X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Vanishing of Ethan Carter


Svar
jaesjaesSkrevet 05/06-14 23:08, rettet 21/08-14 22:43 
Jeg elsker, at vi får så mange nye "grene" og hybrider af historiedrevne spil i de her år - her er det adventure i 1. person ala Amnesia og Gone Home, men med detektiv-gameplay og Twin Peaks-stemning (og lidt horror).

Det udvikles af The Astronauts, der består af flere folk fra People Can Fly (Painkiller, Bulletstorm). Det kommer til pc og PS4.

Lækker trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=9oxbkL3N_fM#t=45

The Vanishing of Ethan Carter
WehnerWehnerSkrevet 06/06-14 01:05 
Ok, det ser edderbankeme spooky ud!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 21/08-14 22:36, rettet 21/08-14 22:43 
Gameplay-film med forklaring af udviklerne. Virker sgu' ret lovende.
https://www.youtube.com/watch?v=lsHppcIcpfM

EDIT: Læste lige, at det er bekræftet til PS4 (udover pc).
BeanoBeanoSkrevet 07/07-15 13:27, rettet 07/07-15 13:27 
Spillet udkommer på onsdag til PS4 i Europa. DK pris er kr. 127,80

PS Store link
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/07-15 17:57 
Bestilt.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 17/01-16 22:52 
Nogen der fik det spillet? Jeg trænger til et par korte indiespil ovenpå den store Witcher-mundfuld.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OdinOdinSkrevet 17/01-16 23:24, rettet 17/01-16 23:29 
Ja, det var en virkelig dejlig spiloplevelse. Jeg brugte det sjovt nok også selv som "palate cleanser" efter et langt spil. Hvis man er til langsom pacing, udforskning og godt kan lide at suge en mættet stemning til sig, er det en af de smukkeste og bedste måder at spendere 4-5 timer på. Jeg brugte i øvrigt alt for meget tid på at studere teksturer på alt fra dørtrin til klipper. Unreal Engine 4 kan edderbroderemig levere en imponerende detaljegrad i de rette hænder.
WehnerWehnerSkrevet 17/01-16 23:46 
Det lyder perfekt i forhold til, hvad jeg leder efter. De andre, jeg overvejer, er sådan noget som Journey og Beyond Eyes.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OdinOdinSkrevet 17/01-16 23:50, rettet 17/01-16 23:51 
I samme tråd som Ethan Carter kan du også finde Everybody's Gone To The Rapture, der ligeledes er en utroligt smuk og underfundig oplevelse. Det er dog meeeget slow-paced, så det er ikke for alle.
WehnerWehnerSkrevet 17/01-16 23:58 
Ah ja - det er også en kandidat. Der er nok at tage fat på i disse år :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 30/10-17 22:30 
Ikke helt så fængende for mig, som de andre walking sims, jeg er gået (undskyld!) igennem. En utrolig irriterende puzzle i et hus tidligt i spillet fik mig faktisk til at søge løsning, selvom jeg havde regnet ud, hvad jeg skulle gøre :/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 07/11-17 21:22 
Heldigvis var de sidste 2/3 bedre end starten. Gameplayet skulle lige grejes, men der var stadig et par dumme puzzles, hvor man bl.a. skulle træde på nærmest hver eneste kvadratmeter i et skovområde for at aktivere en hændelse.

Alt i alt kunne jeg bedre lide Firewatch, Rapture og i særdeleshed Gone Home.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig