X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle download-spil tilbud


Svar
millenniummillenniumSkrevet 07/08-14 09:41, rettet 07/08-14 12:36 
Åbent for tilbud af spil i alle online-tjenester; Steam, Humble, GOG, PSN, XLive, og hvad der ellers findes.

Er det et spil uden en fysisk package, så skriv om det her. :)
The medium is the message.
837 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > »

Svar
QQSkrevet 03/12-15 10:34 
Gjorde jeg også, men det virkede heldigvis på min PS4
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
millenniummillenniumSkrevet 03/12-15 11:04 
Monument Valley gratis i AppStore lige nu.

(ved ikke om Android også er gratis)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 05/12-15 08:34 
Uncharted: The Nathan Drake Collection (PS4) til kr. 239,- i PSN Store i dag og i morgen.
Bede-xBede-xSkrevet 08/12-15 22:16 
Lidt svært at sige om det er pengene værd, men Square Enix kører 5 ukendte Steam spil for €6.49:

https://store.eu.square-enix.com/emea_europe/games/pc-windows-download/2015-Holiday-Surprise-Box.php
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 08/12-15 23:50 
Hmm, genren er "Action", så vi burde næsten kunne gætte os til nogle af dem. Tomb Raider (det første/rebootet) er der med garanti. Derudover har vi sådan noget som Just Cause 2, hvilket nok er lige lovligt gammelt, og måske Hitman Blood Money og Deus Ex.
Bede-xBede-xSkrevet 09/12-15 00:11, rettet 09/12-15 00:11 
Jeg tror du har ret og er det tilfældet, er det alt for dyrt. Human Revolution, Blood Money, Tomb Raider har været i indie bundles og det har Just Cause spillene vist også. Gik de sidste ikke også for 99% off i nogen af de tidligere Steam salg?

De må op med noget bedre, hvis det skal være pengene værd.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 09/12-15 01:08 
I det hele taget så bryder jeg mig ikke om bundles med ukendt indhold. For folk der køber en del spil er de ofte en dårlig handel. Kæber du to spil om året er de sikkert fede, men det købsmønster kendetegner nok de færreste herinde.
Bede-xBede-xSkrevet 11/12-15 16:10 
Giants: Citizen Kabuto er gratis hos Gog. Scroll ned på forsiden for at finde det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 12/12-15 21:09 
"Aveyond: Gates of Night" er lige nu gratis fra Bundle Stars

Aveyond: Gates of Night
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 14/12-15 13:57 
Worms Forts: Under Siege er gratis hos Gog: http://www.gog.com/game/worms_forts_under_siege
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 18/12-15 19:37, rettet 18/12-15 19:37 
Jmog>
Hmm, genren er "Action", så vi burde næsten kunne gætte os til nogle af dem. Tomb Raider (det første/rebootet) er der med garanti. Derudover har vi sådan noget som Just Cause 2, hvilket nok er lige lovligt gammelt, og måske Hitman Blood Money og Deus Ex.

Vi var langt fra med gæt, men de har dælme også en sær definition af genren "action". Titlerne var:

Final Fantasy 14 ARR
Final Fantasy 13
Life is Strange
Lara Croft & The Temple of Osiris
Thief

Er glad for jeg ikke købte den. En halvtredser er for meget når man har fire af dem i forvejen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 18/12-15 21:28 
Life is strange, Action? Det er da det sidste det år. Lara Croft er det eneste som beskrivelsen passer på.
JmogJmogSkrevet 25/12-15 21:03, rettet 25/12-15 21:11 
Flash sale på US PSN der varer til 28/12:

Highlights (alle PS4):

Det nye Need For Speed til 25 dollars.
Dishonered: DE til 25 dollars.
Arkham Knight til 25 dollars.
Mad Max for 30 dollars.
Wolfenstein The New Order for 9 dollars.
Wolfenstein The Old Blood for 5 dollars.
Transformers Devastation for 24,5 dollars.
The Witcher 3 til 25 dollars

Link virker kun, hvis du er logget ind på US PSN.
Bede-xBede-xSkrevet 03/01-16 17:51 
Cdkeys har Rise of the Tomb Raider som udkommer her i januar til PC til $31:

http://www.cdkeys.com/pc/games/rise-of-the-tomb-raider-pc-cd-key-steam
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 16/01-16 01:36, rettet 16/01-16 01:46 
Consortium er gratis på Steam: http://store.steampowered.com/app/264240/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 16/01-16 11:52 
Omikron er gratis hos Square-Enix, men man skal lave en profil for at få Steam koden tilsendt, så ikke sikkert det er besværet værd: https://store.eu.square-enix.com/emea_europe/games/pc-windows-download/Omikron-The-Nomad-Soul.php
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 25/01-16 21:06, rettet 25/01-16 21:06 
Ny All Stars Bundle til 1.93€ de første 24 timer:

Tropico 4: Steam Special Edition
Magicka
S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky
Mount & Blade: With Fire & Sword
System Shock 2
Deponia
To the Moon
Prime World: Defenders

https://www.bundlestars.com/en/bundle/all-stars-bundle
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 02/02-16 20:11, rettet 02/02-16 20:11 
Ubisoft bundle:

For $1:

Call of Juarez: Gunslinger
Grow Home
Rayman Origins

Slå gennemsnittet (pt $4.53):

Splinter Cell: Blacklist
Far Cry 3
Assassin's Creed Chronicles: China
Flere spil på vej

For $15:

Assassin's Creed Rogue
The Crew

https://www.humblebundle.com

Bemærk at de fleste spil er med Uplay nøgler.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/02-16 21:53 
Steam keys til Uplay titler, er alligevel bukser-på-hovedet dumt (medmindre man får dem langt billigere).

Som jeg har nævnt før, så er den eneste forskel, at Steam launcher Uplay så du kan launche spillet. Frem for at man bare selv launcher Uplay. :D


Call of Juarez: Gunslinger er i øvrigt rigeligt de der knap 7 kroner værd, selv hvis man af uvisse årsager skulle mene, at Rayman Origins ikke var det. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 02/02-16 22:28 
Som jeg har nævnt før, så er den eneste forskel, at Steam launcher Uplay så du kan launche spillet. Frem for at man bare selv launcher Uplay. :D

.... eller launcher spillet >_>
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 02/02-16 22:28, rettet 02/02-16 22:59 
CoJ: Gunslinger var lige præcis det jeg købte bundlet for (har Rayman i flere versioner) :)

Uplay er blevet en hel del bedre siden patchen i september sidste år. Min primære gaming PC booter direkte ind i Steam big picture mode og styres derfra med controller, så Uplay var altid frustrerende at bruge fordi det krævede en mus for at starte op. Nu har de dog gjort det sådan, at når man launcher et spil fra Steam, får man en mulighed for bare at trykke på A knappen for at starte spillet i det Uplay åbner. Eneste ulempe er at klienten gerne vil linke Uplay til Steam så den starter hver gang man åbner Steam og vælger man ikke at gøre det, skal der trykkes X på controlleren for at "springe det over".

Nyere Uplay spil auto patcher også ligesom Steam har gjort i årevis.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 02/02-16 22:34, rettet 02/02-16 22:39 
Sumez>
.... eller launcher spillet >_>

De fleste foretrækker at have deres spil samlet og til det formål virker Steams big picture mode udemærket. Jeg foretrækker det langt over at have spillene liggende alle mulige steder på computeren, både for controller styringen, men også fordi interfacet er tilpasset en tv skærm. Ved siden af det har det en masse fine funktioner ligesom et typisk konsol styresystem(broadcasting, vennelister, voice chat osv).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
XiwanaXiwanaSkrevet 02/02-16 23:19 
Ubisoft hader vist mac OS.
[inspirational quote here]
3of193of19Skrevet 03/02-16 00:24 
Alle hader MacOS ;)
KTCKTCSkrevet 05/02-16 01:03, rettet 05/02-16 01:40 
Bundle Stars har et par interessante bundles lige i øjeblikket:

Indie Legends 3 Bundle: https://www.bundlestars.com/en/bundle/indie-legends-3-bundle
Mere specifikt er "Freedom Planet", som er blevet nævnt flere gange herinde, med i pakken, men også "UnEpic" og "Dungeon Defenders", har jeg tilbragt en del underholdende tid med.

Pixel Attack Bundle: https://www.bundlestars.com/en/bundle/pixel-attack-bundle
Her fokuserer jeg på "Life of Pixel", som er et sandt nostalgisk trip, der baserer sig på en velkendt grundkerne af platformsmekanik, hvor man skal samle diamanter og herefter finde udgangen.
Det, der gør spillet specielt, er at der er lavet en række forskellige baner, som har et tema, der efterligner en god portion 8-bit konsoller og computere, og hvis man gør det godt, låses der også op for nogle 16-bit temaer.
Udtrykket rammer ret fint, synes jeg, og selv om de ikke rammer 100%, er både grafikken, lyden og de små variationer i gameplayet så godt lavet, at man klart får associationer og minder om de klassiske spil. Hver maskine bliver også indledt med nogle historiske facts og specs, hvilket bestemt taler til både samleren og nørden i mig.
Atari 2600, NES, Master System, Amstrad CPC 464, GameBoy, C64, SNES og Amiga er bare nogle af maskinerne, som bliver stilistisk "emuleret" i spillet.
Bare at opleve dette "kærlighedsbrev" til retro, er grund nok til at jeg er glad for dette spil, og det er jeg sikker på også vil gøre sig gældende for andre fra dette forum.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 11/02-16 15:23 
Bede-x>
Consortium er gratis på Steam: http://store.steampowered.com/app/264240/

Og nu på GOG:
http://www.gog.com/news/consortium_the_master_edition_giveaway

Need for Speed: Most Wanted (2012-udgaven) er også gratis i øjeblikket på Origin:
https://www.origin.com/da-dk/store/buy/nfs-most-wanted-2013/pc-download/base-game/standard-edition
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/02-16 16:27 
Sweet! Så behøver jeg ikke at rode efter den udgave jeg fik bundled med til mit SRW-S1 rat. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Bede-xBede-xSkrevet 16/02-16 21:05, rettet 16/02-16 21:16 
Jet Set Radio, Golden Axe og Hell Yeah er gratis på Steam:

http://store.steampowered.com/sale/makewarnotlove3/

Hvis nok folk henter dem bliver Binary Domain, Condemned og Streets of Rage 2 også gratis.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/02-16 21:36 
Binary Domain er awesome og realistisk. Jeg håber for jer at det bliver gratis :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
la0sla0sSkrevet 16/02-16 21:45 
Jeg har prøvet det (baseret på din begejstring), nu skal vi ikke diskutere det her, men jeg forstår det måske ikke helt. Synes det er en halv clunky og irriterende titel.. :)
Hvad sker der?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/02-16 21:55 
Det er ren 80'er :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
la0sla0sSkrevet 16/02-16 22:20 
Modtaget! :D
Hvad sker der?
spectrespectreSkrevet 17/02-16 08:14 
JET SET RADIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Det var da super fedt :D
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
millenniummillenniumSkrevet 17/02-16 08:38 
Fedt! :D
The medium is the message.
dRxLdRxLSkrevet 17/02-16 14:28 
Interessant, gad vide hvad der er i det for dem?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 17/02-16 15:44 
Eksponering for de spil de sælger gennem "make war not love 3" initiativet, hvor folk kan spille og opfordre andre til at spille det samme spil, for at vinde noget dlc.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 17/02-16 16:02 
For ikke at nævne yderligere popularitet, markedsandel og styrkning af deres monopol. Der er masser at vinde for dem. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 17/02-16 16:17 
Sega monopol?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 17/02-16 16:30 
Måtte formode at der med "dem" menes Steam, der giver spillene væk gratis.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 17/02-16 16:36, rettet 17/02-16 16:39 
Det er Sega og deres subsidiaries der giver spillene/dlc'en væk.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 17/02-16 16:44 
Så forstår jeg heller ikke hvad de får ud af det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 17/02-16 16:45, rettet 17/02-16 16:53 
Det skriver jeg nogle indlæg tilbage :)

EDIT: Her er hjemmesiden spilgaverne "reklamerer" for: http://www.makewarnotlove.com/

Skynd dig at køb og join en fraktion, så du kan vinde noget ligegyldigt dlc. Og få dine venner til at gøre det samme :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 18/02-16 19:33, rettet 18/02-16 19:38 
Og så kan man få Condemned, Streets of Rage II og Binary Domain gratis.
Next up er Gunstar Heroes, Renegade Ops og Vikings...

Jeg skal lige, for god ordens skyld, nævne, at man denne gang skal skrive sin mailadresse og tilmelde sig et nyhedsbrev for at få spillene.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/02-16 19:47 
Det er åbenbart ikke kun M$ der ikke kan finde ud af det med at bestyre folks online konti og digitale spil :)

Jeg havde glemt mit steam password, hvor jeg måtte prøve flere gange over en aften at få lov at resette password. Det lykkedes til sidst, men den godtager stadig ikke det nye password :D

Jeg gider ikke lægge mere tid i det. No big loss, BD kunne bare være sjovt at prøve på PC, bare for at kunne sige at man har platformens suverænt bedste spil :)

Det er utroligt at så mange mennesker er klar på at stole på og støtte op om digitale udgivelser når det tydeligvis ikke er problemfrit. Jeg håber inderligt at det rammer mig værre end det gør de fleste af jer, for jeg er som bekendt ligeglad :)

Når det kommer så vidt at alt bliver digitalt only, så tror jeg faktisk jeg vil overveje at piratkopiere hele lortet og aldrig betale for noget. Jeg kan næsten ikke forestille mig andet end at det vil være langt mere problemfrit :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 18/02-16 20:51, rettet 18/02-16 21:33 
Som jeg ser det, er der ikke rigtigt nogen tilfredsstillende løsning med moderne gaming, for selv spil på fysiske medier har ofte aktiveringskoder og er helt broken out of the box uden en patch, og så er man da lige så skidt stillet som ved ren digital...

Steam er helt klart den bedste løsning, synes jeg, hvis man endelig er nødt til at bruge DRM, og en del titler kan faktisk spilles DRM-fri alligevel.

Men jeg glæder mig til at få prøvet Binary Domain. Det har jeg længe haft i kikkerten.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/02-16 21:02 
Jeg snakkede egentlig generelt, mest med konsollerne i tankerne. Men jeg kan godt se at det ikke fremgik så tydeligt :) PC indebærer selvfølgelig altid bøvl når der skal spilles på dem.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 20/02-16 20:30 
Og så er der Gunstar Heroes, Renegade Ops og Vikings.

Samme disclaimer som sidst...

gratis spil
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/02-16 21:34 
Nu virkede Steam også for mig. Tredje dag jeg prøvede :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 20/02-16 21:37 
Sådan! Tillykke :D
Condemned virkede også tredje gang jeg prøvede at starte det - jeg synes ellers sjældent jeg har problemer med PC gaming, så jeg er sikker på det er dig, der jinxer det.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/02-16 21:39 
Og nu er tilbudet så slut... PC og digital-distribution i en højere enhed :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
837 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig