X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wireless headset til PS4 (+andet)


Svar Sortering
happyEDhappyEDSkrevet 26/11-14 13:31, rettet 26/11-14 13:34 
Nu kom jeg så igang på PS4, men jeg kunne rigtig godt tænke mig et trådløs headset, da jeg tit spiller efter børnende er lagt til at sove, og ikke kan fyre op for lyden
Det behøver ikke være det bedste af det bedste, men stadig en kvalitet der er acceptabelt.
Og er der noget man skal være opmærksom på som jeg ikke lige har opdaget?


Har selv kigget lidt på sony's eget:
https://www.coolshop.dk/produkt/ps4-official-sony-wireless-headset-71-version-20/BF97EG
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
millenniummillenniumSkrevet 26/11-14 14:12 
Fedt, så kan man heller ikke høre det hvis børnene vågner og græder. :-D
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 26/11-14 14:20, rettet 26/11-14 14:21 
@Happyed: Jeg har den model du linker til og kan varmt anbefale den. Udmærket lyd, behageligt at have på, nem at betjene og fin kvalitet. Kan anvendes med PS4/PS3 trådløst og Vita samt andre enheder der har alm jack udgang.

Alternativt er der den gamle PULSE model som har lidt bedre lydkvalitet (dybere bas), kan bruges trådløst med andre enheder der har alm jack stik (USB senderen har jack indgang) og flere mulige lyd profiler. Jeg foretrækker dog den nye model da den er mere behagelig at have på og simplere at betjene.
happyEDhappyEDSkrevet 26/11-14 18:38 
millennium>
Fedt, så kan man heller ikke høre det hvis børnene vågner og græder. :-D

Så er der heldigvis en kone der klare det der



Beano - tak for input, vil lige tjekket pulse ud, men er også til det enkle design af den nye. Man kunne håbe på en god black friday deal
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig