X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Konsolkloner


Reply
PapandPapandSkrevet 10/10-14 19:33 
Et par tråde har berørt emnet allerede, men jeg tænkte det var bedre at samle alt et sted.

Plads er et evigt problem når jeg skal spille retro, for det bliver hurtigt kabelhelvede når flere maskiner sluttes til. Samtidig forbliver de gemt væk hvis de ikke står fremme permanent, for så gider jeg ikke til at bøvle med at pakke dem frem og derefter pakke ned igen. Derfor kigger jeg nu på en konsol klon, der kan erstatte mest muligt. Kvalitet er vigtig, det vil jeg gerne betale ekstra for, og samtidig skal den helst kunne spille så mange formater som muligt. Hvordan er folks erfaringer, findes der overhovedet noget som giver bare en nogenlunde oplevelse?

Umiddelbart har jeg mest kigget på Retro Duo 3.0, men jeg er i princippet åben for alt.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/10-14 19:40 
Det er nok Retron 5 der egentlig er vejen frem.
Ikke fordi den er ideel lige nu, men emulatorne i den er android software, hvilke betyder at de hele tiden kan opdateres og forbedres.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/10-14 19:46 
Helt sikkert retron 5
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JmogJmogSkrevet 11/10-14 02:54 
For mængden af understøttede formater OG HDMI out (tror ingen andre har det) er Retron 5 nok den klare vinder.
ElgenElgenSkrevet 11/10-14 09:15, rettet 11/10-14 09:50 
Desværre har producenten bare lige "glemt", at mange af de emulatore de har brugt er GPL }:-S
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/10-14 12:53 
¯\_(ツ)_/¯
Login for at besvare
Username
Password
Remember me