X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lost Dimension


Svar Sortering
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/06-14 16:42 
Check this shizzle out!
Dette var egentlig et spil jeg kun begyndte at kigge på fordi der var en overskrift om det et sted, hvor der stod noget med Valkyria Chronicles i... og med god grund, for det er et SRPG der bruger noget der minder om det samme form for kampsystem i Valkyria Chronicles og Sakura Wars.

http://youtu.be/jsXyOQG7TyU

Ifølge udvikleren skulle historien indeholde massere af drama, hvor man ikke ved hvem der er med en, hvem der er forræder eller hvem der dør næste gang, så altså noget lidt i samme boldgade som Virtue's Last Reward eller Danganronpa.

Selvfølgelig er en god og interessant historie ikke af vejen i et SRPG, men bare ud for kampsystemet syntes jeg at det virker som noget der er værd at holde øje med.

Spillet udkommer i August til PlayStation 3 og Vita. Derfra er det bare at krydse fingre for at der er nogen der vil lokalisere det.

Siliconera har en række spændende artikler om spillet
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/07-15 20:50 
Lost Dimension udkommer her i vesten lige om lidt og IGN har spillet lidt af det sammen med Atlus. Det ser ud til at have et gameplay der ikke drukner i for mange systemer, som andre SRPGer godt kan have en tendens til.

https://youtu.be/ArK_A6VQIMQ
NaieraNaieraSkrevet 08/07-15 20:56, rettet 12/07-15 13:56 
Det kommer en måned før i USA. Hos VG+ koster det lige præcis 287,- med forsendelse. Det ved jeg, fordi de tager pengene med det samme, selv ved forudbestilling...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 03/08-15 15:05 
Den engelske dub på det her spil skraber virkelig bunden. Hvorfor man i det hele taget spilder tid og penge på en dub til så japansk et spil her fatter jeg ikke; jeg vil vædde med, at det ikke har solgt ÉT eneste ekstra eksemplar på dette. Det samme gælder i øvrigt for Operation Abyss: New Tokyo Legacy, hvor en del af charmen går fløjten, fordi de absolut skal snakke fucking (amerikansk) engelsk.

Dubben i Operation Abyss er dog ikke så rådden som den i Lost Dimension. Karaktermodellerne er også vildt klamme, så præsentationen halter virkelig. Kampsystemet fungerer rigtig fint, og spillet ville være virkelig spændende, hvis ikke fordi væsentlige dele af den audiovisuelle side var så frastødende.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/08-15 15:42 
Det er lidt dét der med at det er en ny generation af dubbers. Syntes ofte at det sker at de gode engelske voice actors bliver "for gode" til Japanske spil og går videre til de Amerikanske spil.
Det er en synd og en skam.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig