X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super Smash Bros. Wii U dato + amiibo release dato


Svar
Per SPer SSkrevet 07/10-14 16:55 
Pressetekst:

Den håndholdte version af, Super Smash Bros. for Nintendo 3DS, er blevet en enorm succes i både Europa, Nordamerika og Japan. Der er foreløbigt solgt over 2,8 millioner* eksemplarer af spillet over hele verden. Og nu lover det godt for julen, for den 5. december udkommer Super Smash Bros. for Wii U. Dette bliver første gang Super Smash Bros.-serien lanceres med HD-grafi... Se hele indlægget
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
55 emne(r).
1 2 > »

Svar
Per SPer SSkrevet 07/10-14 16:55 
Pressetekst:

Den håndholdte version af, Super Smash Bros. for Nintendo 3DS, er blevet en enorm succes i både Europa, Nordamerika og Japan. Der er foreløbigt solgt over 2,8 millioner* eksemplarer af spillet over hele verden. Og nu lover det godt for julen, for den 5. december udkommer Super Smash Bros. for Wii U. Dette bliver første gang Super Smash Bros.-serien lanceres med HD-grafik.

Vi kan også afsløre, at den første bølge af amiibo lanceres den 28. november. Disse figurer har Super Smash Bros. som tema og vil kunne interagere med Super Smash Bros. for Wii U.

Herudover kommer også følgende pakker for alle Super Smash Bros.-fans:

- Super Smash Bros. for Wii U + Mario amiibo
Denne pakke indeholder spillet samt den første amiibo-figur, som er ingen ringere end selveste Mario.

- Super Smash Bros. for Wii U + GameCube Controller Adapter for Wii U
Perfekt pakke for alle, som spillede Super Smash Bros. Melee til Nintendo GameCube. Pakken indeholder spillet samt en adapter, så du kan spille med GameCube Controller. Den kommer i et begrænset oplag, så her gælder det om at være ude i god tid, hvis du planlægger at anskaffe dig denne.

Den 5. december lanceres også en sort Nintendo GameCube Controller – Super Smash Bros. Edition.

Den første bølge af amiibo, Nintendos nye interaktive figurer, lanceres altså den 28. november, og består af tolv forskellige amiibo: Mario, Peach, Yoshi, Donkey Kong, Link, Fox, Samus, Wii Fit Trainer, Villager, Pikachu, Kirby og Marth.

I dag kan vi desuden afsløre, at der kommer en anden bølge af amiibo den 19. december, som består af følgende figurer: Zelda, Diddy Kong, Luigi, Little Mac, Pit og Captain Falcon.

Hver amiibo gør brug af NFC-teknologi, så de kan interagere med diverse spil på unikke og sjove måder. Du skal blot placere amiibo-figuren på NFC-punktet på din Wii U GamePad for at aktivere den. Nogle amiibo vil kunne fungere med flere spil og der er ikke brug for ekstra tilbehør til Wii U for at dette kan fungere. Ud over amiibo-figurernes spændende funktioner, er de også meget fine samleobjekter. Flere amiibo udkommer i løbet af 2015.

Super Smash Bros. for Wii U understøtter brug af amiibo fra spillets release den 5. december. Andre titler, som fremover vil understøtte amiibo, er Super Smash Bros. for Nintendo 3DS, Mario Kart 8, Captain Toad: Treasure Tracker, Mario Party 10 og Yoshi’s Woolly World for Wii med flere. En opdatering kan eventuelt kræves, inden amiibo fungerer med alle disse spil.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
WikzoWikzoSkrevet 07/10-14 22:16 
Endelig!

Nupper mig en Wii U, så snart jeg finder et godt tilbud. Nogen derude som kender gode bundles? Pt. er den billigeste jeg kan finde Mario Kart 8-bundlen til 2400 kr. hos CDON: http://cdon.dk/spil/wii_u_mario_kart_8_premium_pack_(nordic)-27194358
OlimarOlimarSkrevet 25/10-14 13:12 
Gotta buy em all :D

https://www.youtube.com/watch?v=yS7Bs1eZa8Y SB Amiibos

https://www.youtube.com/watch?v=Pbj46ApX380 SB stage builder, kommer til at bruge meget tid her :)

https://www.youtube.com/watch?v=Pbj46ApX380 Mere om Smash Brothers :)
PapandPapandSkrevet 30/11-14 17:48 
Hvad er det sjove ved disse Smash Bros. spil? Har netop spillet det i en times tid på WiiU og jeg er vildt skuffet. Styringen er vanvittig upræcis og kampene er jo bare et stort kaos? Hvordan pokker kan snittet på Gamerankings i øjeblikket være 92%?!

Prøvede det også i multiplayer med fruen, men hun mistede interessen efter 3 kampe.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/11-14 18:08 
Det er dét de unge vil have...

Jeg tror der er noget generations-kløft mht Smash hvor det virker som om at dem der er rigtig interesserede i det er dem der voksede op med N64 og dermed måske har spillet det første Smash Brothers rigtig, rigtig meget... Mit første forsøg med spillet var Wii versionen og jeg havde lidt samme oplevelse af det.
SumezSumezSkrevet 30/11-14 18:42 
N64-spillet er ret horribelt, men på Gamecube og Wii synes jeg det er rigtig sjove spil. Der er ikke noget upræcist over styringen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 30/11-14 20:02 
Hvis du har spillet WiiU versionen, må du hellere end gerne fortælle mig hvor det sjove findes. :P
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 30/11-14 20:03, rettet 30/11-14 20:04 
Jeg har ikke spillet WiiU versionen. Lyder bare usandsynligt at de har fucket spillet så meget op. Selvom de godt nok har udmeldt at de vil gøre spillet (endnu) mere målrettet casuals (modsat Melee, der stadig er fan-favoritten blandt folk der spillet der kompetitivt)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 30/11-14 22:06 
Min bror og jeg har købt det, og vi synes nu det er meget sjovt. Jeg fik aldrig spillet GameCube og Wii-udgaven, men spillede det meget til Nintendo 64 i sin tid :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ProzelProzelSkrevet 01/12-14 08:11 
Det samme er gældende for mig. Voksede op med 64 versionen sammen med to gode venner, og vi havde det fantastisk sjovt. De efterfølgende versioner fik jeg aldrig spillet rigtig. Jeg venter dog til at WiiU versionen er faldet lidt i pris. :)
millenniummillenniumSkrevet 01/12-14 09:00 
Min 10årige søn har spillet Wii versionen sønder og sammen, men han er også lige i målgruppen med det simple brawler-kampsystem, den sociale faktor og muligheden for at åbne et harem af nye karakterer. Jeg er nok mere en Tekken type'o'guy.
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 01/12-14 09:13 
Har bestilt det hjem til mig og min søn, samt en lille håndfuld figurer. Jeg har aldrig spillet det før, men prøvede kort demoen på 3DS, og det virkede da meget underholdende. Første tanke jeg fik, var noget i retning af "hold kæft det er kaotisk" :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SonicSonicSkrevet 02/12-14 08:17 
Fik spillet det en del igår aftes, og fik leget med at levelle min Amiibo op. Den bliver jo direkte sindsyg, næsten umuligt at slå, og den nakker de fleste items der dukker op. Det er ret underholdende :D
Derudover fik jeg styr på de fleste attacks, og har fundet mig en figur jeg spiller nogenlunde med. Det endte da med, at jeg løb med sejren temmeligt ofte, og til sidst med 12 KOs. Jeg spillede imod min svoger, og resten var cpu.
Som en der er helt ny i Smash Bros, vil jeg sige, at det er kaotisk som bare dælen, men skide sjovt.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PapandPapandSkrevet 02/12-14 17:17 
Haha, jeg var netop ved at sælge skidtet, men så læste jeg din beskrivelse og nu får det så en chance til. Hvor købte du dine Amiibo figurer? I fysiske butikker synes jeg de har været umulige at opdrive.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SonicSonicSkrevet 02/12-14 17:39 
Købte mine på Amazon. Jeg ender nok med at købe flere :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 02/12-14 18:03 
Hvis det går helt galt, Papand, køber jeg gerne dit "skidt" :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 02/12-14 20:02 
Ja så skal du da til at spare sammen, for det bliver pebret med det læs figurer du nu skal købe med. :D
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
FL4ZHFL4ZHSkrevet 04/12-14 12:36, rettet 04/12-14 12:37 
Første gang man spiller det ser det meget uoverskueligt ud, men man vænner sig hurtigt til at skulle kigge på sit eget navn og sin egen farve. Troede ikke at jeg kunne komme til at lide det spil efter som at jeg aldrig havde spillet det før eller nogle af deres tidligere versioner, dog har jeg set en masse spille det førhen. (Spillede det for første gang i Mandags(?) med Sonic) Jeg er bleven forbløffet over hvor sjovt man kan have det når at man spiller det, troede jo kun at det var sådan at man skulle slås på en bane og der kun var enkelte baner, men der er jo meget mere til det. Det med at man kan samle "Equipment" og "Special Attacks" til figurene er rigtig fedt lavet, så at man ikke bare har de almindelige attacks og kan customize de forskellige figurer rigtig meget! Ser frem til at spille noget mere med dig Sonic! :) (Undskyld for det lange(?) review) :D
SumezSumezSkrevet 04/12-14 12:45, rettet 04/12-14 12:45 
Kaoset og alle de tilfældige ting spillet smider efter en er jo det der gør det til et "party spil". Alt kan ske hele tiden, og det er svært at hidse sig op over en unfair situation, da den som regel samtidig er meget underholdende. Hvis man vil have rå konkurrence, er det selvsagt ikke spillet man skal spille. Jeg synes det er den samme diskussion der kommer op, hver gang der kommer et nyt Smash Bros. spil?

Men samtidig er det jo altid muligt at spille på mere simple baner, og slå flere eller alle support items fra, hvis man ønsker at spille mere low key og kompetitivt. Om den del så fungerer ligeså godt som det (bevidst eller ej) gjorde i Melee, der stadig i dag har mange seriøse turneringsspillere er selvfølgelig en anden diskussion.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 04/12-14 12:45 
Hey, og velkommen til :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
FL4ZHFL4ZHSkrevet 04/12-14 13:13 
Mange tak. Håber på at jeg får en god oplevelse herinde :)
SumezSumezSkrevet 10/12-14 10:52, rettet 10/12-14 10:52 
Ser ud til at Nintendo har tænkt sig at udfase Amiibo figurer uden varsel, trods tidligere udtalelser om det modsatte.
Det er allerede nu ikke til at få fat i Marth, Villager og Fit Trainer

Jeg tror at disse ellers ubrugelige figurer pludselig får nyt liv som eftertragtede samlerobjekter...

Kilde
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 10/12-14 10:53 
Goddamnit, jeg så en helt stak Villagers igår, skulle nok have hamstret til ebay, lol.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 10/12-14 11:43 
Ja, det skulle du:

http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B00N8PBXFK/ref=sr_1_1_twi_1_olp?ie=UTF8&qid=1418208215&sr=8-1&keywords=amiibo+villager
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 10/12-14 12:14 
Holy shit, jeg er fandeme kørt!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 10/12-14 12:42 
Hvor så du dem? ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/12-14 13:27 
Det er godt nok en mærkelig strategi.
Jeg vil nok kun have Kirby alligevel. Og Sonic hvis de laver for andre franchises :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 10/12-14 13:31 
Ikke så mærkelig igen synes jeg. Det får jo pludselig folk op ad stolene, og ud og købe alle de Amiibo'er de er bange for bliver discontinued. Den officielle forklaring er at de vil sikre hyldeplads i butikkerne, hvilket måske også giver meget god mening hvis de har planer om at gå all in med Amiibo, og gøre det til det nye Poké-He-Man, men i bund og grund tror jeg kun det handler om at hæve bundlinjen.

Sonic-figuren er faktisk ret sej, overvejede den også selv, igen af samler-årsager:
http://www.zavvi.com/games/amiibo-smash-sonic/11047391.html
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/12-14 13:33 
Jeg vil som udgangspunkt kun have de figurer jeg kan lide. Desværre er Nintendo-universet ikke lige mig, så det kommer nok ikke til at ruinere mig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 10/12-14 13:37, rettet 10/12-14 13:37 
Men det betyder alligevel at de rammer et sweetspot. :) Det kan godt være at figurerne kan bruges i spillet, men det er virkelig en gimmick om noget... men når de så samtidig har dobbeltfunktion som samlerobjekter, og tilmed er ret billige i forhold til hvad den slags figurer nogengange koster, så er der jo mange der reagerer præcis som dig (og mig selv, for den sags skyld), og har lyst til at købe Amiibo'en alene fordi de kan lide spilfiguren, også selvom de ikke gider spille Smash Bros..
Og heldigvis for Nintendo er der jo enormt mange folk der er glade for op til flere af de figurer der allerede nu optræder som Amiibo.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/12-14 13:43, rettet 10/12-14 13:44 
Skylanders og Infinity siger mig ikke en fis. Amiibo er en oplagt mulighed for mig, for at prøve den slags. Fejler det i spillene så er pengene ikke spildte da de virkelig er ganske flotte :)
Men de skulle så vidt jeg forstod komme til at virke i flere forskellige spil, ikke sandt? Så måske de kan få lavet noget virkelig sejt med dem engang.
Kunsten er så bare at få lavet en funktion der er spændende nok, men hvor man heller ikke føler man er tvunget til at købe dem alle.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 10/12-14 13:48, rettet 10/12-14 13:57 
Kunsten er også at lave en funktion der får figuren til at føles som andet end en glorificeret DLC-kode, der ikke kan andet end at åbne op for adgang der allerede er i spillet, men er blevet låst væk i bedste day-one-microtransaction-dlc stil. :P
Er det evt. muligt for gamepad'en at måle -hvor- man har placeret sin figur? (edit: Oh, NFC læseren sidder udenfor selve skærmen)

Iøvrigt pudsigt at gamepad'en har NFC, selvom Amiibo først blev annonceret så længe efter Wii U kom på markedet. Gad vide hvor længe Nintendo havde planlagt det, eller om de bare inkluderede NFC "for en sikkerheds skyld"? Det ligner ikke Nintendo at være fremsynede med deres hardware.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 10/12-14 14:03 
@Sumez, så dem stå nede i Flensborg :) Jeg får ikke hentet dem selv imo :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JmogJmogSkrevet 10/12-14 14:33 
Hvor kan man i grunden købe dem henne i Danmark. Legetøjsforretninger og Gamestop? Eller er de lige så udbredte som Disney Infinity og kan fås alle steder der sælger spil?
JmogJmogSkrevet 10/12-14 14:34 
Ah, never mind. Elgiganten har dem:
http://www.elgiganten.dk/search?SearchTerm=amiboo&search=&searchResultTab=
SumezSumezSkrevet 10/12-14 14:38 
Jeg tror de findes alle de steder der er Wii U spil til salg. Jeg så dem også i Fona.

Hvis de sælger godt, kunne det her kunne godt gå hen og blive det tiltag der redder Wii U. Alene det faktum at platformen pludselig kommer til at fylde dobbelt så meget på hylderne hos spilforhandlerne er nok ikke helt ubetydeligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 10/12-14 14:47 
Toys 'R Us har en "tjek lagerstatus i varehus x"-funktion. Ser ud til de sjældne figurer såsom Marth kan fås hos flere af dem stadigvæk.
XiwanaXiwanaSkrevet 18/01-15 18:15 
Hvis man er på jagt efter de sjældne (og nu måske udgåede) figurerer, så følg Jmogs råd og tag et smut i Toys 'R Us (i Fields... og andetsteds?). Jeg snuppede de to Little Macs, der var, og spottede desuden Capt. Falcon, Pit, Wii Fit Trainer, Villager og Marth (de tre sidstnævnte burde også stadigvæk kunne fås i Fona).
[inspirational quote here]
happyEDhappyEDSkrevet 18/01-15 20:14 
ok nu kan jeg ikke lade vær.. Er der virkelig nogen der giver 150,- de de her stykker plastik? Jeg forstår det virkelig ikke!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HankyHankySkrevet 18/01-15 20:26 
Jeg har 12 - jeg forstår det heller ikke :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 18/01-15 20:43 
Jeg betragter mine 4 stk som pynt med funktion <3
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
HankyHankySkrevet 18/01-15 21:14 
Præcis :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
PapandPapandSkrevet 18/01-15 21:36 
Jeg købte en Yoshi, som står fint i skuffen, for ellers æder hunden den. Jeg har også købt de der som skulle være ude af produktion. De er er pænt gemt i pakningen og sat til side, så jeg ikke behøver tænke på pensionsopsparing længere. Jeg gnider mig i hænderne af store forventninger.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
JmogJmogSkrevet 19/01-15 00:43 
happyED>
ok nu kan jeg ikke lade vær.. Er der virkelig nogen der giver 150,- de de her stykker plastik? Jeg forstår det virkelig ikke!

For pyntefigurer/samlerobjekter er det faktisk ikke spor dyrt, hvis man er interesseret i den slags.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 19/01-15 00:51, rettet 19/01-15 00:52 
Hanky>
Jeg har 12 - jeg forstår det heller ikke :D

Har 7 forstår det heller ikke ?????

Og skal ha' dem alle!!! :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Soren47Soren47Skrevet 29/01-15 14:43 
Jeg forstår virkelig ikke hvorfor de ikke har gjort det muligt at vælge i menuerne i Smash Bros for Wii U på touchscreenen på gamepaden.
Det giver god mening at der ikke kan gøres vildt god bruge af touch-mulighederne i et spil som Smash Bros når man spiller det, men de kunne da i det mindste gøre det muligt at vælge i menuerne :b
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-15 18:53 
Menuerne er absurd ringe i det spil. Jeg brugte 15min på at finde rundt i dem for at se om der var nogen Adventure-mode. SPOILER-TEKST:
Der er ingen

Jeg fatter heller ikke deres hjeneblødning med at man skal vælge sin profil for at kunne spille med ænderede controls. Det skal man endda sørge for at vælge hver gang man skifter game mode. Det skulle fandeme da kun være nødvendigt når controlleren skifter hænder. Jeg opgav til sidst og spillede med det knap så gode standard button-layout på Pro-controller :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/06-15 06:01 
I forbindelse med at Ryu kom i Smash, kom der et ret sjovt stykke artwork ud af det, baseret på originalt Capcom artwork.

Super Smash Bros. Wii U dato + amiibo release dato
OdinOdinSkrevet 18/06-15 12:08 
Jeg er vild med E. Konga, Luile, Blank-Man og Chun Peach.
SumezSumezSkrevet 18/06-15 12:36, rettet 18/06-15 12:37 
Jeg er mest til Wii Fit Trainer som Zangief.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
55 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig