X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ekstra hukommelse til iPad/iPhone?


Svar Sortering
WonderboyWonderboySkrevet 24/07-14 22:18 
Hvad findes der af muligheder hvis jeg gerne vil have ekstra hukommelse til min ipad eller iphone, har hørt om noget trådløs harddisk, men ved ikke om det er noget der virker og hvad sådan en hedder, håber på i kan hjælpe mig?.
I love monster land
3of193of19Skrevet 24/07-14 22:29 
Nope. Ikke noget der understøttes almindeligvis. Hvordan skulle de allers kunne få folk til at opgradere til en større model eller forlange 500kr for 64gb ekstra hvis man kunne skifte et sd kort? :)
WonderboyWonderboySkrevet 24/07-14 22:38 
Synes bare jeg have hørt at nogle have fået en harddisk til brugte til deres ipad og iphone, kan bare ikke lige huske hvordan de gjorde eller hvad det var de have desværre?.
I love monster land
WonderboyWonderboySkrevet 24/07-14 22:40 
Faldt lige over dette, nogle der kender noget til noget af det om det er godt og virker?.

4 Best iPad Air and iPad Mini External Hard Drive Storage Options
I love monster land
BeanoBeanoSkrevet 24/07-14 22:49, rettet 24/07-14 22:52 
Som 3of19 skriver kan du ikke opgradere storage i iOS enheder men du kan anvende eksterne enheder til film osv. via specifikke app. Jeg har selv en Seagate GoFlex som er ok hvis man vil have en stak film og musik med på farten. Bare husk det ikke erstatter intern storage og du er begrænset af den app som Seagate osv. har lavet til enheden.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig