X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda: Breath of the Wild


Svar
WehnerWehnerSkrevet 10/06-14 19:37 
Snakker vi open world Zelda for alvor? Så skal jeg da vist have en Wii U engang.

http://www.gametrailers.com/videos/l8com0/zelda--wii-u-e3-2014--debut-presentation
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
494 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
JmogJmogSkrevet 14/01-17 17:35 
Håber i øvrigt vi får dual audio. De japanske stemmer lød bedre og vil bidrage enormt til følelsen af at jeg spiller en Ghibli-film.
WehnerWehnerSkrevet 14/01-17 18:09 
Altså det ligner en systemsælger, det må jeg tilstå. Og jeg har eksempelvis ikke en Wii U. Det er træls, at en Switch er så uforholdsmæssigt dyr.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 14/01-17 21:34 
Selv hvis man ikke har en Wii U i forvejen, ville jeg nok helt klart anbefale at købe den maskine for spillet fremfor en Switch. Der er godt nok meget kvalitet på Wii U, og Switchen kommer jo nok til at falde i pris relativt hurtigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 14/01-17 21:46 
Digital Foundry har ganske kortvarigt spillet Switch-versionen. Førstehåndsindtryk her: https://www.youtube.com/watch?v=6ktFlmH_0CI
[inspirational quote here]
OlimarOlimarSkrevet 14/01-17 22:26 
Så konklusionen for Switch ifølge den video er, bedste håndholdte indtil videre, men middelmådig Konsol?
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/01-17 23:10 
Head to head wii u vs switch
https://m.youtube.com/watch?v=GgT6KpNnILc
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 14/01-17 23:21 
De sammenligner med E3 versionen :P
JmogJmogSkrevet 15/01-17 00:20 
Xiwana>
Digital Foundry har ganske kortvarigt spillet Switch-versionen. Førstehåndsindtryk her: https://www.youtube.com/watch?v=6ktFlmH_0CI

Vigtigste info i videoen er at det er næsten låst 30fps konstant docked og undocked. Meget imponerende, især undocked.
JmogJmogSkrevet 16/01-17 00:41 
Jmog>
Håber i øvrigt vi får dual audio. De japanske stemmer lød bedre og vil bidrage enormt til følelsen af at jeg spiller en Ghibli-film.

Ikke en 100% bekræftelse, da de ofte ikke har styr på fakta, men en Nintendo ansat ved eventet i New York fortalte en besøgende at der vil være dual audio.
JmogJmogSkrevet 16/01-17 15:23 
Zelda fylder 13,4GB på Switch og 13GB på Wii U, hvis man køber download-versionen.

Udover at det er en pæn bid af ens storage der ryger på det, så er det et spil som er nærnest garanteret at holde sin værdi i årevis, så en fysisk udgave giver rigtig god mening at købe.
slk486slk486Skrevet 17/01-17 09:47, rettet 17/01-17 10:12 
Limited Edition til de hurtige :)

https://www.coolshop.dk/produkt/the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild-limited-edition/AG4TH3?ic=user_histories-AG4TH3
http://www.webhallen.com/dk-da/spil/nintendo_switch/260655-the_legend_of_zelda-breath_of_the_wild_limited_edition&atcl=search:result
http://cdon.dk/spil/nintendo_switch_the_legend_of_zelda%3a_breath_of_the_wild_-_limite-39597265
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/01-17 10:19 
Står til 999 i GamesTop. Det er dog muligt at de retter prisen op hen mod release.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 17/01-17 10:51 
Ok, men de sælger jo desværre ikke online de arkæiske mennesker.
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 17/01-17 10:54 
Købt den hos gameuk 89£
Ved ikke om de ta flere preorders?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 17/01-17 10:58, rettet 17/01-17 11:05 
De sender jo ikke til dk når pakken vejer over 1kg? Jeg ville sgu ikke turde satse på dem. Cancellation incoming 3 dage før release - og så er det sikkert umuligt at få fat i den ;) Har prøvet det før.

Coolshop prismatchede GamesTop uden bøvl.
j/k
OlimarOlimarSkrevet 19/01-17 09:08 
10 mins Zelda BOTW i håndholdt form https://www.youtube.com/watch?v=GC8MVY5zzAI
BeanoBeanoSkrevet 19/01-17 10:38 
Flot spil men ser noget krampagtigt ud med højre analog stick :P
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/01-17 10:42 
Ja det ser virkelig ubehageligt ud. Det har Nintendo aldrig kunne finde ud af :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 22/01-17 13:46 
Jmog>
Jmog>
Håber i øvrigt vi får dual audio. De japanske stemmer lød bedre og vil bidrage enormt til følelsen af at jeg spiller en Ghibli-film.

Ikke en 100% bekræftelse, da de ofte ikke har styr på fakta, men en Nintendo ansat ved eventet i New York fortalte en besøgende at der vil være dual audio.

Det er nu bekræftet af spillets instruktør, men det er en torskedum måde det er implementeret på. Cartridget indeholder alle lydspor/sprog og undertekster. Yay!

Spillet viser lydspor og undertekster på det sprog OS'et/Switchen er sat til. Nay!

Med andre ord, hvis du sætter Switch til japansk, så får du japansk lyd og japanske undertekster. Total idioti at det styres på systemniveau og ikke er styrbart i spillet og kan blandes som man vil.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01-17 13:52 
Ikke at det er nogen undskyldning, men fungerer det ikke også sådan på PS4 og Xbox One?

Jeg har alt mit elektronik (inkl computere og telefonk) på engelsk altid, så jeg er heldigvis ikke generet af det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 22/01-17 14:51 
De fleste spil med dual audio lader dig vælge i spillets menuer hvilket sprog du vil høre. Jeg har aldrig før set at undertekster var låst til at være samme sprog som lyden.
Soren47Soren47Skrevet 22/01-17 15:16 
Nej, det er godt nok dumt. Så er dual audio fuldkommen ligegyldigt for størstedelen af alle mennesker.
BeanoBeanoSkrevet 22/01-17 15:33, rettet 22/01-17 15:34 
Det er ærgeligt men tror på de engelske stemmer er i orden, og fuldt ud valid for spillets fantasy setting.
SumezSumezSkrevet 22/01-17 15:54 
Konsolkongen>
Jeg har alt mit elektronik (inkl computere og telefonk) på engelsk altid, så jeg er heldigvis ikke generet af det.

Samme her. Det bliver bare lidt hårdere når man pludselig skal have det hele på japansk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 22/01-17 16:15, rettet 22/01-17 16:15 
Ja, jeg har da også alt mit elektronik på engelsk. Det er det eneste der giver mening hvis man vil have nem googling når man søger info og så slipper man for tåbelige fordanskninger, hvor man ikke fatter hvad de mener.

Vi er dog en del der foretrækker at spille spil på originalsproget. Når spillet går efter en animestil rent grafisk, så øges antallet af potentielle kunder som vil foretrække japanske stemmer endnu mere.

Mht hvor gode stemmerne er, så var traileren et meget godt eksempel på at japansk er at foretrække her. Bemærk stemmen for den gamle dame der taler. På japansk lyder hun som en gammel dame. På engelsk lyder hun som en der er meget yngre, som prøver at lyde gammel.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 22/01-17 21:13 
Konsolkongen>
Ikke at det er nogen undskyldning, men fungerer det ikke også sådan på PS4 og Xbox One?

Jeg mindes i hvert fald at jeg var låst til dansk menu og undertekster i The Last of Us på PS3, indtil jeg ændrede maskinens sprog til engelsk.

Har også et Lego Batman til X360 hvor det er på dansk, men jeg kan sgu ikke engang huske om det ikke er selve spillet der er sådan. Mener i hvert fald ikke at jeg nogensinde har haft min X360 sat til dansk.


Skal ikke kunne sige om det er en prut anderledes på PS4/X1, da jeg endnu ikke har smidt penge efter nogle af dem. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
3of193of19Skrevet 25/01-17 18:57 
Ærgerligt at EU udgaven af Special Edition er så fesen. Cd og sværd statue, ingen taske, mønt, kort, wallscroll.
Men at få fat i en US Master Edition nu bliver nok umuligt :(.
BeanoBeanoSkrevet 21/02-17 22:39 
Nogen der ved hvornår review embargoen udløber?
JmogJmogSkrevet 21/02-17 22:41 
23/2 udløber embargo på Hardware. 1/3 på launchspillene. Så det er onsdag i næste uge.
BeanoBeanoSkrevet 21/02-17 22:42 
Ok tak :)
JmogJmogSkrevet 22/02-17 00:57 
Nå, det er åbenbart 24/2 for previews af spil og 2/3 for anmeldelser.

"Smart". Det gør det sværere for folk med postordreforudbestillinger at annullere dem inden afsendelse. I Zeldas tilfælde ville jeg dog ikke være bekymret. Det kommer til at drukne i topkarakterer at dømme udfra alle tidligere previews.
millenniummillenniumSkrevet 22/02-17 07:31 
Håber dog anmelderne er kritiske, og ikke kaster guld efter det, bare fordi der står Zelda på æsken.

Twilight Princess havde altså oversete problemer.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 22/02-17 07:38 
Twilight Princess er nok et af de Zelda-spil der fik allermest skepsis da det udkom. Ret ufortjent hvis man spørger mig :) det er i hvert fald bedre end Zelda 64.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 22/02-17 09:02 
Really? Jeg har ikke set én anmeldelse give Twilight Princess mindre end 8/10. Jeg ville højst give det 7 på en god dag.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 22/02-17 09:06 
At give det mindre end 8/10 ville være absurd. Det er vist kun Konsolkongen der hader spillet så meget :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/02-17 09:07 
Det er lort.
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 22/02-17 09:13 
Ha Ha :-D

Det er stort, flot og ambitiøst - men det er ikke godt nok til 8/10.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 22/02-17 09:31 
Det er et afsindigt godt spil, der gør alting rigtigt. :) Hvis vi skal tale om overvurderede Zelda-spil, så er der både Skyward Sword og Ocarina of Time.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 22/02-17 10:34 
Skyward Sword har jeg aldrig spillet. Og Ocarina of Time ... bær over med det. Det var det første forsøg på at lave 3D Zelda. :)

Twilight Princess er blot ucharmerende, lineært og frygteligt dikterende ift. hvordan et Zelda-spil normalt er.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 22/02-17 12:07 
Sumez>
Det er et afsindigt godt spil, der gør alting rigtigt. :) Hvis vi skal tale om overvurderede Zelda-spil, så er der både Skyward Sword og Ocarina of Time.

Alting? Ahh, pacingen i starten er frygtelig. Jeg har prøvet at komme igen med det spil fire gange og er hver gang gået død efter en time, fordi starten er så gebommerlig kedelig.
WehnerWehnerSkrevet 22/02-17 14:30 
Det er det eneste Zelda, jeg er gået i gang med uden at fuldføre. I starten og et godt stykke ind var jeg vild med det, men som timerne gik, blev det til en pligt at spille det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/02-17 16:36 
I skulle prøve Hyrule Warriors istedet. Der er det straight into the action! Bedste Zelda spil! :D
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/02-17 16:13 
Har Zelda: BotW engelsk voice acting i cut scenes osv.?
Home is where the hardware is..
JmogJmogSkrevet 23/02-17 17:22 
Ja. Og japansk. Du kan bare ikke vælge det i spillets menuer. Spillet kører i det sprog som du sætter OS'et til.
WehnerWehnerSkrevet 25/02-17 00:28 
Første indtryk fra The Guardian.

Denne gang i korrekt tråd :p

Link...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 25/02-17 11:11 
Edge kan li' det: 10/10.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OlimarOlimarSkrevet 25/02-17 11:11 
Et 10 tal fra Edge

The Legend of Zelda: Breath of the Wild [10]
Horizon Zero Dawn [9]
Nioh [9]
Sniper Elite 4 [7]
Torment: Tides of Numenera [8]
Aaero [7]
Dexed [6]
Dandy Dungeon [9]

Zelda: Breath of the Wild
WehnerWehnerSkrevet 25/02-17 12:45 
Det ligner en system seller for mig. Men jeg holder fast i at være standhaftig og vente på næste iteration af maskinen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HankyHankySkrevet 25/02-17 12:54 
Den skal du ikke være så sikker på kommer - der var intet med Wii U, og kun til den dårligere side med Wii.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/02-17 13:14 
Jeg ser det bestemt heller ikke som åbenlyst at der skulle komme en hardware revision til det bedre.
Spiller nu: Phantasy Star IV
494 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig