X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda: Breath of the Wild


Svar
WehnerWehnerSkrevet 10/06-14 19:37 
Snakker vi open world Zelda for alvor? Så skal jeg da vist have en Wii U engang.

http://www.gametrailers.com/videos/l8com0/zelda--wii-u-e3-2014--debut-presentation
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
494 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
3of193of19Skrevet 25/02-17 13:27 
Potentielt en Switch Mini med en mere portabel formfaktor som 3DS afløser, men nej, der kommer næppe en refresh af GBA SP eller DS lite kaliber.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/02-17 13:31 
Så længe prisen er ca. dobbelt så høj tror jeg ikke den kommer til at erstatte 3DS. Hvis forældre skal punge næsten 3k ud for en håndholdt til deres børn tror jeg at mange i stedet vil vælge en iPad.
Jeg tror ikke man skal sammenligne den med Nintendos andre håndholdte, men med deres stationære i stedet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 25/02-17 14:36 
Jeg føler mig sikker i min sag. Det er den retning, konsolmarkedet bevæger sig. Og jeg ved godt, at Nintendo gerne går egne veje, men min mavefornemmelse sig mig, at den her lidt specielle maskine (relativt hurtigt kan optimeres.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 25/02-17 15:38 
Et 10 tal fra Edge, er i hvertfald en sikkerhed for, at det er ligeså godt som feks Skyward Sword, som jeg læser at I synes er lort, og Twilight Princess som den jo vist osse var helt gal med.
BeanoBeanoSkrevet 25/02-17 15:57, rettet 25/02-17 15:58 
En enkelt kildes mening er ikke en garanti for noget men lyder rigtig lovende med de positive udmeldinger, og dejligt at barnet ikke blev smidt ud med badevandet da de besluttede sig fra at gå væk fra den typiske Zelda-formel.
SS var noget bras da det blev ødelagt af broken control system, selv måtte jeg opgive spillet netop pga. af dette. TP var meget bedre og spilbart, jeg var pjattet med det trods nogle problemer. Jeg forventer nu at BotW overgår begge.
3of193of19Skrevet 25/02-17 17:06 
Konsolkongen>
Så længe prisen er ca. dobbelt så høj tror jeg ikke den kommer til at erstatte 3DS. Hvis forældre skal punge næsten 3k ud for en håndholdt til deres børn tror jeg at mange i stedet vil vælge en iPad.
Jeg tror ikke man skal sammenligne den med Nintendos andre håndholdte, men med deres stationære i stedet.

En Switch Mini, med integreret controller, uden dedikeret docking station (men mulighed for det, og Bluetooth til at tilslutte almindelige Switch controllere), vil sagtens kunne lade sig gøre om et år eller to for under 2000kr når det er på tide at skrinlægge 3DS.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/02-17 17:14 
Docken indeholder ikke andet end en USB hub. Det er i hvert fald ikke den der presser prisen, selvom Nintendo sælger dem for 600kr :O

Men 2000kr er stadig en del mere end hvad håndholdte altid har kostet. Igen så høj en pris at jeg tror mange vil vælge ipadden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 25/02-17 17:25 
Shield Tablet kan købes i dag for 1600, godt nok lidt langsommere CPU og ingen controllers men større skærm og højere opløsning, så slet ikke urealistisk at en billigere Switch kan lanceres om 1-2 år til kr 1800,- hvor Nintendo stadig tjener pænt på maskinen. Tror dog det helt afhænger mere af om Switch bliver en anstændig succes i mellemtiden.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/02-17 17:39 
Det må vi håbe :)

Back on topic: Link ligner en retarderet på EU coveret. Hvad mener vi?

http://www.eurogamer.net/articles/2017-01-13-lets-compare-and-contrast-the-us-and-european-legend-of-zelda-breath-of-the-wild-box-art
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 25/02-17 17:54 
Jeg syntes det er ok, fint at EU coveret er lidt på den "skæve" side :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/02-17 17:59 
Jeg kan godt lide at der er farver derpå, det er friskt. Men Link ligner en der ikke har lyst til at være der :/

CE-kassen har dog US artworket udenpå, så no worries :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 25/02-17 18:01 
Konsolkongen>
Men Link ligner en der ikke har lyst til at være der :/

Spillet skulle være udfordrende, så måske derfor :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/02-17 18:05 
Jeg har tydeligvis slet ikke fulgt med, men du formåede lige at gøre mig meget mere interesseret i spillet :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 25/02-17 18:07 
Jeg kan naturligvis tage fejl men blev kort nævnt i EG's nye hands-on preview video ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/02-17 18:09 
Jeg kan godt leve med at det ikke er Dark Souls, men et par nyk op i sværhedsgrad sammenlignet med A Link Between Worlds ville være rart. Der var jeg aldrig i nærheden af at dø en eneste gang :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 25/02-17 18:54 
Jeg tror tærsklen for "udfordrende" har rykket sig meget de seneste år.

Jeg er også begyndt at høre folk sige at A Link to the Past var et "svært" spil, og hvis det spil har ét problem, så er det at man nærmest kan mose sig gennem det hele som en majetærsker uden at tænke over hvordan man spiller.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 25/02-17 21:01 
Hardwaren for både Wii og Wii U lagde bestemt ikke op til revisions. Med tanke på deres udtalelser om en iterativ tilgang til hardware, tror jeg det er utænkeligt at de ikke har planlagt opdateringer minimum hvert andet år.

Enig i at det ligner en system seller, men overvejer stadig at bestille til Wii U -- håber der stadig er eksemplarer efter launch.
OlimarOlimarSkrevet 27/02-17 17:16 
Edge har reviewet Zelda
The Legend of Zelda: Breath of the Wild [10]
Horizon Zero Dawn [9]
Nioh [9]
Sniper Elite 4 [7]
Torment: Tides of Numenera [8]
Aaero [7] / PC
Dexed [6] / PSVR
Dandy Dungeon [9] / iOS
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/03-17 13:25, rettet 01/03-17 14:25 
Ved ikke om det er en spoiler, men der er [Hemmeligt]SPOILER-TEKST:
[S][Spoilers]nye Gerudo i Breath of the Wild[/Spoilers][/S][/Spoiler][/Hemmeligt]

:9


[Hemmeligt]SPOILER-TEKST:
SumezSumezSkrevet 01/03-17 13:44, rettet 01/03-17 13:45 
I det mindste godt at du huskede at spoiler-tagge så vi ikke alle kunne læse det med det samme :P

(playright er lidt pernittengryn mht. store og små bogstaver)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 01/03-17 14:12 
Damn :/
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/03-17 14:25 
Fårrrk. Sorry. Nu tror jeg endelig jeg fik gjort det rigtigt
Bede-xBede-xSkrevet 02/03-17 13:31, rettet 02/03-17 13:34 
Det får nogle virkelig flotte anmeldelser:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1349116

Citat fra Eurogamers anmeldelse:

All that has been either swept aside or remade from first principles. It's hard to overstate the courage and conviction with which producer Eiji Aonuma, director Hidemaro Fujibayashi and their team have rewritten their own work, and the size of the risk Nintendo has taken with a beloved property. Breath of the Wild isn't just the most radical departure from the Zelda tradition in its 30-year history, it's the first Nintendo game that feels like it was made in a world where Half-Life 2, Halo, Grand Theft Auto 3 and Skyrim happened. It's inspired by those greats and others, but it doesn't ape them any more than it rests on its own laurels.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 02/03-17 13:36, rettet 02/03-17 13:36 
Jeg bed mærke i, at man ikke følger tracks eller pointers for at finde steder, men er nødt til at lytte til rygter mv..

Meget positivt, tror jeg nok :)
j/k
SumezSumezSkrevet 02/03-17 13:37, rettet 02/03-17 13:39 
Jo tak, det er en meget stor lettelse! :)

it's the first Nintendo game that feels like it was made in a world where Half-Life 2, Halo, Grand Theft Auto 3 and Skyrim happened. It's inspired by those greats and others

Det her lyder til gengæld lidt trist. Breath of the Wild fremstår på mange måder mindre tidløst end hvad der er typisk for Zelda-serien.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 02/03-17 14:42 
Jeg synes, det lyder utrolig lovende. Næsten al info om spillet styrker min lyst til at spille det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 02/03-17 14:46 
Sumez>
Det her lyder til gengæld lidt trist.

Det synes jeg ikke. Ligesom Bethesda er nød til at se i øjnene at Witcher 3 skete og ikke udvikle næste Elder Scrolls i en bobble, så er Ninty også nød til at stikke hovedet op ind i mellem. Det lader da også til, at de er sluppet godt fra det :)
j/k
SumezSumezSkrevet 02/03-17 15:13, rettet 02/03-17 15:15 
Det kan ikke rigtig sammenlignes. Elder Scrolls er spil som i rigtig stor grad er et produkt af deres tid, der er intet tidløst over Skyrim eller Morrowind, og store dele af dem føltes forældet allerede da de udkom. Jeg er enig i at de burde tage ved lære af Witcher 3, men uanset om W3 eksisterede eller ej, er det jo kun et bevis på mangler i Bethesda's spil som altid har været der.
Zelda-serien lider slet ikke under samme baseline, og kan spilles fuldstændig uden context. Det er ekstremt svært for mig at se hvad man ønsker at et Zelda-spil skulle tage med fra spil som Half-Life 2 eller Halo. Nu er det nok alment kendt at det ikke er mine yndlingsspil, men jeg kan godt lide begge to, og Halo gjorde absolut en forskel ved at gøre FPS-genren langt mere plausibel på konsolplatforme end den var førhen... en rimelig formålsløs pointe set i forhold til at Zelda ikke er et FPS, og aldrig bør være noget der minder om det.
...og hvis det skal tage ved lære fra GTA3 så jeg helst at det var at undgå at gøre noget som helst det spil gør.

Jeg kunne også formulere det sådan her - Det rør mig ikke så meget at Zelda "tager ved lære" af andre spil der er udkommet over de seneste mange år. Det der potentielt rør mig, er at det nye spil følger en formel hvor den sammenligning overhovedet er relevant.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 02/03-17 15:32, rettet 02/03-17 15:49 
Tror du skal tage det som om de forskellige spil var skelsættende og hver især gjorde noget for deres genrer - ikke som direkte sammenligningsgrundlag. Med andre ord, BotW er et 2017 spil og er ikke udviklet i en bobble. Det er ihvertfald det jeg læser ud af det.

Fallout 4 derimod blev udviklet i en bobble og det virker som om Bethesda overhovedet ikke havde hovedet oppe og skimme overfladen, så de smed bare et "HD Fallout 3" på markedet, som var rykket SÅ meget videre (Witcher 3). Det var det min sammenligning gik ud på :)

Under alle omstændigheder har jeg ret så meget lyst til at spille Zelda nu.
j/k
SumezSumezSkrevet 02/03-17 15:50, rettet 02/03-17 15:52 
Well, det er rigtig at Nintendo er kendt for at udvikle spil i en bobbel og være meget afskåret fra hvad der ellers sker i branchen, men det er jo så netop også det der gør at deres spil er langt mere tidløse og stadig står ligeså stærkt i dag som de gjorde da de udkom. Der er ikke kommet andre spil i mellemtiden som får deres titler til at fremstå forældede.

Det er jo heller ikke fordi deres spil føles forældede når de udkommer. Du kan godt være "et 2017 spil" uden at være ligeså derivativ som nærmest alt hvad der ellers kommer af AAA-spil.
Der har måske været nogle tekniske og rent pragmatiske pointer som haltende online-funktioner osv., men aldrig noget der berør spillets kerne, altså de ting der definerer spillene og deres gameplay. Super Mario Galaxy var et meget traditionelt platformsspil som ikke prøvede på at efterligne andre moderne spil, men samtidig gjorde det også ting man ikke har set andre steder, og føltes på alle måder friskt og moderne.
På samme måde ønsker jeg også at se Zelda-serien forny sig selv i stedet for at blive ved med at træde rundt i det samme mudder, men det er ikke det samme som at det skal se over skulderen på spil som Witcher, Skyrim, Halo eller for den sags skyld Dark Souls.

Fallout 4 blev udviklet i en bobble og det virker som om Bethesda overhovedet ikke havde hovedet oppe og skimme overfladen, så de smed bare et "HD Fallout 3"

Hov. Var der ikke nogen der blev en smule fornærmede da der var andre som forudså dette allerede efter de første videoer kom frem? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/03-17 16:29 
Jeg tror det bliver Assassin's Creed: Real Battle on Film: The Video Game Experience! :D

Men seriøst, så er jeg glad for at de går væk fra det dér 90 timers tutorial der var i Skyward og lader spilleren tænke lidt selv.
WehnerWehnerSkrevet 02/03-17 17:07 
Sumez>
Elder Scrolls er spil som i rigtig stor grad er et produkt af deres tid, der er intet tidløst over Skyrim eller Morrowind, og store dele af dem føltes forældet allerede da de udkom. Jeg er enig i at de burde tage ved lære af Witcher 3, men uanset om W3 eksisterede eller ej, er det jo kun et bevis på mangler i Bethesda's spil som altid har været der.
Zelda-serien lider slet ikke under samme baseline, og kan spilles fuldstændig uden context.

Hvis Morrowinds dynamiske kvaliteter er tidsafhængige, og Zeldas faste, rigide flyt-klodser-gameplay er tidløst, så er der noget galt med spilbranchen. Vent, der ER noget galt med spilbranchen...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OlimarOlimarSkrevet 02/03-17 17:17 
98% på Metacritic http://www.metacritic.com/game/switch/the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild?ref=hp ud af 56 reviews so far.
BeanoBeanoSkrevet 02/03-17 17:27 
Vilde scores, glæder mig :D
jaesjaesSkrevet 02/03-17 17:28, rettet 02/03-17 19:06 
Wehner>
Sumez>
Elder Scrolls er spil som i rigtig stor grad er et produkt af deres tid, der er intet tidløst over Skyrim eller Morrowind, og store dele af dem føltes forældet allerede da de udkom. Jeg er enig i at de burde tage ved lære af Witcher 3, men uanset om W3 eksisterede eller ej, er det jo kun et bevis på mangler i Bethesda's spil som altid har været der.
Zelda-serien lider slet ikke under samme baseline, og kan spilles fuldstændig uden context.

Hvis Morrowinds dynamiske kvaliteter er tidsafhængige, og Zeldas faste, rigide flyt-klodser-gameplay er tidløst, så er der noget galt med spilbranchen. Vent, der ER noget galt med spilbranchen...

Jeg vil ikke personligt udtale mig skråsikkert om Morrowind, da jeg aldrig kom mere end 4-5 timer ind i det, men jeg ved fra dedikerede RPG-fora, at spillet stadig har rigtig mange fans. Så en form for tidløshed er det uden tvivl indhyldet i.

EDIT: Nåja, jeg er også lidt hyped, og anmeldelserne af BotW har fået mig til at være fuldstændig ligeglad med, at Horizon: Zero Dawn ikke lyder som min kop open world :P
Bede-xBede-xSkrevet 02/03-17 18:06 
Var du ikke ret glad for Black Flag, Jaes? Så tror jeg nu nok du bør genoverveje Horizon.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/03-17 18:22, rettet 02/03-17 18:22 
Wehner>
Hvis Morrowinds dynamiske kvaliteter er tidsafhængige, og Zeldas faste, rigide flyt-klodser-gameplay er tidløst, så er der noget galt med spilbranchen. Vent, der ER noget galt med spilbranchen...

Bethesdas spil ældes ekstremt dårligt, mere end nogen andre serier jeg lige kan komme i tanke om. Oblivion og Fallout 3 er kluntede og dårlige set med nutidens øjne, Morrowind vil jeg uden tøven betegne som værende direkte uspilleligt. Skyrim virker faktisk også så småt forældet allerede :)

Jeg forstår ikke hvorfor det virker så uvirkeligt for dig at Zelda generelt skulle holde meget bedre end de ekstremt buggy Bethesda-spil, med det ofte dårlige gameplay.

Ikke at jeg er den store Zelda-fan, men jeg synes virkelig kontrasten her er enorm. Gider du virkelig spille Morrowind i dag? Gider du virkelig et spil hvor det er random om du rammer fjenderne eller ej, selvom du ser sværd og pile ramme? Jeg gider godt nok ikke :)

Jeg kan virkelig godt lide Bethesdas spil, men det er fandeme med at spille dem lige som de udkommer :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 02/03-17 18:35 
Jeg ville klart hellere genspille Morrowind i dag end Zelda-spillene. Og det er ikke fordi, jeg har noget imod Zelda overhovedet. For deres tid var de mesterværker. Men det var i hvert fald ovre de dage omkring Twilight Princess hvor de samme puzzles, man havde løst mange gange før, begyndte at kede efterhånden som spillet skred frem. Det er derfor, jeg er så glad for at høre, at serien nu tager skridtet ind i nutiden i stedet for at leve i fortiden.

En lidt sloppy hit detection er ikke det, der maker eller breaker et fantastisk spil som Morrowind for mig. Men jeg kunne forestille mig, at det vil være sværere at leve sig ind i spillets verden i dag, fordi man er blevet vant til at se på pænere.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 02/03-17 18:49 
Sloppy? Der er nul hit detection. Det er altid baseret på et digitalt terningekast.

In other news: Der er patch live til Zelda nu, som gør to ting:
Tilføjer DLC menu
Forbedrer framerate en smule (der er dips til 20fps præpatch)

Sidstnævnte er baseret på øjenvidneberetninger, så tag det med et gran salt til DF kommer med reelle tal.
WehnerWehnerSkrevet 02/03-17 18:51 
Sloppy? Der er nul hit detection. Det er altid baseret på et digitalt terningekast.

I know, men større kongruens mellem det visuelle og det virtuelle terningkast ville ikke direkte skade.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/03-17 19:18, rettet 02/03-17 19:19 
Wehner>
Jeg ville klart hellere genspille Morrowind i dag end Zelda-spillene. Og det er ikke fordi, jeg har noget imod Zelda overhovedet. For deres tid var de mesterværker. Men det var i hvert fald ovre de dage omkring Twilight Princess hvor de samme puzzles, man havde løst mange gange før, begyndte at kede efterhånden som spillet skred frem. Det er derfor, jeg er så glad for at høre, at serien nu tager skridtet ind i nutiden i stedet for at leve i fortiden.

En lidt sloppy hit detection er ikke det, der maker eller breaker et fantastisk spil som Morrowind for mig. Men jeg kunne forestille mig, at det vil være sværere at leve sig ind i spillets verden i dag, fordi man er blevet vant til at se på pænere.

Nu er Twilight ikke ligefrem dét Zelda-spil jeg ville fremhæve når jeg skulle argumentere for serien. Det er et rigtig ærgerligt spil, der dog har nogle eminent godt designede dungeons.

Du nævner tit "kasse-puzzles" når du kritiserer serien, men mener du at f.eks. Skyrims "Drage klo-døre" hvor man kigger på en genstand og indtaster nogle symboler er et bedre puzzle? En mekanik der går igen nok ti gange igennem spillet. Nu nævner jeg Skyrim da jeg faktisk ikke kan huske nogle puzzle-mekanikker fra hverken Oblivion eller Morrowind, men jeg kan ikke mindes at man nogensinde har været nødt til at tænke ret meget for at komme videre i de spil. Det er da også netop i Elder Scrolls og Fallout at repetition er et problem, selv hvis man sammenligner et enkelt af de spil med hele Zelda-serien :)

Jeg er fuldstændig enig med dig i at de verdener Bethesda får stykket sammen er uden sammenligning og jeg synes stadig at Morrowind er fremragende på dét punkt. Din kritik af Zeldas puzzles er helt fair, men de er som jeg ser det langt mere tidløse end nogle af de tilsvarende mekanikker fra Elder Scrolls. Jeg synes ikke det er helt uvæsentligt at Zelda-seriens puzzles har inspireret utallige andre spil igennem tiderne og stadig gør det den dag i dag.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 02/03-17 19:34 
Det må du bestemt gerne synes, og jeg var selv vild med de puzzles i mange år. Så havde de haft deres tid. Jeg betragter ikke Bethesdas spil som havende puzzles i nævneværdig grad.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 02/03-17 19:34 
Bede-x>
Var du ikke ret glad for Black Flag, Jaes? Så tror jeg nu nok du bør genoverveje Horizon.

Jo, på mange måder, men der var også en slat elementer, jeg ikke har lyst til at genopleve.

Og så er jeg - som nævnt i en anden tråd for nylig - nok relativt atypisk når det kommer til spil. Forstået på den måde, at mens mange ser frem til nye spil i deres favoritgenrer med iver fordi ting som ny setting, fjender og historie er tilstrækkeligt med forandring, sammen med de tweaks der altid vil være i gameplayet, så søger jeg oftest en ny helhedsoplevelse. Dermed skal interaktiviteten - med få genrer som undtagelser - gerne være andet end et nyt spin på fx hack and slash eller skyderi. Efter en længere pause plejer jeg dog få lyst til det velkendte igen :)
slk486slk486Skrevet 02/03-17 20:08 
Sumez>
Hov. Var der ikke nogen der blev en smule fornærmede da der var andre som forudså dette allerede efter de første videoer kom frem? :P

Det var der nok - var det mig? :)
j/k
JmogJmogSkrevet 03/03-17 04:05 
Zelda er flot og stemningsfuldt men for satan hvor kunne det godt bruge noget anti aliasing. Sengetid! Ser frem til at spille noget mere når jeg er mindre træt.
BeanoBeanoSkrevet 03/03-17 12:53 
Mon den patch har forringet frameraten? Har lige spillet det 20 min. (tv-mode) og der var ret slemme framerate issues :/
JmogJmogSkrevet 03/03-17 13:17 
Den har nok nærmere bare ikke forbedret det ret meget. Prøv samme område i håndholdt. 900p var vist desværre i overkanten for maskinen i Zelda.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/03-17 15:35, rettet 03/03-17 17:47 
Det kører godt nok skod på Wii U :/

EDIT: Voldsomme dyk til 10-15 fps allerede lige når man kommer ud af hulen i starten. Det virker som noget hot garbage. Jeg tror sgu lige jeg prøver uden patchen installeret, for det kan næsten ikke være rigtigt :O

EDIT2: Det kan man åbenbart slet ikke? Jeg har slukket mit net og genstartet maskinen. Den vil ikke starte spillet uden at hente en Update den ikke kan få fat på. Fedt når Nintendo så lukker for deres servere og man ikke længere kan få fat på denne. Jeg har aldrig oplevet noget så retarderet før. Spillet kan slet ikke spilles hvis man ikke har netforbindelse :(

EDIT3: Spillet kører mærkbart pænere når man kommer rigtigt ind i det. Det dykker dog ret voldsomt af og til. Meget lig den video DF har oppe af Switch versionen. Det er lidt skuffende for e3 Buildet af Wii U-udgaven husker jeg som om den kørte bedre end det her :/

DF analyse af Switch-versionen her:
https://youtu.be/gpqaTdflkNU

Drops til 20 i docken og stabilt 30 håndholdt. Det var slet ikke hvad jeg havde regnet med :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
DunwichDunwichSkrevet 03/03-17 17:57 
Jmog>
Den har nok nærmere bare ikke forbedret det ret meget. Prøv samme område i håndholdt. 900p var vist desværre i overkanten for maskinen i Zelda.

Var den ikke kraftigere end PS3 og Xbox 360?

Nintendo med day one patches. Jeg troede jeg havde oplevet det meste på konsol fronten.
JmogJmogSkrevet 03/03-17 23:51 
"Var den ikke kraftigere end PS3 og Xbox 360?"

At dømme udfra specs, jo. Men det er jo heller ikke sikkert de andre maskiner ville have performet bedre i 900p hvis Zelda blev udviklet til dem.
494 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig