X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda: Breath of the Wild


Svar
WehnerWehnerSkrevet 10/06-14 19:37 
Snakker vi open world Zelda for alvor? Så skal jeg da vist have en Wii U engang.

http://www.gametrailers.com/videos/l8com0/zelda--wii-u-e3-2014--debut-presentation
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
494 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
JmogJmogSkrevet 20/03-17 15:28 
Mht stealth, så har jeg købt et par masker hos ham der monster otakuen, så jeg kan blende ind med monstrene. Har ikke testet dem endnu, men regner med de vil gøre stealth sektioner en del nemmere, hvis vagterne er af de to racer (kan ikke lige huske navnene).
SumezSumezSkrevet 20/03-17 15:36 
Spoiler omkring stealth-området:
SPOILER-TEKST:
Det er de ikke ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 20/03-17 20:27 
Utroligt. Efter 45 timer render jeg stadig ind i overraskelser. Fandt en ø hvor SPOILER-TEKST:
shrine questen er at man strippes for alt udstyr og items og i bar overkrop skal klare sig med og mod hvad man finder på øen. Det var det rene Skatteøen/Robinson Crusoe på den fede måde
.

Og jeg har kun fundet en fucking tredjedel af spillets Shrines. Helt klart et af de bedste OG mest omfattende openworldspil jeg nogensinde har prøvet.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/03-17 11:09 
Sumez>
SeventhSun>
Sumez det er vildt fedt at læse dine tanker om spillet som de udvikler sig :-)

Så må jeg lige tilføje at det ikke kun er røde roser. :P

Nej det regnede jeg heller ikke med.

Jeg sad bare og læste tråden igennem fra start, og kunne se at du har nogle af de samme oplevelser som jeg.

Jeg startede ud med ikke at være vildt imponeret. Det var ok, det var Zelda kinda sorta, men heller ikke mere.
F.eks synes jeg at spillet starter en smule for "løst" ud, særligt efter plateau, hvor jeg i hvert fald ikke blev super inspireret til at gå på eventyr. En grotesk situation når nu særligt Skyward Sword men generelt de nyere spil har præcist det modsatte problem.

Men jeg skulle aflære hvad jeg har lært om computerspil, og bare prøve at have det sjovt.
Her synes jeg desværre at historien gør én en bjørnetjeneste ved at sige at man skal skynde sig og hjælpe Zelda, når spillet bliver så uendeligt meget bedre af at man tager det i LOTR-tempo.

Jeg kom direkte fra Horizon Zero Dawn (som jeg stadig skal tilbage og færdiggøre), som jeg synes har et combat system, der er noget nær perfekt. En bue-pil-spyd version af Halo/Destinys 30 sekunders gameplay loop.

Så der blev jeg lidt skuffet over BotW. Jeg synes bestemt ikke at den konkrete kamp mod fjenderne er særligt interessant - og jeg synes også vinduet til at trigger flurry attacks er ekstremt lille og svært at finde i en måske relativt lang angrebssekvens.
Særligt irriterer det mig, at man ikke bare hoppe og undvige som man har lyst til (som i Horizon).

Men da jeg begyndte at anskue hvert encounter som mere end bare selve kampen - altså kigge på omgivelserne og se hvilke muligheder der er for at dræbe en eller flere fjender på afstand - faldt det meget mere i hak for mig.
Nu synes jeg faktisk at Strength test shrines er sjove - selvom jeg stadig holder mig fra Major.

Jeg tror jeg er 35 timer inde, i gang med andet beast, hvor jeg så sidder lidt fast ved slutbossen.
Og selvom dét er en irriterende følelse, er det også vildt fedt at jeg vitterligt kan gå ud i verden og skaffe bedre våben, rustning og trylledrikke og så prøve igen.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 21/03-17 11:32, rettet 21/03-17 11:33 
Jeg mangler godt nok stadig ét beast, men er endnu ikke stødt på en bosskamp i nogen af dem som ikke kunne klares med næsten hvad som helst af udstyr, omend pile er godt at have med. De er ikke så kreative helt generelt, men der er flere steder hvor det kan betale sig at huske at man har de evner runerne giver en - den klassiske Zelda puzzle-boss er ikke helt forsvundet, den er bare ikke længere påtvunget.

Her synes jeg desværre at historien gør én en bjørnetjeneste ved at sige at man skal skynde sig og hjælpe Zelda, når spillet bliver så uendeligt meget bedre af at man tager det i LOTR-tempo.

Sjovt, det indtryk har jeg slet ikke fået.
Tværtimod er der flere steder i spillet hvor folk ordret siger "du skal sørge for at være godt forberedt", eller "vi har allerede ventet i 100 år, vi kan godt have en smule mere tålmodighed".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/03-17 11:47 
Det er i kamelen, hvor

SPOILER-TEKST:
Bossen slår med et elektricitetsværd, som jeg ikke kan se hvordan man kan undgå med andet end potions / rustning.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 21/03-17 11:48 
Iøvrigt et ægte pro-tip: Prøv at slå HUD'et fra (ved at sætte HUD mode til "pro"). Det fjerner nogle åbenlyse fordele som du har i dit interface, men spillet er rigtig godt til selv at viderebringe disse informationer på andre måder. Det er altid muligt at orientere dig ved at kigge omkring, Link skælver når han fryser, og den der lydmåler er der vist ingen der bruger til noget alligevel.
Det giver en virkelig indlevende oplevelse, og det eneste jeg savner lidt er indikationen af de skills du erhverver dig, som skal genoplade når de har været brugt 1-3 gange.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 21/03-17 11:50 
SeventhSun>
SPOILER-TEKST:
Bossen slår med et elektricitetsværd, som jeg ikke kan se hvordan man kan undgå med andet end potions / rustning.


SPOILER-TEKST:
Det forvirrede mig også til at starte med, men det angreb er meget tydeligt telegraferet, og du skal bare holde Z-targeting inde og lavet et baglæns dodge når han angriber. Det kan man også gøre i den første fase hvor han laver samme angreb uden elektricitet, så smadrer du ikke dit skjold unødigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 27/03-17 09:56 
Kom gennem spillet i går efter 98 timer (inkl. pauser med spillet tændt, osv.), med 109 shrines ud af de 120, og ingen anelse om hvor de resterende 11 er henne.

Som forventet en lidt antiklimatisk afslutning, men andet kan næsten ikke lade sig gøre efter sådan et spil.
Spillet begyndte, som standard for genren, at blive lidt trivielt i dets "sene timer". Når man har åbnet for hele kortet, er der ikke så meget tilbage at udforske. Jeg fandt et par ekstra shrine quests og sådan, men der er faktisk store områder, som jeg tidligere havde skyndt mig gennem, hvor der ikke er meget at finde når man begynder at finkæmme dem. Helt generelt har udviklerne holdt de største oplevelser til de mest synlige landmarks.

Trods den ros jeg har givet våbensystemet for at kunne holde spillet frisk hele vejen igennem, har det ikke rigtig fungeret. Med nok opgraderinger af rustning og heart containers, er der ikke meget fjenderne kan gøre for at skade dig i spillets "anden halvdel", og trods mit eget råd om ikke at knytte sig til bestemte våben, endte jeg alligevel med at stockpile dem. I virkeligheden var jeg bare betænksom omkring ikke at spilde de gode våben på fjender der ikke var passende på dem, og spillet giver konstant gode våben som belønning i kister og shrines rundt omkring, og har ofte måttet skippe ellers rigtig gode våben fordi jeg allerede havde så mange at der ikke var plads til flere. Det var meget sjovt at opsøge de stærkeste lynels og tæske dem når man når det niveau, men der er desværre ikke rigtig andet at gøre. Ingen super høje udfordringer at gå i gang med, og slutbossen er lidt af en pushover.

Det er dog stadig en lille plet på et ellers ekstremt gennemført og velpoleret spil. Jeg har til tider været helt oppe og ringe over det på et 10/10 niveau, men spillet har desværre så mange kritikpunkter at det nok ville være at strække den. Når al hypen har lagt sig, er det dog nok stadig til et 9/10. Virkelig forfriskende nytænkning for en serie der havde hårdt brug for det, og et kvantespring for genren som helhed.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 27/03-17 10:11 
Nu er mit kendskab til Zelda universet ganske lille, men har lige gennemført Wind Waker HD og kunne meget godt li dele af det, specielt dungeons og de flotte boss kampene. Jeg fandt dog den sidste halvdel af WW (hvor man samler sharts / charts) både tidskrævende og mindre interessant i et sådant omfang, at jeg brugte en guide til at fortælle mig hvor jeg skulle gå hen.

Hvordan er det med BotW? Holder det spilleren mere i hånden end WW ift. hvor man skal hen af, eller er det også med en masse dialog, hvor man selv skal finde frem til diverse lokationer via en masse samtale med folk/dyr/ what ever?

Hvordan med størrelsen af verden? Er den større / mindre end WW? OG hvordan med sværhedsgraden? Personligt fandt jeg WW ganske ligetil og tog de fleste bosser i 1 forsøg, dog ikke Ganon. Er det samme sværhedsgrad i BotW, eller er der mere / mindre udfordring?
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 27/03-17 11:49, rettet 27/03-17 11:50 
Der er absolut ingen hand-holding i BotW hvilket er virkelig befriende. Du kan gå hen fuldstændig hvor du har lyst, hvilket fungerer fortrinligt eftersom der på intet tidspunkt i spillet er noget bestemt sted du skal hen. Og uanset hvor du går hen, skal du nok opleve noget interessant. Det kan slet ikke sammenlignes med Wind Waker på det punkt, det er bedst slet ikke at tænke på BotW som et "Zelda-spil".

Men ja, hvis du vil løse quests, så skal du lytte til hvad folk siger for at finde ud af hvor du skal hen, du får ikke bare en quest marker, hvilket også ville have været en voldsomt stor falliterklæring, da det er et spil der forventer at spilleren selv tænker lidt. Du har dog en quest log der er god til at reiterere den vigtige information du skal bruge til at finde dit mål, hvis du ikke er i humør til at læse historien nu-og-her.

Verden er større end alt andet jeg har prøvet indenfor open-world RPG'er. Ikke bare i fysisk omfang, men i interessant indhold. Sværhedsgraden er ret fornuftig tidligt i spillet, hvor der er mange udfordrende områder og fjender. Men jo længere du kommer ind i spillet, jo lettere bliver alting.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 27/03-17 13:36 
Ja okay. Så tror jeg at jeg afventer. Det kan være jeg får lyst til den type spil engang i fremtiden, hvem ved :)
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 27/03-17 13:44 
Hvorfor? Fordi man ikke bare kan aktivere en quest ved at trykke på en knap, og så følge en prik på et kort?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 27/03-17 13:51 
Ja, noget i den stil. Det med at skulle rundt og snakke med en masse for at finde ledetråde til hvor jeg så skal hen, tiltaler mig ikke helt vildt. Det var måske en anden snak hvis jeg var stor fan af Zelda universet, men det er jeg heller ikke. Så har jeg det bedre med en oplevelse, hvor der er tydelige markeringer på kort eller lign, som holder fremdriften kørende.
Spiller nu: Animal Soccer World
HankyHankySkrevet 27/03-17 14:13 
Bruger du alligevel ikke altid guides til at gennemføre dine spil? :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 27/03-17 14:14, rettet 27/03-17 14:16 
Der er heldigvis ikke voldsomt meget snak i spillet. Der er i det hele taget kun meget lidt historie, og det meste kan springes over. Jeg synes du skal give det et forsøg alligevel.

Men hver til sit selvfølgelig. Hvis du er meget til det der med at skippe al dialog og bare følge markeringer på kortet, så kan jeg på det kraftigeste anbefale Kingdom of Armalur. Det kan spilles nærmest udelukkende ved hjælp af minimappet, og når folk snakker kan det hele skippes, mens de dialogvalg der er påkrævet for at fremskynde quests er tydeligt markeret, så man ikke behøver bekymre sig om hvad folk siger, eller hvad formålet med ens quest overhovedet er. Fra udråbstegn over hovedet direkte til belønningen uden dikkedarer.
At det har et fint tilfredsstillende action-kampsystem er kun en bonus.

edit: Min kommentar lyder måske sarkastisk, men jeg synes faktisk at Amalur er et rigtig godt spil, det har bare en designfilosofi der er direkte omvendt BotW, hvor mekanisk punkt A til B gameplay vægtes højere end indlevelsen i spillets verden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 27/03-17 14:52 
Hanky>
Bruger du alligevel ikke altid guides til at gennemføre dine spil? :P

Nej, det er nu ganske sjældent. Det er kun hvis jeg når til et punkt i spillet, hvor det keder mig tilstrækkeligt, men jeg gerne vil have det afsluttet. Jeg ved ikke hvor du har den antagelse fra :D?
Spiller nu: Animal Soccer World
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 27/03-17 15:20 
Er osse meget mere til "map-marking".
Har fået nok af, gæt hvor du skal hen.
Looking at you, vanilla WOW!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
HankyHankySkrevet 27/03-17 15:24 
Du kan også lave "map marking" i Zelda - man skal bare selv bruge pæren lidt, for at finde ud af, hvor man skal placere sine marks.

Der er vel ingen der gætter på, hvor de skal hen? Det ville være den dummeste quiz ever :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 27/03-17 15:37 
Jeg tror vi snakkede om det tidligere i tråden, og uanset personlig smag, så er der en meget konkret forskel i det, Breath of the Wild gør. Mange spil der bruger quest markers ville aldrig kunne fungere uden, da det er nærmest umuligt at, ja, gætte hvor man skal hen.
Spillets verden i BotW er i langt højere grad fyldt med tydelige landmarks, der gør det nemt at finde ud af hvor man skal hen, selv hvis man har slået minimappet fra. Der er ikke noget gætværk, kun simpel logik. Når du får beskrevet et område, er der absolut ingen tvivl om hvor du skal hen - og dine primære mål, spillets shrines, er i meget stort omfang synlige fra diverse tårne der så igen er synlige fra jordhøjde uanset hvor du befinder dig. Klatr op i toppen af et tårn, "download" kortet til dit område, og hiv dit kiggertsigte frem, der lader der markere interessante steder på kortet manuelt, så du efterfølgende kan begive dig i retning af det sted du har udset dig. Det er et fantastisk tilfredsstillende system, som jeg både håber og tror rigtig mange spil vil kopiere fremover.

Der er dog en "main quest" (som er fuldstændig optional) der forudsætter at du besøger fire separate områder i spillet efter at have besøgt to byer. Alle disse områder er markeret med quest markers, men i sidste ende har de ikke den store betydning - man skal ikke langt ind i spillet før man bliver sidetracket af hundredevis af spændende steder man kan se når man begynder at kigge sig omkring.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 27/03-17 18:00 
Man kan uden problemer have en fremragende spiloplevelse og 50-100 timers spiltid i BOTW uden at snakke med mere end en enkelt questgiver (den første). ALT er optional og ikke på den der "du KAN lade være men i virkeligheden er du nødt til det".

Snyd dig ikke for dette spil. Der har aldrig været noget lignende. Massiv kvantitet OG kvalitet på en gang. Intet kommer i nærheden.
SumezSumezSkrevet 30/03-17 12:31 
Jeg synes jeg bliver ved med at opdage nye kreative måder at tilgå det her spil.
https://gfycat.com/OpenInconsequentialKentrosaurus

Det er virkelig sandbox.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OlimarOlimarSkrevet 31/03-17 05:47 
Patch ude nu: http://en-americas-support.nintendo.com/app/answers/detail/a_id/25568
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-17 07:16 
Gad vide om det betyder forbedret framerate? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 31/03-17 08:01 
Version 1.1.1
Adjustments have been made to make for a more pleasant gaming experience.
OlimarOlimarSkrevet 31/03-17 08:12 
Er fps forbedringer https://m.youtube.com/watch?v=xRUFzGvngYk&feature=youtu.be
SumezSumezSkrevet 31/03-17 08:14 
Jeg håber ikke de har fikset den moblin der kan falde gennem et hul på 15x15cm i træværket i Gerudo Heights. Det er det bedste jeg har oplevet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 31/03-17 08:42 
Rart de har arbejde på framerate forbedring - Specielt Korok Forest er slemt, ren slideshow på v1.10 i docked tilstand.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-17 08:45 
Hold da op en forbedring :O

Gad vide om Wii U-versionen også bliver fikset?
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 31/03-17 08:51 
Begge spil fik i hvert fald en patch.

Flot forbedring på Switch i hvert fald.
SumezSumezSkrevet 31/03-17 09:10 
Jeg kan ikke undgå at spekulere over hvor de har måttet skære for at opnå den forbedring.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 31/03-17 09:17 
Vel bare en optimering af koden.
SumezSumezSkrevet 31/03-17 09:20 
Jeg har meget svært ved at tro på at Nintendo ikke har "optimeret" deres kode på forhånd. :)
Jeg synes der er rigtig meget der tyder på at det er fysiksimulationen der har medført de værste framerate-problemer i spillet, og ikke grafikken. Hvis du skal optimere på den slags er det næsten altid via en "spring over de simulationer der ikke er vigtige/relevante/synlige".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 31/03-17 09:23, rettet 31/03-17 09:25 
Sumez>
Jeg har meget svært ved at tro på at Nintendo ikke har "optimeret" deres kode på forhånd. :)

Hvorfor dog ikke? Deres udviklere er ikke overmennesker der frigiver perfekt kode i første forsøg, specielt under tidspres.
SumezSumezSkrevet 31/03-17 09:29, rettet 31/03-17 09:32 
Der har ikke været noget tidspres på BotW. Spillet har ligget klar længe, og har gennemgået rigtig meget finpudsning. Spillet er blevet udskudt endnu længere kun for at kunne falde sammen med Switch-udgivelsen.

For the record, nu ved jeg ikke om du har prøvet at programmere før, men medmindre du har decideret fejl i dit program, så er der ikke noget der hedder at "optimere" sin kode uden at bygge det hele om, eller lave kompromiser andre steder. Tricket er at lave kompromiserne steder hvor det ikke har nogen synlige konsekvenser.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 31/03-17 09:37, rettet 31/03-17 09:40 
Der er jeg ikke enig.

Make it work
Make it right
Make it fast

Det er ikke utænkeligt der er skimpet på punkt 3 flere steder - heller ikke for Nintendo - og der er ofte mange steder der kan optimeres ved at optimere logikken, uden at lave "det hele om" eller "kompromisere andre steder".

PS: Jeg savner assembler :(
j/k
BeanoBeanoSkrevet 31/03-17 09:37, rettet 31/03-17 09:39 
@Sumez: Jow jow, fint nok men de har stadig haft en skæringsfrist og ikke fået lov til at polere spillet tilstrækkeligt op til release. Nintendo er bare blevet moderne, på den ufede måde :!
slk486slk486Skrevet 31/03-17 09:45 
Sumez>
Jeg kan ikke undgå at spekulere over hvor de har måttet skære for at opnå den forbedring.

Hvis det er grafisk er jeg sikker på DF nok skal vise os det :)
j/k
SumezSumezSkrevet 31/03-17 09:47, rettet 31/03-17 09:48 
Som sagt tror jeg reelt set bare Nintendo er gået overboard med fysiksimulationen. Det stemmer også meget godt overens med DF's video hvor en eksplosion kan få frameraten til at halte i flere sekunder efter.
Det er meget tydeligt når man slås med moblins og de går i ragdoll-mode. Der er helt sikkert en masse udregninger lige der, der er fuldstændig unødvendige.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 31/03-17 09:48 
Ja, der har nok bare været andre prioriteringer i finpudsningen de ville have igennem først :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-17 09:49, rettet 31/03-17 09:51 
Hvis spillet har ligget klar længe giver det ingen mening at det kørte så dårligt ved launch, og at de retter det allerede en måned efter. Selv Nintendo må ha' kunne forudse at modtagelsen af spillets performance ville blive negativ.

EDIT: Switch-versionen dykkede også mærkbart til 20 inde i byerne engang imellem uden der umiddelbart skete noget som helst fysik-baseret, så jeg tror ikke det har været spillets eneste problem.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 31/03-17 09:53 
Sumez>
For the record, nu ved jeg ikke om du har prøvet at programmere før, men medmindre du har decideret fejl i dit program, så er der ikke noget der hedder at "optimere" sin kode uden at bygge det hele om, eller lave kompromiser andre steder.

Det har jeg ifm. 20+ år som professionel udvikler :) Efter min erfaring kan det meste komplekse kode optimeres - man lærer ofte nye og bedre måder at gøre tingene på. Og fordi Switch arkitekturen er ny for Nintendo, kan jeg sagtens forestille mig at de har opdaget bedre måder at gøre nogle ting på her på det seneste. Også lige kommet en firmware opdatering som måske har åbnet op for noget.
SumezSumezSkrevet 31/03-17 10:04 
Der vil altid være ting man kan skrue på :) Kan bare slet ikke forstå hvordan de kan gå fra konstant hakken til en fuldstændig flydende oplevelse. Det er nok ikke bare lige et par algoritmer her og der der er blevet forbedret. Men så længe det kun er spekulationer er det lidt lige meget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 31/03-17 10:08, rettet 31/03-17 10:09 
Korok Forest syntes jeg ikke ser helt flydende ud i videoen, men en klart forbedring er det. Vil selv lige prøve det i aften når jeg skal på skjod-jagt :)
SumezSumezSkrevet 31/03-17 10:20 
Hvis du mangler skjold skal du bare tage ind forbi hyrule castle, der vrimler med knight shields :) Ellers tæsk et par lynels og tag deres skjolde. Jeg synes meget sjældent jeg har mistet et skjold, men måske hænger det bare sammen med at jeg meget sjældent bruger dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 31/03-17 10:29, rettet 31/03-17 10:29 
360 noscope guardian deflect
https://www.youtube.com/watch?v=v94SW86ZEGY
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 31/03-17 10:35 
Tak, det vil jeg prøve :)

Jeg kvajede mig - gik op imod guardians foran slottet og øvede mit parry-move imod dem, men blev et sted overrumplet og mistede et skjold ved hvert fejlet parry forsøg. Det gik hurtigt :/
SumezSumezSkrevet 31/03-17 10:57 
Ja, jeg opgav også hurtigt den metode. Det er et meget godt trick at kunne til sent i spillet, men det er nemmere bare at smadre guardians med SPOILER-TEKST:
master sword
. :)

(mildeste spoiler overhovedet :P)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 31/03-17 11:10 
Den har jeg fundet, men ikke brugt... noget med den skal oplades efter brug men ikke slides?
SumezSumezSkrevet 31/03-17 11:14 
Den bliver oprugt lidt ligesom alle andre våbenSPOILER-TEKST:
, men kommer automatisk igen efter X antal minutter.
Den bliver dog IKKE slidt af at blive brugt på fjender der får den til at lyse, dvs. alt hvad der har med Ganon's korruption at gøre, inkl. guardians, bosserne og Ganon selv. Den gør desuden dobbelt skade imod disse fjender.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
494 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig