X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Call Of Duty: Advanced Warfare


Svar
DunwichDunwichSkrevet 02/11-14 17:02 
Så er det i morgen det sker. Skal hente mit PS4 eksemplar i Gamestop, og håber det er fremragende.
NaieraNaieraSkrevet 02/11-14 17:15 
Tja. Det bliver nok en del lissom Ghosts bare med nogle exo-skeletter, og så kommer gameplayet vel til at minde lidt om Titanfall.

Jeg har det på ønskesedlen, men lader være med at skrue forventningerne for højt op.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/11-14 07:39 
Jeg har spillet et par missioner i historien og syntes at det føltes ganske godt indtil videre. Sådan meget det samme som man er vandt til, men bare en del pænere end Ghost var.
Jeg kan ikke lade være med at gå rundt og udforske lidt i de her spil for at se om man kan knække det eller se nogen dumme bugs eller noget andet sjovt. Det eneste jeg lige er stødt på er at der ikke er nogen lip-synch på uessentielle NPCer, men ellers er det som sagt rigtig pænt indtil videre.

Her er en video med det dårlige lipsynch. Der er ingen spoilere i.

http://youtu.be/PZkhwWBk-vs
GreaseballGreaseballSkrevet 04/11-14 16:04 
Denne her er sjov. Tager ham 59 forsøg at komme over gaden.

Clueless Gamer
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/11-14 16:31, rettet 04/11-14 16:31 
"Why are we getting involved? It's not our war. Again... Why does America always have to jump in?" *Audience laughs"

Woooow! :D
GreaseballGreaseballSkrevet 04/11-14 19:15 
I like that line :p

"They hired one of the greatest actors in the world, and then they give him the eyes of a carp that's been in the refrigerator for three days"
BeanoBeanoSkrevet 05/11-14 14:27 
Francis er klar!

https://www.youtube.com/watch?v=sy0R4lwY6tQ
DunwichDunwichSkrevet 05/11-14 14:58, rettet 05/11-14 15:00 
Helt kort: Campaign er en af de bedste singleplayer campaigns jeg har spillet, uanset det er CoD eller andet FPS, og Classic TDM er ren spil crack.
HeroldHeroldSkrevet 05/11-14 15:00 
Hvad synes du om Ghosts?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DunwichDunwichSkrevet 05/11-14 15:30 
Jeg husker det som ret kompetent og visse steder meget godt, men det er ikke i samme klasse som AW. Mener jeg har skrevet en længere smøre om Ghosts, i spillets egen tråd.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/11-14 16:55 
Campaign er rigtig god. Jeg er kom til at sammenligne det lidt med Wolfenstein i hovedet og savnede lidt den samme form for variation af fjender og våben, men det er bare ikke rigtig CoDs force.

Jeg er også lidt skuffet over at de ikke gør brug af multiple endings som der var i Black Ops 2, hvilket jeg mener er med til at gøre den til en af de bedste campaigns, men for hvad CoD er og hvad CoD gør, så er Advanced Warfare helt sikkert én af de bedste.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig