X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Mortal Kombat X


Reply
BeanoBeanoSkrevet 02/06-14 16:54, rettet 02/06-14 16:55 
75 topic(s).
« < 1 2

Reply
SumezSumezSkrevet 29/04-15 09:27, rettet 29/04-15 09:27 
Det er alligevel flinkt af steam-udgaven af MKX at de simulerer oplevelsen af at have en PS4 (eller PS3) for de PC-brugere der aldrig har haft fornøjelsen af det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 29/04-15 11:54 
Greaseball>
Jeg venter til de udgiver The complet edition. Hvilke de helt sikker gør hvis man se på både MK9 og Injustice, så slipper man for al det bøvl med dlc. Hvert fald dĺc figurer.

Du mener vel "The Komplete Edition" :-D
FancyPantsFancyPantsSkrevet 29/04-15 12:44 
Darkbeat>
Her er den mest realistiske anmeldelse af MKX

https://www.youtube.com/watch?v=3FKxU-3uBLc

Så next-gen at det gør ondt i mit alting!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/04-15 13:22 
Når man nu er lidt interesseret i spil selv, så er det lidt hård at hører at folk træffer valg fordi de er ligeglade... At Lin Kuei er den vindende faktion, fordi folk ikke gidder læse og bare trykker på det markøren står på i forvejen. Det er sikker af samme grund at de fleste spiller Scorpion online, kan jeg forstå.
SumezSumezSkrevet 29/04-15 13:32 
Men ER det ikke også komplet lige meget hvilken man vælger? I så fald er det jo svært ikke at være ligeglad. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/04-15 14:30 
Man kan da ikke BARE vælge Lin Kuei fordi det er det første. Man skal da sætte sig ind i universet og spille alle spillene og se filmene og sådan noget inden man kan træffe sådan et valg! :D
The DaneThe DaneSkrevet 29/04-15 19:39 
Valgte selv den der Shinnok faktion - fordi den umiddelbart virkede mest interessant.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
dRxLdRxLSkrevet 30/04-15 14:30 
Jeg er med de gamle (this thing should be illegal):
https://www.youtube.com/watch?v=hAYcabqXx7k
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/04-15 14:50 
Man ønsker helt at man kunne have det så vildt igen over spil som Rock har det :D
GreaseballGreaseballSkrevet 03/05-15 19:12 
Jmog>
Greaseball>
Jeg venter til de udgiver The complet edition. Hvilke de helt sikker gør hvis man se på både MK9 og Injustice, så slipper man for al det bøvl med dlc. Hvert fald dĺc figurer.

Du mener vel "The Komplete Edition" :-D

Nå ja... det jo med K ;p

For dem som ikke kan få nok MK.. var det noget med et MK fight pad til Xbox360/One(ja, virker på begge).
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00RYW3FF4/34a6-20/
nerosnerosSkrevet 03/05-15 20:59 
Vi lever i en mærkelig tid hvor man skal vente med at købe spillet før alt er med og man kan kalde det et fuldt ud spil.. :-(
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 04/05-15 08:33, rettet 04/05-15 08:34 
Første udgivelse burde hedde:

"Mortal Kombat X - 75% Impatient Fanboy Edition"

Splash: Debugging incomplete.
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 04/05-15 13:22 
Men så gik man jo glip af Goro!
FancyPantsFancyPantsSkrevet 04/05-15 14:50 
Han kan heldigvis tilkøbes. For bare 4,99 EuroDorras!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
GreaseballGreaseballSkrevet 04/05-15 18:01 
Skal se, han er sikkert med i Komplet edition :p
nerosnerosSkrevet 04/05-15 21:05 
FancyPants>
Han kan heldigvis tilkøbes. For bare 4,99 EuroDorras!

Er det en joke eller sandt? Hvis sandt er det simpelthen så latterligt!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 04/05-15 21:27 
Den er go' nok... står til kr 37,- på PSN Store.
Bede-xBede-xSkrevet 04/05-15 22:46 
Darkbeat>
Her er den mest realistiske anmeldelse af MKX

https://www.youtube.com/watch?v=3FKxU-3uBLc

Det er simpelthen en genial anmeldelse. Ærgeligt at der ikke er nogen af de store review sites der tør køre sådan en.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 05/05-15 21:45 
neros>
FancyPants>
Han kan heldigvis tilkøbes. For bare 4,99 EuroDorras!

Er det en joke eller sandt? Hvis sandt er det simpelthen så latterligt!

Det minder om da Soul Calibur IV udkom, hvor man kunne tilkøbe Yoda eller Darth Vader alt efter hvilken udgave man havde. De var på disken.
Der var også en masse drama da Street Fighter X Tekken lavede noget lign.
nerosnerosSkrevet 05/05-15 23:00 
Husker jeg også godt nu faktisk..Jeg giver helt op på den slags.
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 08/03-16 13:37 
Nu hvor der kommet en XL udgave af spillet og ens standard udgave har fået en patch the XL. En ny arena, stage fatility og andre små ændringer er gratis.
MEN! Efter den update. Så min save game fil ikke synkroniseres tilbage fra cloudsave på XboxOne.
Jeg har prøvet af re-install spillet. Fjernet en nyere savefil fra konsollen. Men den når til 91 eller 94% så stopper den med en Fejl meddelelse :(
Dette er det eneste spil som gør det. Nogen der har en ide til hvad man kan gøre eller der ikke andet for end at begynde forfra på en ny save?
3of193of19Skrevet 08/03-16 15:00 
Bedste alternativ er at droppe MKX og skifte til SFV :)

Men ellers lyder det som om save filen der ligger i cloud stadig er til den gamle udgave.
Din lokale save er blank? Hvis ikke burde du bare slette cloudsavet.
Har du mulighed for at installere den gamle udgave fra disk? Prøv evt at undgå at downloade XL patchen indtil efter du har hentet savet ned igen og har det liggende lokalt.
GreaseballGreaseballSkrevet 08/03-16 20:03 
Kræver lige en PS4 dog :p Plus gider ikke købe et spil uden ordenlig single player del. Så heller holder mig til SFIV :D

Kan være, det burde ikke være tilfældet har jeg læst. Den lokale save er tom ja.
Har jeg prøvet, re-install fra disk.Problemt er at den går offline hvis man ikke har den nye patch. Så det lige hønen eller ægget. Support forslog jeg slettede min profil på One og så downloader den igen ^^
3of193of19Skrevet 09/03-16 01:50 
Kan du downloade savet inden du installlerer spillet?
nerosnerosSkrevet 06/10-17 18:12, rettet 07/10-17 00:10 
Jeg oplever lydskratten i storymode det er fuldstændig uspilbart på den måde? Jeg spiller det på PC er der andre som har oplevet det samme og kan man fikse det?

Edit:
Fik styr på det :-)
Bashful Neophyte
75 topic(s).
« < 1 2

Login for at besvare
Username
Password
Remember me