X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Star Wars Battlefront 3


Reply
WehnerWehnerSkrevet 09/06-14 22:15, rettet 09/06-14 22:23 
Trailer fra E3 med masser af god "Swenglish" :)
https://www.youtube.com/watch?v=2yKv45X_OIo

Personligt glæder jeg mig til det her.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
145 topic(s).
« < 1 2 3 > »

Reply
Mes1983Mes1983Skrevet 17/08-15 09:24 
I'm beginning to give in to the Dark Side...

And I don't care.
BeanoBeanoSkrevet 05/10-15 18:07 
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/10-15 03:03, rettet 06/10-15 03:58 
PlayStation har haft en livestream på Twitch hvor de viser det frem.
Den kan ses hér: http://www.twitch.tv/playstation/v/19292158

Hørte også i "nyhederne" (https://www.youtube.com/watch?v=ZlSqfegoViM ) at der ikke er planer om at der skal være nogen microtransactions i Battlefront.
Dét toppet af med at der heller ikke skal være nogen microtransactions i Need for Speed får det til at lyde til at EA prøver at komme lidt mere tilbage på den humane side. Nu må vi bare vente og se hvordan kvaliteten bliver i deres spil for denne sæson :)

*EDIT* Spillet kører 60 for øvrigt. Streamen er kun optaget i 30.
Bede-xBede-xSkrevet 06/10-15 06:23, rettet 06/10-15 06:43 
Har de specifikt sagt, at de holder microtransactions ude gennem spillenes levetid eller er det den sædvanlige AAA publisher manøvre, hvor man holder dem væk fra launch, så hype og anmeldelser ikke præges af det, hvor efter man efterfølgende patcher det ind? Og Need for Speed har vist fuld online DRM, så man ikke kan røre singleplayer uden at være på nettet og som gør skiven fuldstændig værdiløs, når serverne slukkes.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 06/10-15 07:00 
Er der overhovedet en single-player del i det nye NFS?
Bede-xBede-xSkrevet 06/10-15 07:16, rettet 06/10-15 07:25 
Ifølge deres FAQ er der en storyline:

Q) Is there a storyline?
A) Yes, there are five individual and overlapping threads that revolve around the icons and the Five Ways to Play; Speed, Style, Build, Crew and Outlaw. Find out more about the Five Ways to Play here.
(..)

Og man kan spille alene med AI modstandere:

Q) Do I have to play with others or can I play on my own?
A) You'll also have the choice of solo mode, with just you exploring Ventura Bay alongside AI drivers.
(..)

Men kun hvis du er online:

Q) Do I need to be connected to the internet at all times?
A) You will need a persistent internet connection, as Need for Speed is committed to being a live service so we can deliver an ongoing experience that is constantly changing and evolving.

http://www.needforspeed.com/en_GB/news/nfs-faq
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 06/10-15 07:43 
No-buy
SonicSonicSkrevet 06/10-15 12:20 
Ditto :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
OdinOdinSkrevet 06/10-15 12:43, rettet 06/10-15 19:14 
Bare i tilfælde af at andre overser det (for det gjorde jeg selv, nemlig): Bemærk at folk snakker om Need For Speed nu.
BeanoBeanoSkrevet 06/10-15 15:52 
Men 90% sikkert det også gælder SWBF for mit vedkommende ;)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/10-15 16:09 
Så er det om at få dem spillet imens man stadigvæk kan ;D
BeanoBeanoSkrevet 06/10-15 16:44, rettet 06/10-15 16:46 
SWBF er så pga. andre årsager. Online multiplayer-only spil kræver naturligvis online servers, duh :D

Men kan være betaen ændrer min mening...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/10-15 00:02 
Star Wars Battlefront 3
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 08/10-15 12:54 
Nogle der har et link til beta på PSN? kan ikke finde spillet :(
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/10-15 12:58 
Den er ikke oppe endnu
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 08/10-15 13:00 
ahh K.
Er der en dansk tid ?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Mes1983Mes1983Skrevet 08/10-15 13:07 
Jeg tror de kører efter US tid, og selv den kan folk vist ikke blive enige om, hvornår er...
NaieraNaieraSkrevet 08/10-15 13:30 
Seks timer på østkysten og ni timer WEST SIDE.

Med mindre vi er i en af de få uger hvor vi ikke skifter til/fra sommertid på samme tidspunkt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 08/10-15 18:17 
Er ude på PSN :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Bede-xBede-xSkrevet 09/10-15 00:22, rettet 09/10-15 00:27 
Synes det ser lækkert ud i de seneste film, her en fra Digital Foundry:

http://youtu.be/YZLes7FwI5o

Med 60fps i alle versioner er det kun opløsningen, der måske kan irritere lidt (720p på XO/900p på PS4/op til 4k på PC). PC benchmarks på ultra settings fra betaen:

Star Wars Battlefront 3

http://www.guru3d.com/articles-pages/star-wars-battlefront-beta-vga-graphics-performance-benchmarks,1.html

Ser ud til 4k faktisk er muligt på et enkelt high-end card, hvis man går lidt ned fra ultra settings.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 09/10-15 00:40 
Så er betaen sat i kø. I seng med mig. Spændende om den er der i morgen. Der må være pænt run på serverne.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/10-15 01:13, rettet 09/10-15 07:49 
Jeg fik lige spillet det lidt i går aftes.

Rimeligt casual oplevelse, må man sige...
Det føltes godt at skyde og det rammer lige i hjertet med Star Wars, men da der ikke rigtig er nogen forskellige klasser, er der ikke nogen former for support udstyr. Der er dér der pick-ups som er strøet helt random ud på banen og det er da interessant at prøve lidt forskelligt.
Dog gælder vehicles også som pick-ups, så dem der er rigtig interesseret/gode til vehicles skal ikke regne med at de specefikt kan gå efter at udfylde den rolle, lige som man kan i f.eks. Battlefield, så der er ikke det modikum af strategi som man finder i andre hold-baserede shooters. Man må bare prøve at mose sig vej hen på det Objective man nu har og så dræbe så mange som muligt på vejen.

Som det er nu i Beta'en (og lad os bare kalde det en demo. Spillet kommer jo om en måned), så er Hoth også voldsomt ubalanceret. Ganske vidst er det historisk korrekt at Imperiet vinder hver gang, men når de nu har været ligeglade nok til både at have Darth Vader og Return of the Jedi Luke på banen, så kunne de godt have balanceret det så oprørerene vandt bare engang imellem.

Det episke øjeblik hvor Snowspeederne bruger deres Tow Cable til at fælde AT-AT'erne med blive også ødelagt lidt af at Snowspeederne kun spawner ved sidste checkpoint, hvor AT-AT'erne er så tæt på en bjergskråning at man moser ind i bjerget, hver gang man prøver at bruge sit Tow Cable og bliver låst fast i en QTE.

At man ikke har fundet ud af dét da man designede banen er fandmer vildt, men det kan de nå at patche ud inden release.

Det fundementale problem med den manglende strategi, betyder nok at spillet ikke har langsigtet appeal, med mindre de beslutter sig få virkelig at cranke nye baner, helte og udstyr ud, så man har noget at give sig til. Jeg er stadig klar på at spille den fulde version, indtil videre, men det bliver nok noget at købe det digitalt på US PS4, så det er så billigt som muligt, for det er nok lidt tættere på at være flavor-of-the-week end det er at være en tidsløs klassiker.

Det er helt okay, efter min mening... Nogen gange bruger man jo sine penge på McDonalds istedet for gourmét mad, så det kan man vel også gøre med spil :)

*EDIT* Okay, Tow Cable virker for nogen :D
https://youtu.be/8CzYSOrFB40
Mes1983Mes1983Skrevet 09/10-15 08:00 
Jeg havde samme oplevelse og tanker, da jeg spillede et par kampe i går aftes.

Spillede små fire kampe, og Imperiet vandt hver eneste gang. Selvom jeg en af gangene tænkte, at nu får vi (Imperiet) virkelig bølle-bank. Og i oversigten efter kampen, var det en spiller fra Oprørerne der "vandt" alle tre kategorier.

Derudover er jeg godt tilfreds, det rammer lige i Star-Wars-hjertet. Men kan man ikke få et 3-persons-perspektiv i stedet for 1-person?
OdinOdinSkrevet 09/10-15 08:21 
Ikke forstået. Vil du følge tre spillere på én gang? Mener du så fra et top-down perspektiv eller 3 x POV på én skærm i splitscreen? Jeg kan ikke helt lure hvori fordelen af sådan en feature består. Er det til planlægning og den slags?
SonicSonicSkrevet 09/10-15 08:44 
Jeg spillede singleplayer delen igennem, og det føltes fantastisk. Lige indtil man starter multiplayer delen. Den fik jeg prøvet i 10 minutter, så gad jeg ikke mere. Havde spillet haft noget seriøst fedt singleplayer, havde jeg købt det, for det ser godt ud.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/10-15 09:35 
Ja, man kan skifte til 3rd person ved at trykke og holde ned på D-padden.
Mes1983Mes1983Skrevet 09/10-15 12:31, rettet 09/10-15 12:31 
Tusind Darkbeat;-)

Odin, jeg mener at perspektivet skal rykkes om bag ved spilleren. Ligesom det var i standardindstillingen i de originale Battlefront-spil.

Star Wars Battlefront 3
OdinOdinSkrevet 09/10-15 12:54 
Ah! Tredjepersonsperspektiv. Got it. Du skrev "3-personsperspektiv" - deraf misforståelsen. ^_^
BeanoBeanoSkrevet 09/10-15 12:56 
BAH!

:)
Mes1983Mes1983Skrevet 09/10-15 14:14, rettet 09/10-15 14:17 
Odin>
Ah! Tredjepersonsperspektiv. Got it. Du skrev "3-personsperspektiv" - deraf misforståelsen. ^_^

Haha, ja, der var jeg sgu ikke helt skarp;-)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/10-15 11:02 
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/10-15 01:51 
Jeg havde ikke lige overvejet at der stadig var physics i en AT-ST efter man har nakket den :D

https://twitter.com/Monodo/status/653216055343599616/video/1
SumezSumezSkrevet 12/10-15 11:13, rettet 12/10-15 11:13 
Fedt at microtransactions er blevet sådan en skræmmende ting at billig polstring af gameplay gennem evindelig grinding pludselig bliver anerkendt som et positivt tiltag :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 12/10-15 11:50, rettet 12/10-15 11:51 
Viser vel bare at alt vores jamren virker til en hvis grad?
j/k
BeanoBeanoSkrevet 12/10-15 11:56, rettet 12/10-15 11:56 
Måske det havde været langt værre hvis vi (forbrugerne) ikke jamrede os?
slk486slk486Skrevet 12/10-15 17:40 
Ja, det tror jeg bestemt også :)
j/k
JmogJmogSkrevet 12/10-15 17:58 
Hvor er det ærgerligt at der ikke er en regulær kampagne. Det er pisseflot og bortset fra at fly styres med højre stick, så er styringen fremragende.

Det har dog alle de problemer jeg afskyr ved moderne shooters: Jeg dør konstant. Giv mig et mode kun med bots, for satan! Eller, det er der i det wave-baserede, men ih hvor ville jeg hygge mig meget mere i walker assault, hvis bare halvdelen af fjenderne var bots. Det er ikke sjovt at spille mod one-hit-kill-teenagere.

En skam Titanfalls model endnu ikke er blevet kopieret. Det virkede.
BeanoBeanoSkrevet 13/10-15 07:48 
"EA Goes Full Dark Side With $50 'Star Wars: Battlefront' Season Pass"

http://www.forbes.com/sites/erikkain/2015/10/12/ea-goes-full-dark-side-with-star-wars-battlefront-50-season-pass/

Hvis siden er blank første gang den besøges, så prøv igen. Noget velkomst-halløj som fejler.
OlimarOlimarSkrevet 13/10-15 19:07 
Er jo ikke noget nyt, alle deres season pass koster det. Ikke at jeg billiger det, men er ikke overrasket.
JmogJmogSkrevet 13/10-15 20:10 
Hvis man kunne være sikker på det ville være pengene værd ville det intet gøre. Annoncer gerne et 100$ season pass. Bare sørg for at skrive HVAD det indeholder.

Indtil de gør det er det meningsløst.

"Betal x ekstra nu, før du ved om spillet er godt"

Får jeg så noget rabat, ved at betale længe før jeg får varen?

"Nej, du betaler det samme som dem der venter. Faktisk betaler du mere, da vi sætter season pass på tilbud mellem udgivelsen af portion 1 og portion 2 i season pass".

Wow, jeg føler mig så heldig.
JmogJmogSkrevet 28/10-15 00:22 
Den seneste Battlefront trailer er godt nok professionelt skruet sammen:
http://youtu.be/3yD_QL7hs_I

Jeg kommer sku nok til at købe det alligevel. På trods af min kritik, så havde jeg enorm lyst til at vende tilbage et par dage efter betaen sluttede.

Var det egentlig muligt at styre flyene med venstre stick istedet for højre? Det virkede enormt uintuitivt de par gange jeg havnede i et fartøj at det var højre stick.
WehnerWehnerSkrevet 28/10-15 00:42 
Ja, det er vel næppe muligt at lave en bedre trailer. Jeg er meget fristet. Det er godt nok noget øv, at der slet ikke er nogen kampagne.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/10-15 13:50 
Den trailer er så lækker og det gav mig kuldegysninger at se Han Solo igen. Jeg fik også lige Vietnam-flashbacks til det sidste spil han var i...

https://youtu.be/x_xJqkzngBI
WehnerWehnerSkrevet 31/10-15 13:54 
Det eneste, der kan redde min dag, efter at have set på dit link, er at score til halloweenfesten i aften.... *gys*
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 31/10-15 13:59 
Jeg krydser fingre for du finder en liderlig Harley Quinn eller en slutty Catwoman.

Hold dig fra sexy nurse. Man ved aldrig hvor hendes kanyler har været.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/10-15 16:46 
"Rrrrerrreeeehhhh!"

Star Wars Battlefront 3

Rigtig god fest i aften Wehner :D
Soren47Soren47Skrevet 31/10-15 16:47 
Altså. Man sku' da være et skarn!
FancyPantsFancyPantsSkrevet 31/10-15 17:30 
Does the carpet match the everything?
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/11-15 19:11 
Meget kort teaser trailer for Battle of Jakku map'et.

https://youtu.be/19mtbHG7WdY
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/11-15 15:31 
Youtuber Mathchief har lagt en mængde footage op, som ser ud til at være noget b-Roll sendt ud som en del af et presse kit. Mere på hans kanal

http://youtu.be/T6eK0_xy-yQ
145 topic(s).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me