X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Star Wars Battlefront 3


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/06-14 22:15, rettet 09/06-14 22:23 
Trailer fra E3 med masser af god "Swenglish" :)
https://www.youtube.com/watch?v=2yKv45X_OIo

Personligt glæder jeg mig til det her.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
145 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/06-14 22:15, rettet 09/06-14 22:23 
Trailer fra E3 med masser af god "Swenglish" :)
https://www.youtube.com/watch?v=2yKv45X_OIo

Personligt glæder jeg mig til det her.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/04-15 07:54 
I aften bliver der vist ny trailer og (forhåbentligt) gameplay i aften.
Indtil videre er der ihvertfald gravet lidt i koden til deres side og folk har fundet ud af at de kommer den 17 November

http://www.videogamer.com/ps4/nextgen_battlefront/news/star_wars_battlefront_releases_november_17_2015_on_ps4_xbox_one_and_pc.html
nerosnerosSkrevet 17/04-15 11:50 
Hvis man skal tro det screenshot der ser det jo vanvittigt ud!
Bashful Neophyte
Mes1983Mes1983Skrevet 17/04-15 13:20 
Excited, elskede begge de foregående spil på xbox
SumezSumezSkrevet 17/04-15 13:31, rettet 17/04-15 13:33 
Battlefront må være et af de spil der er gået fuldstændig henover hovedet på mig. Jeg tror jeg har troet det var et strategi-spil pga. navnet, men umiddelbart ligner der jo mere en slags efterfølger til Shadows of the Empire! Er jeg helt galt på den med den formodning?
edit: Måske lidt mere Delta Force agtigt? Er faktisk stadig meget i tvivl om hvad det er for en slags spil efter at have set videoer

Er folk vilde med det nye spil fordi de elskede de to forrige, eller er det bare fordi det er Star Wars? Hvilket af de gamle kan det evt. betale sig at anskaffe?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 17/04-15 13:56 
Virkelig? Så er du sandelig gået glip af noget.
Battlefront = Battlefield i Star Wars-universet - bare langt sjovere. Begge spil er anbefalelsesværdige.
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 17/04-15 13:58 
Ohhh, var slet ikke gået op for mig at det var et multiplayerspil. Så er det derfor jeg har meldt mig ud fra dag 1. :) Tror jeg springer over så.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/04-15 13:59 
Her er en nyere anmeldelse af Battlefront II der viser hvad det er for noget

https://youtu.be/zzhP8h-jKwo
XiwanaXiwanaSkrevet 17/04-15 14:01 
Der er skam også simuleret multiplayer (for op til 4 spillere i splitscreen i xboxversionen) med massevis af bots.
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 17/04-15 14:11, rettet 17/04-15 14:12 
Simuleret multiplayer lyder ikke umiddelbart som en sjov ting :P Hvordan er single player mode? Er det bare bot-kampe syet sammen af en form for plot, eller føles det mere designet som en SP oplevelse?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 17/04-15 14:15 
Der er vel ikke rigtig noget singleplayer? Battlefront er som Battlefield. :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
OdinOdinSkrevet 17/04-15 14:46 
Der er vel ikke rigtig noget singleplayer? Battlefront er som Battlefield. :)

Oh, I see what you did there. ^_^
nerosnerosSkrevet 17/04-15 15:28 
Har i prøvet de gamle spil i link up? Det er sådan de skal spilles ;-)
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 17/04-15 16:36 
Sumez>
Ohhh, var slet ikke gået op for mig at det var et multiplayerspil. Så er det derfor jeg har meldt mig ud fra dag 1. :) Tror jeg springer over så.

Der skulle være en betydelig singleplayerkampagne i det nye Battlefront.

Og en Star Wars kampagne har en DEL mere tiltrækningskraft end enhver Battlefield kampagne.
SumezSumezSkrevet 17/04-15 16:51 
Det må man sige. E3 traileren tegner et billede af et hold der lægger virkelig meget arbejde i at genskabe Star Wars universet, så det ville være ærgerligt hvis det kun blev brugt til et online pløkke-pløkke-spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 17/04-15 17:05 
Jmog>
Og en Star Wars kampagne har en DEL mere tiltrækningskraft end enhver Battlefield kampagne.

Kommer vel an på udførelsen - I Battlefront II (og vist også 1'eren), foregår kampagnen på multiplayer-maps, hvilket kun kan give en del problemer mht. struktur og historiefortælling (har kun lige spillet lidt over første map, som primært var tutorial) :)

- Det var samtidig et halvt svar til Sumez om de gamle spil :)
nerosnerosSkrevet 17/04-15 18:01, rettet 17/04-15 18:08 
Der er blevet lagt ret store kræfter i at genskabe et Star Wars univers. Så forhåbenligt er det lykkedes dem. Only time will tell.. ;-)
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 17/04-15 18:45 
jaes>
Jmog>
Og en Star Wars kampagne har en DEL mere tiltrækningskraft end enhver Battlefield kampagne.

Kommer vel an på udførelsen - I Battlefront II (og vist også 1'eren), foregår kampagnen på multiplayer-maps, hvilket kun kan give en del problemer mht. struktur og historiefortælling (har kun lige spillet lidt over første map, som primært var tutorial) :)

- Det var samtidig et halvt svar til Sumez om de gamle spil :)

Nu er der jo ingen grund til at tro de vil gøre ligesom i de tidligere spil.

Det er en ny udvikler.
De ved at det vil være en dårlig ide.
nerosnerosSkrevet 17/04-15 19:43, rettet 17/04-15 19:45 
Så er den oppe! Selvom der ikke vises ret meget gameplay så er mit hypemeter ret højt oppe lige nu.

http://starwars.ea.com/starwars/battlefront
Bashful Neophyte
XiwanaXiwanaSkrevet 17/04-15 19:47 
Og selvfølgelig er der intet ægte gameplay, 'kun' in-game-cgi. Men flot ser det da ud.
[inspirational quote here]
jaesjaesSkrevet 17/04-15 19:53 
Jmog>
jaes>
Jmog>
Og en Star Wars kampagne har en DEL mere tiltrækningskraft end enhver Battlefield kampagne.

Kommer vel an på udførelsen - I Battlefront II (og vist også 1'eren), foregår kampagnen på multiplayer-maps, hvilket kun kan give en del problemer mht. struktur og historiefortælling (har kun lige spillet lidt over første map, som primært var tutorial) :)

- Det var samtidig et halvt svar til Sumez om de gamle spil :)

Nu er der jo ingen grund til at tro de vil gøre ligesom i de tidligere spil.

Det er en ny udvikler.
De ved at det vil være en dårlig ide.

Det var nu mest generelle tanker + snak om de gamle spil :)

Men sjovt nok har Eurogamer lige postet dette:
"Star Wars: Battlefront has 40-player cap, no campaign"
http://www.eurogamer.net/articles/2015-04-17-star-wars-battlefront-has-40-player-cap
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 17/04-15 20:16 
HYPE!!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 17/04-15 20:20 
Trist
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 17/04-15 20:23 
Æv.

Men jeg er stadig fristet alene fordi det er Star Wars. Der er noget umådeligt tiltrækkende ved at skulle nakke en AT-AT Walker.
JmogJmogSkrevet 17/04-15 20:24 
neros>
Så er den oppe! Selvom der ikke vises ret meget gameplay så er mit hypemeter ret højt oppe lige nu.

http://starwars.ea.com/starwars/battlefront

Ikke ret meget? Der er intet.

Fed cut-scene men bare et par sekunders footage med en ægte gameplay-vinkel ville have været guld værd mht at give en fornemmelse af hvordan det vil være at spille.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/04-15 23:25 
Glæder mig til E3.
Med PlayStation logoet i starten af traileren på den officielle side lyder det til at det nok kommer på Sony's scene.
nerosnerosSkrevet 17/04-15 23:42 
Jeg synes ellers de viser ca. 2 sekunders gameplay helt til sidst hvor man sidder inde i en X-Wing men det er nok bare mit hypemeter der er højt oppe ;-)
Bashful Neophyte
Mes1983Mes1983Skrevet 18/04-15 06:41 
Jeg synes nu også jeg fik øje på et par eksempler. X-wing var en. Men hvis de gør som i de foregående, så er det primært 3.persons perspektiv, og så kunne der godt være flere eksempler.

Mht sp om de gamle, så er battlefront II det bedste, der er der også kampe i rummet. Single-player delen, hvor man skal erobre universet, ved at gå fra planet til planet, er nu meget underholdende. Især da man selv kan vælge, hvilken æra man vil spille det i.

Mener faktisk også at der er udgivet ekstra maps og mods til xbox versionen. Kræver dog en moddet xbox.
WehnerWehnerSkrevet 16/06-15 20:37 
Release 17/11 2015

Ja, det er bare et skin, men hvilket skin...

https://www.youtube.com/watch?v=oqoebT8hpYI
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OdinOdinSkrevet 16/06-15 20:38 
Hvad hentyder du til?
WehnerWehnerSkrevet 16/06-15 20:39 
Battlefield/Battlefront.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PapandPapandSkrevet 16/06-15 20:59 
Jeg prøver virkelig at være skeptisk. Men det er altså ikke helt let efter sådan en video... DAY1!!
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
JmogJmogSkrevet 16/06-15 23:05 
Jeg er meget sjældent til multiplayershooters, men der er så meget i den trailer der giver mig lyst til at spille det. De har ramt stemningen og det visuelle fuldstændigt perfekt. Dybt tragisk at der ikke er en singleplayer kampagne, men enhver chance for at styre en AT-AT og smadre ynkelige rebelske myrer kan jeg ikke stå for.
nerosnerosSkrevet 17/06-15 12:02 
Ingen single player gør mig faktisk sur :-(
Bashful Neophyte
Mes1983Mes1983Skrevet 17/06-15 14:27 
Jeg er hyped. Men enig i at det er trist uden single player. Om ikke andet så bare noget a la det fra Battlefront 2, med galactic conquest.

Det ser dog Awesome ud.

Forresten nogen der har erfaring med mediaexpert-markt.de de er billige med konsoller, men er lidt bange for at det er en and...
jaesjaesSkrevet 17/06-15 14:33 
Der kommer singleplayer-missioner, så afhængig af antallet og opbygningen, kan det måske blive en fin nok singleplayer-oplevelse :)
dchangdchangSkrevet 17/06-15 15:19 
Mes1983>
Forresten nogen der har erfaring med mediaexpert-markt.de de er billige med konsoller, men er lidt bange for at det er en and...

Tror du har svaret på dit eget spørgsmål, ligner i høj grad en and.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
JmogJmogSkrevet 17/06-15 18:59 
Mes1983>
Jeg er hyped. Men enig i at det er trist uden single player. Om ikke andet så bare noget a la det fra Battlefront 2, med galactic conquest.

Det ser dog Awesome ud.

Forresten nogen der har erfaring med mediaexpert-markt.de de er billige med konsoller, men er lidt bange for at det er en and...

Deres navn lugter helt ekstremt af at de satser på at folk forveksler dem med Mediamarkt, som er en af de største elektronikkæder i Tyskland.
Mes1983Mes1983Skrevet 17/06-15 19:56 
Ja, det var lige det jeg tænkte. De er endda begyndt at lokke folk på guloggratis... Hmm skummelt, ellers kunne man, som en kollaga foreslog, bestille en lille ting og se om de er reelle. På den anden side, så vil jeg nok hellere bare købe en PS4 fra et respektabelt sted.
RaGeRaGeSkrevet 17/06-15 22:03 
Mes1983>

Forresten nogen der har erfaring med mediaexpert-markt.de de er billige med konsoller, men er lidt bange for at det er en and...

Bare det at man ikke har mulighed for at betale med paypal eller kreditkort, det lugter langt væk af svindel.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/07-15 15:20 
En Alpha er startet og der er leaket noget gameplay på nettet, da det jo som altid er svært at få folk til at overholde en NDA med den slags spil

http://www.allgamesbeta.com/2015/07/star-wars-battlefront-alpha-leaked.html
PlaykidPlaykidSkrevet 02/07-15 22:36 
Jeg er solgt! :-)
Spiller nu: Halo 3
Mes1983Mes1983Skrevet 03/07-15 08:16 
Det ser simpelthen for fedt ud. Jeg glæder mig:-)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/07-15 02:25 
Selvom der ikke er singleplayer er det lige gået op for mig at der er lokal splitscreen... Så kan man spille sammen i den dér horde mode.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/08-15 19:38 
Gamescom præsentationen fra EA's show tidligere i dag. Ny dogfighting mode annonceret

https://youtu.be/hvr0h4FlJLc
JmogJmogSkrevet 05/08-15 19:42 
JA for helvede!
nerosnerosSkrevet 05/08-15 22:52 
Det ser dælme flot ud!
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 06/08-15 00:43 
Jeg har aldrig hørt en islænding rulle SÅ meget på r'erne. Hun lyder jo som en fuldblodsrusser. Cute. Og godt ser det ud :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 17/08-15 08:48, rettet 17/08-15 13:19 
Der kommer en custom Star Wars PS4 som bundles med spillet samt DL koder til fire "klassiske" SW spil: Super Star Wars, Star Wars: Racer Revenge, Star Wars: Jedi Starfighter og Star Wars Bounty Hunter

Star Wars Battlefront 3

Star Wars Battlefront 3

http://blog.us.playstation.com/2015/08/16/star-wars-ps4-bundles/
Soren47Soren47Skrevet 17/08-15 09:13 
Jeg vil have en med Spock!
145 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig