X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Final Fantasy Type-0 Extended


Svar
Per SPer SSkrevet 02/10-14 13:05, rettet 02/10-14 13:06 
Pressetekst:

Fans across Europe will get the chance to experience an extended version of the “FINAL FANTASY TYPE-0 TM HD Talk Show” showcased at Tokyo Game Show last month, live through Square Enix Presents today.
The extended version of the show can be viewed via the Square Enix Presents YouTube channel from 13:00 CET

It is NOT subtitled yet but will be in the future but I think some visitors on your site will enjoy this.

Final Fantasy Type-0 japansk præsentation kl. 13:00
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Per SPer SSkrevet 02/10-14 17:33 
Det var helt ærligt noget kedeligt noget uden undertekster. Spild af tid.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 23/03-15 21:07, rettet 23/03-15 21:08 
Andre der har bestilt den udgave -uden- FFXV demo på Zavvi, som først har fået afsendt deres i dag?

Fair nok at man ikke kan få første optryk, når Zavvi er frække nok til at tage 10--15 pund mere for dem med demoen, men når de på den udgave uden demoen skriver samme release dato på, er det da skuffende at man ikke får det sendt på dagen, når man alligevel har forudbestilt i ret god tid.

Skrev til dem i går for at høre omkring status, og i samme øjeblik de svarede mig i dag, opdaterede de også min ordre med at den var blevet sendt. Er nysgerrig efter om de jeg røg frem i køen efter jeg gjorde mig besværlig, eller om det bare var et tilfælde...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 31/03-15 22:57 
Mod al forventning kom mit ekstremt forsinkede Type-0 alligevel med FF15-demoen vedlagt!
Glæder mig virkelig til at prøve den....om 10 timer, altså. "Vedlagt" er lidt et abstrakt udtryk nu om dage.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig