X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Killzone - ser lovende ud


Svar
OkottaOkottaSkrevet 01/08-03 15:19 
De to billeder ser ret lovende ud - gad vide hvad frameraten bliver?

Endelig kan man glæde sig til en FPS på PS2'en.

Killzone
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
67 emne(r).
1 2 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 01/08-03 15:19 
De to billeder ser ret lovende ud - gad vide hvad frameraten bliver?

Endelig kan man glæde sig til en FPS på PS2'en.

Killzone
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 01/08-03 15:24 
Ja, hvis grafikken så var lidt pænere og vi samtidigt kunne få en ordentlig kontroller til PS2, så ville det måske have været interessant...

Jeg tror kun, at min PS2 for fremtiden, vil blive brugt som udsmykning, men det må man så acceptere.
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 01/08-03 15:31 
Billederne er lidt gnidrede, men kig lige på det første billede; Det ser ganske lovende ud, og ser ovenikøbet meget "blødt" ud = Ingen jaggies m.m.

Jeg tror det bliver godt, og så trænger jeg snart til et andet godt FPS end Halo.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
olmeolmeSkrevet 01/08-03 15:35 
Det er jo ikke ingame, da der netop ikke er jaggies. Spillet er hyped op til at være PS2'en HALO, men lad os nu se.
jaesjaesSkrevet 01/08-03 15:37, rettet 01/08-03 15:46 
Okotta >
Endelig kan man glæde sig til en FPS på PS2'en.

Jeg kan godt forstå de folk der glæder sig, men personligt er jeg bare så træt, så træt af FPS´er med en eller anden form for militaristisk tema. Sker der ikke snart noget nyt :/
NOLF 2 måtte meget gerne komme til en konsol :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/08-03 15:47 
Okotta >
Billederne er lidt gnidrede, men kig lige på det første billede; Det ser ganske lovende ud, og ser ovenikøbet meget "blødt" ud = Ingen jaggies m.m.


Har du ikke overvejet, at svine Sony til, for at udgive workstation billeder nu når du sviner Microsoft til, for at gøre præcis det samme?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
OkottaOkottaSkrevet 01/08-03 15:59 
olme >
Det er jo ikke ingame, da der netop ikke er jaggies. Spillet er hyped op til at være PS2'en HALO, men lad os nu se.

Hvorfor tror du ikke at det er ingame?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 01/08-03 16:02 
PalleJensen >
Har du ikke overvejet, at svine Sony til, for at udgive workstation billeder nu når du sviner Microsoft til, for at gøre præcis det samme?

Hvem siger det er oppumpede renders?

Jeg ser ikke en urealistisk opløsning i Killzone billederne.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
olmeolmeSkrevet 01/08-03 16:02, rettet 01/08-03 16:03 
Opløsningen, og at der ikke er nogen jaggies osv. Det ville køre med meget dårlig framerate hvis det skulle køre på PS2.
Edit: Opløsningen er da urealistisk.
NaieraNaieraSkrevet 01/08-03 16:05 
Opløsningen? Det ser da temmeligt "blurry" ud på de billeder, og det gør også at man ikke kan se om der er jaggies eller ej.

Umiddelbart ligner det in-game screenies, hvis du spørger mig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 01/08-03 16:07, rettet 01/08-03 16:13 
Tænkte lige det samme.

Her er der større billeder. Det sidste er der jaggies på.

EDIT: Nu med link...

EDIT 2: Ok, større er de vist ikke :)

EDIT 1.000.000: Nu stopper jeg og går hjem i seng ;D
Lidt større er de (og skarpere). Om de er kunstigt forstørrede kan jeg ikke lige se.

KZ
OkottaOkottaSkrevet 01/08-03 16:09 
olme >
Det ville køre med meget dårlig framerate hvis det skulle køre på PS2.

Næh det ville det ikke; Jeg har flere spil til PS2, som kører med 60 fps.

Bl.a Rygar og Mark of Kri, kører med 60 fps.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
olmeolmeSkrevet 01/08-03 16:18, rettet 01/08-03 16:19 
Jeg er helt med at der er spil der køre 60 fps.
Jeg syntes bare ikke de ligner ingame. Hvis man kigger på "pillerne" i siden på det indedørs billed, mener jeg da at der ville være meget mere tydelige jaggies på ps2'en. Men som Naiera siger er de rimeligt uskarpe og små, så jeg er da også blevet i tvivl. Hælder dog stadig til at de ikke er ingame.

Link...
SquareSquareSkrevet 01/08-03 16:32 
På Central Station siger de at det er Ingame billeder. Men de har vist heller ikke så meget styr på tingene derinde... der er nemlig ingen billeder, men da dem vi har set i denne post er i de eneste billeder fremme, formoder jeg det er dem de omtaler som ingame.
It's only a state of mind.
SquareSquareSkrevet 01/08-03 22:39 
Er ret sikker på det er ingame screenshots nu. Det var der en fra Sony der sagde inde på beta trial forummet.
It's only a state of mind.
Per SPer SSkrevet 02/08-03 00:21, rettet 02/08-03 00:21 
Man bliver temmelig træt af at høre på jeres savlende, oppustede, overhypede, barnlige, naive, urealistiske forventninger til Killzone.

- typisk når det drejer sig om den spilgenre. Så kommer alle de blegfede Def Jam gamere ud af hullet :) ..

Det er det samme hver gang. Vent dog med at påstå noget som helst før der er dukket flere facts op. Det er anstrengende at sidde og læse sådan en gang hø.

Nu har vi endelig fået IO's nye Freedom Fighters fysisk i hånden, det kan man da i det mindste forholde sig til. Lige nu, lige her..

- og til dem der føler sig ramt. Så er det sikkert velfortjent.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
OkottaOkottaSkrevet 02/08-03 00:49 
Per S >
Nu har vi endelig fået IO's nye Freedom Fighters fysisk i hånden, det kan man da i det mindste forholde sig til. Lige nu, lige her..

IO? Nåh ja. Dem som stadig forsøger at lave gode videospil.

Jeg elsker simpelthen den fantastiske, og ikke mindst konsistente AI, der var i Hitman 2; Kudos for det...

Men hvordan er Freedom Fighters så? Eller hedder det noget andet i denne uge? Vil EA gi' dem den tid det ta'r at lave spillet, eller skal det ud inden jule tid?

Håber de når at fjerne alle bugs i spillet; Vi behøver nok ikke snakke om Xbox versionen af Hitman 2..

Men på den anden side; EA kan bare lave en patch denne gang.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Per SPer SSkrevet 02/08-03 01:06 
- og Okotta følgte sig ramt..

Du missede lissom essensen af det jeg skrev.

At forholde sig til fakta.

Killzone kommer - på et tidspunkt. Et spil som Freedom Fighters - er her nu. Lige nu.

- hvad du så mener om IO, EA og Freedom Fighters er underordnet.

Hvis du ikke kan komme med bedre argumenter end det du lige har præsteret, så undlad venligst helt at svare.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 02/08-03 01:09 
Overhyped... Er jeg den eneste, der aldrig nogensinde har hørt om Killzone?
Jeg har heller ikke været inde og kigge på de omdiskuterede billeder, for umiddelbart synes jeg det fremstår som et hvilket somhelst andet intetsigende og uoriginalt amerikansk(er det det?) spil, der ikke på nogen måder kan have noget interessant at vise gennem et par screenshots. At sammenligne det med Halo gør mig heller ikke umiddelbart interesseret..

Men jeg har i hvert fald aldrig hørt om det før den her tråd..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 02/08-03 01:29 
Sumez >
Overhyped... Er jeg den eneste, der aldrig nogensinde har hørt om Killzone?

Jeg havde hørt navnet ÈN gang, før dette emne... Ikke underligt når det er denne genre der er tale om. Den mindst interessante genre ever?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Per SPer SSkrevet 02/08-03 01:36, rettet 02/08-03 01:37 
- hmm. Der er i hvert fald nogen der ikke følger helt med.

Killzone ER blevet pustet gevaldigt op her på det sidste.

I kan læse den officielle presse info fra d. 1-8 her:

War is Coming…

SCEE Announce Killzone for Release

1st August 2003 - Internet sites around the world have been abuzz for months speculating about the Guerrilla (formerly Lost Boys games) developed title, Killzone. It is therefore with great delight that Sony Computer Entertainment Europe are pleased to announce that the title will hit European stores in Q3 2004.

Developed in Amsterdam and supporting full online gameplay, the PlayStation®2 exclusive title takes inspiration from major 20th century theatres of war, from the trenches of the Somme, the street fighting of Stalingrad to the guerrilla warfare of Vietnam. Killzone is very much a war game where you are at the centre of a totally immersive experience.

Killzone is set in the near future, in a period of planetary colonisation and revolves around a savage conflict between forces that are still loyal to Earth (the ISA) and a separatist, militaristic faction who call themselves the Helghast. The game follows a squad of four soldiers on a suicidal mission behind enemy lines, as they fight to undermine and defeat the Helghast forces following their devastating Blitzkrieg attack on the human colony.

You have the choice of taking control of one of the four soldiers thrust together in the chaos of war. But while the game is very much a single player game the importance of your squad can never be underestimated as only together can you survive the Killzone…
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HulleHulleSkrevet 02/08-03 01:38 
Hvad har Freedom Fighters lige med dette her spil at gøre. Af hvad der er offentliggjort er der da en stor forskel på de to spil. Kan ikke se hvorfor det skal blandes ind i det her.
Hvad er der galt i at se frem til et spil? Givet, det behøves ikke at overhypes, specielt ikke når man stort set ingen facts har om spillet, men er de skyld i det. Jeg ser kun en, max to sætninger der kan tangere til overhype.

Fordi i ser på Halo og alle andre FPS'er som mainstream narko, behøver i da ikke at rakke ned på andre som bryder sig om genren.
Nogen gange får man lidt opfattelsen af at hvis man ikke lige er til shooters, klasiske RPG'er eller 2D fighters så er man ingenting.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 02/08-03 01:45 
Så vi har fat i et FPS her. Et FPS til PS2, tilmed. Jeg kan godt lide visse spil i genren, men har absolut ingen lyst til at nyde af den via et gamepad.
Vi har desuden fat i et eller andet udviklerhus i Amsterdam, jeg aldrig har hørt om.

JEG er ikke hyped, og jeg forstår slet ikke hvorfor nogen skulle være det. Så vidt jeg forstår er der heller ikke superfed grafik til at fange de små drenges opmærksomhed.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 02/08-03 01:53, rettet 03/08-03 13:34 
Læs mine svar ordentligt igennem (Hulle) inden du selv farer ud over stepperne i FP.

Det er belastende at sidde og læse en diskussion om nogle fedtede billeder som - ingen herinde - kan tage reelt stilling til. Udover at de ser flotte ud.

- det jeg savner er lidt mådehold indtil der dukker flere oplysninger op om spillet, og i særdeleshed nogle bedre billeder.

Der er nogle billeder på vej til print magasiner i en bedre opløsning, men så kan vi starte diskussionen op om de nu er helt korrekte igen, igen..

Freedom Fighters er et eksempel på et spil man kan forholde sig 100% til, fordi det er færdigt - og komplet. Det er hverken genre eller grafik det drejer sig om. Bare et sammenligningsgrundlag baseret på et håndgribeligt spil og så en lovende titel vi ikke har prøvet eller set "live".

- og jeg spiller selv alle genrer, og har intet imod FPS.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HulleHulleSkrevet 02/08-03 02:22, rettet 02/08-03 02:23 
Godt, jeg er med på hvad du mener. Havde misforstået det.
Kan kun give dig ret i at vi her på det sidste har haft alt for mange ligegyldige billeder og film diskussioner, og må indrømme at jeg i længere tid har haft opfattelse af at der var et anti FPS'er parti her inde (fjerner en af skyklapperne :)
Skal for god ordens skyld også lige pointere at jeg godt kan lide RPG'er, shooters og 2D fighters..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
OkottaOkottaSkrevet 02/08-03 10:08 
Per S >
Hvis du ikke kan komme med bedre argumenter end det du lige har præsteret, så undlad venligst helt at svare.

Jeg tror det er dig som filmen knækkede for : Du kritiserede et kommende spil, og jeg kritiserede et kommende spil.

Li'som Killzone, så er Freedom Fighters her heller ikke endnu - der har du misforstået noget meget vigtigt - for det udkommer først engang i midten/slutningen af September.

At du så sidder og klamrer dig til en tidlig preview kopi, kan jeg ikke bruge til noget.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 02/08-03 10:15 
Per S >
Killzone ER blevet pustet gevaldigt op her på det sidste.

Siger du, og så kommer du med en pressemeddelelse fra i går(!!)

Ja jeg skal dælme love for at det er blevet hyped, det spil.

Der har nærmest INTET været omkring Killzone, førend tråden igår + den HELT nye pressemeddelelse.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/08-03 10:18 
Okotta >
Ja jeg skal dælme love for at det er blevet hyped, det spil.

Der har nærmest INTET været omkring Killzone, førend tråden igår + den HELT nye pressemeddelelse.

Og denne her:

Defjam dude på fri fod!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/08-03 11:40 
Per S >
Man bliver temmelig træt af at høre på jeres savlende, oppustede, overhypede, barnlige, naive, urealistiske forventninger til Killzone.

Det er det samme hver gang. Vent dog med at påstå noget som helst før der er dukket flere facts op. Det er anstrengende at sidde og læse sådan en gang hø.

Helt enig Per og det er sjovt nok altid den samme person som på dette forum bedømmer spil ud fra tidlige screenshots, gætterier om framerates fra videofilm og kritik af hvert eneste Xbox spil han kan komme i tanke om.

Det er så trættende og dybt frustrerende at læse gang på gang...

Kan folk ikke blive banned for uvidenhed? ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/08-03 12:37 
Jeg gemmer dette link. Så kan jeg efter udgivelsen enten dunke mig-selv i hovedet, eller lave lidt grin med alle I nay-sayers :o)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 02/08-03 12:54 
Okotta >
Li'som Killzone, så er Freedom Fighters her heller ikke endnu - der har du misforstået noget meget vigtigt - for det udkommer først engang i midten/slutningen af September.

At du så sidder og klamrer dig til en tidlig preview kopi, kan jeg ikke bruge til noget.

Det giver jo ingen mening det du siger. Hvis Per S sidder med en anmelderkopi, så kan han da sagtens fortælle om Freedom Fighters?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 02/08-03 15:30 
Når jeg ser Freedom Fighters i butikkerne, i August og ikke September eller Oktober, så tror jeg på, at det er en helt komplet og færdig kopi, Per S sidder med.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 02/08-03 15:37 
PalleJensen >
Kan folk ikke blive banned for uvidenhed? ;-)

Det ku' være morsomt; Så kan man f.eks blive banned, fordi man ikke kan bedømme framerates vha. videoer, og tilmed postulerer flere gange herinde, at videoer fra nettet simpelthen bare kun kan vise filmene, i 15-20 fps.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 02/08-03 15:57 
Okotta >
Når jeg ser Freedom Fighters i butikkerne, i August og ikke September eller Oktober, så tror jeg på, at det er en helt komplet og færdig kopi, Per S sidder med.

Når du ingen ide har om hvad du snakker om, så lad venligst være. Jeg sidder også med komplette udgaver af et par spil, der ikke kommer i et godt stykke tid.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 02/08-03 16:05 
Så er spillene ikke nødvendigtvis komplette.

De kan i bedste fald bruges til previews, og ikke andet.

Der er aldrig garanti for, at anmelderkopier er 100% færdige udgaver af et givent spil; Der vil blive rettet og fixet i spillet, indtil den dag det står i butikkerne.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 02/08-03 16:08 
Skal jeg gentage første sætning fra mit tidligere indlæg?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 02/08-03 16:18 
Du kan gentage alt det du vil, men det ændrer ikke mit syn på anmelderkopier.

Jeg tror mere på Edge, end på dig - beklager.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
crying outcrying outSkrevet 02/08-03 16:33, rettet 02/08-03 16:33 
Okotta,
Du lever sq i en mystisk verden... Screenshots af PGR2 betragter du mere eller mindre som fake, mens disse af Killzone, faar savlet til at loebe..

Skruer vi tiden et par maaneder tilbage, havde det nok vaeret omvendt (da en ps2 jo aaaaaldrig ville kunne praestere dette ingame).

Og Edge er _IKKE_ sandheden ;)
Jusqu'a ici tout va bien....
NaieraNaieraSkrevet 02/08-03 16:33, rettet 02/08-03 16:34 
Okotta >
Du kan gentage alt det du vil, men det ændrer ikke mit syn på anmelderkopier.

Jeg tror mere på Edge, end på dig - beklager.

En af os har førstehåndserfaringer på det område.

Det er ikke dig...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 02/08-03 16:33 
Okotta >
Så er spillene ikke nødvendigtvis komplette.

Har du selv erfaret dette, eller er det blot noget du slynger ud i luften?
I win, you loose
OkottaOkottaSkrevet 02/08-03 16:37 
Jeg har læst hvad Edge skriver om reviewcopies af forskellige spil, og flere af disse spil har ikke været helt færdige udgaver af spillene.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 02/08-03 17:46 
Edge skriver dit, Edge skriver dat...

Når du (eller Edge?) siger reviewcopy, menes der så decideret debug-maskine only udgaver, eller Promo versioner?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 02/08-03 22:43 
Når Edge skriver reviewcopy - eller reviewcode, som de osse skriver - så mener de vel kode, som er ret tæt på den endelige og færdige kode, og så tæt på en færdig spiludgivelse som man kan komme, men stadig med mulighed for at fejlrette det sidste; Der bliver jo rettet fejl i spil, selv efter reviewcode er blevet rigtigt anmeldt (reviewed), inden det lander på hylderne.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ComradeComradeSkrevet 02/08-03 23:07 
Uden at være sikker, vil jeg da helt sikkert mene Naiera har ret.
Intet udvikler firma vil da være interesserede i, at sende spil ud, som skal anmeldes inden de er færdige med at rette spillet for fejl.

Men som jeg forstår det, skriver du at Edge nævner, om spillet er reviewcopy eller code. Det skriver de vel nok fordi, at udviklerne har sagt det måske er en 95% færdig version?
Hvis det ikke har stået på Naieras spil, eller han ikke har fået andet fortalt, må det jo være den færdige version, som er klar til at komme i trykken?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NaieraNaieraSkrevet 02/08-03 23:15, rettet 02/08-03 23:15 
Okotta >
Når Edge skriver reviewcopy - eller reviewcode, som de osse skriver - så mener de vel kode

Reviewcopy, code, "vel"...

Du ved ikke hvad de skriver, eller mener, så jeg tror ikke der er meget mere du har at sige i denne sag...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 02/08-03 23:20 
McGoogle >
Hvis det ikke har stået på Naieras spil, eller han ikke har fået andet fortalt, må det jo være den færdige version, som er klar til at komme i trykken?

Præcis. Hvad ville firmaerne få ud af at sætte os til at anmelde spil der ikke er færdige, og derved er dårligere end dem folk vil kunne købe lidt senere?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 11/08-03 15:59, rettet 11/08-03 16:09 
Naiera >
Du ved ikke hvad de skriver, eller mener, så jeg tror ikke der er meget mere du har at sige i denne sag...

Jeg ved - som jeg allerede har skrevet - at Edge skriver enten reviewcopy og/eller reviewcode, så lad være med at fortælle mig, at jeg ikke ved hvad de skriver.

Faktum er, at flere af Edge's reviewcode-kopier og reviewcopy-kopier, IKKE har været de endelige retailversioner, som vi forbrugere har set på hylderne; Der ER blevet ændret i dem, efter Edge har haft disse spil til review.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 11/08-03 16:02 
Flere Killzone billeder her.

Mere Killzone
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 11/08-03 16:09, rettet 11/08-03 16:12 
McGoogle >
Men som jeg forstår det, skriver du at Edge nævner, om spillet er reviewcopy eller code. Det skriver de vel nok fordi, at udviklerne har sagt det måske er en 95% færdig version?

Præcist; Måske er de pågældende spil f.eks 95 % færdige, og derfor er de heller ikke helt færdige, når Edge har haft dem til review!

Det er nøjagtigt derfor at jeg skriver, at anmelderkopier IKKE altid er 100% færdige spil.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 11/08-03 16:44 
Faktum er at du stadigvæk kun ved, hvad du har læst i Edge. Du har ingen førstehåndserfaringer.

Det er stadigvæk "måske 95 % du skriver. Du ved det ikke.

Jeg har ikke sagt at anmelderkopier ALTID er 100 % færdige spil, men når Per S siger det er et færdigt spil han sidder med det, så lad være med at tro at du ved noget og sige at han lyver, og du tror på spillets kvaliteter når det er i butikkerne. Hvilket faktisk ikke giver mening, da de jo nok ikke laver spillet DÅRLIGERE...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
67 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig