X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Netdating


Svar
CamousCamousSkrevet 14/09-14 13:20 
Er der andre her der har prøvet det?

De sidste 2 år har det spildet meget af min tid og penge uden at der er kommet noget ud af det overhovedet.
67 emne(r).
« < 1 2

Svar
CamousCamousSkrevet 16/09-14 13:53 
Men skal jeg ikke dø først så?
JmogJmogSkrevet 16/09-14 13:56 
Nej da. Det er mens han er i live at de har lersex.
Trydie76Trydie76Skrevet 16/09-14 14:39 
Min kone er afvisne for gaming...elsker henne men er pisse træls.
Men kan heller ikke forstille mig med en gamingpige, heller 1 som elsker at ryde op eller dyrke sport så hendes krop vil beholde de flotte former;).
Vis jeg vil date på internet ville jeg så sige ingenting om dating fordi jeg ved at 98% af kvinder ikke tænde på det og syntes det er ikke for voksne.
Men vil godt nok prøve at finde en som stå åben for min hobby;)
CamousCamousSkrevet 16/09-14 15:03 
Til trods for mit hobby er jeg i god form og træner tit. Man kan vel være heldig og finde en dame der også trodser stereotypen.

Jeg ser mange fit geeky girls i diverse con videoer på youtube, så som alt andet findes de. Problemet er bare at finde dem.
QQSkrevet 16/09-14 21:49 
Sumez>
Jeg kan iøvrigt også skrive under på at det kan være rimelig begrænset hvor stort potentiale der er i et forhold baseret på hvem man møder i byen.

Der er jeg så uenig. Kemi betyder alt. Det kan man naturligvis også finde online, men på fem minutter face to face er man ikke i tvivl, hvis der ikke er noget at komme efter. God gammeldags fysisk tiltrækning kommer man langt med.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SumezSumezSkrevet 16/09-14 22:02 
Det skulle nu på ingen måder udledes at online dating var det eneste alternativ. Tværtimod.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
vyssenvyssenSkrevet 17/09-14 14:53 
Det du vil, Camous, er vel at møde nye mennesker / potentielle partnere. Derudover vil du gerne have din sample til at ligge i den mere nørdede ende? Jeg foreslår at du starter til en sport. Gerne en lidt obskur en. Jeg tror noget ninjaagtig kampsport eller fægtning vil være et rigtig rigtig fornuftigt sted at begynde. Måske et aftenskolekursus i et eller andet semiobskurt også kunne være en ide?
ChronoChronoSkrevet 17/09-14 15:00 
http://www.polygon.com/2014/9/16/6266207/Get-into-the-swing-of-actual-longsword-fighting
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
slk486slk486Skrevet 17/09-14 15:01 
Så du mener at geeks går til Ninjitsu? :D
j/k
CamousCamousSkrevet 17/09-14 15:17 
Der er faktisk noget semi-interessant her i Aarhus og CPH hvad dates angår. Det hedder speed dating. Du kan finde det på seeqone.com

Det går ud på at op til 15 singler samles et sted hvor hver mand og kvinde får en 5 min "interview" med hinanden. Man har så en skema hvor man så kan krydse af om man kunne lide personen og om man mødes igen. Dem der arrangere dette evemt samler disse skemaer og vil så kontakte personer der valgte hinanden. Du kan så senere få at vide hvor mange krydsede dig af uden at vide hvem det var.

Det koster 200kr og bliver holdt ca. 1 gang om måneden. Jeg var med til den sidste og selvom ingen krydsede mig af så fik jeg mere ud af det end alle de dating sites som jeg har brugt. Jeg fik faktisk lov til at tale med en anden person ansigt til ansigt for once.

Selvom min chanse for et match er meget lavt så var det sjovt at gå til og jeg tror jeg dukker op til den næste. Eneste problem er hvis en anden dame fra før også dukker op for så vil interview nummer 2 nok være lidt akavet.
dchangdchangSkrevet 17/09-14 15:34 
Hvis du møder den samme dame igen så kan man vel altid grine af det?

"Nå du havde heller ikke held sidste gang?" :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
CamousCamousSkrevet 17/09-14 15:37 
Det, så 5 min af awkward silence.

Tror nu ikke at der er mange der går til det her event flere gange. De fleste prøver nok den ene gang for at se hvad det er.
HeroldHeroldSkrevet 17/09-14 15:39 
Der var brætspilsspeeddating, da Bastard Café havde åbent i Huset i Kbh i sommerferien :D De havde lidt problemer med at finde kvindelige deltagere dér, mens de på Roskilde Festival havde mange flere kvinder end mænd.

Moralen er: Tag på Roskilde Festival. Alkohol slipper den indre tøsenørd fri. Eller noget.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
vyssenvyssenSkrevet 17/09-14 15:48 
slk486>
Så du mener at geeks går til Ninjitsu? :D

Ja. Statistisk set. De ægte badasses er dem som har gået til MMA nogle år og har kampe. Det holder jeg på. Det og thaiboksning.

Men Camous. Hvis du støder på de samme til næste speeddate, så bed dem om at give dig nogle gode råd mht udseende, påklædning, attitude osv. Det kunne der sikkert komme meget godt ud af.
slk486slk486Skrevet 17/09-14 16:02, rettet 17/09-14 16:15 
Ja. Statistisk set. De ægte badasses er dem som har gået til MMA nogle år og har kampe. Det holder jeg på. Det og thaiboksning.

Ha ha, sikke noget sludder :D

Ægte badasses går til Capoeira og vinder derefter MMA kampe ved knockout på 20 sek.
j/k
vyssenvyssenSkrevet 17/09-14 16:05 
Agree to disagree. Men helt seriøst synes jeg Camous, og enhver i hans situation, bør melde sig i en sportsklub.
CamousCamousSkrevet 17/09-14 16:19, rettet 17/09-14 16:22 
Bede hvem om råd?

[edit]

Ah, du mener de samme kvinder.
67 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig