X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Assassin's Creed Syndicate


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/12-14 22:39 
ENDELIG er der et nyt AC spil på vej :D

Næste års spil finder sted i Victorianske London... Forhåbentligt har de lært lidt af at arbejde med Unity og jeg har allerede tiltro til at det vil blive bedre, da Ubisoft historisk set har kunne rode bod på nogen af deres misere i fortsættelser... Her tænker jeg på forskellene fra AC1 til AC2 samt fra AC3 til Black Flag.

Assassin's Creed Syndicate
Assassin's Creed Syndicate
Assassin's Creed Syndicate
Assassin's Creed Syndicate

Kilde
XiwanaXiwanaSkrevet 02/12-14 22:44 
Medfølger der sørøverskibe på Themsen, Jack the Ripper og Sherlock Holmen i Baker Street?
Ellers kan det være lige meget.
[inspirational quote here]
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/12-14 23:08 
Hvis de følger trenden for nye AC udgivelser, så tror jeg vi får stick figures, og et level design skabt i MS Paint.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
XiwanaXiwanaSkrevet 02/12-14 23:14 
... og mikrotransaktioner... åh, så mange mikrotransaktioner.
[inspirational quote here]
GreaseballGreaseballSkrevet 02/12-14 23:59 
Endelige skal vi til london i et AC spil.
BeanoBeanoSkrevet 03/12-14 08:23 
Ubisoft: "Vi overvejer vores AC produkt cyklus pga. AC Unity. Mens vi gør det, er her AC Victory lige efter en vanlige årlige cyklus."

Tak, men tror jeg venter med min preorder...
JmogJmogSkrevet 03/12-14 09:12 
Fatter ikke at Ubi endnu ikke har lavet en mulighed for at slå fra at han har hætte på. Det clasher hver gang helt enormt med omgivelserne og de andre karakterer at man render rundt som en sur teenager med hoodie på.

Det ser torskedumt ud.

Pirat med hoodie? Hold nu op...
HankyHankySkrevet 03/12-14 09:40, rettet 03/12-14 15:40 
Jeg glæder mig helt vildt.

EDIT: Det var for sjov. Kunne ikke være mere ligeglad :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 03/12-14 09:49 
Flere spil burde have hætte, og udgives på årlig basis, og have tekst placeret som en del af spillets verden i stedet for som en del af et fladt HUD. Jeg glæder mig også.

Om ikke andet har Black Flag vel bevist at serien stadig kan overraske positivt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DunwichDunwichSkrevet 03/12-14 10:09 
Spil industriens svar på The Fast and the Furious. Tilsyneladende umuligt at slippe for, siden folk åbenbart vedbliver at kaste penge efter det.
BeanoBeanoSkrevet 03/12-14 10:27 
Bedre sammenligning er vel Politiskolen .... :O
GreaseballGreaseballSkrevet 03/12-14 13:42 
Har ikke spillet et AC spil siden AC3. Syns det var lidt fladt.
Overvejer at give unity en chance.

Der må være mange der kan lide serien. Ellers forsatte de vel ikke med den.
Soren47Soren47Skrevet 03/12-14 14:06 
Jeg tror du skal give 4'ern en chance først :b
BeanoBeanoSkrevet 03/12-14 14:14, rettet 03/12-14 14:15 
AC3 var lidt buggy men ok spil. BF var meget bedre og deres engine performede solidt på de nye konsoller. Unity har jeg ikke rørt ved pga. elendig engine performance, fejl og lummer MS parity-aftale. Hvis kvaliteten ikke forbedres og forbrugerne får en dårlig oplevelse, så falder salget helt automatisk efter et par spil.

Spil BF før Unity...
GreaseballGreaseballSkrevet 03/12-14 21:11 
Har læst om de fejl som er i unity. Men det bliver først efter jul jeg kan spille noget nyt. Så kigger om der kommet nogen flere patches til det.

Hvad er lummer MS aftaler?
JmogJmogSkrevet 03/12-14 23:59 
Som de andre siger, tag Black Flag. Det adskiller sig fra de andre spil i serien ved at have noget reelt nyt gameplay.

Toeren er nok den med bedste historie. Black Flag har det bedste gameplay. De kunne have fjernet alt der havde med AC-serien at gøre og det ville stadig være fremragende.
GreaseballGreaseballSkrevet 06/12-14 19:53 
Assassin's Creed Syndicate
Bede-xBede-xSkrevet 12/05-15 19:31 
Lidt gameplay:

http://youtu.be/hKR42Ci000k
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 12/05-15 20:58 
Ser også ud til det har fået et nyt navn. AC: Syndicate.

Meget god detajle at han ikke har hætten på hele tiden. Men om man selv kan skifte eller det styres efter omstændighederne.
Så du slipper for at gå rundt som en sur teenager, Jmog ;)

Ser umiddelbart ud som om hans tøj passer bedre ind denne gang. Syns i nogen spil af de stod ret meget frem i forhold til resten af befolkningen. Kunne lige så godt gå rundt med er skilt på ryggen "YO, ASSASSIN IN DA HOUSE"
enfenenfenSkrevet 12/05-15 21:06 
Synes, det ser ret kedeligt ud. I hvert fald ikke noget, der fik mig op af stolen.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 12/05-15 21:18 
Det med hætten er ikke nyt, har været siden BF og vist også AC3 ;)
JmogJmogSkrevet 12/05-15 21:20 
Men hvornår får vi en option som er "tag aldrig hætten på"!

Det er der kun for at se smart ud. En fyr i sådan et erhverv ser af helvede til med hætte på. Argh!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/05-15 21:39 
Når man først har lagt mærke til den store skallede fyr, så lægger man mærke til ham OVERALT i det gameplay.
Det er selvfølgelig pre-alpha footage, så mon ikke der ender med at være lidt mere alsidigt designede fjender?
GreaseballGreaseballSkrevet 12/05-15 21:48 
Beano>
Det med hætten er ikke nyt, har været siden BF og vist også AC3 ;)

Har ikke spillet BF men i AC3 fandt jeg ikke nogen mulighed for selv at skifte om hætten var oppe eller nede. Så lige gameplay videoen og ikke traileren. Kan godt se at man selv skiftet mellem høj hat og hætte i Syndicate.
BeanoBeanoSkrevet 12/05-15 21:55 
Det skete automatisk i stealth situationer i tidligere spil, ligner det samme i ACS... bare med høj hat :)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 12/05-15 22:05 
Jmog>
Det er der kun for at se smart ud. En fyr i sådan et erhverv ser af helvede til med hætte på. Argh!

Pfff! En sand master assassin behøver ikke at kunne orientere sig til siderne. Alt over 45 graders udsyn er fråds!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 12/05-15 23:30 
Greaseball>
Ser også ud til det har fået et nyt navn. AC: Syndicate.

Jeg har lige rettet titlen i tråden.

Jeg er mere til London end til Paris, men igen så er det de fantatiske settings, der har tryllebundet mig til serien, og der cutter den industrielle revolution det bare ikke.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 14/05-15 21:11 
Ser ud til at assassins creed låner en side fra GTA V med at kunne skifte mellem personer. Man spiller som bror og søster og skulle kunne skifte imellem dem som man har lyst ala GTA V.

Assassin's Creed Syndicate: 7 Things You Need To Know
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/05-15 00:06, rettet 15/05-15 00:08 
"JACOB! IT'S YOUR SISTER! LET'S GO BOWLING!"

Han er ret meget i front i forhold til sin Søster, men jeg syntes at jeg hørte i en video et sted at der nok ville være et marketing push med hende i fokus lidt tættere på release.
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-15 01:12 
Har man lidt galde man skal af med, så er her muligheden for at fortælle Ubisoft, hvad man mener om Assassin's Creed:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1062238

En tråd fyldt med positive svar :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 14/06-15 11:39 
"Hvis man ikke kan sige noget pænt, skal man ikke sige noget som helst"
Hvis det galt på nettet ville der være pænt tomt ;b

Medmindre det tråde på et forum (næsten da) så syns jeg de fleste tråde under artikler er fyldt med brok. Det så man skipper at kigge på den slags og holder sig til seriøse forums som her f.eks.
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-15 14:19, rettet 15/09-15 14:20 
Assassin's Creed Syndicate

Permanent XP bonus til season pass ejere, hvilket selvfølgelig betyder spildtidsgrinding til dem, der ikke køber det. Suk.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-15 15:08 
Ubisoft har intet jeg ville savne. Håber de snart tager retard beslutningen om at gå mobile games only, så de ikke forpurrer spiltendenserne yderligere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 15/09-15 17:17 
Ubisoft kan ikke stikke en kæp i en hundelort uden at dræbe 100 hundehvalpe.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/09-15 17:28 
Til gengæld er EA ved at lære lektien. Det nye Need for Speed kommer godt nok til at kører i 30 frames på konsollerne, men der er ikke planer om noget Season Pass, Microtransactions eller andet hejs. Der kommer noget gratis DLC, men det er dét.
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-15 17:41, rettet 15/09-15 17:56 
De lover endda unlocked framerate på PC.

Desværre er spillet always online på både PC og konsol, men ellers havde det da været gode tendenser (så længe de ikke patcher microtransactions ind senere, hvilket de sikkert gør).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 04/01-16 20:31, rettet 04/01-16 20:46 
Der går rygter om at Assassin's Creed holder pause og ikke udkommer i år, men først i 2017 hvor settingen bliver Egypten. Erstatningen til november salget kunne så være Watch Dogs 2, der kommer i år og er sat i San Francisco:

http://kotaku.com/sources-next-big-assassins-creed-set-in-egypt-skippin-1750937895

Ville være klar på den setting og endnu mere hvis det får lidt pusterum.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/01-16 20:37 
Leaktaku! Ikke noget at sige til at Ubisoft ikke er så glade for dem :D
Bede-xBede-xSkrevet 04/01-16 20:38 
Ja, de har en ret god track record :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 05/01-16 08:37, rettet 05/01-16 08:51 
Positivt nyt - hvis det holder. Egypten langt mere interessant setting end de sidste to spil og franchisen trænger til en timeout som de forhåbentligt udnytter til at give formlen en overhaling. Krydser naivt fingre for dykkemissioner i Rødehavet :D

Watch_Dogs 2 håber jeg bliver godt. Etteren var ok men manglede gnist bl.a. mht. figurer, historie og miljøer, derfor en lidt flad spiloplevelse imo.
JmogJmogSkrevet 05/01-16 11:09 
Vi skal kravle på sfinx! bestige pyramiderne bliver det godt nok svært at lave interessant at bestige. Eller... medmindre det er en pyramide under konstruktion. Så kunne det godt blive godt. En færdig pyramide er liiiige lovlig symmetrisk.
OdinOdinSkrevet 05/01-16 11:57, rettet 05/01-16 12:01 
Givet at serien indtil videre kun har bevæget sig *fremad* i tid, så tvivler jeg lidt på at det bliver en pyramide under konstruktion. Men det kunne sagtens være en pyramide under renovation eller udgravning med tonsvis af stilladser, flagrende presenninger, m.v. Jeg tænker lidt en 1920'er/30'er-setting omkring Cairo/Giza á la Raiders Of The Lost Ark. Det kunne godt gøre det ganske interessant.
BeanoBeanoSkrevet 05/01-16 12:43 
@Jmog: Der var faktisk andre bygninger i det gamle Egypten end pyramider og sfinx'en :D
Jeg håber ikke serien bevæger sig fremad i hovedhistorien, men kan egentligt være begge dele.
Bede-xBede-xSkrevet 05/01-16 13:14 
Odin>
Givet at serien indtil videre kun har bevæget sig *fremad* i tid,

Det er nu ikke helt rigtigt. Black Flack er en prequel til 3. Spin-offs som Liberation er også senere end Black Flag, mens Rogue spænder over en lang periode af år både før og efter 3. SPOILER-TEKST:
Faktisk ender man med at begå et mord der leder direkte ind i Unitys intro
. Ved siden af det er der alle de mindre spil (Chronicles, de håndholdte og mobilspillene) som heller ikke kun bevæger sig fremad.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OdinOdinSkrevet 05/01-16 13:43 
I stand corrected.
JmogJmogSkrevet 05/01-16 14:15 
Beano>
@Jmog: Der var faktisk andre bygninger i det gamle Egypten end pyramider og sfinx'en :D
Jeg håber ikke serien bevæger sig fremad i hovedhistorien, men kan egentligt være begge dele.

Jojo, bestemt. Men det var de største :-). Der vil selvfølgelig være masser af templer. Jeg ser frem til at navigere igennem ruinerne af den forbudte Amon-sekts tempel for at finde ypperstepræstens scepter.

...hvis altså de får lavet et ny kampsystem. Det sidste AC-spil jeg havde det på tålt ophold var Black Flag. Er det blevet bedre siden da?
BeanoBeanoSkrevet 05/01-16 14:57 
Jeps. Jeg spillede ikke Unity men i Syndicate er det betydeligt bedre, sværhedsgraden dog for lav. Også kommet egentligt stealth system med siden BF.
Bede-xBede-xSkrevet 11/02-16 18:08, rettet 11/02-16 18:09 
Bede-x>
Der går rygter om at Assassin's Creed holder pause og ikke udkommer i år, men først i 2017 hvor settingen bliver Egypten. Erstatningen til november salget kunne så være Watch Dogs 2, der kommer i år og er sat i San Francisco

Ser ud til at være sandt. Ass Creed springer i hvert fald 2016 over og et nyt Watch Dogs er blevet bekræftet:

This year, we also are stepping back and re-examining the Assassin’s Creed franchise. As a result, we’ve decided that there will not be a new Assassin’s Creed game in 2016. Since the release of Assassin’s Creed Unity, we’ve learned a lot based on your feedback. We’ve also updated our development processes and recommitted to making Assassin’s Creed a premier open-world franchise. We’re taking this year to evolve the game mechanics and to make sure we’re delivering on the promise of Assassin’s Creed offering unique and memorable gameplay experiences that make history everyone’s playground.

http://blog.ubi.com/a-message-from-the-assassins-creed-team/

Bliver interessant at se det næste kapitel nu.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 11/02-16 18:48, rettet 11/02-16 18:51 
Bede-x>

Permanent XP bonus til season pass ejere, hvilket selvfølgelig betyder spildtidsgrinding til dem, der ikke køber det. Suk.

Sad og kiggede lidt tilbage i tråden og efter havde gennemført spillet. Så fatter jeg ikke helt hvorfor man vil købe XP bonus. Det er så let at stige i level i det spil. Sker nærmest efter hver større event. Der er kun 10 levels(eller var det 12?). Havde alle skills unlocked før jeg kom til de sidste par missioner. Virker mest som tåbelig salgs tale fra UbiSofts side.


Bliver interessant at se det næste kapitel nu.

Håber de dropper den del med nutiden. Det har altid ødelagt stemningen ved at befinde sig i fortiden når der pludselig dukker en besked fra "nutiden" op.
BeanoBeanoSkrevet 11/02-16 21:28 
Godt at få pausen bekræftet. Ikke så tit markedet så bredt bifalder at et årligt franchise spil *ikke* udkommer :D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig