X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dreamcast region changer disk


Svar
CamousCamousSkrevet 24/10-14 16:24 
Er der nogen her der har haft hels i at skiftevregion på deres DC via den trick hvor man loder en ledning på motherboard og brænder en CD som burde give en muligheden for at skifte region som man har lyst?

Har brændt 2 CD'er nu, en med Alcohol 120% og en med Discjuggle, men no dice.
ElgenElgenSkrevet 24/10-14 17:14, rettet 24/10-14 17:16 
Jeg brugte een der virker uden at modde motherboard (inden jeg chippede min DC)... kan dog ikke huske hvor jeg downloadede den fra. Mener at jeg brændte med disc-juggler...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
RumabenRumabenSkrevet 24/10-14 17:25, rettet 24/10-14 17:27 
Der er et par værktøj herinde: http://tinyurl.com/m9qp5y2

Har ikke selv prøvet den regions skifter fra siden af, så kan ikke sige om den virker.
CamousCamousSkrevet 24/10-14 18:52 
Det ser ud som om det er det samme software jeg bruger. Fik det bare fra en anden side. Tror simpelthen at problemet ligger hos de CD skiver jeg brugte, eller den brænder jeg bruger.
CamousCamousSkrevet 24/10-14 18:52 
Elgen>
Jeg brugte een der virker uden at modde motherboard (inden jeg chippede min DC)... kan dog ikke huske hvor jeg downloadede den fra. Mener at jeg brændte med disc-juggler...

Tror du bare brugte en boot disc så. Det er ikke helt det samme ting.
Soren47Soren47Skrevet 24/10-14 18:59 
Det bedste er vidst at brænde med en lav hastighed, med kvalitetscder - og prøv måske programmet imgburn. det er ret godt :)
Ellers kan det være din cdbrænder bare er dårlig. Specielt hvis det er i en bærbar :)
CamousCamousSkrevet 24/10-14 19:11 
Det er en bærbar brænder som jeg bruger og jeg har ikke flere skiver, havde kun 2 til at begynde med. Ser ud til at mit DC er en brick for nu.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig