X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

K: iPad 4/Air eller Mini


Svar
ProzelProzelSkrevet 25/07-14 18:05 
Ja jeg prøver sku også her. :)

Jeg skal bruge en tablet til at læse tegneserier, og da jeg har en iPhone vil jeg gerne blive i Ios miljøet.

Standen skal være god. Brugsridser, og alt det man nu ikke kan undgå, er okay, men ellers skal det hele spille.

Kabler og kasse skal helst gerne følge med.

Vil måske overveje en iPad 3, men da den ikke har Lightning Connector ligger den ikke i første prioritet (og så skulle den være langsom med iOS7?)

Bor tæt på Randers og afhentning er at foretrække.

Pris: ? da jeg søger ret bredt, men smid din pris.

Har et allerede fået et godt bud på en iPad 3, men pga. overstående trækker jeg den lidt endnu. Det er pt. Mini som har mest interesse.
dRxLdRxLSkrevet 26/07-14 03:38 
IPad 3 kører rigtig fint med iOS 7.1 og fremefter. I hvert her hos mig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ProzelProzelSkrevet 29/07-14 10:58 
Jeg vælger også nu at tage Surface 2 med i mine overvejelser.
HankyHankySkrevet 29/07-14 12:57 
Surface Pro 2, mener du vel?
Som tidligere ejer af en Surface, så tag imod et godt råd, og gå en lang bue udenom deres Windows RT devices.

Hvis den er for dyr, så er et fint alternativ denne Toshiba Encore, som i øjeblikket er til kampagnepris hos Dustin.dk: http://www.dustinhome.dk/product/5010756542/toshiba-encore-atom-1-3-2gb-32-ssd-8-w8/#intcmp=productbox_startpage_multimedia

Fuld Windows 8 udgave, nyeste Intel Atom Z3740 og Intel HD grafik svarende til HD4000-HD4500. Jeg ejer den selv, og den er allerede mere brugt, end både iPad Air, iPad Mini og den tidligere Surface RT til sammen, vil jeg vove påstå. Men jeg er også lidt nørdet, hvad dét angår :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ProzelProzelSkrevet 29/07-14 13:28, rettet 29/07-14 13:33 
Tak for det! Jeg er netop blevet frarådt det samme på en anden spilleside. Jeg har ellers læst gode ting, og har selv været henne og røre ved den. Men de meninger jeg læser her, ændre min mening igen.

Nørdet er godt! Men jeg vil dog også godt have en der ser godt, en subjektiv sag ja, og jeg synes iPad (udover jeg har en iphone) er rigtig lækre. Det var også det jeg kunne lide ved Surface 2, men der er også grænser. :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig