X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resident Evil Revelations 2


Svar
Per SPer SSkrevet 01/09-14 16:17, rettet 01/09-14 16:17 
Pressetekst:

As part of today's Sony Computer Entertainment event in Japan, Capcom showcased content from its popular Resident Evil survival horror franchise. The first trailer debuted for the definitive version of the critically acclaimed masterpiece Residenst Evil. The game is set for release on PS4, PS3, Xbox, Xbox 360 and PC in early 2015.

Also at the event, Capcom u... Se hele indlægget


Resident Evil Revelations 2 - Concept Teaser
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
73 emne(r).
1 2 > »

Svar
Per SPer SSkrevet 01/09-14 16:17, rettet 01/09-14 16:17 
Pressetekst:

As part of today's Sony Computer Entertainment event in Japan, Capcom showcased content from its popular Resident Evil survival horror franchise. The first trailer debuted for the definitive version of the critically acclaimed masterpiece Residenst Evil. The game is set for release on PS4, PS3, Xbox, Xbox 360 and PC in early 2015.

Also at the event, Capcom unveiled Resident Evil Revelations 2. The title is planned for release in early 2015 on PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360 and PC. More information and official details for Resident Evil Revelations 2 will be available in the near future so please stay tuned.

Resident Evil Revelations 2 - Concept Teaser
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SonicSonicSkrevet 01/09-14 16:49 
Come to me.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/09-14 02:03, rettet 09/09-14 02:05 
Det er kommet ud at man spiller som Claire Redfield og moira burtons. .... det er rigtig...barry's datter :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
CamousCamousSkrevet 09/09-14 08:12 
Jeg håber at hun har fuldskæg.
SofticeAllanSofticeAllanSkrevet 09/09-14 14:25 
Jeg håber hun "Knows what it is" i modsætning til Barry :-)

http://www.youtube.com/watch?v=-YZJGVbUbec
Spiller nu: Mario & Luigi: Dream Te...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/09-14 17:07 
Her er nogen screens og billeder. Desværre ingen fuldskæg på Moira :)

http://www.capcom-unity.com/brelston/blog/2014/09/10/screens-art-and-details-for-resident-evil-revelations-2
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/09-14 17:17 
Tak for link!
Glæder til at høre mere om barry.... de må smide lidt historie om ham ind i spillet ?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/09-14 17:23 
vent vent vent......

Betyder dette at de smider spillet up i episoder som the walking dead spillet?.... at hvis jeg vil ha hele spillet i fysisk form? så skal man vente ? :(

If you recall, the original Revelations told its story with chapters divided into TV-like episodes (even featuring "Previously in Resident Evil Revelations" bumpers). This storytelling technique continues in Revelations 2, which will debut as four weekly downloadable episodes and then as a physical disc once the saga has unfolded.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/09-14 17:33 
Fuck da det :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/09-14 17:37 
Ud over det med episoderne er det intressant at det kun koster 25$. Det er selvfølgelig heller ikke et AAA mainline spil, men interessant at se at de store firmaer også kigger på hvilke priser der er "fornuftige" frem for at kræve 60$ hver gang.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/09-14 17:46 
Jeg synes bare det er træls at man så skal vente. Hvis det bliver godt :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 10/09-14 17:50, rettet 10/09-14 17:51 
I Revelations var de afsnit de beskriver nok noget andet end periodiske dlc'er. Det var mere måden historien blev fortalt på, altså som i afsnit. Jeg mener heller ikke Revelations kostede fuld pris da det kom? Hvis Capcom smadrer det med periodiske episoder eller deslignende, græder jeg snot.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/09-14 17:53 
På 3DS gjorde det, men vidst ikke PS3/360/Wii U, nej :)

Jeg har ikke de store forhåbninger nu hvor de annoncerede co-op og AI-partner i single player. Jeg tænker at det nok højst bliver lige så godt som Residente Vil 5, så bliver jeg nok ikke skuffet. Det første Revelations synes jeg var et møgringe spil, så jeg håber de opper sig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 10/09-14 18:22 
Jeg syntes tværtimod at Revelations tog det lidt tilbage to the roots, sammenlignet med 4, 5, og 6.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/09-14 20:37, rettet 10/09-14 20:38 
Jo det er jeg til dels enig i (5 og 6), jeg synes ikke Revelations er mere true mod den oprindelige serie end 4'eren er. Derfor havde jeg også glædet mig vanvittigt til Revelations og købte det på launch til PS3. Men jeg kunne virkelig ikke lide det. Det var bare en dum generisk 3rd person shooter, med en dårlig historie og forfærdelige personer (de to soldater man følger). Episode inddelingen "previously on Residente Vil Revelations" var med til at ødelægge det flow spillet nu havde. Så det lover ikke godt for toeren :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 10/09-14 22:06 
Well, ser ud til at Capcom bare ikke kan finde ud af noget som helst mere. Fuck this shit! Lortefirma.
http://www.joystiq.com/2014/09/10/resident-evil-revelations-2-to-debut-in-four-weekly-episodes/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 11/09-14 00:41 
Venter bare på disken. Så er den ikke længere :)
j/k
SonicSonicSkrevet 11/09-14 06:09 
Jeg mister sgu lysten til at støtte de fjolser for at være ærlig. Crapcom.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 11/09-14 09:29 
Er det bare valget om at udgive spillet episodisk, du vælger at tolke som "de kan ikke finde ud af noget"?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 11/09-14 09:39, rettet 11/09-14 09:40 
Jeg forstår slet ikke det er et problem, andet end det er lidt trælst at vente på den fysiske udgave. Man kan endda snige sig ind på en enkelt episode og se om det er noget man gider.
j/k
SumezSumezSkrevet 11/09-14 09:41 
Jeg bryder mig heller ikke om formen, men det er rent subjektivt, og der er vel en grund til at de har taget det valg, og der er langt værre distributionsformer de kunne være forfaldet til, f.eks. F2P.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 11/09-14 09:44, rettet 11/09-14 09:51 
Det er den "moderne" måde at gøre det på :) I dette tilfælde trækker det ikke engang noget fra os, der ikke underkaster os episoder/digitalt og hellere vil have den fysiske. Jeg synes endda det er en god ide, fordi det potentielt kan blive mere serielt, som virker så godt for Telltale. Det paradoksale er så, at Netflix gør lige præcist det modsatte med deres TV serier :)
j/k
Per SPer SSkrevet 11/09-14 10:00, rettet 11/09-14 10:03 
Pressetekst med info om retail version:

Last week Capcom confirmed Resident Evil Revelations 2 is in development for the PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360 and PC. Resident Evil Revelations 2 will be available across Europe and North America in Early 2015.

Evolving the episodic chapter set-up of the original Resident Evil Revelations, Resident Evil Revelations 2 will initially release as a weekly series of episodic downloads. Each of the four episodes features hours of terrifying gameplay ending with dramatic cliff-hangers that leave players fully engrossed and anticipating the next twist in the gripping horror story.

A digital download option of the Complete Season will also be available to ensure fans can get each episode as it rolls out, and a retail disc version will arrive following the final episode. Both the disc version and Complete Season will include additional game content, which will be detailed in the coming weeks and months. With the variety of options available, Resident Evil fans will have more choices available to them than ever before.

- Weekly episodic download, 4 individual episodes, €5.99 per episode

- Complete Season, All 4 individual episodes plus additional game content* – details released shortly, €24.99

- Full retail disc version, All 4 individual episodes plus additional game content* – details released shortly

*Retail disc version includes further gameplay content in addition to the content included in the Complete Season

The beginning of the Resident Evil Revelations 2 tale sees fan favourite Claire Redfield make a dramatic return to the horrors that haunted her in the past. Survivor of the Raccoon City incident depicted in previous Resident Evil games, Claire now works for the anti-bioterrorism organisation Terra Save. Moira Burton, new recruit and daughter of Resident Evil legend Barry Burton, is attending her welcome party for Terra Save when unknown armed forces storm the office. Claire and Moira are knocked unconscious and awaken later to find themselves in a dark and abandoned detention facility. Working together, they must find out who took them and to what sinister end.

With the terrifying Afflicted enemies waiting around every dark corner, players will need to use their ammo and weapon supply wisely, in classic survival horror style. Will Claire and Moira make it out alive and discover what’s led to them being taken to this remote island? Who else will they come across? A story of twists and turns will have players guessing the next step at every turn.

Fans will be able to share in the experience participate in the weekly conversation around the drama when it releases early next year. Capcom will be releasing details on how fans can join in and start speculation on the horror event of the season soon. Keep your eyes on the Resident Evil Facebook page and the official website www.residentevil.com for all of the series chatter as it happens.

In addition to the episodic story mode, Resident Evil Revelations 2 will have additional play modes. More details will be revealed at a later date.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/09-14 10:27 
Ny video
https://youtube.com/watch?v=bDIxSsPD0OE
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/09-14 10:51 
slk486>
Det er den "moderne" måde at gøre det på :) I dette tilfælde trækker det ikke engang noget fra os, der ikke underkaster os episoder/digitalt og hellere vil have den fysiske.

Som skrevet ovenover så er jeg ikke enig i dette. Episode inddelingen i det forrige spil ødelagde flowet. Det er også virkelig uheldigt hvis man prøver at gå tilbage til series rødder, som var puzzle solving og backtracking, men vælger at inddele det episodisk. Det skriger langt væk at det her bliver noget lineært shit :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 11/09-14 11:02 
Det er en meget god pointe.
Men var RE4 ikke "lineært shit"? Det er ikke ligefrem seriens rødder, men jeg mindes det er blevet omtalt i positive vendinger ved flere lejligheder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/09-14 11:10, rettet 11/09-14 11:13 
Jo der var ikke super meget backtracking i RV4. Det var bare et rigtig godt spil :)

Jeg tvivler på at de kan opnå noget lignende med RVR2, når de nu insisterer på AI partner og co-op, så vil opbygningen nok blive meget anderledes.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 11/09-14 11:14, rettet 11/09-14 11:20 
Konsolkongen>
Som skrevet ovenover så er jeg ikke enig i dette. Episode inddelingen i det forrige spil ødelagde flowet. Det er også virkelig uheldigt hvis man prøver at gå tilbage til series rødder, som var puzzle solving og backtracking, men vælger at inddele det episodisk. Det skriger langt væk at det her bliver noget lineært shit :(

Det er også en fair kritik af spillet, men når nu Revelations afstikkerne er sådan, giver det vel fint mening at udgive det periodisk? Som sidenote er alle de gamle spil altså også indelt i afsnit, med cutscenes imellem...

Konsolkongen>
Jo der var ikke super meget backtracking i RV4. Det var bare et rigtig godt spil :)

Jeg husker slet ikke noget?
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/09-14 13:23 
Jeg er ikke sikker på jeg forstår dig? Så er alle spil med historie og cutscenes jo inddelt i afsnit. Det er ikke det jeg mener her. Her er der direkte pause mellem hver episode med et tilbageblik når man starter næste. Sådan er det ikke i de gamle Resident Evil.

Det ærger mig at Capcom snakker om at få serien tilbage til rødderne, men den startede åbenbart ved Residente Vil 5 i følge dem :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 11/09-14 13:32, rettet 11/09-14 13:33 
Jeg siger bare at det netop er en kritik af den præmisse, de har etableret Revelations serien, som passer godt til episodisk release. Vi skal nok kigge andetsteds efter en Zero - Veronica oplevelse, men måske kan det bære hovedserien i den rigtige retning. Det kan næsten kun blive bedre end RE6 - bortset fra Leon's del, der var rimelig cool.

Jeg er nok bare lidt overrasket over at folk forventer noget andet end en Revelations 2 :)
j/k
SumezSumezSkrevet 11/09-14 13:34 
Resident Evil er totalt det nye Sonic. Hver gang der annonceres et nyt spil snakker folk om hvor meget de håber på et klassisk RE spil, og bliver lige forargede når det nye spil så udkommer og prøver på alt muligt nyt, med undtagelse af et mindretal som går i denial i forsøget på at acceptere det nye. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/09-14 13:37 
Jeg blev først rigtig interesseret i RE fra 4 og frem, så jeg er en del af problemet. Jeg syntes kun de er blevet bedre og bedre :D
slk486slk486Skrevet 11/09-14 13:42 
^ Du er hermed slettet fra min XBone venneliste... Hvis det ikke tog en halv time at komme ind på den.
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/09-14 13:50 
Haha :D

Du har mig også på PSN.
slk486slk486Skrevet 11/09-14 13:52 
Ja ja, men SÅ meget svier det heller ikke :D
j/k
SonicSonicSkrevet 11/09-14 14:04 
Jeg er meget enig i hvad Konsolkongen skriver. Resident Evil i ugentlige episoder er bare ikke holdbart. Og jeg forstår ikke mange mener det er et fedt koncept. Jeg fatter heller ikke hvad Crapcom får ud af det. Gør de det, fordi de tror at det er det vesten vil have? Gør de det for at tjene flere penge? Eller gør de det, fordi de ikke aner hvad de laver mere?

Resident Evil Revelations 2
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 11/09-14 14:10, rettet 11/09-14 14:10 
Nemli, det sidste. Andre spørgsmål? ;)
SonicSonicSkrevet 11/09-14 14:17 
Ja, hvordan hjælper man dem på rette spor igen, så vi kan få nogle gode Resident Evil spil igen? :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/09-14 14:17 
Capcom er på vej ned hvor Sega var for fem år siden. Og der hvor Konami stadig hænger ud. Foruden Street Fighter så er Capcom-navnet slet ikke lig kvalitet som det var i 90'erne. Håber de får arbejdet sig op ad det hul de graver, hurtigere end Sega gjorde (og stadig ikke er helt ude af).
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 11/09-14 15:06, rettet 11/09-14 15:07 
For ikke at nævne 80'erne. Det er utroligt at firmaer der har så stor historisk betydning indenfor branchen kan formå stadig at være store i dag, uden at have noget som helst at gøre med den strøm af kvalitet der har gjort dem til det de er. Det gælder både Capcom, Konami og Namco. Jeg tror næsten Nintendo er nogen af de eneste fra den tid der stadig laver noget der minder om spil.

Og RIP Taito - Space Invaders kunne ikke trække dem ligeså langt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 11/09-14 17:02 
Brain drain. Alt Capcoms talent er i Platinum Games, Tango Games og diverse andre steder. Samme for Konami og Square Enix klarer sig ikke så godt på den front.

En firma er jo ingenting uden sin ansatte.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/09-14 17:22, rettet 11/09-14 17:22 
Til gengæld er Tecmo Koei still rolling!
Capcom og Konami må bare indse at de også bør fokusere på at lave niché spil i stedet for at prøve at få de Call of Duty penge.
SonicSonicSkrevet 11/09-14 17:37 
Crapcom burde nok bare fokusere på at stjæle penge fra børn i Smurf Village. Det er da efterhånden det eneste de sådanne rigtigt kan :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 11/09-14 21:59 
Konsolkongen>hurtigere end Sega gjorde (og stadig ikke er helt ude af).

De er da dårligt begyndt? Sonic har de haft mild success med, men det er vist det eneste Sega, der er tilbage. Hvor er Sega Rally, Outrun, Golden Axe... Sega BlueSkies?
j/k
slk486slk486Skrevet 11/09-14 22:00 
Sonic>
Crapcom burde nok bare fokusere på at stjæle penge fra børn i Smurf Village. Det er da efterhånden det eneste de sådanne rigtigt kan :P

Det prøvede de da vist med noget SF dlc? Gik dem vist ikke så godt :D
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/09-14 23:34 
slk486>
Konsolkongen>hurtigere end Sega gjorde (og stadig ikke er helt ude af).

De er da dårligt begyndt? Sonic har de haft mild success med, men det er vist det eneste Sega, der er tilbage. Hvor er Sega Rally, Outrun, Golden Axe... Sega BlueSkies?

Så du vælger fuldstændig at ignorere titler som Valkyria Chronicles, hele Yakuza-serien, Binary Domain, Virtua Fighter 4 og 5, Phantasy Star Universe, Phantasy Star 0, Sonic Generations, Sonic Lost World og Sonic All-Stars Racing-serien. Javel ja... :)

...Og så har jeg vidst ikke engang fået det hele med. Nogle af disse deler måske vandende, men alle titler jeg mener har været forrygende underholdning og flere af dem blandt de allerbedste spil i sidste generation. Også selvom nogle af dem udkom i Segas allerværste periode hvor 9/10 spil de udgav var ren lort.

Sega Rally og Golden Axe har begge fået reboots på sidste generation (GA vidst ret elendigt), og OutRun fik en reboot, i forrige generation, i Segas værste periode, og det endte med at blive et af verdens bedste arcade-racere. At de prøver med nye IP'er ser jeg som noget positivt. Gud forbyde at alle firmaer var som Nintendo og vi kun så de samme fire-fem IP'er hele tiden.

Derudover har de også stået for udgivelse af bla. Bayonetta, Vanquish og Resonance of Fate som også var fantastiske spil.

Ja de er stadig en skygge af dem selv, men at afskrive Sega som et firma der kun har Sonic tilbage synes jeg er dumt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/09-14 00:23 
SEGA havde virkelig brug for at Aliens og Total War blev et hit, men Gearbox stjal deres penge til Colonial Marines og Total War 2 er vidst bare nederen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/09-14 01:36 
Ye, fucking Gearbox. Deres eneste bedrift er vidst Borderlands. Og de spil er nu gjort ligegyldige efter Destiny udkom. Gearbox måtte gerne dreje nøglen om for min skyld så de ikke kan fucke flere store titler op.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 12/09-14 06:46 
Jeg syntes lige du skal tage det roligt med at bruge Destiny som noget, der fejer noget andet af banen ;) Alt er vist ikke lyserødt med den titel. But we get your point :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 12/09-14 07:08, rettet 12/09-14 07:11 
Enig. Har ikke gennemført Destiny endnu men det fejer ikke Borderlands af banen, der er rigeligt plads til den serie i fremtiden. Meget forskellige spil trods alt.
73 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig