X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Resident Evil Revelations 2


Reply
Per SPer SSkrevet 01/09-14 16:17, rettet 01/09-14 16:17 
Pressetekst:

As part of today's Sony Computer Entertainment event in Japan, Capcom showcased content from its popular Resident Evil survival horror franchise. The first trailer debuted for the definitive version of the critically acclaimed masterpiece Residenst Evil. The game is set for release on PS4, PS3, Xbox, Xbox 360 and PC in early 2015.

Also at ... Se hele indlægget


Resident Evil Revelations 2 - Concept Teaser
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
73 topic(s).
« < 1 2

Reply
slk486slk486Skrevet 12/09-14 08:54, rettet 12/09-14 08:56 
Konsolkongen>
Så du vælger fuldstændig at ignorere titler som Valkyria Chronicles, hele Yakuza-serien, Binary Domain, Virtua Fighter 4 og 5, Phantasy Star Universe, Phantasy Star 0, Sonic Generations, Sonic Lost World og Sonic All-Stars Racing-serien. Javel ja... :)

Ha ha, ja :)

Titler ikke udviklet af Sega tæller ikke, derfor tog jeg ikke All-Stars Racing med, men det er jo egentlig rimelig klassisk Sega alligevel. Valkyria havde jeg lige glemt var udviklet af Sega og det samme med Yakuza teams titler.
Virtua Fighter er en del år siden og det samme med Sega Rally. Golden Axe var ikke Sega udviklet.

Bayonetta, Vanquish osv. tæller som sagt ikke ;)

Jeg har ikke afskrevet dem, men af klassisk Sega er det da stadig kun Sonic, der er fremme nu. Kom med nogle Yu Suzuki titler, der ikke har Shen i navnet.

Og for fanden, hvor vil jeg gerne have noget mere med CANVAS Engine! :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 12/09-14 09:00 
Sega misvedligeholder deres franchises som få andre i industrien, i betragtning af hvor meget de har at trække på. Jeg er glad for Yakuza serien (når de altså dukker op i vesten, grr!) og All-Star Racing spillene. Men så der vist ikke så meget at komme efter for tiden.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/09-14 10:05, rettet 12/09-14 10:06 
Well, jeg havde det langt sjovere med beta'en af det spil, end jeg havde med de to fulde Borderlands :) Det hænger selvfølgelig også sammen med at jeg slet ikke kan fordrage de skabede figurer i BL og den forfærdelige forcerede humor. Skyderiet er jo okay, omend meget ensformigt.

Edit: Åh P:R...
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 12/09-14 10:07, rettet 12/09-14 10:10 
^ Enig. Borderlands er især røvsygt i single og humoren er forceret. Sjovt nok i multi - i mangel af bedre.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 12/09-14 10:18, rettet 12/09-14 10:49 
Hellere det end Peter Dinklage efter en overdosis valium :D

Det skal ikke lyde som om jeg syntes Destiny er ringe, langt fra for det spiller godt, men man skal lede længe efter noget der har tørrere karakterer, og den smule humor Ghost har fremvist (ind til videre) er faldet helt til jorden.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/09-14 10:51, rettet 12/09-14 10:51 
Beano>
Sega misvedligeholder deres franchises som få andre i industrien, i betragtning af hvor meget de har at trække på. Jeg er glad for Yakuza serien (når de altså dukker op i vesten, grr!) og All-Star Racing spillene. Men så der vist ikke så meget at komme efter for tiden.

Nej, "for tiden" er jeg skam helt enig med dig i at der ikke sker ret meget uden for Japan. Det var bare slk486s udtale jeg forstod som om Sega ikke havde oppet sig overhovedet siden deres allerværste periode (kort efter Dreamcast døde). Det synes jeg jo slet ikke er sandt. Capcom har vel egentlig kun deres fighters og Monster Hunter (bryder jeg mig personligt ikke meget om) tilbage? Måske også Dead Rising, men da toeren var dårlig vil jeg nødig tage den med før jeg har prøvet 3'eren.
Resten af deres serier, Residente Vil inkl., er de ved at køre fuldstændig i jorden.

Slk486> Jeg nævner de spil hvor Sega var udgiver fordi jeg ikke synes det var uden relevans at de trods alt har udgivet så gode spil. Jeg snakker ikke Sega generelt, men Sega vs Capcom. Såfremt listen her er korrekt, så udgiver Capcom ikke rigtig noget spændende:
http://www.playright.dk/info/firma/capcom

Ingen hate på Capcom, for jeg håber eddermaneme at de kommer tilbage...

Beano>
Hellere det end Peter Dinklage efter en overdosis valium :D

Hellere ingen humor end Borderlands humor :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 12/09-14 11:11 
Det var bare slk486s udtale jeg forstod som om Sega ikke havde oppet sig overhovedet siden deres allerværste periode (kort efter Dreamcast døde)

Den periode var jeg slet ikke med i - jeg taler om at de slet ikke er på den højde de var op til 2000.

I bund og grund tror jeg vi er enige, så resten er bare fordi vi taler forbi hinanden :)
j/k
Per SPer SSkrevet 13/09-14 11:33 
Pressetekst, lettere trimmet med beskrivelse af handlingsforløbet:

(nyheden er dateret d. 10-9, men er først sendt ud af Capcom selv d. 12-9)

Evolving the episodic chapter set-up of the original Resident Evil Revelations, Resident Evil Revelations 2 will initially release as a weekly series of episodic downloads. Each of the four episodes features hours of gameplay ending with cliff-hangers that leave players anticipating the next twist in the horror story.

A digital download option of the Complete Season will also be available to ensure fans can get each episode as it rolls out, and a retail disc version will arrive following the final episode. Both the disc version and Complete Season will include additional game content, which will be detailed in the coming weeks and months. With the variety of options available, Resident Evil fans will have more choices available to them than ever before.

- Weekly episodic download = 4 individual episodes = EUR 5.99 per episode
- Complete Season = All 4 individual episodes plus additional game content - details released shortly = EUR 24.99
- Full retail disc version = All 4 individual episodes plus additional game content* - details released shortly = TBA
*Retail disc version includes further gameplay content in addition to the content included in the Complete Season

The beginning of the Resident Evil Revelations 2 tale sees fan favourite Claire Redfield make a dramatic return to the horrors that haunted her in the past. Survivor of the Raccoon City incident depicted in previous Resident Evil games, Claire now works for the anti-bioterrorism organisation Terra Save. Moira Burton, new recruit and daughter of Resident Evil legend Barry Burton, is attending her welcome party for Terra Save when unknown armed forces storm the office.

Claire and Moira are knocked unconscious and awaken later to find themselves in a dark and abandoned detention facility. Working together, they must find out who took them and to what sinister end. With the terrifying Afflicted enemies waiting around every dark corner, players will need to use their ammo and weapon supply wisely, in classic survival horror style.

Will Claire and Moira make it out alive and discover what's led to them being taken to this remote island? Who else will they come across? A story of twists and turns will have players guessing the next step at every turn.

Fans will be able to share in the experience and participate in the weekly conversation around the drama when it releases early next year. Capcom will be releasing details on how fans can join in and start speculation on the horror event of the season soon. Keep your eyes on the Resident Evil Facebook page and the official website www.residentevil.com for all of the series chatter as it happens.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
CamousCamousSkrevet 13/09-14 11:56 
Nu må jeg snart tage mig sammen og finde en kopi af den originale revelations på 3DS. Var ikke vild med demoen back in the day, men vil gerne give den endnu en chanse.

Det er fandme ringe af Nintendo at sætte regionlås på 3DS.

Der er mange spil jeg gerne vil have til den men gider ikke gå igennem post.dks import cirkus.
slk486slk486Skrevet 13/09-14 13:28 
Revelations er bedre spillet på PS3.
j/k
CamousCamousSkrevet 14/09-14 13:58 
Jeg vil have den originale 3DS version. Det jeg spillede af den via demoen var ikke noget jeg gider spille på en PS3.
HankyHankySkrevet 14/09-14 14:10 
Jeg kan også bedre lide den håndholdte udgave :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Per SPer SSkrevet 14/09-14 14:14 
Det er set i Fona til en 50.-
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
CamousCamousSkrevet 14/09-14 14:17 
Min 3DS er desværre ikke fra denne region.
SonicSonicSkrevet 18/09-14 08:42 
Apropos alt det snak med Sega og Capcom, se lige det her.

Resident Evil Revelations 2


Sonic x Monster Hunter 4G
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/09-14 09:43, rettet 18/09-14 10:06 
Her er en længere version af den dér Concept trailer

http://youtu.be/X_7WaFvqSeU
SumezSumezSkrevet 18/09-14 09:55 
Tror du er kommet til at rette det forkerte videolink :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/09-14 10:06 
Rettet tilbage igen
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/09-14 10:10 
Hende der står med ryggen til i baggrunden ligner Moira, så det må næsten være Barry hun snakker med

Resident Evil Revelations 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/09-14 10:18 
Bemærk også catering fra Jill's Sandwiches i forgrunden. :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/09-14 10:39 
Sonic>
Apropos alt det snak med Sega og Capcom, se lige det her.
...

Klart bedre design end Sonic Boom :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 18/09-14 10:46, rettet 18/09-14 11:35 
Darkbeat>
Hende der står med ryggen til i baggrunden ligner Moira, så det må næsten være Barry hun snakker med

Hende i midten er det fra 0? Kan ikke huske hvad hun hedder - Rebecca?.
j/k
SonicSonicSkrevet 18/09-14 11:09 
Parental Advisory: Explicit Lyrics
73 topic(s).
« < 1 2

Login for at besvare
Username
Password
Remember me