X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Den store SNES-tråd


Svar
millenniummillenniumSkrevet 24/11-14 13:27, rettet 24/11-14 13:28 
I mangel af nye, gode udgivelser (sådan næsten da) er jeg i stedet begyndt at genfinde og opgradere min gamle SNES samling af spil. Er der andre SNES fans, som er med på tråden? (Ikke løs på tråden)

Brug tråden her til alt generelt SNES debat og nye påfund.

Jeg har de mest almindelige must-haves (undtagen LTTP) og en god converter der har holdt siden 90'erne, så US udgav... Se hele indlægget
The medium is the message.
58 emne(r).
« < 1 2

Svar
SumezSumezSkrevet 08/01-15 11:31 
Enig, og selvom Magical Quest 1 ikke har co-op er det også stadig rigtig godt. Desværre er både de spil og Goof Troop ekstremt nemme, men det passer jo godt til det du leder efter. :)
Generelt, hvis der står Capcom på æsken går du ikke helt galt i byen, med mindre der er Aladdin. Og endnu bedre er det hvis du også tager NES spil med.

Lion King, og Buster Busts Loose som du nævner er også rimelig overkommelige, men modsat de andre kræver de noget øvelse for at komme i gennem de senere baner - ved ikke om det er en dårlig ting, men personligt synes jeg det er ærgerligt hvis børnespil ikke må have udfordring. Jeg spillede selv de her spil som barn. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 08/01-15 12:38 
De må gerne være lidt svære, men sværhedgraden kan også være skabt af lidt flydende respons og en vanvittig stejl kurve mellem level 1 og level 2 (som man ikke gad brugerteste dengang spillene blev skabt).
Buster Busts Loose virker i hvert fald som et glimrende feel-good spil.
The medium is the message.
XiwanaXiwanaSkrevet 08/01-15 12:52 
Aladdin er ret godt. Om det er bedre end Megadrive-versionen, kan diskuteres. Men flot ser det ud.
[inspirational quote here]
millenniummillenniumSkrevet 08/01-15 12:54 
Jeg synes også Aladdin er super godt. Let og kort men godt.
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 08/01-15 14:02 
Kunne nu også meget godt lide Tiny Toons til SNES.
JmogJmogSkrevet 10/01-15 01:27 
Aladdin og Lion King hyggede jeg mig meget med som barn, så også anbefalinger herfra.
millenniummillenniumSkrevet 12/01-15 11:10 
3of19>
Kunne nu også meget godt lide Tiny Toons til SNES.

Tiny Toons er da a.k.a. Buster Bust Loose, er det ikke?
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 12/01-15 11:13 
Jo :)
Tiny Toon Adventures: Buster Busts Loose!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
58 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig