X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DayZ Standalone


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/09-14 17:31 
Nogle andre her inde der spiller DayZ Standalone, jeg er blevet helt vildt hooked på det her spil og syntes det mega sjov at spille og se andre spille, selv om det kun er i Alpha lige nu. Er stadigvæk kun lige ved at lære spillet. En fyr der er mega sjov at følge på Twich er Mr. Chow aka Blizzehd, han snakker som en fra South Park, griner tit af ham :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/09-14 18:59 
Så er 0.49 ude...

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
PapandPapandSkrevet 17/09-14 19:05 
Gutterne og jeg har rundet over 1000 timer i original mod'en, Epoc m.fl. I standalone er det bare blevet til 5-6 timer, for sikke da et kæmpe skridt baglæns. Jeg er ligeglad med 117 forskellige stykker beklædning og andet skrammel. Der må implementeres flere våben, køretøjer og eventuelt baser før det fanger min interesse.

Standalone er jo som Sims med zombier.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/09-14 19:12, rettet 17/09-14 19:18 
De skriver også dette er ikke DayZ du spiller de er kun i Alpha nu jo og de ved ikke endnu hvordan det færdige DayZ kommer til at blive. De er ikke så hurtige det vil jeg gerne indrømme. Jeg syntes stadigvæk det er sjovt og glæder mig til at prøve 0.49 om lidt.

Edit:
Hader Sims, så nej det er det ikke...

Edit 2:
Forstår godt nu hvad du mener skulle lige tænke lidt over den ;=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
PapandPapandSkrevet 17/09-14 19:24 
Jeg er helt med på at det er en tidlig version, det har det været i knap et år nu, og man forventer yderligere minimum 2 år før der findes et færdigt produkt. Spillet i dets nuværende form er et stort spring baglæns i forhold til mod'en, så derfor har jeg ikke brugt yderligere tid på det. Måske det ændres, når køretøjer kommer på banen.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KroeboCopKroeboCopSkrevet 25/10-14 20:24, rettet 03/12-14 15:43 
Hvad er en Scripter i Dayz, er det det samme som en Hacker?

Edit:
Har fundet ud af hvad det er...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/12-14 15:50 
Nu er der kommet den første truck og kanibalisme i 0.51 updaten. Jeg ville ønske det snart kom til PS4, men det er vist først engang i 2016. Overvejer lidt at købe en PS4 pga af det, så slipper jeg for at bruge en formue på hardware til min PC, da jeg mangler et bedre grafikkort og CPU. Jeg slipper også for scripters, der der virkeligt kan ødelægge det hele for en. Det kan også være til den tid at de ting jeg skal bruge for at kunne køre spillet optimalt ikke er så dyre når spillet er færdigt.
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig