X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Salg af nogle wow tcg kort?


Svar Sortering
DarkenDarkenSkrevet 23/10-14 15:10, rettet 23/10-14 15:34 
Kort historie lang, grundet mine pc kvaler, er jeg gået igang med en lidt større oprydning. Her i blandt, har jeg splittet mine gamle wow ce bokse, så jeg har en stribe kort som fulgte med i pakkerne.

De er ikke brugt, da jeg blot har åbnet pakkerne pga mulighed for loot kort. Der er 60 Legion kort, 60 Class 2010 kort, 66 Azeroth kort. 2 Wrathgate loot kort (det ene har en ubrugt pet biscuit skrabe kode) og Promo kort fra BC(3), WOTLK(2) og Cata(2).

Nu er dette et mere elektronisk spil fora, men googling har ikke lige givet mange aktuelle resultater (mere specifikt én shop, som jeg har mailet for at høre om de også køber kort), så mit spørgsmål er om der er nogen herinde der kende steder(helst i kbh's området)/fora der kunne være interesseret?

Jeg hader at drøne ting ud og jeg hader endnu mere at give ting væk, for blot at høre at det bliver solgt enten af dem selv eller folk det er givet videre til (yep den lektie har jeg lært på den hårde måde). Det er ikke formålet at vende og dreje hver eneste kort for dens værdi, men jeg kan sq lige så godt selv få noget udad det, om det så bare er prisen for et måltidmad, en tur i biffen eller et billgt spil på steam (hvis Kelz0r shoppen passer med prisen, burde en af de ting kunne lade sig gøre :P)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
XiwanaXiwanaSkrevet 23/10-14 15:44 
Har du prøvet i Faraos og Fantask?
[inspirational quote here]
DarkenDarkenSkrevet 23/10-14 16:54 
Tak for tip, Faraos er no-go (de er stoppet med wow kort), har ikke hørt tilbage fra Fantask.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
XiwanaXiwanaSkrevet 23/10-14 17:44 
Det var da så lidt!
Ellers kan du også prøve at forhøre dig hos Fanatic i Classensgade og A. B. Legetøj ved Trianglen.
[inspirational quote here]
KTCKTCSkrevet 23/10-14 20:26 
Prøv eventuelt http://www.boosterpacks.dk/ som drives af "Tonser" her fra forumet.
Jeg kender ham som en fair og behagelig fyr, så jeg ville personligt prøve ham først.

Boosterpacks.dk
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig