X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Netdating


Svar
CamousCamousSkrevet 14/09-14 13:20 
Er der andre her der har prøvet det?

De sidste 2 år har det spildet meget af min tid og penge uden at der er kommet noget ud af det overhovedet.
67 emne(r).
1 2 > »

Svar
CamousCamousSkrevet 14/09-14 13:20 
Er der andre her der har prøvet det?

De sidste 2 år har det spildet meget af min tid og penge uden at der er kommet noget ud af det overhovedet.
--Skrevet 14/09-14 13:44 
Legede med det for 10 år siden, hvor der kom lidt random hygge ud af det, samt et 1½ års forhold med en trunte med samme IQ som en lokumsbørste. Dengang var det sku fint nok, til at etablere "film aftener" :D
Spiller nu: Animal Soccer World
CamousCamousSkrevet 14/09-14 14:00 
Vidste ikke at det var fremme her i dk allerede for 10 år siden.
--Skrevet 14/09-14 14:02 
Jo, netdating.dk var i hvert fald den jeg brugte, da den var gratis, hvorimod dating.dk kostede penge så vidt jeg husker. Hvordan det er i dag, aner jeg derimod ikke :/
Spiller nu: Animal Soccer World
CamousCamousSkrevet 14/09-14 14:15 
Dating.dk koster stadig og er den størreste proper dating site. Der er også Tinder appen nu som har flest medlemmer. Men det eneste interesse jeg får lige meget hvor jeg går henne er scammer.

Tror de slanke piger med kønne ansigter har det for nemt på dating sites. De skal bare smide en billede på deres minimale profil og vente på en masse henvendelser.

Samme problem som jeg havde da jeg søgte job, konkurrencen var for skarp og der var alt for mange bedre kvalificerede kandidater foran mig.

Hjælper heller ikke at alle de profiler jeg ser får pigerne i området, hvis ikke hele landet til at fremstå mega kedelige.

Hvad jeg ikke ville give for at møde en halv attraktiv dame med interesse for de samme ting som mig.
spectrespectreSkrevet 14/09-14 14:35 
Brugte selv dating.dk og havde masser af succes med det. Mødte min nuværende kæreste der og var på dates med nogle inden da. Men det kommer jo an på hvad man vil med det? Jeg var ikke som sådan aktivt søgende, men brugte det til at komme lidt ud, og deltage i jagten.
Det er absolut det nemmeste sted at komme i kontakt med nogen, og profilerne kan man ikke bruge til noget i min verden, ud over at se hvordan folk ser ud og hvad deres interesser er. Man lærer 10x mere på 5minutter, når man møder personen.

Og så er ens interesser heller ikke altid sagen. Jeg har lært at I et forhold der er det meget sundt med noget alene tid så man ikke går op og ned af hinanden hele tiden.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
CamousCamousSkrevet 14/09-14 14:43, rettet 14/09-14 14:53 
Da du brugte dating.dk sendte du en masse beskeder til diverse indtil der var bid eller modtog du selv beskeder fra interesserede?

Hvis det var dig der tog kontakten først, hvad skrev du i din "intro" besked?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/09-14 14:50 
Skal også ha' nosset mig sammen til at gøre noget ved min profil.

Går efter en tøs, der er sindssyg i omtrent samme grad som jeg selv og er nogenlunde på bølgelængde mht. humor. Alt andet er mindre vigtigt.
AV Intelligent Terminal
millenniummillenniumSkrevet 14/09-14 14:57, rettet 14/09-14 14:57 
Min eks fandt jeg i HF, men den nuværende hustru mødte jeg på Dating.dk. :) det var FØR det kostede penge (ja lang tid siden).

Så jo - noget godt kan der komme ud af det, men jeg ved ikke om "markedet" har ændret sig. Tinder virker godt nok rimeligt useriøst, og ikke for folk som VIL det.

Med alle de segmenter burde der være gamerdating.dk :D
The medium is the message.
CamousCamousSkrevet 14/09-14 15:06, rettet 14/09-14 15:09 
Gamerdating ville nok blive til en værre omgang pølsefest. Den stakkels ene pige som vandrer derinde once in a blue moon vil nok drukne i en million desperate beskeder på 2 sekunder og løbe hurtigt væk skrigende.

millennium>

Så jo - noget godt kan der komme ud af det, men jeg ved ikke om "markedet" har ændret sig. Tinder virker godt nok rimeligt useriøst, og ikke for folk som VIL det.


Jeg har endu ikke oplevet netdating som kan betegnes som seriøst. Det gode ved tinder er at det tvinger kvinderne til at være aktive for once. Det duer nemlig ikke medmindre de også viser interesse for mænd.
--Skrevet 14/09-14 15:09 
:D Ja, gamerdating ville ende med en god gang cirklejerk. Er medlem af et par gamer / retrogrupper på FB, og her er det komisk at se, hvordan det giver meget få likes, hvis man poster noget, som egentlig fortjlner en del credit i gamerøjemed. Er der derimod en pige / kvinde, som poster at hun lige har fundet Fifa 08 til PS2 på et loppemarked, har hun 10 likes på 2 minutter :D
Spiller nu: Animal Soccer World
CamousCamousSkrevet 14/09-14 15:11 
Jeg er ny til FB. Vidste ikke at der fandtes sådanne grupper. Måske burde jeg blive medlem af et par.
JmogJmogSkrevet 14/09-14 15:25, rettet 14/09-14 15:27 
Dating.dk er den største, hvilket også betyder det er den værste for mænd, da der er langt flere mænd end kvinder derinde. Det er en buffet for kvinderne og spild af tid for mænd der ikke ligner modeller. Det var ok (men stadig bedst for kvinder), da jeg brugte det for seks-syv år siden. I dag er det en endnu mere ekstrem udgave af hvad det var dengang. Mange kvinder er der kun for at stive selvtilliden af og modtage opmærksomhed der kan muntre dem op. Alle mændene er der for at møde nogen. Succes er stort set at få et afslag, for langt de fleste får så mange henvendelser at de ikke gider bruge tid på at svare tilbage.

Tinder: Useriøst. Dog fin som "skal vi kneppe?" app, hvis man har udseendet med sig. Har et par venner som har stor succes med den. Den ene (han ser godt ud) jonglerer flere piger end han har tid til. Ser man middelmådig ud eller er overvægtig, så glem det (medmindre du er pige).

OKCupid: Langt mindre mængde danskere end dating.dk, og alligevel langt større chance for kontakt. Den bruges i alle lande og gør noget ganske smart med sin måde at føre folk sammen på. Udover at søge baseret på de sædvanlige ting såsom udseende, alder, lokation osv, så prøver de også at kvantificere folks personlighed. Der er en endeløs række af spørgsmål man kan besvare, og udfra hvor enige man er, så kan man sortere i søgeresultater udfra match procent. Spørgsmålene er indenfor alle emner såsom sex, etik, interesser, generel viden osv. Når man besøger en profil kan man også se hvad de har svaret til hver enkelt spørgsmål og eventuelle kommentarer de har til dem. Hver dag får man også tilsendt en mail med fem potentielle matches baseret på at de er i nærheden og har en høj match procent.

Der er diverse ting man kan betale for, som vil gøre en mere profileret i søgninger etc. men det eneste af semi-betydning som koster er at se hvem der "liker" ens profil. Hvis i begge liker hinanden, så er det gratis at blive ført sammen. Man kan skrive så tosset man vil til folk, uden at det koster en krone.

Indtil videre er det (for mig) langt mere brugbart end dating.dk (som jeg dog har høstet et par kærester fra i tidens løb). Jeg har fået langt mere respons, kvinder har endda af egen kraft selv kontaktet mig og der kommer besøgende på min profil hver dag som jeg ikke selv har besøgt i forvejen.

Det kan anbefales at skrive profiltekst på engelsk, da der er en del udvekslingsstudenter derinde. Og tilsyneladende samtlige philipinske au pairs i Danmark.
spectrespectreSkrevet 14/09-14 15:31 
Kan ikke huske hvad jeg specifikt skrev i første besked, men noget i stil med at hun virkede interessant og kommenterede på et eller andet hun havde skrevet i sin profil. Skrev til alle dem jeg fandt interessante og der var også et par stykker der skrev til mig først. Det var dog Ikke alle der svarede.

FB har også single grupper der arrangerer alt muligt.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
CamousCamousSkrevet 14/09-14 15:48 
Giver okcupid en chanse.

Min minimum krav til et dating site er at jeg kan se profil billeder uden at skulle betale.

Er heller ikke glad for dating.dks finte med at selv hvis du betaler kan em person der ikke gøre ikke se eller svare på dine beskeder.

Du kan dog ændre på det ved at betale 100kr ekstra hver måned, nice...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/09-14 15:52 
Camous>
Gamerdating ville nok blive til en værre omgang pølsefest. Den stakkels ene pige som vandrer derinde once in a blue moon vil nok drukne i en million desperate beskeder på 2 sekunder og løbe hurtigt væk skrigende.

Sandt. Men hvis man nu gjorde den en anelse bredere. Nørddating.dk ...eller noget.

Jeg er i hvert fald ved at brække mig i lårfede stråler, hver gang jeg ser en reklame for Partner Med Niveau. Jeg vil langt hellere have en profil på en side, der hedder noget a la Partner Med Et Realistisk Syn På Verden.
AV Intelligent Terminal
JmogJmogSkrevet 14/09-14 16:10 
Nørddating, stadig 90% mænd.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/09-14 16:12 
Jeg har også søgt i mange år, har haft et par dates hvor vi havde det ok sjov sammen, men kemien var der ikke lige helt. Jeg oplever at man skal have pengene i orden og en uddannelse, jeg har ingen af delene, har også oplevet et par gange de var helt vildt klar og søde, indtil det kom til hvad jeg laver. Det er så fleksjob pga af et hårdt liv jeg har haft. Lige nu tager jeg en pause, da der ikke ikke har været noget held i lang tid, er ellers på 5 forskellige sites og en af dem er en for handikappet og en med sindslidende. Jeg er ret large med piger, så det er sku ikke mig der er en kræsenpind :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
3of193of19Skrevet 14/09-14 16:31 
Scruff app og recon.com kan sagtens anbefales :)
CamousCamousSkrevet 14/09-14 17:22 
Godt nok har jeg høj udannelse, men det kommer nok ikke til at betyde noget i kvindeøjne når jeg slet ingen ambitioner har. Jeg har sagt siden jeg var ung at jeg altid vil være fattig. På alle de steder som jeg har haft arbejde i sin tid forholdte sig sådan at hvis de gav mig muligheden for at komme på arbejde halv så meget og få halveret min løn ville jeg sige ja uden omtanke.
PapandPapandSkrevet 14/09-14 17:25 
Camous, jeg tror det er vigtigt, at du starter med at tænke nøje over, hvad du egentlig kan tilbyde en kommende partner. Nu kan man nemt blive for dømmende ud fra et par udtalelser på et forum, men jeg studser eksempelvis over din situation for bolig. Du står til at blive kastet ud fra din lejlighed, da du ikke lige har fået tjekket og fulgt op på din post. Du er samtidig studerende, 35 år og spilsamler i ekstremerne. De færreste kvinder vil acceptere det som en samlet pakke, uanset om du har udseendet med dig eller ej.

Du bør have en form for plan med dit liv, så det er tydeligt for en kvinde, at du har en fremtid foran dig - det gælder i øvrigt også hvis du skal søge job. Du skal have styr på DIT liv, før du inviterer en anden indenfor. Har man ikke det, så kan man være registreret på nok så mange dating sites, uden at få noget som helst ud af det.

Jeg forstår at du har boet i udlandet en del år, så måske det kunne være noget at fokusere på, når du præsenterer sig selv? Jeg mener sagtens man kan være ærlig og fortælle at man har en stor kærlighed til spil, det tror jeg som sådan ikke afskrækker forfærdelig mange, men det er alligevel godt at have noget andet i sin tilværelse at kunne fortælle om.

Der findes i øvrigt langt flere nørdede kvinder derude end man lige skulle tro - det kan jeg bekræfte fra mine år med arbejde i en spilbutik. Så de fisk svømmer skam også i havet, selvom de nok er lidt halvsvære at finde. ;)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
JmogJmogSkrevet 14/09-14 17:46 
Camous>
På alle de steder som jeg har haft arbejde i sin tid forholdte sig sådan at hvis de gav mig muligheden for at komme på arbejde halv så meget og få halveret min løn ville jeg sige ja uden omtanke.

Det er en ualmindeligt dårlig holdning, som jeg kun kan fordømme.

...det betyder jo at du har råd til halvt så mange spil!
CamousCamousSkrevet 14/09-14 17:55, rettet 14/09-14 17:58 
Kvinder der kigger for langt forude er ude efter en far til deres fremtidige børn og det er slet ikke mig. Sådanne gammeldags kvinder skræmmer mig. I et så moderne land som dk må der være et par modern kvinde der værdsætter deres selvstændighed og liver i nuet.

Jeg leder efter en der nyder mit selskab så meget som jeg nyder deres, that is it. Mit primær motivation er at jeg keder mig.

Jmog>

Det er en ualmindeligt dårlig holdning, som jeg kun kan fordømme.

...det betyder jo at du har råd til halvt så mange spil!

Jeg kan live af næsten ingenting, derfor har jeg ingen problemer med at live af SU igen. Så har jeg også allerede de fleste af de spil jeg gerne vil have.
CamousCamousSkrevet 14/09-14 18:02 
By the way, okcupid er da godt nok ærkeamerinansk i nogle af de spørgsmål der bliver stillet igen og igen.

Man kan godt se at pot, våbenlove og religion er hot topics derover.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/09-14 18:13 
Find ud af hvor du er stærkes henne? Om det er hjælp fra en PC , eller uden i byen?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
CamousCamousSkrevet 14/09-14 18:42 
Byen duer ikke. Er ikke typen der kan gå op til og snakke til fremmede mennesker, specielt kvinder. Medmindre hun har en PC- Engine t-shirt på, altså.

Hvis jeg havde scorekarl generne vill jeg nok aldrig spilde tid med netdating.
--Skrevet 14/09-14 18:43 
Nu ved jeg ikke hvor gammel du er Camous, men med mindre du er -30, så giver det vel god mening, hvis kvinderne begynder at tænke børn, stabil fremtid m.m. :D

Når du skriver at den primære motivation er kedsomhed, tænker du så en bolleven, eller et fast forhold :D?

Uanset hvad, så nedton det nørdede aspekt, i hvert fald ind til de kender dig. At lægge ud med at fortælle at man som voksent menneske, bruger sin fritid på at spille Super Nintendo, vil i de flestes øjne fremstå useriøst :D

Når jeg præsenterer mig selv (fx i jobsituationer, m.m.) kan jeg godt fortælle, at jeg i min fritid, når der er tid til det, bruger en smule tid på at nørde lidt. Ville jeg starte emd at fortælle at mit soveværelse var fyldt med computerspil, ville jeg ikke blive taget seriøst :D
Spiller nu: Animal Soccer World
CamousCamousSkrevet 14/09-14 19:29, rettet 14/09-14 19:59 
Er klar over at kvinder omkring de 30 tænker på familie og sådanne ting og hvis jeg får indtryk af det fra deres profil så bladre jeg til den næste. Jeg gider ikke spilde folks tid.

Som sagt jeg leder efter en hvis selskab jeg nyder nu og her. Jeg er ikke typen der tænker for langt fremme. Jeg ved heller ikke helt hvad en bolleven er.

Hvis det er en kvinde som man har en fast aftale om uforpligtet sex med skal man nok have meget held på sin side for at finde og arrangere det.
JmogJmogSkrevet 14/09-14 19:46, rettet 14/09-14 19:47 
Kvinder der kigger for langt forude er ude efter en far til deres fremtidige børn

Det gør alle kvinder. Også dem der siger de ikke gør. Også dem der rent faktisk mener de ikke vil have børn. De leder stadig efter en der HVIS de ville have børn, ville være en god kandidat. En der virker seriøs, har styr på sit liv (=job/økonomi), en der får dem til at føle sig trygge og beskyttede. Biologisk programering - uhyre effektivt.

Det lyder helt klart som om det er en sex-og-hygge veninde du leder. Det er der bestemt ikke noget galt i. Uanset hvad vi bilder os selv ind, så er det hvad flertallet af alle mænd leder efter.
PapandPapandSkrevet 14/09-14 19:50 
Hvis det er tilfældet, så vil jeg i hvert fald ændre rådet til Tinder. Tag et billede hvor du ser skarp ud og fyr så ellers løs på "like" knappen.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
CamousCamousSkrevet 14/09-14 19:57 
Tog mig to dage, men kom igennem samtlige kvinder i en 20km radius på Tinder.

Nu må man bare vente på at der er bid.
WehnerWehnerSkrevet 14/09-14 20:01 
Eller udvide radius :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 14/09-14 20:02 
Husk at bruge et billede hvor du ikke smiler. Øger dine chancer med tyve-tredive procent som mand. Det får os åbenbart til at virke seriøse og mandige.

For kvinderne er det omvendt. En smilende pige får noget i retning af dobbelt så mange henvendelser som, hvis hun ikke smiler. I den mandlige psyke er kvindesmil lig med "hun vil have mig".
DunwichDunwichSkrevet 14/09-14 21:27 
Jmog: "Husk at bruge et billede hvor du ikke smiler."

Jeg har fået præcist det modsatte at vide - af en kvinde; Faktisk flere kvinder endda. De sagde, at jeg burde smile, fordi jeg havde et pænt smil.

Hvor har du hørt, at det øger mænds chancer med 20-30 %, hvis vi ikke smiler på billeder?
SumezSumezSkrevet 14/09-14 21:38 
Når jeg ser på internet dating i dag føler jeg en eller anden blanding af medfølelse og misundelse :P, i forhold til at jeg selv har været hooket op så længe at det aldrig har været en tilgangsvinkel der har været relevant for mig.

Det virker som et værre overfladisk kødmarked, og ikke nogen særlig rar måde at møde sin "udvalgte" på, især når man hører historierne herinde. Så jeg har ondt af folk der leder forgæves, men når det er den vej trenden går, er det forståeligt at man gør det.
Men samtidig virker det som en rigtig effektiv måde at få kontakter til mange potentielle partnere, og på den måde også folk man ellers aldrig ville have mulighed for at krydse veje med, især hvis begge er af den lidt mere nørdede og/eller indadvente type. Jeg hører hele tiden om folk der er på date via det der Tinder, og er en smule misundelig for hvor nemt det lader til at være.
Men så melder historien jo selvfølgelig heller ikke noget om hvor mange af de dates der bliver til noget. I sidste ende priser jeg mig bare lykkelig for at jeg er fundet sammen med den jeg er...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 14/09-14 21:42 
Dunwich>
Jmog: "Husk at bruge et billede hvor du ikke smiler."

Jeg har fået præcist det modsatte at vide - af en kvinde; Faktisk flere kvinder endda. De sagde, at jeg burde smile, fordi jeg havde et pænt smil.

Hvor har du hørt, at det øger mænds chancer med 20-30 %, hvis vi ikke smiler på billeder?

Det er rigtigt der er mange der siger det/skriver det på deres profiler, men studier (jeg kan desværre ikke huske hvor jeg læste det) hvor man viste 1000 mennesker hhv. smilende og usmilende billeder viste en klar tendens mod at kvinderne var til de seriøse/alvorlige mænd og mændene til de glade/søde kvinder.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/09-14 05:03 
Kvinder er næsten ligesom os andre mennesker engang imellem, så det kan være forskelligt hvad det er de vil have på et billede :D
millenniummillenniumSkrevet 15/09-14 07:25, rettet 15/09-14 09:08 
Jeg kender en pæn/almindelig gut der havde en dating-profil med almindeligt billede. Der var ikke så meget respons.

Så brugte han et portræt billede fra sit arbejde, som var taget af en ordenlig fotograf, og pludselig fik han henvendelser.

Just a tip :)

Jeg prøvede da Tinder appen, mest fordi den var hypet og jeg har en faglig interesse i alt social media som rør på sig. Kan godt se hvordan den skaber afhængighed med den hurtige hot-or-not interaktion. Men den blev hurtigt slettet. Indenfor et døgn fandt jeg afskillige kollegaer og veninder, og blev koblet sammen med en fraskilt kvinde der gerne ville ses. Så stoppede legen. :D
The medium is the message.
CamousCamousSkrevet 16/09-14 10:46 
Okcupid er en god koncept og den ville virke helt fantastisk hvis den havde mange, mange lokale medlemmer. Alas, jeg ser kun en lille håndfuld fra mit område så den fantastiske matchmaking system er intet værd.

Det burde være flere danske medlemmer dog fordi den er bedre lavet end alle de andre danske dating sites.
JmogJmogSkrevet 16/09-14 12:55 
Jeg bor i København, så det giver mening jeg har langt flere mulige matches. Men jeg kan godt mærke det er markant færre end dating.dk. Synd der ikke er så mange der har hørt om det, for det er langt bedre og i modsætning til dating.dk brugbart i sin gratis form. Betaler man ikke på dating.dk så er det kun et udstillingsvindue.
dchangdchangSkrevet 16/09-14 13:07 
Prøvede dating.dk for et dusin år siden, det førte en enkelt dame med sig primært til hyrdetimer og ellers ikke det vilde.

Er nu gift på tredje år, konen fandt jeg i byen for en 12 år siden. Og det har jeg vel gjort med 99% af damebekendtskaberne før jeg blev monogam. :-)

Flirt, øjenkontakt og lidt charme syntes jeg rakte langt i byen dengang, er det gået af mode?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
JmogJmogSkrevet 16/09-14 13:24 
Nok ikke, men nogen af os er ikke gå-i-byen-typerne :-). Når man hverken drikker, danser eller bryder sig om larmende menneskemængder, så sætter det sine begrænsninger.

Nu jeg tænker over det, har jeg aldrig haft en kæreste, jeg ikke mødte online. Giver mening.
SumezSumezSkrevet 16/09-14 13:26 
Jeg mødte også min kæreste online, dog ikke via dating services. Men hun mener vi har set på hinanden i byen forinden, og hun udmærket vidste hvem jeg var.

Jeg kan iøvrigt også skrive under på at det kan være rimelig begrænset hvor stort potentiale der er i et forhold baseret på hvem man møder i byen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 16/09-14 13:31, rettet 16/09-14 13:32 
Den gammeldags måde at møde kvindefolk på var aldrig noget jeg kunne finde ud af. For de fleste folk kommer det naturligt, men os andre må ty til andre midler.

Ved i hvad dk mangler? En af de der retro gaming conventions som de har i mange andre lande. Jeg læste at conbravo i Canada havde faktiske dating events man kunne deltage i. Nok det bedste sted at møde geeky girls er en stort public event som kun folk af sin egen type møder op til.
SumezSumezSkrevet 16/09-14 13:32, rettet 16/09-14 13:32 
Problemet er når alle folk af din egen type er mænd :D (- og man ikke er til mænd, selvfølgelig)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 16/09-14 13:33, rettet 16/09-14 13:39 
Her I dk måske, men over i NA er der altså mange piger der kommer til sådanne cons.

Hvorfor er danske kvinder også så kedelige?
SumezSumezSkrevet 16/09-14 13:36 
Der kommer faktisk en hel del piger nede i Chassis Arcade, så helt kedelige er de ikke. :)
(Men det er et lille miljø, med de samme usual suspects hver uge.)

Min kæreste er ikke spilnørdetypen, men har alligevel kunnet spille en masse forskellige spil med hende. Så længe de ikke er afvisende overfor konceptet, kan de fleste have det sjovt med at spille spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 16/09-14 13:38 
Du må starte til pottery, Camous ;)
j/k
CamousCamousSkrevet 16/09-14 13:40 
Needs explaining.
slk486slk486Skrevet 16/09-14 13:41, rettet 16/09-14 13:41 
Pottery class - lertøj. Ghost. Not serious.
j/k
67 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig