X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Enemy Front


Svar Sortering
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/05-14 04:02, rettet 30/05-14 04:12 
Et spil der har sneget sig under min radar og som udkommer allerede den 10 Juni er Enemy Front.
Det er et FPS fra Stuart Black som er ham der har lavet Black og det lyder jo meget lovende... Hans sidste projekt var godt nok hos Codemasters hvor han lavede Bodycount, som ikke er noget at råbe hurra for, men Black ser nu meget fornuftigt ud, efter min mening.

Det kommer til Xbox 360, PlayStation 3 og PC.

Her er noget gameplay og introduktion til spillet
http://youtu.be/wzipZiQD-5g

Jeg syntes at det virker som et spil der er med i den stødt stigende tilbagevenden af mid-tier spil. Jeg tror at reaktionen fra folk og yngre mennesker der er forvent med at spil enten er indie eller AAA, vil være noget i stil med "Det er godt nok ikke pænt" og "Hvorfor er det ikke på PS4/Xbone?", men jeg er selv glad for udviklingen da jeg mener at det giver plads til at lave mere interessante spil.

Sådan noget som Deadly Premonition og Call of Juarez Gunslinger er gode eksempler på moderne mid-tier spil og der er begge virkelig interessante, fordi de ikke er bundet af de samme strenge publisher-regler og focus-testing bullshit som AAA spil er.
slk486slk486Skrevet 30/05-14 10:13, rettet 30/05-14 10:13 
Helt enig. Middle tier er enormt vigtigt og nok min favorit tier, der har givet plads til en release *Rambo*! :D
j/k
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig