X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Indsamling til retro arkade


Svar
chrisstofferchrisstofferSkrevet 20/07-14 18:06 
Chassis Arcade har fået et godt tilbud på en dedikeret Hard Drivin' arkade maskine. Den kunne vi godt tænke os at tilbyde til alle der vil prøve en tur. Men Julian og jeg har ikke råd privat til endnu en maskine. Vi løber så hurtigt vi kan for arkade kulturen og jeg håber at kulturen er med på en indiegogo. Chassis Arcade har været non-profit i snart 3 år og rummer en helt unik kultur vi lever og brænder for. Det er lidt svært for os at tilbyde et udvalg af maskiner som 80erne ville være stolte af. Men vi prøver!

Link til Indiegogo for Hard Drivin med video
Spiller nu: GUN
chrisstofferchrisstofferSkrevet 11/08-14 20:22 
vroooooommmm! Næsten i mål med 5 dage tilbage! Men eek, håber vi når det!
Alle donationer er naturligvis utroligt velkomne.

https://www.indiegogo.com/projects/hard-drivin-en-tur-til
Spiller nu: GUN
ElgenElgenSkrevet 11/08-14 20:27 
Sejt! Mangler kun ca 100EURO... det er 10 mennesker der smider hvad der svarer til 2 fadøl hver; det BØR da kunne la-sig-gi-sig...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkenDarkenSkrevet 11/08-14 20:43 
*pssst* har I fået fikset venstre stick på jeres MK maskine? :P
hæhæ
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Zzap!Zzap!Skrevet 12/08-14 17:52 
Mit problem er at jeg ikke synes at HD er noget særligt sjovt eller charmerende spil.
Men så igen, synes jeg det er bedre end Area 51 eller Mortal Kombat.
Det kram har bare at være godt. ;-)
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 12/08-14 18:04 
Så længe det er en af de to maskiner den erstatter er det også fint med mig, men det er heller ikke noget jeg længes efter at spille, men der er andre spil jeg hellere vil se i arkaden. :) Det er smag og behag selvfølgelig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 13/08-14 10:18, rettet 13/08-14 13:51 
Fedt! Jeg vil også gerne have en arkademaskine alle kan spille på. Jeg har masser af PCB'er men ikke råd til en maskine selv lige nu desværre.

Jeg løber også rigtig hurtigt for arkadekulturen, og gør hvad jeg kan, men har ikke råd til det hele. Så hvis folk måske ville støtte op omkring en maskine til mig gør jeg den fuldt tilgængelig for alle der skulle have løst til at spille på den med mine spil. Har folk også spil de ikke bruger modtager jeg dem gerne. De skal nok få et godt hjem ;-)

Skriv til mig her på P:R hvis i vil donere penge.

Link til den jeg gerne vil have.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 13/08-14 10:22 
Folk er også supervelkomne til at komme forbi og spille på mit kabinet. :) Men jeg har selv købt alle mine spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 13/08-14 10:45 
Så er der jo mange steder i København som støtter op om arkadekulturen. Dejligt :D
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig