Åh... Det ER de klip der bare lignede SF4 :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 07/12-14 11:46 
Greaseball>
Kan godt lade sige gøre. Der fandtes så vidt jeg husker ET spil der var crossplatform med Xbox360 og PC engang.

Det var Shadowrun, og det fungerede upåklageligt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 07/12-14 12:54 
Ja men det var også en af de der Games for Windows Live flagskibtitler.
Skulle der så være crossplatform for pc med PS4 og One men ikke mellem One og PS4?

Jeg har det fint med at SFV er på PS4. Stickene er mere kompatible og det er den stærkere konsol af de to. Den vil være langt mere populær i Japan og det eneste One eksklusive fighter spil er KI som er noget bras alligevel.
Har det fint med at kunne nøjes med at købe ét godt stick og så ikke skulle bekymre mig mere om det denne generation.
nerosnerosSkrevet 07/12-14 18:17 
Det bliver sjovt at se hvad Virtua Fighter 6 kommer til så...!
Bashful Neophyte
3of193of19Skrevet 07/12-14 19:48 
Medmindre MS smider en ton penge Sega's vej bliver det også til PS4 only. Hvis det nogensinde kommer.
176 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig