X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rise of the Tomb Raider


Svar
OlimarOlimarSkrevet 12/08-14 15:01, rettet 12/08-14 15:02 
Lige annonceret til Xbox på Gamescon

http://tombraider.tumblr.com/post/94529480860/rise-of-the-tomb-raider-update


Ingen Pc/ps4/Wiiu version

Troede det var en timed exk... Se hele indlægget
153 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
millenniummillenniumSkrevet 12/08-15 06:48 
Night of the Tomb Raider....

Uhh lyder faktisk mere som en erotic flick.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 12/08-15 07:58 
Jeg tror også bare de går tilbage til "Tomb Raider" igen for det næste spil - det må være på tide.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 12/08-15 09:25 
Ellers så kommer der en ny Brand Manager, der kommer med en genial ide...

"Let's call it ... The Tomb Raider".
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 12/08-15 09:28 
Eller tidligere Capcom Brand Manager: Tomb Raider Zerø.
SumezSumezSkrevet 12/08-15 10:00 
millennium>
Ellers så kommer der en ny Brand Manager, der kommer med en genial ide...

Det er jo stort set det de gør med det her spil. :P Første gang jeg nogensinde har hørt Lara Croft omtalt som "the" Tomb Raider XD
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 12/08-15 10:38, rettet 12/08-15 10:39 
Eller tidligere Street Fighter Brand Manager...

Ultra Super Tomb Raider II Alpha Turbo: Console Edition.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 12/08-15 11:50 
Jeg venter stadig på den irske variant Tom Braider.
Bede-xBede-xSkrevet 08/10-15 18:41, rettet 08/10-15 18:46 
Spillets microtransaction består bla. af kort der kan give forskellige bonusser og som købes i tilfældige booster packs i stil med Magic the Gathering:

Xbox timed-exclusive Rise of the Tomb Raider includes microtransactions for blind packs of game-modifying cards.

Expedition Cards are used in modes outside of the main campaign to select new aesthetic options such as costumes or a Big Head Mode, as well as gameplay-changing items such as better armour or perks.

For example, one card gives you higher bullet resistance, while another lets you bandage yourself without using resources.

Rise of the Tomb Raider is set to include a Score Attack mode, where gameplay is all about chaining together attacks and movements to keep building a score multiplier.

Then there's Remnant Resistance, where you can replay Hub areas with Expedition Card modifiers and a choice of objectives and enemies. Beating your version of the mission then lets you challenge friends to try it too, and best your score.

Expedition Card packs are bought with credits, which can be earned in-game. Or you can also buy the packs separately with real-world currency.

Packs contain common cards, which can be used a single time, and foil cards, which can be used repeatedly.
300 cards will be available when the game launches on 10th November and more will be added over the following four months.

http://www.eurogamer.net/articles/2015-10-08-rise-of-the-tomb-raider-microtransactions-detailed
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/07-16 16:40 
For at fejre 20-års Jubilæet kommer Rise of the Tomb Raider til PS4 til Oktober

http://www.superherohype.com/news/378489-rise-of-the-tomb-raider-playstation-4-edition-revealed#/slide/1

Der vil være en masse nye ting i denne version:

*Award-winning Rise of the Tomb Raider
*Brutal new “Extreme Survivor” difficulty mode (no checkpoints)
*“Blood Ties” & “Lara’s Nightmare” premium DLC
*Co-op support for “Endurance Mode”, challenging players to survive extreme conditions with a friend
*Re-envisioned cold-weather outfit and weapon for Lara inspired by Tomb Raider III
*Classic Lara card pack which will allow fans to play “Expedition Modes” using one of several classic Lara models
*All existing DLC including “Baba Yaga: The Temple of the Witch” and “Cold Darkness Awakened”, 12 outfits, 7 weapons, 35 Expedition Cards, and more
*Support for PlayStation VR that challenges players to unlock the mysteries of Croft Manor in first person

Gad vide om det PlayStation VR support betyder at man kan spille det ligesom Jurassic Park: Trespasser? :D

Rise of the Tomb Raider

...et innovativt og klassisk Heads Up Display!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/07-16 16:42 
For at fejre 20-års Jubilæet kommer Rise of the Tomb Raider til PS4 til Oktober

http://www.superherohype.com/news/378489-rise-of-the-tomb-raider-playstation-4-edition-revealed#/slide/1

Der vil være en masse nye ting i denne version:

*Award-winning Rise of the Tomb Raider
*Brutal new “Extreme Survivor” difficulty mode (no checkpoints)
*“Blood Ties” & “Lara’s Nightmare” premium DLC
*Co-op support for “Endurance Mode”, challenging players to survive extreme conditions with a friend
*Re-envisioned cold-weather outfit and weapon for Lara inspired by Tomb Raider III
*Classic Lara card pack which will allow fans to play “Expedition Modes” using one of several classic Lara models
*All existing DLC including “Baba Yaga: The Temple of the Witch” and “Cold Darkness Awakened”, 12 outfits, 7 weapons, 35 Expedition Cards, and more
*Support for PlayStation VR that challenges players to unlock the mysteries of Croft Manor in first person

Gad vide om det PlayStation VR support betyder at man kan spille det ligesom Jurassic Park: Trespasser? :D

Rise of the Tomb Raider

...et innovativt og klassisk Heads Up Display!
OdinOdinSkrevet 19/07-16 16:55 
Darkbeat>
...et innovativt og klassisk Heads Up Display!

Du mener Heads Down display.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/07-16 17:14 
Ja, det må det faktisk være.
Trespasser var helt kikset ud. Det ligner faktisk et stort VR experiment.

https://youtu.be/rW-7uatehx4?t=3m17s
ExceptionExceptionSkrevet 19/07-16 17:22 
Må erkende at jeg var en af dem som så utroligt meget frem til Trespasser. Et på papiret virkeligt fedt koncept, men som desværre fejlede fælt i praksis. Skulle der være en Remake i gang, eller er jeg fejlinformeret? :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/07-16 17:24 
Det lyder meget rigtigt. Remake kom op som søgeforslag da jeg prøvede at finde billeder.

https://trespassingpetrolia.com/
ExceptionExceptionSkrevet 19/07-16 17:28 
Alt ære og respekt til dette 1-mands projekt "thumbs up".

"As this project is based on a commercial title, abandoned or not, I have no plans to start a Kickstarter campaign, or actively seek any kind of commercial publishing. The is a fan made project, for fans and will be released for free when its competed."

Håber det lykkedes for ham. :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/07-16 19:31, rettet 19/07-16 19:31 
Fedt cover for øvrigt ;P

Rise of the Tomb RaiderRise of the Tomb Raider
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/07-16 19:33 
Er det virkelig 20 år siden det udkom på Xbox One? :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/07-16 19:41 
Ja. Det er svært at tro men hardwaren brugt i Xbox One er snart 20 år gammel. :D
Bede-xBede-xSkrevet 19/07-16 21:12 
Darkbeat>
Fedt cover for øvrigt ;P

En silhuet af en person med et kort inden i har vi vist set før :)

Rise of the Tomb Raider
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/07-16 06:27 
Her er et billede af hvad der er i den PS4 version

Rise of the Tomb Raider
millenniummillenniumSkrevet 20/07-16 07:55 
20 år siden jeg spillede TR for første gang...? Damn I'm old. :D
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 20/07-16 09:33 
Wow! Er det virkelig så længe siden spillet første gang dukkede op på den gamle Saturn(kæft jeg træt af folk glemmer det faktum når de omtaler serien :p )?
Kan stadig huske da jeg købte spillet i PopShop i kbh.... okay.. nu følger jeg mig også lidt ældre.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 20/07-16 10:46, rettet 20/07-16 11:03 
Det dukkede nu godt nok op på PC året før Saturn og PS1 udgaverne kom* :D


* ..... I Japan!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 20/07-16 10:51, rettet 20/07-16 10:51 
Sikker?

Wiki-link
Bede-xBede-xSkrevet 20/07-16 10:51, rettet 20/07-16 10:51 
Fancy: Tror lige du bør kigge udgivelsesdatoerne efter en ekstra gang :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
FancyPantsFancyPantsSkrevet 20/07-16 10:58, rettet 20/07-16 11:02 
Beano>
Sikker?

Jeg kiggede på den overordnede Wiki artikel for alle TR spillene, hvor der stod '96 for PC og '97 for Saturn+PS1 :(

- Og at man allerede dengang købte sig til eksklusivitetspis, så det næste TR spil på en Sega først var da Drømmekarsten var udkommet.


Super ekstra mega edit: Og jeg ser nu at '97 var for de japanske udgaver. Go me!
Til mit forsvar, så kører min døgnrytme cirka 12 timer forskudt pga. nyt job som nattevagt. :P

Link...
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 12/10-16 13:57, rettet 12/10-16 13:57 
Jeg vil ha' ...

Rise of the Tomb Raider
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/10-16 13:59 
Det ville være prikken over i'et hvis de på en eller anden måde havde en blu-ray der lignede de originale sorte PS1 discs.
BeanoBeanoSkrevet 12/10-16 14:00, rettet 12/10-16 14:03 
Ja, der var kun en alm. bluray disc med (ikke vist på billedet) :)

Edit: Men her...

Rise of the Tomb Raider Rise of the Tomb Raider
slk486slk486Skrevet 12/10-16 14:41 
^ Er det en ting?
j/k
BeanoBeanoSkrevet 12/10-16 14:48, rettet 12/10-16 14:50 
Ja, men kun noget promo halløj for "insiders" :!
slk486slk486Skrevet 12/10-16 15:25 
Øv, røvhuller :!
j/k
BeanoBeanoSkrevet 12/10-16 22:09 
Den lille art-book udgivelse er dog fin nok. Mere en digi-pack med ca 20 sider artwork men mere interessant end en alm. bluray case. Spillet er også rigtigt godt, indtil videre ;)
slk486slk486Skrevet 13/10-16 08:57 
Ja, men det har jeg spillet på XO for et år siden ;)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 14/10-16 11:26, rettet 14/10-16 11:28 
DF har deres face-off oppe.

https://www.youtube.com/watch?v=wKNpPYhnmAk

Mit eget indtryk af spillet på PS4 er generelt det samme - rigtigt pænt og super stabil framerate men stadig grimme skygger, aliased og "shimmering" nogle steder. Input-lag (som DF nævner) bemærkede jeg med det samme men oplever det mere som sløv dead-zone ifm. sigte/kamera og ikke input generelt. Ved at sætte følsomheden op føltes det bedre men slet ikke optimal, U4 føles f.eks. langt strammere.
BeanoBeanoSkrevet 21/10-16 21:01 
Flot - SE har lige sendt en 1.04 update ud til PS4 versionen som gør det komplet uspilleligt. Crasher hver gang man starter det, selv hvis man sletter gamle saves. Utroligt sjusket!

Updaten skulle bl.a. forbedre input lag, men svært at teste lige p.t. :P
BeanoBeanoSkrevet 21/10-16 21:38 
Workaround: Gå offline med spillet, så funker det. Broken SE-netkode :P
JmogJmogSkrevet 21/10-16 22:30 
Det er ikke updaten. PSN er under ddos angreb.
BeanoBeanoSkrevet 21/10-16 22:33, rettet 21/10-16 22:33 
Derfor skal spillet stadig ikke crashe. Jeg kan fint komme på PSN, så der er TR/SE specifikt.
JmogJmogSkrevet 21/10-16 22:39 
Bestemt, de må ikke lave spillet så det er afhængigt af online.
BeanoBeanoSkrevet 21/10-16 22:59 
Ja ;)
Du har ret i at det ikke er updaten, for det virker nu, så muligvis været SE's servers der fejlede i spil menuen og fik det til at bryde hulkende ned, selv da jeg havde slået online features fra i spillet. Kan også have været PSN som du siger, men har ikke set tegn på det er nede her. Uanset er det sjusket at de ikke håndterer dette bedre.
slk486slk486Skrevet 21/10-16 23:58 
Sony meddelte tidligere, at der var issues med PSN. Generelt har hele internettet været ramt af DDOS angreb til aften.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 22/10-16 10:16 
Jeg måtte opgive at komme online ved 19-tiden og mange på min venneliste havde problemer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 22/10-16 10:35 
Jeg kunne fint logge på, se mine friends, få adgang til messages, activity feeds, etc. i den periode hvor jeg testede. Men muligt at PSN authentication info var cached, er sket før. Uanset hvad var det ikke PSN som forårsagede problemet da spillet henter data fra SE servers i hovedmenuen og her fejlede totalt.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/04-17 06:09 
Saa fik jeg endelig en PS4 Pro og hooked den op til mit nye UHD TV med Rise of The Tomb Raider.

Det er jo hjernedoedt flot, og jeg vil gerne indroemme, at jeg mest af alt koebte en Pro for at kunne spille med en hoejere framerate, men da jeg saa TR i 4K, saa var der altsaa no going back til 1080, specielt naar man kan flippe frem og tilbage mellem 4K og 1080 som man lyster i TR, og dermed se forskellen direkte. Jeg synes faktisk, TR er flottere end Horizon Zero Dawn, men hver sin smag.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JmogJmogSkrevet 28/11-17 23:41 
Da jeg gennemførte Rise i sin tid valgte jeg high framerate mode. Nu er jeg igang med anden gennemspilning, denne gang i 4k. Uanset om man har et 4k eller 1080p tv, så er det helt klart måden det bør spilles. De to 1080p modes har simpelthen distraherende meget shimmering sammenlignet med 4k, og frameraten her efter et par timers spil har været stabil 30fps. Langt mere behageligt end de 30-45, som high framerate byder på.

En skam at de ikke har patchet HDR support ind i PS4-versionen ligesom på Xbox. Det ville jeg gerne have set.
KTCKTCSkrevet 29/11-17 08:11 
Spillede du det før 1.06 patchen første gang?
Jeg spillede det igennem på high framerate, da enhanced visuals gav minimale forbedringer i grafikken, og de 30 fps var bestemt ikke det værd. Dog synes jeg det var ret stabilt 60 fps hele vejen igennem med high framerate, så det undrer mig at du har en så forskellig oplevelse fra mig. Jeg er normalt ret følsom over for framerates, og når jeg går fra et spil med 60 til 30, giver det nogle gange ligefrem kvalme hos mig. Shimmering er dog ikke noget, som normalt generer mig, hvorfor det heller ikke var aktuelt for mig at spille det med nedskaleret 4K.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/11-17 09:11 
Jeg spillede det også med High framerate. Mange steder kørte det locked 60, men i de store åbne var der ofte dyk, men det gjorde mig ikke så meget. Især fordi at frame pacingen var så elendig i 30fps modes dengang at det bestemt kørte værre :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 29/11-17 12:57 
@KTC

Hmm, det var ca. for et år siden tror jeg. Er kommet til Soviet Installation, som er et af de tungere performanceområder, så det får jeg lige testet. Deres AA løsning i high framerate er dog ret ringe hvad angår blade på træer, så det er ret tydeligt, at opløsningen er lavere.
JmogJmogSkrevet 29/11-17 18:04 
Performance er stadig ujævn i high framerate mode i udendørs områder. Indenfor er det ret stabilt men udenfor føles det som om det svinger omkring de 40-45.

Det er dog markant lettere at sigte med buen i high framerate og jeg kan ikke stå for stealth headshots såååå....

Jeg bliver nok der :-D
153 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig